SemperFi Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #41 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Frode Olsen er inne på noe! http://www.youtube.com/watch?v=RID_q1JhWe8 Men jeg er ute etter Endret 9. juni 2012 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. juni 2012 #42 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg så på svensk tv Har ikke canal 9. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 9. juni 2012 #43 Del Skrevet 9. juni 2012 Semper : Canal9 er vel muligens eneste alternativet for noen av oss Juicy : Hva i svarte granskauen er det med nesegrevet til Hr. Løw ? jaggu satt han ikke på benken idag også og grøv etter "snadder" igjen. Han er litt annerledes hygienisk sammensatt enn de fleste av oss, på tross av at han vet at kameraene blinker ham ut. Han er ikke god den mannen.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #44 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har noen linker, men folk må kontakte meg på PM om de vil ha de, tror ikke det er lov til å legge de fritt ut på forumet. Selv har jeg ikke kanaler i student leiligheten, så jeg må ty til andre midler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #45 Del Skrevet 10. juni 2012 Slik forventes det at den spanske lagoppstillingen blir. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #46 Del Skrevet 10. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2012 #47 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal Spania spille uten spisser i dag? Iflg. VG og Dagbladet. 4-6-0 formasjon.. Jaja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #48 Del Skrevet 10. juni 2012 Dette blir nervepirrende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #49 Del Skrevet 10. juni 2012 Skal Spania spille uten spisser i dag? Iflg. VG og Dagbladet. 4-6-0 formasjon.. Jaja. Ja, det klarer de. Torres blir hengende spiss. Merker at jeg savner DV. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raggs Skrevet 10. juni 2012 #50 Del Skrevet 10. juni 2012 Heia spania!og litt italia hehehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #51 Del Skrevet 10. juni 2012 Ja, det klarer de. Torres blir hengende spiss. Merker at jeg savner DV. Skulle akkurat til å spørre, hvor er Villa? Hva har jeg ikke fått med meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SemperFi Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #52 Del Skrevet 10. juni 2012 Skulle akkurat til å spørre, hvor er Villa? Hva har jeg ikke fått med meg? Han ble skadet og måtte gjennom en knepoperasjon. Mange håpte på at han ble frisk til EM, men dessverre! Han er tilbake etter sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #53 Del Skrevet 10. juni 2012 Han ble skadet og måtte gjennom en knepoperasjon. Mange håpte på at han ble frisk til EM, men dessverre! Han er tilbake etter sommeren! Ah ok, godt å høre at det bare er midlertidig! Flere av de andre favorittene mine er hvertfall med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2012 #54 Del Skrevet 10. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 10. juni 2012 #55 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg heier på Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #56 Del Skrevet 10. juni 2012 Er lettet over uavgjort! Skal dere se kampen etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cannavaro Skrevet 10. juni 2012 #57 Del Skrevet 10. juni 2012 Fin underholdning i 2.omg Spania-Italia. Italia overrasket litt positivt syns jeg. Balotelli trodde han var alene på banen et øyeblikk..... Torres er vel like skuffet. Han mangler det siste "stinget" som en topp målscorer skal ha. Han har så mye god bevegelse i seg, så jeg håper allikevel han får flere muligheter i EM. Joda, Spania blir absolutt å regnes som en av favorittene her. Tipper disse 2 lagene går videre fra gruppe C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. juni 2012 #58 Del Skrevet 10. juni 2012 Etter skuffelsen fra i går (les: Nederland), var det gøy bra bra underholdning i 2. omgang Spania - Italia i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 10. juni 2012 #59 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Og nå, heia Irland. Tror jeg. Haha og i det jeg skrev det fikk Kroatsia mål. Endret 10. juni 2012 av eplebit 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. juni 2012 #60 Del Skrevet 10. juni 2012 Kan dere hjelpe meg med noe? Jeg lurer så fælt på hva den sangen som spilles på stadion når spillerne entrer banen fra garderoben er for noe? Den er så innmari kjent. Er det noen som vet hva det er? Jeg har prøvd å finne det ut i hele ettermiddag. Trodde det kunne være Jean Michelle Jarre Oxygene2 eller noe sånt, men det er ikke det heller. Er det Pink Floyd? Argh jeg blir smårar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå