honning Skrevet 28. august 2012 #161 Del Skrevet 28. august 2012 Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 29. august 2012 #162 Del Skrevet 29. august 2012 Huffa! Det er ikke bare "å avskrive" mor uansett hvor masete og et stakkars "offer hun er", så det er synd at det kommer imellom deg og forloveden! Jeg har kjent på det der jeg også, selv om det er mye bedre nå! Hun er jo tross alt mammaen din på godt og vondt. Håper besøket går unna i en fei, og så kan dere tenke på noe annet og bli venner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2012 Forfatter #163 Del Skrevet 29. august 2012 Å, kjære deg! Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver om moren din, min er av samme ulla. Hun har kommet med uttalelser som at "Turnerose er det eneste som gjør meg glad" og sånt... Snakk om å ta ansvar for eget ve og vel. Og mannen min skjønner heller ikke at jeg ikke klarer å si "nei" til henne. Men det er søren meg ikke lett! Jeg krysser fingrene for at dagen blir bedre enn du frykter. På en måte godt å vite at andre har det på samme måten... takk for gode klemmer og forståelse, det hjelper på! Man blir jo bare så fortvila av og til av disse foreldrene... En god trøsteklem til deg og ønsker om at dagen blir bra tross en lei start og en slitsom mamma takk for god klem, det hjalp! Dagen gikk seg til og ble bedre Stor takker! Huffa! Det er ikke bare "å avskrive" mor uansett hvor masete og et stakkars "offer hun er", så det er synd at det kommer imellom deg og forloveden! Jeg har kjent på det der jeg også, selv om det er mye bedre nå! Hun er jo tross alt mammaen din på godt og vondt. Håper besøket går unna i en fei, og så kan dere tenke på noe annet og bli venner igjen! Jeg er jo glad i henne, ja, men det betyr ikke at jeg respekterer alle hennes handlinger og holdninger.. Men tar henne som hun er. Avskrive går ikke nei, men skulle ønske jeg kunne prate mer direkte med henne.. ''''''''''''' Dagen igår ble bedre etter lunsjtider (heeeelt pyten første del av dagen).. etter at jeg var hos naprapat og ble knekt litt opp, etter at regnet sluttet og etter at mamma kom. Hun var jo tross alt god hjelp, gikk to turer med fløtepusen slik at jeg fikk tid til hus og hjem og sove litt. deilig! Ble venner igjen med forloveden også, han mente vi knapt hadde krangla... hehe... var absolutt noe med at jeg knapt var våken, sulten, støl, regnet, mamma som skulle komme og hele greia.. På kvelden snakka vi sååå godt sammen, samtale om følelser og familie osv osv. Og jeg er så glad han er min forlovede, min familie, og at han støtter meg gjennom tykt og tynt Vi ble så gode venner at jeg idag kjøpte han en gave og et romantisk kort til, med kjærlighetshilsen inni. *elsk* han fikk så mange kort osv før, men dårlig med det i det siste ja... Har kjøpt meg ny treningstopp fra casall idag også (litt lengre og videre modell, deilig). Og servietter og lys til dåpen, i sølv og dus rosalilla farge. Skal også kjøpe hvite engangsduker, og ordne med noe blomster. (sånne duse rosalilla roser, tenker jeg).. Deeeeilig med en bedre dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. august 2012 Forfatter #164 Del Skrevet 29. august 2012 Fin kveld! (til tross for at jeg stresset meg opp med matlaging... av og til er det bare et ork, og jeg legger ikke sjelen min idet..) Så trening, i den nye toppen min. Nice! Er forøvrig heeeelt ut av treningsopplegg og puls og klokke osv... drev og kava fælt med både klokke og løpemaskin osv osv. Ble jo knapt svett. Gikk ikke så mye bedre med vekter, jeg fløt rundt i senteret helt uten mål og mening. Må nok inn og se på RYP opplegget igjen. Og teste litt hva jeg er god for nå, lage en plan osv osv. sulten som ulv etter trening for det, så nå har jeg spist 3 skiver med hjemmelaget italiensk salat: riv en stykk gullerot, finhakk litt hodekal, og bland inn majones. ferdig, og såååå godt! (nb kål, amming, luftsmerter.. men mi reagerer ikke). Og så har jeg drukket litt pomegranat juice, herfra har prøvd acai, goji og pomengranat, klarer ikke helt bestemme meg for hvilken som er best.. Goji kanskje? Acai og pomengranat også er veldig gode. må visst prøve de andre også. koster en 35-40 kr på litt bedre matbutikker type maxi, meny her.... anbefales!! tralala lalala.... jeg er så glad..... (ga visst litt endorfiner den treningen allikevel gitt). linker liksågreit til ny side med lekker treningstøy også... (men litt for dyrt for mitt ståsted sånn akkurat nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 30. august 2012 #165 Del Skrevet 30. august 2012 Så bra at dere fikk snakket ut og at dagen ble bedre! Nye treningsklær er god motivasjon! Tror jeg skal spandere på meg noen nye plagg selv snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 3. september 2012 Forfatter #166 Del Skrevet 3. september 2012 Så bra at dere fikk snakket ut og at dagen ble bedre! Nye treningsklær er god motivasjon! Tror jeg skal spandere på meg noen nye plagg selv snart Ja, kommunikasjon er nøkkelen til et godt samliv. tror jeg da. I tillegg til ekte kjærlighet såklart! dersom nye plagg gir mer trening, kan det jo absolutt være verdt det. Pluss deilig med noe som ikke lukter osv.. (setter seg jo alltid litt lukt i de klærne mener jeg). ''''''''''''''''''' mandag... fløtepusen sover... mor har litt vin i glasset og planlegger menyen til dåpen som er rett rundt hjørnet. Blir koldtbord med masse gode greier, tar liten tid å lage til... Idag har jeg bestilt blomsteroppsats for 600 kr, håper det blir bra Har handlet engangsduker og lys og servietter, og begynner å få ting klar. Dåpskjolen er vasket og dampet og helt klar, med gravert sølv"emblem" med navn og dato og rosa sløyfe. Tenkte jeg skulle ha bunad jeg, og heller ta av meg hele stakken på amming (hjemme altså). Får bare amme før vi drar til kirka. Må vaske bunadskjorte, og hans dresskjorte også. Og husvask osv står for tur etterhvert,,, Har igrunn slitt fælt med denne planleggingen, for ammetåka sitter så tungt. Har seriøst så liten hjernekapasitet til overs at alt er et ork. Og jeg har jo lyst til så masse. Helst lyst på masse fancy pynt og hjemmelagde kaker og hjemmelaget kort osv osv, men må nesten bare begrense meg litt. Og forloveden bryr seg jo IKKE om detaljer så ingen hjelp å få... Tror det blir en fin dåp, uansett. Vil så gjerne få en fin dag, og masse fine bilder som fløtepusen kan se tilbake og tenke: Såå heldig jeg er som blir tatt så godt vare på, og fikk en så fin fest. Selv om det vikigste er jo dette at hun er elsket da. Og det er hun jo! Når går ammetåka egentlig over? På en måte er det jo greit å bare fokusere på fløtepusen, men det har vel noe om hva man er vant med fra før, og forventninger om å prestere så godt som venninne, elsker, samboer, datter, svigerdatter, kollega osv osv? OG ta vare på seg selv litt også kanskje. Det greieste er jo bare å bryte ned forventningene litt og gi fullt og helt av seg selv til den lille, som trenger deg veldig. (MEN; uten at det ødelegger en selv da, en må ha et visst liv utenom for ikke å tørne helt og blir en dårlig mamma rett og slett....) litt funderinger på en mandagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 3. september 2012 #167 Del Skrevet 3. september 2012 Jeg er ikke ferdig med ammetåka enda... Det hjelper kanskje litt på å begynne på jobb og tenke på noe annet, men tror aldri det blir som før. Nå er du først Mamma, og så kommer alt det andre etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 3. september 2012 #168 Del Skrevet 3. september 2012 Uff, ammetåke er ikke bare bare, nei. Føler selv at jeg har bomull i hodet innimellom. Hadde vært godt om den lettet litt. Greit at vi skal ha fullt fokus på den nye verdensborgeren, men man vil jo også gjerne fortsette å være - som du sier - en god venninne, elsker, samboer, datter, søster, kollega osv. Forventningene må kanskjes senkes noen hakk, ja, men jeg synes det er litt synd at jeg ikke klarer å være like delaktig i andre relasjoner som før. Får satse på at det kommer litt etterhvert når de små blir litt mer selvstendige/lettere for pappa'n å håndtere alene/gammel nok til å overnatte hos besteforeldre! Og når det gjelder dåp, så måtte jeg bare innse at det ikke ble tid/energi/inspirasjon til å lage invitasjoner selv. Men bordkort og litt annen bordpynt fikk jeg laget etter litt om og men. Dagen blir nok bra selv om den kanskje ikke ble helt som man drømte om på forhånd. Jeg skulle gjerne tatt litt mer styring, men siden vi valgte å ha dåpsfesten hjemme hos svigerforeldrene mine så ble blant annet menyen bestemt litt på dems premisser føler jeg. Men neste gang! Da skal vi ha det hjemme hos oss og helt på våre premisser! Skål! (ble et lite glass hvitvin på meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. september 2012 #169 Del Skrevet 4. september 2012 Det er litt styr å planlegge dåp ja, og ikke minst med den ammetåka oppi det hele. I teorien vil man gjøre så mye utav det, men det gjelder å ikke slite seg ut også. Be om hjelp til kakebaking og litt sånn, det gjorde jeg. Og selv så lagte jeg oreo iskake uka i forveien så jeg slapp å bake for mye i siste liten. Mor og svigermor bakte også, og i tillegg bestilte jeg ei kake. Den ammetåka tok tid før den "forsvant" her også. Den forsvant vel aldri helt, men blei bare bedre hvertfall, og så verre igjen etter at jeg blei gravid igjen Jeg tror uansett at det er viktig å bryte ned forventninger om å strekke til like mye lenger, for da kommer du bare til å slite deg ut. Jeg har noen faste venninne-kvelder som jeg storkoser meg på, men merker at kjære og jeg burde vært bedre til å gjøre kjæreste-ting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2012 Forfatter #170 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg er ikke ferdig med ammetåka enda... Det hjelper kanskje litt på å begynne på jobb og tenke på noe annet, men tror aldri det blir som før. Nå er du først Mamma, og så kommer alt det andre etterpå! Antar at du har rett! Og egentlig er det helt greit, da jeg synes familie og barn er bedre verdier enn penger, klær, utseende osv osv.. Og familie er jo også viktigere enn venner osv også, selv om det er kjekt med litt liv utenfor familien også. Uff, ammetåke er ikke bare bare, nei. Føler selv at jeg har bomull i hodet innimellom. Hadde vært godt om den lettet litt. Greit at vi skal ha fullt fokus på den nye verdensborgeren, men man vil jo også gjerne fortsette å være - som du sier - en god venninne, elsker, samboer, datter, søster, kollega osv. Forventningene må kanskjes senkes noen hakk, ja, men jeg synes det er litt synd at jeg ikke klarer å være like delaktig i andre relasjoner som før. Får satse på at det kommer litt etterhvert når de små blir litt mer selvstendige/lettere for pappa'n å håndtere alene/gammel nok til å overnatte hos besteforeldre! Og når det gjelder dåp, så måtte jeg bare innse at det ikke ble tid/energi/inspirasjon til å lage invitasjoner selv. Men bordkort og litt annen bordpynt fikk jeg laget etter litt om og men. Dagen blir nok bra selv om den kanskje ikke ble helt som man drømte om på forhånd. Jeg skulle gjerne tatt litt mer styring, men siden vi valgte å ha dåpsfesten hjemme hos svigerforeldrene mine så ble blant annet menyen bestemt litt på dems premisser føler jeg. Men neste gang! Da skal vi ha det hjemme hos oss og helt på våre premisser! Skål! (ble et lite glass hvitvin på meg) Godt igang med å vaske skjorter og rydde hus, og er jo bare onsdag idag. Full styring nå Tenkte jeg skulle lage noen enkle papirvimpler og henge i taket også, men bare om det blir tid til overs. Bordkort dropper jeg til 13 stk, det er ikke sååå formelt. Det er litt styr å planlegge dåp ja, og ikke minst med den ammetåka oppi det hele. I teorien vil man gjøre så mye utav det, men det gjelder å ikke slite seg ut også. Be om hjelp til kakebaking og litt sånn, det gjorde jeg. Og selv så lagte jeg oreo iskake uka i forveien så jeg slapp å bake for mye i siste liten. Mor og svigermor bakte også, og i tillegg bestilte jeg ei kake. Den ammetåka tok tid før den "forsvant" her også. Den forsvant vel aldri helt, men blei bare bedre hvertfall, og så verre igjen etter at jeg blei gravid igjen Jeg tror uansett at det er viktig å bryte ned forventninger om å strekke til like mye lenger, for da kommer du bare til å slite deg ut. Jeg har noen faste venninne-kvelder som jeg storkoser meg på, men merker at kjære og jeg burde vært bedre til å gjøre kjæreste-ting... Får litt hjelp av besteforeldrene med kaker og litt matlaging. Så det blir nok bra! Ammetåka føles ille, men egentlig er det jo kjempekos. Det er naturlig for oss nå og konsentrere om barna, men vi er bare så vant fra tidligere på å stresse rundt med ALT mulig rart på engang, at vi også blir litt stressa av kroppen som "tvinger" oss til fokus. Så det er egentlig bare til å finne seg til rette i rollen, så tror jeg småbarnsfasen blir mye bedre. Relax!! Ikke så lett å finne på kjæresteting vel, med 1 liten og en på vei.... Men skal kanskje ikke så mye til heller? Kanskje dere kan få en ny rutine etterhvert, f.eks hver onsdag kveld er kjærestekveld.. ''''''''''' I går var det en hektisk dag med trilletur og hotellunsj med kolleager med barn, ble heldigvis litt sol og godt i alt regnværet. Så en fløtepus som var urolig og trøtt utover ettermiddagen (sliter med å få henne til å sove nok på dagtid nå). Og på kvelden da hun kom i seng fant jeg plutselig ut at jeg skulle pante flasker, handle og dra på IKEA. Som sagt så gjort, ikke hjemme før over 22. Man blir effektiv av å være mamma. Idag planlegger jeg en rolig dag.. gjort litt husarbeid nå mens fløtepusen dupper av litt, og blir vel en trilletur etterhvert. Eneste måten å få henne til å sove litt på dagtid er lang trilletur, kjøre bil eller vippe henne i vippestolen. Hun sovner ikke av seg selv, ved puppen eller byssing lenger føler jeg. For nysgjerrig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. september 2012 #171 Del Skrevet 5. september 2012 ush, dåpen holdt nesten på å ta knekken på meg! Helt til jeg skjønte at jeg bare måtte bestille hoved-dåpskaken fra en proff kakebaker Som LineGourmet skulle jeg jo selvsagt egentlig lage den selv, med sukkerpasta og pynt og det hele. Og siden jeg aldri har lagd sånn type kaker (med pent utseende) før så måtte jeg jo øve også og det var ikke gjort i en håndvending med liten som sov bare halvtimer i slengen etc.. Det viktigste jeg gjorde var å senke forventningene til meg selv - dåpen blir bra uansett den Ammetåka ja... tror egentlig det eneste som hjelper er å begynne å jobbe igjen Her er vi heller ikke flinke til kjæresteting syns jeg. Jeg har foreslått sen middag på onsdager for å få litt ro sammen, men det har ikke blitt noe av foreløpig Kan ikke akkurat gjøre kjæresteting alene heller Men egentid er også fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. september 2012 #172 Del Skrevet 5. september 2012 Kjenner jeg er glad vi ikke skal ha dåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 5. september 2012 Forfatter #173 Del Skrevet 5. september 2012 ush, dåpen holdt nesten på å ta knekken på meg! Helt til jeg skjønte at jeg bare måtte bestille hoved-dåpskaken fra en proff kakebaker Som LineGourmet skulle jeg jo selvsagt egentlig lage den selv, med sukkerpasta og pynt og det hele. Og siden jeg aldri har lagd sånn type kaker (med pent utseende) før så måtte jeg jo øve også og det var ikke gjort i en håndvending med liten som sov bare halvtimer i slengen etc.. Det viktigste jeg gjorde var å senke forventningene til meg selv - dåpen blir bra uansett den Ammetåka ja... tror egentlig det eneste som hjelper er å begynne å jobbe igjen Her er vi heller ikke flinke til kjæresteting syns jeg. Jeg har foreslått sen middag på onsdager for å få litt ro sammen, men det har ikke blitt noe av foreløpig Kan ikke akkurat gjøre kjæresteting alene heller Men egentid er også fint lurt det med den kjærestekvelden... Goodbye, old self.. Hello mummy-me i konstant ammetåke. Godt at den vil lette innimellom iallfall! Kjenner jeg er glad vi ikke skal ha dåp. Kunne egentlig vært glad for å "slippe" jeg også (særlig forloveden som ønsket), men nå gleder jeg meg faktisk til dagen. Det meste er planlagt og den "harde planleggingsfasen" er over. Lettere å gjennomføre enn å planlegge synes jeg igrunn. Jeg har også etter mye surfing og tankevirksomhet lagt den "proffe" hjemmelagde og nyyyydelig pyntet dåpskaken på is. Bare tull og utsette seg selv for noe sånt stress når man ikke har erfaringen. Hadde sikkert blitt sååå mye pes (og verdt litt kjekt også). Kakene er jo mest for selskapet, fløtepusen får jo ikke smake engang. Litt møbelsnekring (IKEA), rydding og kjæresteprat/tv-titting/vin i kveld.... Kjenner det blir godt å legge seg, dagene går jo i ett!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 7. september 2012 #174 Del Skrevet 7. september 2012 Vi hadde navendag vi, men jeg er glad for at jeg satte bort det aller meste. Nok stress uansett, og det er kjekt å ha litt energi igjen til den store dagen. Bedre å bruke tid på Fløtepusen og familien! Det blir nok en helt perfekt dag selv om du ikke har laget kake! Du har mange bursdager å ta igjen det på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss I.W. Skrevet 10. september 2012 #175 Del Skrevet 10. september 2012 Gratulerer med dåpsbarnet, og vel overstått dåp! Håper dere alle hadde en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. september 2012 Forfatter #176 Del Skrevet 10. september 2012 Vel overstått dåpsdag! Det begynte virkelig å tære på kreftene mine dette her... antar at jeg IKKE klarte å holde forventningene og stresset nede.. så det ble liksom ikke så utrolig kjekt på forhånd. Men dagen ble kjempefin!!! Til tross for litt stress og sure miner og opp kl 5 på selve dagen, så våkna jeg til og smilet kom på plass så fort vi kom til kirka. Flott sermoni , og stolte foreldre. Så kom jammen sola frem også, ble deilig vær. Gjestene var fornøyde, festbordet ble kjempefint og Fløtepusen oppførte seg eksemplarisk. (litt grining ved døpefonten, da hun ikke liker å bli holdt i "liggende stilling".. Er superlykkelig nå som dåpen er overstått! Skuldrene kan senke seg (litt iallfall, de er visst LITT stive..). og jeg kan nyte freden og roen, et halvveis ryddig hus og masse god restemat og kaker... yummy!! idag har vi handla babysettet til tripp trapp stolen, og tenkte vi skulle bygge det sammen snart. Har ikke tenkt å la henne sitte der (særlig) enda, men kanskje teste ut... Skal til fysioterapeut neste uke for oppfølging av dette med høyre/venstre osv, da får jeg vel litt feedback på hennes motoriske evner. hmmm håper jeg kan snike meg til litt massasje hos forloveden i kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 10. september 2012 #177 Del Skrevet 10. september 2012 Gratulerer med overstått dåp! Høres ut som at dagen ble bra. Fikk fløtepusen masse fint? Har du forresten begynt å innføre noe annet en melk til fløtepusen? Eller holder puppen i massevis enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. september 2012 #178 Del Skrevet 11. september 2012 Gratulerer med vel overstått dåp! Det er gøy med sånne dager, men jammen er det deilig når de er ferdige også. Vet ikke om jeg har fått med meg høyre/venstre-greiene, jeg. Hva var det? Så gøy med ny stol. Vi begynte å bruke høystolen (fra Ikea) da A var rundt 5 måneder. Litt tidlig, men man må liksom se an babyen også. I den alderen måtte vi slutte å bruke vippestolen fordi hun satt helt strakrygget i den. Ville opp å se, skal vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 11. september 2012 Forfatter #179 Del Skrevet 11. september 2012 Gratulerer med overstått dåp! Høres ut som at dagen ble bra. Fikk fløtepusen masse fint? Har du forresten begynt å innføre noe annet en melk til fløtepusen? Eller holder puppen i massevis enda? Vi holder oss til kun pupp her, det kjenner vi til og er gode på. Tror hun vokser nok, hun er i godt hold iallfall, men har faktisk blitt litt lengre og slankere nå, ikke så¨åå rund som hun var ei stund. Hmm... Hun fikk masse fint, blant annet gullsmykker og armbånd, hjemmestrikket kjole, pute, barnebibel, eventyrbok og 2 porselensserviser med bestikksett. Og fra den ene i nærmeste familie fikk hun INGENTING.. jeg er ganske skuffa. Så egoistisk og rart og... Et kort hadde vært nok, liksom. Men neida... Gratulerer med vel overstått dåp! Det er gøy med sånne dager, men jammen er det deilig når de er ferdige også. Vet ikke om jeg har fått med meg høyre/venstre-greiene, jeg. Hva var det? Så gøy med ny stol. Vi begynte å bruke høystolen (fra Ikea) da A var rundt 5 måneder. Litt tidlig, men man må liksom se an babyen også. I den alderen måtte vi slutte å bruke vippestolen fordi hun satt helt strakrygget i den. Ville opp å se, skal vite. Takk for gratulasjon! Fløtepusen lå hele veien med hodet til venstre i starten, og ble litt skeiv i utviklingen på en side. Gikk til fysioterapeut og fikk litt øvelser og slikt, skal på kontroll snart. Tror absolutt det har jevna seg ut, hun er jo all over nå (iallfall nesten.. men mistenker at jeg bør spare det uttrykket til hun er f.eks 10 mnd ) hehe... Pusen har begynt å prøve å reise seg, men sitter jo ikke selv enda. men ganske stabil på fang osv, og reiser seg i vippestolen også. I starten vil vi nok bare sette henne raskt ned for å se, og så la henne sitte der lenge og lengre utover når hun blir enda sterkere. Men kan jo liksågreit begynne å montere den... '''' Tenk, lille jenta vår kan snart sitte, skal begynne å spise, vil få tenner og begynne å plapre osv osv... det er så herlig og se på, og så glade man blir på deres vegne! lykke! Hun er kjempeherlig om dagen... Nysgjerrig, strekker seg etter ting og griper det meste, eeeelsker å leke med papir (som hun angriper og begynner å rive/bite i), utviklingen på gulvet med snuing/rotasjon går veldig fort fremover, løfter rumpa og prøver å skyve seg litt. Mindre ro til kos, og begynt å la seg distrahere ved puppen. smiler og ler når vi flyr og leker. Liker oppmerksomhet, og smiler ofte da. Men av og til kan hun sutre litt også, og snu seg mot meg. Er i ferd med å bli en liten mammadalt, men hun og pappaen får bare bedre og bedre kontakt. og han tar i mer tak ¨nå, han er nok mer trygg på henne, og hun er stor nok til å ikke bare ville ha mammaen hele veien. Ellers våkna vi halv 5 idag...har vært rimelig trøtt idag ja. Og har en kniv i skuldera (ikke bokstavelig talt!), det var den massasjen jeg ønska meg.... Litt vin igjen, det gjør bare sååå godt med et lite glass etter at hun har lagt seg... Husmordrugs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 12. september 2012 #180 Del Skrevet 12. september 2012 Gratulerer med vel overstått dåp! Og så stor som jenta di begynner å bli. Tiden går innmari fort, det er jammen ikke noe de bare sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå