Gå til innhold

Pasjonsblomstens drivhus


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

*knegg* Det var litt av en vogn. Ser mer ut som et romskip enn noe annet. :ler: Hvilken vogn er det du har da? Jeg har nemlig den kuleste vogna. :fnise:

Kjenner meg igjen i vognpose-dilemmaet ditt. :kose: Vi gikk som sagt for fleece. Er så redd for at det kan bli for varmt med dun, så får jeg heller bare supplere med skinn oppi posen og ekstra bekledning den ene dagen vi evt. trenger det. :nigo:

Er det ikke dun i det hele tatt i den kaiserposen din? Sikkert ganske varm den også.. og kanskje en lur holdning det der med å spe på litt når det trengs.

:vinke:

Halla, står alt bra til?

vi har easygrow dunpose - den er jeg veldig fornøyd med :jepp:

Og husker det var litt frem og tilbake med hvor A sov når han var på den alderen, men han endte etterhvert opp i senga si (vugga før han fikk seng) på daglurene, med vanlig dagslys inn. Nå trekker vi litt for faktisk for å dempe lyset litt - selv om det er dagen ;)

Fin kjole! :)

takk ;) Jeg tror kanskje jeg skal prøve å legge henne i sprinkelsenga etterhvert.. med dagslys.. Men er det ikke litt vanskelig å få de til å sovne da? Får litt vondt av henne der hun sover på gulvet (på teppe), men hun har kanskje ikke vondt av det heller. Hmm.... Blir kanskje mer rutiner når ungen blir litt større som din? Type sover fra kl. xx til xy?

''''''''''''''''''''''''''''''''''

trenger hjelp til valg av høst (og vinterklær) til fløtepusen - altså yttertøy tenkte jeg.

Ser for meg at hun trenger en jakke/dress som tåler litt vind og vann. Noe å anbefale? Funnet en brukt reima tec vinterdress str 74, men er det overkill? Pluss jeg leste at de var store i str. så da passer de kanskje når hun er et år? (i april, altså for sent for vinterdressen).

Vindfleece, skalljakke, overall-- I am lost!!! Gjerne tips om luer også, finlandshetter i ull? vindtett lue med øreklaffer. Hun skal over i sportsvognen til høst/vinter, og trenger litt beskyttelse.

Guri så jeg stresser med disse innkjøpene da... *pust og pes*

denne f. eks? http://www.polarnopyret.no/babyklaer-0-2/yttertoy-til-baby/vindjakke-i-fleece-baby.html

med hals og god lue?

eller en slik er kanskje mest praktisk: http://www.polarnopyret.no/babyklaer-0-2/yttertoy-til-baby/vindjakke-i-fleece-baby.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Pasjonsblomst!

Endelig har jeg klart å somle meg inn til dagboka di! Det var alt for lenge siden sist :Nikke: Skal lese meg litt mer bakover snart også, men det ser hvertfall ut som at du har hatt mange fine dager i det siste, og fløtepusen høres helt herlig ut :hjerte:

Fin kjole du har bestilt forresten, får håpe den sitter som et skudd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde minimalt med yttertøy til A i fjor høst og vinter, da var hun like gammel som Fløtepusen. Når de er så små er de jo ikke ute av vogna så det trengs ikke så mye. I bagen brukte vi bare en tynn ulldress fra Janus oppi posen og i sportsvogna hadde vi gjerne bare en fleecejakke oppå dressen og et tynt ullteppe oppi posen. Nå er jo A veldig varm av seg da, vet ikke hvordan dere har det? Jeg tror uansett ikke jeg ville styrt med en dress denne høsten, det tror jeg vil bli for varmt. Men en god vindjakke er greit å ha. :jepp: Finlandshette hadde vi heller aldri, siden Janus-dressen har halvhøy hals som beskytter ganske greit. Men de har jo tilbud på finlandshetter fra Janus i ull/silke både på Obs og Sparkjøp nå. Du må jo uansett ha noe vindtett utenpå der igjen da, vi bor jo ikke akkurat på et vindstille sted. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med påkledning på de små er jammen ikke enkelt! Funderer veldig på hva vi skal kle Frøken Fryd i også utover høsten og vinteren. Kjekt å ha noen med litt erfaring som man kan få tips fra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff... hva skjedde med den glimrende leggerutinen?

bading av sambo og bror, grining og hyling...

roa seg..

mens jeg lagde middag.. mislykka...

la henne ca 19.30... men klin umulig.. hatt noen runder.

Nå ligger hun og spreller i babygymmen mens jeg har gitt opp... og sambo og bror ser på film.

Jeg tror jeg får mensen og er helt daaaaauuuu.....blæh!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, ja, Lindex har masse fint! :jepp: LIker at det er fargerikt og ikke alltid så "rosa/blått". :jepp: Har mye derfra etter Turnerose.

Jeg skal sy vognpose, jeg (Snøggelbøggel). Med helårs-syntetdyne, og så legger vi lammeskinnet oppi. Har en skikkelig tjukk en (Voksi Classic-kopi), men den ble altfor varm for Turnerose, kunne bare bruke den når det var skikkelig kaldt (sånn 7-8 minus og nedover - og når det er under -10 skal jo ikke de små ut...). Vi har varmblodige barn, da.

Ytterklær: Hos oss går det i ull! Ullfleece er suverent. Har en Reima-dress i str 80, den brukte Turnerose fra da hun var ca året - og også året etter... Diger i størrelsen, ja. Hun ligger fortsatt en størrelse under det hun bruker forøvrig i Reima. Men til baby synes jeg det er helt unødvendig med utedress, ihvertfall utover sånt som vinddressen til Nøstebarn. I bæretøy ser jeg an temperaturen - er det kaldt tar jeg en ullfleecedress over "inne-ulla", men som regel holder det lenge med tynn ull, god lue (enten ullfleece lue + hals, eller finlandshette av ull), samt at vi har en sånn vindlue fra Nøstebarn. Og sydvest! Gull verdt i bæretøy! :jepp: Typiske ytterdresser funker dårlig i bæretøy, de blir så glatte at det blir vanskelig å få knytt skikkelig.

Vi har både bæreomslag og bærejakke, bruker begge deler flittig. Ingen av delene er utpreget lekkert, men det får bare være - det utrolig praktisk! Jeg synes det er kjempedeilig å kunne droppe vogna når det er masse snø ute, synes bare det er styrete med vogn på snøføre... Men det er det nok sikkert delte meninger om. Masse snø er det vel kanskje heller sjeldent hos deg, uansett?

Kjedelig med dum kveld, men sånne kommer (dessverre!) innimellom! Håper det er tilbake til den gode tralten i morgen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Pasjonsblomst!

Endelig har jeg klart å somle meg inn til dagboka di! Det var alt for lenge siden sist :Nikke: Skal lese meg litt mer bakover snart også, men det ser hvertfall ut som at du har hatt mange fine dager i det siste, og fløtepusen høres helt herlig ut :hjerte:

Fin kjole du har bestilt forresten, får håpe den sitter som et skudd ;)

Takk! Blir spennende å prøve og se, håper og tror at om noe er feil, er den litt stor og kan evnt sys litt inn. yes, kjempekos med besøk fra deg i boka mi ;) You are most welcome!

Vi hadde minimalt med yttertøy til A i fjor høst og vinter, da var hun like gammel som Fløtepusen. Når de er så små er de jo ikke ute av vogna så det trengs ikke så mye. I bagen brukte vi bare en tynn ulldress fra Janus oppi posen og i sportsvogna hadde vi gjerne bare en fleecejakke oppå dressen og et tynt ullteppe oppi posen. Nå er jo A veldig varm av seg da, vet ikke hvordan dere har det? Jeg tror uansett ikke jeg ville styrt med en dress denne høsten, det tror jeg vil bli for varmt. Men en god vindjakke er greit å ha. :jepp: Finlandshette hadde vi heller aldri, siden Janus-dressen har halvhøy hals som beskytter ganske greit. Men de har jo tilbud på finlandshetter fra Janus i ull/silke både på Obs og Sparkjøp nå. Du må jo uansett ha noe vindtett utenpå der igjen da, vi bor jo ikke akkurat på et vindstille sted. :ler:

Masse gode tips her! Yes, nå kjenner jeg meg litt roligere.. Det blir ulltøy og vindjakke, tror jeg. Likte den der jeg linka til fra Polarn jeg, hvis jeg f.eks kjøper 74 tror jeg hun vil ha den en stund. ;)

Dette med påkledning på de små er jammen ikke enkelt! Funderer veldig på hva vi skal kle Frøken Fryd i også utover høsten og vinteren. Kjekt å ha noen med litt erfaring som man kan få tips fra! :jepp:

Yes, det er jo egentlig bare å kjøpe noe og se om det fungerer, men gidder jo ikke bruker penger på "testing" heller. Når man kan lære av andres erfaring mener jeg. Så gjør jo jeg såklart mine egne erfaringer underveis, allerede litt mer bevisst osv disse klærne..

Ah, ja, Lindex har masse fint! :jepp: LIker at det er fargerikt og ikke alltid så "rosa/blått". :jepp: Har mye derfra etter Turnerose.

Jeg skal sy vognpose, jeg (Snøggelbøggel). Med helårs-syntetdyne, og så legger vi lammeskinnet oppi. Har en skikkelig tjukk en (Voksi Classic-kopi), men den ble altfor varm for Turnerose, kunne bare bruke den når det var skikkelig kaldt (sånn 7-8 minus og nedover - og når det er under -10 skal jo ikke de små ut...). Vi har varmblodige barn, da.

Ytterklær: Hos oss går det i ull! Ullfleece er suverent. Har en Reima-dress i str 80, den brukte Turnerose fra da hun var ca året - og også året etter... Diger i størrelsen, ja. Hun ligger fortsatt en størrelse under det hun bruker forøvrig i Reima. Men til baby synes jeg det er helt unødvendig med utedress, ihvertfall utover sånt som vinddressen til Nøstebarn. I bæretøy ser jeg an temperaturen - er det kaldt tar jeg en ullfleecedress over "inne-ulla", men som regel holder det lenge med tynn ull, god lue (enten ullfleece lue + hals, eller finlandshette av ull), samt at vi har en sånn vindlue fra Nøstebarn. Og sydvest! Gull verdt i bæretøy! :jepp: Typiske ytterdresser funker dårlig i bæretøy, de blir så glatte at det blir vanskelig å få knytt skikkelig.

Vi har både bæreomslag og bærejakke, bruker begge deler flittig. Ingen av delene er utpreget lekkert, men det får bare være - det utrolig praktisk! Jeg synes det er kjempedeilig å kunne droppe vogna når det er masse snø ute, synes bare det er styrete med vogn på snøføre... Men det er det nok sikkert delte meninger om. Masse snø er det vel kanskje heller sjeldent hos deg, uansett?

Kjedelig med dum kveld, men sånne kommer (dessverre!) innimellom! Håper det er tilbake til den gode tralten i morgen. :klemmer:

Ullfleece høres bra ut ja, må satse på noe sånt. reima dress type får hun få når hun er godt over året, til neste vinter altså. sjelden snø igrunn, men de to siste vintrene har jo vært mot normalt da. Spennende å se hva som skjer i år. Blir det snø, kan det godt være jeg prøver meg på bæring ja. Omslag osv ser stilig ut, men vil nok avvente noe. Fungerer kanskje bare på bæring inn mot magen?

'''''''''''''

Hun er i seng nå. Jeg fikk endelig overtalt gutta til å skru av tv med høy lyd på, og byssa henne da raskt i søvn. Hun var så trøtt. Blir litt "irritert" - for de skulle jo prøve seg på kveldsstell osv, men så blir det bare grining og alt kommer ut av rutinene og går skeis, og JEG får lide av mot slutten. har jo så lyst å slippe andre til, men det krever MER arbeid av meg faktisk. nesten sånn det er fristende å tviholde på rutinen, og at JEG tar meg av det. Men hun har vel ikke godt av å bli for vant til bare mammaen heller...

Forøvrig skeptisk til bror idag, da han kom på besøk.. Begynner å bli gankse bevisst den lille frøkna vår.

Hun ruller masse rundt nå, umiddelbart hvis vi legger henne på rygg. Så hyler hun fordi hun ikke vil være på magen. Og på gulvet har hun begynt å løfte på rumpa.. det går fort i svingene gitt!

'''''

Tror som tidligere nevnt at jeg får mensen nå... irritabel og sliten, og verker i ryggen.. og litt blod i trusa. Er egentlig litt sur på spiralen som gjør at jeg ikke er fruktbar, sex er liksom ikke så kult når det ikke blir baby ut av det. .. heheh... gleder meg til å begynne å prøve allerede. ;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og kikker på strikkeoppskrifter, har lyst å lage noe fint til pusen min.

Hva med denne, tror dere denne vil passe greit til høsten og vinteren nå, eller er det et upraktisk plagg for en liten baby? (liten og liten..). Trenger litt tips her: kunne godt tenke meg en genser eller jakke, men IKKE for vanskelig. Er relativt amatør..

eller denne tunikaen: men i fargene som på bildet, og de har de visst ikke inne...

...

Trøtt og sliten idag, koser meg med et lite glass vin etter leggetid for små pusekatter. Vært litt hormonbombe idag, uff.. Det tar på!

Ble ikke noe kjøp av Easygrow på salg, tror heller vi venter til vi trenger det.. og kommer sikkert noen nye tilbud også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så nusselig den hettegenseren var!! biggrin.png

Den ville jeg definitivt ha prøvd på! Jeg er en amatør selv, men har bestemt meg for å la tålmodigheten synke inn en dag slik at svigermor kan hjelpe meg. Hun er nemlig ekspert! :tommelsmil: Vin i glasset her i kveld også. Godt.

Håper hormonene roer seg snart.. Kjedelig å ikke ha helt kontroll på seg selv om følelsene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, enig at den genseren er veldig søt!! ;) Har strikkeflink svigermor rett i nærheten her jeg også, så der er det vel hjelp å få ved behov.

fra oppskrift:

Strikkes på pinne 5. (80 cm rundpinne (60 cm i tillegg tom 1/2 år) og ermepinner

Hva er ermepinner? er dette 5 vanlige pinner, med nr 5 dette også? *grønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæreomslag funker på både mage og rygg, samme med den bærejakka jeg har. :) (Jakka er ørlite finere IRL enn på det bildet, heldigvis, men knapt nok et designplagg... :tunge1:) På rygg må du dog bære utenpå dine egne ytterklær, da, om du skal ha bæreomslag. Litt upraktisk om du skal inn og ut av butikker og sånt. Vi har vel 4 seasons-bæretrekk fra MaM, tror jeg, ikke vintervarianten... Mer enn varmt nok for oss. Har også sommertrekket, det har vi brukt mye i sommer!

Pickles-oppskriftene er rimelig enkle, ja. Jeg strikker den Daisy-tunikaen til Snorkfrøken nå, har strikket ferdig Turnerose sin. Med en gang du har lært deg daisyene er den veldig grei. :Nikke: Og Osloanorakken går sin seiersgang rundt omkring, ser jeg, den ser rimelig enkel ut, den også. :jepp: Min eneste innvending er at den har hette; jeg er ikke sånn veldig begeistret for hetter før babyene kommer seg opp fra gulvet litt mer, synes de kommer i veien når de ligger på gulvet. Men det er smak og behag.

Ermepinner er det samme som strømpepinner/double pointed needles... Sånne. Størrelse 5 de også, ja. Du kan forøvrig bruke andre garntyper, også, det må ikke være Pickles' sine. Da må du kjøpe oppskriften, da. Jeg bruker Lanett til mine Daisytunikaer, synes merinoen fra Pickles nupper for mye til bruksplagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle innspill, Joyce! Får vurdere et sånt bæreomtrekk, de var jo ikke så dyre.. *money money money* det dukker stadig vekk opp nye ting å handle inn.

Hmmm må se på hva jeg skal bestille fra Pickles da, må jo ikke bestille garnsettene heller, så mange valgmuligheter.. Enig i det der der med hette til baby som ligger mye på gulv, umiddelbart tenkte jeg selv at den osloanorakken hadde vært kjekkest å strikke i 1-2 år. så kanskje jeg finner noe annet som hun kan ha denne høsten/vinteren.

Gjett hvem som har vært og trent!!!!!???

30 min Zumba (gøy, og vanskelig å bevege seg fort nok) etterfulgt av 30 min styrke og core (intensivt og tuuuuungt).. beina mine skalv sånn ned trappa på treningssenteret, så lurer litt på hvordan dette skal gå...

Men guuuuuri så kjekt da! Nytt senter også, var så fint og åpent og lyst der. Vil trene masse mer! Skal prøve å trene 2 ganger i uka nå i starten ialllfall. Glimrende når pappen er hjemme sånn i helga uansett. De har barnepass der også, men kvier meg bittelitt.. dvs synes det er greiest om hun er hjemme her, for da kan jeg slappe mer av på trening også.

*pust og pes* Fløtepusen sover, men hadde i følge pappaen vært et mareritt da jeg var borte... uten at han vil fortelle så mye mer, for han er livredd for å vekke henne,... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å trene! :trene:

Nå kan jeg ikke si noe om strikking, siden strikkeferdighetene mine er nesten ikke-eksisterende, men mamma strikket en tunika og tilhørende ''longs'' til A som vi hadde helt fra hun var ganske liten. Genialt på høsten/vinteren når hun hadde kjole på seg sånn at vi slapp en svær bul bak på dressen (som forøvrig også var mammastrikket :fnise: ).Ah, elsker hjemmestrikkede plagg! (Nå holder hun på med en knall rosa Marius-dress til A :rodmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, knall rosa Marius-dress! :rodmer: Dèt hadde vært noe det!

Kjempeflink har du vært! Tenker det gjør godt for både kropp og sjel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig litt sent ute med svar her altså, men i hvert fall; min erfaring med baby 4-7 mnd i fjor vinter:

Beste yttertøy var myk fleecedress fra H&M (sånn teddy-dress hvor du kan dra over både føtter og fingre), kjøpte også en tilsvarende, men dyrere på Liten & Tøff (på grunerløkka, du bor i oslo, gjør du ikke?). Den var veldig fin, men farget av :roll: Men de har mye fine klær der, og god kvalitet bortsett fra den fargingen av dressen jeg kjøpte :) Jeg hadde han nemlig mye i bæresæle, og det regner jeg med du fortsetter med også? Da er det greit at det ikke blir FOR varmt og samtidig ikke for mye tøy. Ellers ull undertøy og dunpose i vogna :) All you need ;)

Skjønner deg forresten godt med at det er vanskelig å la gutta slippe til. I starten blir det nemlig ekstra jobb, men etterhvert fikser de det og da har du helt fri :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for

Så flink du har vært til å trene!! :tommelsmil:

yeahhh, hurra for meg! Deilig var det..

Så flink du er til å trene! :trene:

Nå kan jeg ikke si noe om strikking, siden strikkeferdighetene mine er nesten ikke-eksisterende, men mamma strikket en tunika og tilhørende ''longs'' til A som vi hadde helt fra hun var ganske liten. Genialt på høsten/vinteren når hun hadde kjole på seg sånn at vi slapp en svær bul bak på dressen (som forøvrig også var mammastrikket :fnise: ).Ah, elsker hjemmestrikkede plagg! (Nå holder hun på med en knall rosa Marius-dress til A :rodmer: )

knall rosa marius dress, så stilig!!

hjemmestrikka er digg ja, ikke at vi har for mye av det. (men vet farmor er flink, og har noe på vei). longs og tunika høres deilig ut..

Åh, knall rosa Marius-dress! :rodmer: Dèt hadde vært noe det!

Kjempeflink har du vært! Tenker det gjør godt for både kropp og sjel!

Det gjør godt, men ikke dagen derpå! Auu.. *trene*

Mulig litt sent ute med svar her altså, men i hvert fall; min erfaring med baby 4-7 mnd i fjor vinter:

Beste yttertøy var myk fleecedress fra H&M (sånn teddy-dress hvor du kan dra over både føtter og fingre), kjøpte også en tilsvarende, men dyrere på Liten & Tøff (på grunerløkka, du bor i oslo, gjør du ikke?). Den var veldig fin, men farget av :roll: Men de har mye fine klær der, og god kvalitet bortsett fra den fargingen av dressen jeg kjøpte :) Jeg hadde han nemlig mye i bæresæle, og det regner jeg med du fortsetter med også? Da er det greit at det ikke blir FOR varmt og samtidig ikke for mye tøy. Ellers ull undertøy og dunpose i vogna :) All you need ;)

Skjønner deg forresten godt med at det er vanskelig å la gutta slippe til. I starten blir det nemlig ekstra jobb, men etterhvert fikser de det og da har du helt fri :)

:klemmer:

teddydress er notert.. så de på HM til 199, fin pris også det.. jeg har jo tenkt å få fløtepusen over i sportsvogn, så trenger noe som fungerer også der. Hvorfor har jeg på følelsen at jeg må litt forskjellig? Men får kjøpe noe, og så heller spe på om behovet kommer. Ikke alt på engang.

'''''

Nå har jeg vært hos en nabo, da jeg fant annonse på FINN på brukte barneklær. Kjøpte 5 ullbodyer, en lilla joggedress, 2 lilla luer (Hempes og Kivat, veldig fine), lilla timberland sandaler til sommeren og 3 ullsokker for 500 kr samlet. Lurer faktisk på om jeg betalte litt for mye nå (skulle egentlig betale 425, men jeg trodde det var 475 og runda derfor opp til 500)... jaja, synes det ble mye for pengene, jeg.

sambo derimot: "Jeg reagerer litt på at du bruker 500 kr på bare vanlige klær..." hahaha tror han lever på en annen planet. bare skoene kostet nytt 399, luene gjerne 300 per stykk, osv osv..bare ullbodyene hadde jo blitt godt over 500. Mannfolk!!

Ellers er jeg gaaaaangsperr i lårene og rompa og litt i brystet, slit å holde fløtepusen og gå i trapper.. og bøye meg ned og sette meg på do... hehe. den trengte jeg!

Har også hentet forlovelsesringen min fra gravering, så nå skinner det av meg igjen ;)

Fløtepusen sovna litt over 19, så nå nyter jeg tida for meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :tristbla: må blåse ut her litt, kjenner jeg!

Dååårlig start på dagen, med en trøtt og stiv pasjonsblosmt, og skikkelig pissevær ute. Sambo og jeg krangla i bilen til jobb (jeg måtte opp for å kjøre ham).. Genialt med litt kranling før man har våkna, i kørkjøring i elendig vær. Hyggelig start på dagen..

Vi krangla mest om mamma. Som kommer idag. Mot min vilje.. Hun ringte igår og spurte om hun ikke kunne komme, hun ville helst komme igår og bli til idag. Jeg sa jeg måtte høre med sambo (da jeg vet at han synes det er slitsomt å ha henne her osv - og blir sint om hun plutselig bare dukker opp), og skulle ringe henne opp igjen. Sambo og jeg ble enige om å si at hun gjerne kunne komme f.eks onsdag eller torsdag, da var det mer ledig tid på programmet, ikke meldt pissevær osv. Men mamma maser seg til å komme, dvs hun gir meg dårlig samvittighet for hun var visst så dååårlig humør (og det hørte jeg på stemma hennes) . Hun har angst og går på endel tabletter, og har slitt ganske mye...

Uansett så ville hun komme fordi hun trengte å kose seg med Fløtepusen. Fint det, bare kom og "utnytt" barnebarnet ditt. Kom og bruk oss som terapi når det ikke passer oss.

Akkurat nå er jeg så lei meg at jeg bare har lyst å gråte.... Sambo skjønner jo ikke hvorfor jeg ikke bare sier nei til mamma, og blir sint på meg. Og jeg blir såret og lei meg over at han ikke skjønner hvorfor jeg føler jeg må si ja til mamma.

Mest av alt er jeg sint på mamma. Som er sååå sårbar og følsom at det ikke går an å snakke til henne engang, og som akkurat nå bare ser egne behov. (har lyst å sette henne skikkelig på plass på et vis, men tør ikke engang nevne noe om dette, tenker jeg.. hun har reist fra oss i sinne tidligere, for å si det slikt. Eller skuffelse eller hva det skal være)

Æssssjjjj dette blir bare en sååå møkkadag!

Nå en varm dusj, håper det kan hjelpe.. pensle tankene over på andre, kjekke ting. Som deiligste fløtepusen :lillesky:

Endret av Pasjonsblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, kjære deg! Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver om moren din, min er av samme ulla. Hun har kommet med uttalelser som at "Turnerose er det eneste som gjør meg glad" og sånt... Snakk om å ta ansvar for eget ve og vel. :roll: Og mannen min skjønner heller ikke at jeg ikke klarer å si "nei" til henne. Men det er søren meg ikke lett! Jeg krysser fingrene for at dagen blir bedre enn du frykter. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...