Gå til innhold

Pasjonsblomstens drivhus


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Ush... svigermor er alltid en litt sånn eh.. tja - litt vanskelig greie :ler::eeeh: Her henter jo svigermor A i barnehagen hver dag, sånn at han får kortere dager. Men jeg hadde problemer med det i starten (før vi var i gang vel og merke) - jeg hadde tenkt at det skulle foregå et par uker eller noe. Men mannen tenkte at det gjør vi så lenge hun gidder - og sånn har det blitt :) Jeg var redd for at hun skulle innvadere hverdagen vår, men det gikk/går veldig greit. Kjære måtte forklare at overleveringene på ettermiddagen måtte være litt kortere enn de så ut til å bli, men hun skjønte det. Begynte med å sette seg ned med kaffe og alt mulig de første dagene, og når jeg kom hjem så satt hun der enda og viste ikke tegn til å gå :overrasket: Det ble liksom " hei du - vi har liksom 1,5 timer sammen som familie før pruppen skal legge seg...-kan du gå nå" :gjeiper:

Så hun vil være godt over 8 mnd når du begynner å jobbe. Samme tid her også. Ikke noe problem med manglende pupp på dagtid her. Tror ungen glemmer puppen når den er ute av synet - så spiste desto mere mat i stedet. Og fra innføring av fast føde nå snart - så går det fort til de spiser ganske mye, og enda mere når du begynner å jobbe så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for :)

Men skjønner at du ville følt det bedre med å overlate snuppa til pappaen fremfor svigermor :jepp:

By the way - fra 5 mnd er det helt normalt å få en litt mere krevende baby. :fnise: Utviklingssprang, tenner, endring i rutiner, mere mat - alt kan være en forklaring. Det er bare å go with the flow først som sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt med baby og mamma-besøk! Godt å sosialisere seg litt, og ekstra kjekt når de er i samme "situasjon" :)

Nettene høres igrunn litt ut som våre. Føler du det er lite melk? Visst ikke så er det vel bare en periode man skal igjennom :) T sier tydelig ifra visst det er for lite melk, så her er det lite tvil.

Og jeg må nok innrømme at jeg er litt misunnelig på at du skal tilbake i jobb. Selv om det føles litt vanskelig, så tror jeg det er bra å få gjøre voksenting også. Bruke hjernen litt! Men på en annen måte så er jeg veldig glad for at jeg har mulighet til å være hjemme så lenge som jeg kan.

Tror egentlig jeg føler det er nok melk. det blir liksom aldri helt tomt. Kan jo bare ha vært en økeperiode også, eller utviklingssprang eller noe.. Skal ikke du ut i jobb om litt, eller hvordan er det hos deg? Gleder meg jo på en måte jeg også, mamma på fulltid for life høres litt lite spennende ut after all..

Å få med svigermor på laget er det flere som har litt vanskelig for... Vet ikke helt hvorfor det er sånn. De vil jo bare hjelpe til. Men 3 uker gå nok veldig fort og er jo bare en brøkdel av dagene i livet. Og som du sier så har sikkert Fløtepusen godt av det. Hun vil jo være noen måneder eldre og sikkert mer mottakelig for litt annerledes stimuli

Kos deg med babytreff! Kjekt å treffe kolleger i samme situasjon, og prat om både baby og helt andre ting

babytreff var suverent, selv med en mamma og baby missing. (de led av det samme som oss, nemlig krevende netter og sur mamma og sur baby,,, huff og huff). Fikk 2 deilige ull/bambus bodyer av merket Norheim i gave, så koselig. Bodyene kjennes superdeilige ut!!! (sikkert bambusen :hjerte: )

Svigermor, ja. Det er en evigvarende diskusjon. Men prøv å trøste deg med at Fløtepusen garantert har godt av det. Tenk hvor gøy hun og svigermor kommer til å ha det da! :rodmer:

Søvn er så vanskelig! Man vet liksom aldri hva det kan komme av. Om alternativene dine er mat eller MME ville jeg nok prøvd med litt mat. Det trenger ikke å være grøt, men gjerne grønnsaksmoser av ulike typer.

mat høres igrunn mest fornuftig ut, av en aller annen grunn så har jeg alltid synes MME høres litt vel kunstig ut... in a way. ... tviler ikke på at svigermor og fløtepus får det kjekt sammen (hun er førskolelærer osv), -men litt der det stikker også, at de kommer til å kose seg uten meg... patetisk I know!! Jeg vil IKKE være en needy mamma (og tror egentlig ikke jeg kommer til å bli det heller altså, er bare litt sånn lei av svigermor om dagen).

Oppdaterer meg litt igjen

Kjedelig med slike deppe-dager, håper humøret går oppover når du får deg litt søvn.

Koselig med baby/mammabesøk. Jeg har blitt flinkere til å ta initiativ nå også, så i går var jeg og Lita på trilletur med damen til en kollega av mannen i et par timer.

Så bra at du kommer deg ut og treffer andre! Både bekjente og barseldamer ;) Innbiller meg at du bor et svært øde og landelig sted... synes jeg ser deg for meg der du triller langs landeveien... eller kjerrestien..

Tror også jeg ville ha gått for mat istedet for MME hvis du ikke har brukt det før. :Nikke:

Håper det ellers går fint i Pasjonsblomsleieren! :klemmer:

Mat blir det... må lese meg opp litt til, finne ut hva jeg skal lage osv.. og så sette igang med smaksprøver. Ikke sånt kjempehastverk, men har ikke noe behov for å vente særlig lengre nei.

Ush... svigermor er alltid en litt sånn eh.. tja - litt vanskelig greie Her henter jo svigermor A i barnehagen hver dag, sånn at han får kortere dager. Men jeg hadde problemer med det i starten (før vi var i gang vel og merke) - jeg hadde tenkt at det skulle foregå et par uker eller noe. Men mannen tenkte at det gjør vi så lenge hun gidder - og sånn har det blitt :) Jeg var redd for at hun skulle innvadere hverdagen vår, men det gikk/går veldig greit. Kjære måtte forklare at overleveringene på ettermiddagen måtte være litt kortere enn de så ut til å bli, men hun skjønte det. Begynte med å sette seg ned med kaffe og alt mulig de første dagene, og når jeg kom hjem så satt hun der enda og viste ikke tegn til å gå :overrasket: Det ble liksom " hei du - vi har liksom 1,5 timer sammen som familie før pruppen skal legge seg...-kan du gå nå"

Så hun vil være godt over 8 mnd når du begynner å jobbe. Samme tid her også. Ikke noe problem med manglende pupp på dagtid her. Tror ungen glemmer puppen når den er ute av synet - så spiste desto mere mat i stedet. Og fra innføring av fast føde nå snart - så går det fort til de spiser ganske mye, og enda mere når du begynner å jobbe så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for

Men skjønner at du ville følt det bedre med å overlate snuppa til pappaen fremfor svigermor

By the way - fra 5 mnd er det helt normalt å få en litt mere krevende baby. Utviklingssprang, tenner, endring i rutiner, mere mat - alt kan være en forklaring. Det er bare å go with the flow først som sist

:klem: tusen takk for et så fin og støttende svar. Godt å vite at noen vet hvordan det er. Ikke bare lett alltid, selv om det er kjempegøy med en baby i hus.. stort sett ;) Vel ja, det skjer veldig masse i livet til Fløtepusen, skjønner godt hun blir trøtt og grinete innimellom. Ikke kan man gå og snakke, bestemme noe selv osv osv. Selv soving blir man "tvunget" til...

********************************************************************************************************************************

Deilig dag (til tross for litt grining og pupping i natt også). kort gåtur på morgenen, etterfulgt av soving utenfor for pusen. Da lagde mor deilige muffins inne og støvsugde litt. Så besøk av kolleaga og baby, var kjempekos. Gikk ny lang tur. Fløtepusen fikk sovd godt, og var i så herlig humør hele dagen og kvelden. Utrolig deilig å slippe unna 5-tida surmulingen. Hun la seg ca 1,5 time senere enn normalt, men HELT perfekt og uten et knyst. Og jeg har vært helt :hjerte: i henne i hele kveld...

Fikk besøk av en "persienne-fyr" idag, og vi endte opp med å bestille tilpassa plissegardiner til 3 rom samt lysttett rullegardin til soverom. Ble ganske mange tusen, men tror det blir superbra, Kommer om 3 uker. Blir så deilig å få plass. (de fikser montering og alt).

Og så har jeg vaska badet også... flinke meg ;) Deilig med litt mer overskudd. Lastet ned en app i kveld der jeg skal samle oppskriftene mine, og som også kan lage handlelister. På vei mot en mer oversiktelig hverdag... :) (husker jo aldri hva jeg trenger til det og det i butikken, og google blir ofte litt tungvindt).

Alt i alt en herlig dag!!! ;)

PS: Jeg setter veldig pris på dere mine KG-venner :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en mamma etter mitt hjerte, altså. Heldige Fløtepusen. :hjerte:

Sånne plisségardiner er det en i barselgruppa mi som har - rådyre, men hun sier de var verdt hver krone. :jepp:

Hurra for mer oversiktlig hverdag! Det er slett ikke å forakte når man har småttiser!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Tror egentlig jeg føler det er nok melk. det blir liksom aldri helt tomt. Kan jo bare ha vært en økeperiode også, eller utviklingssprang eller noe.. Skal ikke du ut i jobb om litt, eller hvordan er det hos deg? Gleder meg jo på en måte jeg også, mamma på fulltid for life høres litt lite spennende ut after all..

babytreff var suverent, selv med en mamma og baby missing. (de led av det samme som oss, nemlig krevende netter og sur mamma og sur baby,,, huff og huff). Fikk 2 deilige ull/bambus bodyer av merket Norheim i gave, så koselig. Bodyene kjennes superdeilige ut!!! (sikkert bambusen :hjerte: )

De bodyene hørtes deilige ut! Sånne skal jeg lete etter :jepp:

Jeg er egentlig arbeidsledig, jeg. Har bare hatt forskjellige vikariat. Så planen er akkurat nå at jeg skal ha "ulønnet permisjon" til barnehagestart og så begynne å jobbe igjen, om noen trenger meg da. (tror ikke det er noe problem, det er alltid noen som er borte..) Så skal mannen ta sin permisjon en dag i uka første barnehageåret. Visst jeg ikke tilfeldigvis snubler over en kjempejobb, selvfølgelig. Da må vi forandre på planene :)

Håper dagen i dag blir like fin :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du har hatt en så fin dag! Det hjelper veldig på humøret, energien og alt egentlig! :)

De bodyene hørtes veldig gode ut! Visste ikke at Norheim hadde klær i størrelse baby :klo: Det er jo supert!

Er det Evernote du har lastet ned? Det gjorde jeg for en stund siden og er helt hektet :jepp: Ja til lister og organisering på "papiret" (for hjernen funker ikke, takket være ammetåken)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en mamma etter mitt hjerte, altså. Heldige Fløtepusen. :hjerte:

Sånne plisségardiner er det en i barselgruppa mi som har - rådyre, men hun sier de var verdt hver krone. :jepp:

Hurra for mer oversiktlig hverdag! Det er slett ikke å forakte når man har småttiser!

:klemmer:

Jeg er ikke en perfekt mamma, men hvem er vel det! Men jeg er full av kjærlighet og omsorg, og sprer glede til lille pusen min ;) Tusen takk! ;)

Gleeeder meg til persiennene kommer... sambo skjønner ikke at det er noe å glede seg, men jeg tror det vil ha en ganske god effekt på hele huset. Både se litt stilig ut, lune litt mot stygt vær, mot sol, mot innsyn. Satser på det er verdt pengene ja, ellers blir det jo litt kjedelig. Vi ser på det som en investering.

De bodyene hørtes deilige ut! Sånne skal jeg lete etter :jepp:

Jeg er egentlig arbeidsledig, jeg. Har bare hatt forskjellige vikariat. Så planen er akkurat nå at jeg skal ha "ulønnet permisjon" til barnehagestart og så begynne å jobbe igjen, om noen trenger meg da. (tror ikke det er noe problem, det er alltid noen som er borte..) Så skal mannen ta sin permisjon en dag i uka første barnehageåret. Visst jeg ikke tilfeldigvis snubler over en kjempejobb, selvfølgelig. Da må vi forandre på planene :)

Håper dagen i dag blir like fin :klem:

Ikke liiiike fine dag idag, sikkert fordi jeg er mer trøtt. Og regnet har bøttet ned i litervis!

Lurer på om bodyene var kjøpt på en GMax butikk? Har ikke prøvd dem enda, men de kjentes altså superdeilige ut.

Når du sier det på den måten, med jobb/arbeidsledig osv, så er jeg absolutt glad for å ha jobb å gå til. Kjempetakknemlig! Er bare litt sårt å tenke på overgangen altså... Godt du har noe å gå til etter permisjon da, da kan du vel bare begynne litt såder når du føler for det, egentlig?

Godt å høre at du har hatt en så fin dag! Det hjelper veldig på humøret, energien og alt egentlig! :)

De bodyene hørtes veldig gode ut! Visste ikke at Norheim hadde klær i størrelse baby :klo: Det er jo supert!

Er det Evernote du har lastet ned? Det gjorde jeg for en stund siden og er helt hektet :jepp: Ja til lister og organisering på "papiret" (for hjernen funker ikke, takket være ammetåken)!

jeg lastet ned "All my recipies", men nå må jeg sjekke ut evernote også... Må jo nesten bruke alle disse smarte appene, noen av dem er virkelig greie å ha. (selv om man ofte ender opp med å glemme dem litt i hverdagen..)

'''''''''''''''''''

Trøtt i trynet idag-som det så fint heter! Og drømmer om en skikkelig knekk, må kanskje få somla meg til å bestille time. (bare skaffe barnevakt først). Har en høyrearm som dovner vekk hele veien, tror ikke det er godt tegn... dagens klaging unnagjort!

Nå skal visst sambo og jeg ut og handle litt mat, blir koselig med en felles "utflukt", blir jaggu litt mindre tid sammen sånt nå om dagen. Fløtepusen sover forresten ute i vogna, litt sent ut med hovedluren sin idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evernote er genialt! Har brukt det i et drøyt år og bare elsker det! :jepp:

Du har ikke sånn carpal tunnel syndrome? Med arm som dovner vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evernote er genialt! Har brukt det i et drøyt år og bare elsker det! :jepp:

Du har ikke sånn carpal tunnel syndrome? Med arm som dovner vekk?

evernote food, da eller bare evernote? Lastet ned evernote food nå, men fant liksom ikke noe bra "oppskrifts-opplegg".. mest bilder og slikt.

Trooor ikke det er det syndromet, da det kom for ei uke og to siden, i forbindelse med låsning i skulder og dåpsstress. men man vet jo aldri...

**************************************************************************************************************************

Der stakk pappaen ut på aller første trilletur med fløtepusen på egenhånd, de skulle trille til farmor og farfar! Hele huset for meg selv, wooooowww!! Og det første jeg tenker er da, er : Yes, nå skal det ryddes!!! Jeg er blitt helt psyko i hodet ser det ut til....

(har startet et ryddeprosjekt, men det er frustrende med lillepusen rundt, får jo gjort så lite... Så det betyr faktisk mer å få ryddet litt enn å slappe av. Gløtt av sol inn i huset også, som gir litt energi.

Hatt besøk av venninne med 3 uker gammel søøøøt baby idag *smelt*. Er det virkelig sååå lenge siden jeg selv hadde ei så lita, det føles fjernt! rart det der...

Og så har jeg lammefiletkoteletter klar, som skal serveres med couscoussalat senere i kveld. Og rester av vaffelrøre i skapet. dagen hadde vært perfekt nå hvis jeg fikk en times deilig massasje og knekking... *drømme* Nei, får vel rydde litt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er morsom!

så herlig å få huset heelt for seg selv litt! jeg har jammen meg til gode å se gubben ta en trilletur med småen alene..

uff, tiden går jo så fort. Fløtepusen er jo bikket 5 mnd allerede! satt da nesten akkurat å leste fødselshistorien din, jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du er morsom!

så herlig å få huset heelt for seg selv litt! jeg har jammen meg til gode å se gubben ta en trilletur med småen alene..

uff, tiden går jo så fort. Fløtepusen er jo bikket 5 mnd allerede! satt da nesten akkurat å leste fødselshistorien din, jo...

Nå er mannen ute og triller igjen... Jeg spurte ham fint om han ikke kunne avlaste litt, og ta henne med på dagens andre trilletur (jeg gikk 2 timer 8.30 idag). Han himlet med øynene!! Jeg får bare lyst til å fly i flint av og til.....grrrrrrrrrrr :sinnatagg: Ikke nok med at han ikke gjør sånt på eget initiativ, men at han itilegg skal oppføre seg sånt gjør det vanskelig å takle... Uansett så tok det ikke lange tida før han tok henne med seg, han skjønte hun trengte søvn og at trilletur var en av de greieste mulighetene....

Vært sur og grinete stort sett hele dag... skikkelig sliten i hele kroppen, særlig i nakkene og skuldrene (auuuu). Til uka så skal jeg bare få bestilt time hos naprapat, det vil gjøre såå godt. Og når jeg er sur og grinete så går det ut over gubben....

jeg er bare så LEI av alt husarbeidet... og rotet. Fremdeles ikke helt på plass og i orden i nye huset, og mye rot og ting og tang overalt. I ukene så jobber jo mannen, og han er sliten etter jobb (naturlig det altså). Han bruker derfor kveldene på å sove litt (...) og gjerne se på tv/data/lese. .... Og så kommer helgene, og da er det jo tid for å slappe av.... hjelpe meg! Mens jeg fyker rundt som en innleid hushjelp føler jeg... *snufs* Blir helt på gråten, jeg... (mest fordi jeg er sliten og lei og horomonell håper jeg).

Fikk meg en time i senga i dag da, sov ikke, men kjente endelig at kroppen ble TUNG og avslappa i senga. Superdeilig følelse! ;) Mens jeg lå og hørte på at Fløtepusen klagde litt på pappan nede... (hun var helt blid da jeg kom ned... hehe).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Godt du fikk slappe av litt! Er ikke greit å gå rundt som ei hushjelp nei!

Det er ikke noe særlig å gå rundt i et rotete hus, men det tar jo tid å komme i orden etter flytting. Skjønner at du irriterer deg fordi du går hjemme hele dagen og ser på det. Hadde det likedan selv! ;) Vi må bare forstå at mennene ikke ser like mye rot og skitt som vi gjør. Dessverre! Men du må prøve å slappe av litt og ta vare på skuldre og rygg! Stress gjør det jo bare bedre. Og fordelen med rot og skitt er jo at det ikke går noe sted! ;)

Håper der får litt høstkos i helga, tross sure miner og uenigheter! :klemmer:

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Godt du fikk slappe av litt! Er ikke greit å gå rundt som ei hushjelp nei!

Det er ikke noe særlig å gå rundt i et rotete hus, men det tar jo tid å komme i orden etter flytting. Skjønner at du irriterer deg fordi du går hjemme hele dagen og ser på det. Hadde det likedan selv! ;) Vi må bare forstå at mennene ikke ser like mye rot og skitt som vi gjør. Dessverre! Men du må prøve å slappe av litt og ta vare på skuldre og rygg! Stress gjør det jo bare bedre. Og fordelen med rot og skitt er jo at det ikke går noe sted! ;)

Håper der får litt høstkos i helga, tross sure miner og uenigheter! :klemmer:

Hei ;)

det har vært en fin helg... mannen har gått et par turer med lille, og vi (begge to) fikk ryddet masse mens fløtepusen lå på gulvet og bare utforsket og pludret for seg selv. Enda litt rot igjen, men veldig godt å ha med typen på laget. Vi har også kost oss litt sammen, både med massasje, sengelek, god mat osv osv. Deilig med helger og litt mer tid sammen!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Hun er kjempesterk på magen nå, og ruller fra rygg til mage og mage til rygg, snurrer rundt sin egen akse og åler seg litt bakover. Hun er kjempenysgjerrig, og har virkelig begynt å strekke seg etter ting og utforske. F.eks åpne dusjkabinettet på badegulvet, eller løfte seg opp etter oppvaskmaskinenlokket så lå nede. Vi har begynt med sikring av huset nå. På kort tid kan hun flytte seg et par meter rundt, artig!

Hurra, en merkedag! Fløtepusen sov i sin egen seng på eget rom i natt, for aller første gang! Og det gikk bra :) nettene har vært litt slitsomme i det siste, da hun ikke ville tilbake i vuggen sin igjen, men bare ha pupp pupp pupp hele natta.

Evaluering natt 1:

La henne ca 20... muligens litt overtrøtt, og lå og kava og ropte litt. Måtte inn og roe henne og stryke henne litt 2 ganger før hun sovna godt.

*Våkna 23.30 for mat . Måtte koble henne av, og da ble det litt grining. 5 min på byssing og trøsting før hun sovna.

*Våkna 02.00 for mat. Hun sovna i armene mine, og jeg la henne problemfritt tilbake i senga.

*Våkna 04.30 -tror hun helst trengte litt kos/vite at jeg var der. Sovna raskt ved puppen, og jeg la henne problemfritt tilbake i senga si.

*Våknet 06.20- opp for morgen!

Jeg sov myyye bedre i natt, jeg slapte godt av og stolte på at babycallen ga lyd fra seg når hun trengte meg. ikke sovna jeg under amming heller (sittende i stol på hennes rom), og det var superdeilig å komme tilbake til VÅRT soverom og finne roen der etterpå. Tror hun sov godt også, det virker iallfall sånt.

Nå sover hun ute i vogna si. Ca 1 time etter at vi har stått opp blir hun trøtt igjen, og da triller jeg henne/setter henne utenfor i vogna. Hun sover 3-3,5 time, ganske lenge. Så er hun våken ca 2+ timer, før dagens andre hvil (1-2 timer). Har lurt litt på å prøve å innføre 3 dupper per dag, kortere strekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg! :danse:

Så flink Fløtepusen er! :) Vil tro det er deilig å ha dem på eget rom. Bare vi får i stand L sitt rom så skal han også få begynne å sove der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Unknown

Det hørtes ut som en god helg!

Jeg ble litt misunnelig på deg nå, jeg vil også ha soverommet mitt for meg selv. Det føler jeg er eneste "tapet" med huset vårt, det er bare 2 soverom i hovedetasjen og ett i kjelleren. Så vi må bare ha T på vårt rom til han sover natten igjennom. Husker det var så deilig når M sov på eget rom :jepp:

Å, så store disse babyene våre har blitt, snart springer de avgårde! T er lat da, han gidder ikke snurre rundt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig helg, og herlige Fløtepusen som er så aktiv og nysgjerrig! Godt at sovingen går så fint på eget rom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som en herlig helg! :danse:

Så flink Fløtepusen er! :) Vil tro det er deilig å ha dem på eget rom. Bare vi får i stand L sitt rom så skal han også få begynne å sove der.

Skal dere pusse opp rommet? Kanskje greit å begynne snart, så har dere muligheten når dere føler lyst? Anbefaler eget rom sålangt!

Det hørtes ut som en god helg!

Jeg ble litt misunnelig på deg nå, jeg vil også ha soverommet mitt for meg selv. Det føler jeg er eneste "tapet" med huset vårt, det er bare 2 soverom i hovedetasjen og ett i kjelleren. Så vi må bare ha T på vårt rom til han sover natten igjennom. Husker det var så deilig når M sov på eget rom :jepp:

Å, så store disse babyene våre har blitt, snart springer de avgårde! T er lat da, han gidder ikke snurre rundt :ler:

Skjønner at du vil ha babyen din i samme etasje som deg selv, ja. er jo fordeler også med å ha de på samme rom, du får fokusere på dem ;)

For en herlig helg, og herlige Fløtepusen som er så aktiv og nysgjerrig! Godt at sovingen går så fint på eget rom :)

Har jo bare en natt bak oss, men den første natta føles litt viktig. Så går det vel kanskje litt opp og ned fremover, men satser på at hun bare blir tryggere og tryggere og sover enda bedre. hehe.

Seh der ja! Dagbok på samme side vi nå. :klemmer:

O-S girlsa rocks!! ;):blomst:

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Idag har Fløtepusen vært hos svigermor på pass for første gang, i 1,5 time. Jeg var på treningssenteret ;) Slappet greit av, men litt spent på hvordan det hadde gått. Heldigvis var hun godt humør, og hadde ikke grått noe som helst. De hadde visst kosa seg veldig... ;):hjerte: Veldig betryggende for meg at det gikk så godt.

Begynner ellers å bli LEI av alt regnet som er om dagen... det bøtter nedpå sånn at jeg tror det begynner å bli tomt i himmelen ;). Tror faktisk det var meldt litt sol fremover nå, håååååpe det.

Lykkelig i kveld ;) Takknemlig for forloveden og Fløtepusen og et varmt hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig helg dere har hatt! Og så flinke dere har vært, både til rydding og kos, trening og alenetid! :strix:

Det er både godt og vemodig med flytting på eget rom, men mest godt! Tror at dere alle snart vil sove mye bedre! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere pusse opp rommet? Kanskje greit å begynne snart, så har dere muligheten når dere føler lyst? Anbefaler eget rom sålangt

Rommet er så og si ferdig pusset opp. Mangler bare litt småtterier så han kan egentlig flytte inn når som helst...Bare jeg som vil at rommet skal være helt ferdig og koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koslig helg dere har hatt! Og så flinke dere har vært, både til rydding og kos, trening og alenetid! :strix:

Det er både godt og vemodig med flytting på eget rom, men mest godt! Tror at dere alle snart vil sove mye bedre! :Nikke:

Er veldig fornøyd med å ha henne på eget rom, sover bedre nå (når jeg ikke er oppe og ute av rommet iallfall). Men savner jo litt den varme, gode kroppen inntil meg... det er så deilig! (tok henne inn for morgenpupp i dag morges, koselig )

Rommet er så og si ferdig pusset opp. Mangler bare litt småtterier så han kan egentlig flytte inn når som helst...Bare jeg som vil at rommet skal være helt ferdig og koselig :)

det høres bra ut. Fløtepusen sitt rom er ikke ferdig interiørmessig, men tenker at hun ikke bryr seg. Hun har garderobeskap, seng og ei lita hylla, og en stol (til meg). Ingen farger eller noe kos der enda. Men det kommer nok... ;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

For en deilig dag!!! Etter noe som føles som nedbørsrekorder siste uke (ukene), er det høyttrykk, blå himmel og sol ute!! Fantastisk. Vært ute og gått en tur, og veslemor sover ute i vogna nå (3 timer til nå..) jeg har støvsugd, lagd og spist vafler (.........), sminket meg, ryddet litt og kost meg på nett.

Gleder meg til hun våkner igjen, blid og fornøyd og sikkert klar for litt pupp. Skjønt det er hææææærligt med alenetid også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...