Gjest Lurifix Skrevet 8. juni 2012 #81 Skrevet 8. juni 2012 Unnskyld men hva er shava armhuler? Det er så vidt meg bekjent ikke noe ord som bøyes slik. Enten er de barberte eller så får man si hele setningen på engelsk. Da heter det iallefall ikke shava... Eller syns du jenter skal ha shava mouse også? Ser ikke helt hva problemet ditt er? Du forstår jo helt klart hva jeg mener. Det ble bare "shava" fordi jeg leste det i et annet innlegg i denne tråden. Det påvirket meg rett og slett. Når alt man leser/hører på/ser på er på engelsk så glir ord som "shaved" lett inn med en norsk bøyelse. Ja shava mouse er fint det og. 2
Gjest Moffeliten Skrevet 21. august 2012 #82 Skrevet 21. august 2012 Det er vel ytterst få som er FØDT med hår under armene.... Hehe. Du vet nok hva jeg mener
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 22. august 2012 #85 Skrevet 22. august 2012 hadde eg vore til sengs med ein mann og oppdaga han hadde barbert armhola si så hadde eg reist meg opp og gått! det er like usexy som barbert/voksa brystkasse... hår på damer bryr eg meg ikkje om...
Gjest HunterLady Skrevet 22. august 2012 #86 Skrevet 22. august 2012 Jeg synes kvinner med hår under armene ser ekle ut. Menn derimot, bør ha hårvekst i armhulene.
volvo22 Skrevet 30. juni 2015 #87 Skrevet 30. juni 2015 Her er en link til damer som har hår under armene. http://hairypitsclub.tumblr.com/ Denne bloggen bør dere ta en titt på folkens Se hvor fint det egentlig er med hår under armene 1
Silfen Skrevet 30. juni 2015 #88 Skrevet 30. juni 2015 Det er egentlig ikke fint. Det er du som har en fetish. Vær så vennlig og aksepter at du er i fåtall. 1
Gjest Castielz Skrevet 30. juni 2015 #89 Skrevet 30. juni 2015 Denne bloggen bør dere ta en titt på folkens Se hvor fint det egentlig er med hår under armene Wow, ikke bare håret under armene som var nasty på de bildene der! Mindre pene damer, for å si det mildt!
volvo22 Skrevet 30. juni 2015 #90 Skrevet 30. juni 2015 Wow, ikke bare håret under armene som var nasty på de bildene der! Mindre pene damer, for å si det mildt! Synes det er mange søte der jeg...og at de er naturlige mtp hår gjør de jo bare ennå finere
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2015 #91 Skrevet 30. juni 2015 hei.Jeg lurer på hva dere synes om damer som føler seg så frie,"late",mandige eller hva det måtte være,at de velger å la håret i armhulene gro? er det ekkelt,greit eller uakseptabelt? For å være helt ærlig så syns jeg det er lite tiltrekkende - for å si det penest mulig, Dere kvinner som trives med dette, go for it og vær dere selv, uansett hva andre måtte syns om det. Jeg syns det er ekkelt - det samme gjelder for menn. Og ja, vet det ikke er logisk, kroppshår er helt naturlig og vanlig. Jeg liker det ikke mer av den grunn.
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2015 #92 Skrevet 30. juni 2015 Denne bloggen bør dere ta en titt på folkens Se hvor fint det egentlig er med hår under armene Angrer på at jeg klikket meg inn....
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2015 #93 Skrevet 30. juni 2015 hadde eg vore til sengs med ein mann og oppdaga han hadde barbert armhola si så hadde eg reist meg opp og gått! det er like usexy som barbert/voksa brystkasse... hår på damer bryr eg meg ikkje om... Vel, jeg har, kun fordi jeg liker det sånn selv også. Brystet også. Det som er behagelig, fint, sexy, tiltrekkende for andre/hos andre, kan være det motsatte hos deg igjen. Akkurat som hår under armene hos kvinner er det hos meg, lite tiltrekkende.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #94 Skrevet 30. juni 2015 Jeg syntes det er ekkelt, men jeg har det. Jeg gidder ikke barbere meg. Jeg er lat, ekkel og deprimert. Anonymous poster hash: a47ae...de7
Gjest Coolaid Skrevet 30. juni 2015 #95 Skrevet 30. juni 2015 Jeg barberer selv(jente), eller ihvertfall når jeg vet at jeg skal ut blant folk og har på meg klær som viser armhulene. Har jeg noen late hjemmedager så bryr jeg meg ikke. Samboeren min bryr seg ikke noe særlig han heller, hender han erter meg litt, men han gir faen når vi har sex Bryr meg ikke så mye om andre kroppshår heller.MEN; finnes det virkelig menn som barberer seg under armene???? Det gjør jo tydeligvis det, men hvorfor? De må jo få lov, men jeg håper virkelig ikke det er en "trend". Okay. Jeg hadde skjegg lenge før det ble populært hos kjendiser og resten av verden. Jeg har det fortsatt fordi jeg liker det, det er sånn jeg er. Jeg har barbert meg under armene lenge, Jeg barberere også brystet. Har gjort det lenge, og vet faktisk ikke helt ærlig om det er eller har vært noe som helst form for trend akkurat angående det. Hvorfor? Fordi jeg syns det er behagelig, jeg liker det, kona foretrekker det, jeg opplever mindre svettelukt, syns det er penere også. Jeg gjøre det for min egen del og det er flott at også kona syns det. Helt greit hva dere enn syns om det, jeg bryr meg like lite som dere som har hår burde bry seg om hva vi andre syns. Men nå er det nå sånn en gang at vi er alle ulike til tider. Sånn skal det også være.
volvo22 Skrevet 1. juli 2015 #97 Skrevet 1. juli 2015 Jeg syntes det er ekkelt, men jeg har det. Jeg gidder ikke barbere meg. Jeg er lat, ekkel og deprimert. Anonymous poster hash: a47ae...de7 Det er du ikke,du er jo bare naturlig Og hvis du så på den bloggen så ser du at du er langt fra alene
Tøytigern Skrevet 1. juli 2015 #98 Skrevet 1. juli 2015 Jeg lurer på om de er sånne som brenner BH'en sin også, og bare spiser økologiske bønnespirer mens de mediterer og går i batikk-skjorter de har sydd av gamle klær og farget selv... I en balje på kjøkkenet sitt.
Tøytigern Skrevet 1. juli 2015 #99 Skrevet 1. juli 2015 Jeg syntes det er ekkelt, men jeg har det. Jeg gidder ikke barbere meg. Jeg er lat, ekkel og deprimert. Anonymous poster hash: a47ae...de7 Ett ord til deg: Spa. Bestill tid og få sånn helhetlig behandling. Da vokser de av hår, filer og lakker neglene og tilbyr ansiktspleie og alle sånne ting. Jeg har hørt noen rykter om at de går i hvite badekåper og frotte-tøfler mellom behandlingene.
Cashbah Skrevet 1. juli 2015 #100 Skrevet 1. juli 2015 Til de som synes det ser ekkelt ut: Hvorfor? Det er jo bare naturlig. Skulle virkelig ønske jeg var modig nok til å la håret gro, overalt, og at vi ble kvitt denne nymotens trenden med å være glattbarbert overalt. Det ville gjort det så mye lettere for alle. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå