Gå til innhold

ubarberte armhuler

Fremhevede innlegg

Gjest itunes
Skrevet

hvorfor ikke fjerne håret permanent.det har tydligvis ingen funksjon.bortsett i fra å være direkte stygt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann som har barbert seg under armene ,er litt turn off. Det er min smak.

En kvinne med mye hår er ikke særlig lekkert.Litt stubber er greit (2dagers ..)

Men det får vel bli opp til eier av kroppen,egentlig

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er lite attraktivt.

Skrevet

Var det opp til meg, så var damer totalt hårløse. Jeg liker glatt hud. Over alt.

• Liker 1
Gjest Caroline55
Skrevet

Jeg synes ikke at det er noe tiltalende, eller pent.

Det blir gjerne litt blikkfang, dersom man ser noen med singlett og en skikkelig busk under armene!

Det vitner om at man gir litt faen, kanskje har hatt det travelt osv. Jeg tenker ikke noe stygt om det akkurat, eller kommenterer det, men jeg ville ikke hatt det på samme måte selv.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er direkte kvalmt med hår under armene.. Synes også menn som har langt hår (?) under armene bør gjerne trimme dem.. synes ikke det så veldig attraktivt håret liksom svever i vinden.. (Sett det før ja) :sjenert: Gubben barberer seg under armene.. lickable.. :fnise::rodmer:

Skrevet

FOR en overraskelse! Kun Volvo22 som liker hår under armene på kvinner. Som i alle andre kroppshår-tråder.

Han har jo strengt tatt rett. Å like eller ikke like kroppshår er som alt annet en motegreie, men når det går over til å bli kategorisert som 'ekkelt', 'ufeminint' og 'unaturlig', synes jeg man nesten bør tenke seg om hvilke kriterier som skal til for å bemerke ting slik.

Selv fortrekker jeg å fjerne den slags kroppshår, men grunnen er nok heller at jeg siden barndommen har som resten av samfunnet blitt eksponert for hva jeg skal synes 'ser forsvarlig ut', og ikke fordi jeg selv har satt meg grundig ned og tatt 'for og i mot' å fjerne armhulehår.

• Liker 14
Skrevet

Jeg tror nå egentlig menn shaver/klipper under armene. Før i gamle dager så syns jeg å erindre at hårtuster som stakk frem under mannearmer var langt mer vanlig enn hva jeg ser i dag.

Skrevet

Alle må få lov til å bestemme selv! Jeg står ikke i posisjon til å dømme. Hvis personen elsker seg selv og er komfortabel med det, så er jo det flott!

• Liker 1
Skrevet

Helt naturlig, ingen problemer.

Det å fjerne håret er bare en teit motegreie.

• Liker 7
Gjest Katten.
Skrevet

Skjer ikke.

Kanskje for å bryte et nytt tabu, men i utgangspunktet: nu-uh!

Gjest Elyssa
Skrevet

noen som vet om det finnes muligheter for permanent fjerning av hår?

Laser eller epilasjon. Kommer an på hvor det er og fargen på hårene. Under armene vil jeg anbefale laser.

Det kan gjøres hos f.eks. hudpleier

Gjest kittycat
Skrevet

Helt naturlig, ingen problemer.

Det å fjerne håret er bare en teit motegreie.

Det er mer enn en "motegreie". For mange faller det naturlig å barbere bort håret fra første stund fordi de føler seg mer vel sånn personlig. Om dette var en motegreie ville den nok avtatt, det gjør den ikke med det første.

• Liker 1
Skrevet

Ta en kjønnsopperasjon i samme slengen? Har enda ikke møtt en dame som ikke vil ha meg ubarbert andre steder enn i skrittet.

Overdrive litt kanskje eller? Kjønnsoperasjon?

• Liker 1
Skrevet

Overdrive litt kanskje eller? Kjønnsoperasjon?

Jeg liker så godt når du kommer meg i forsvar eplebit :happy:

Gjest Moffeliten
Skrevet

Vi er jo født med hår under armene av en grunn. Så lenge det ikke er en løvemanke av hår der, er det bare å la det være

• Liker 1
Skrevet

Vi er jo født med hår under armene av en grunn. Så lenge det ikke er en løvemanke av hår der, er det bare å la det være

Det er bare et atavistisk etterslep. Vi blir mer og mer hårløse, og slik jeg ser det, så er barbering bare å hjelpe evolusjonen på vei.

Skrevet

Jeg liker det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nesten trist å høre hvor mange som snakker nedsettende om å ha kroppshår,og bare vil ha alt på damene hårløst... Hvor har det blitt av dere naturlige,hårete og fine damer..?

• Liker 1
Skrevet

hei.Jeg lurer på hva dere synes om damer som føler seg så frie,"late",mandige eller hva det måtte være,at de velger å la håret i armhulene gro?

er det ekkelt,greit eller uakseptabelt?

Ikke no særlig nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...