Gå til innhold

ubarberte armhuler

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det.

Hva liker du?

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

hacc8ar04.jpg

Jeg synes Helle Vaagland er innmari tøff og er jo egentlig imot denne hårangsten i samfunnet, men merker at jeg ikke kunne latt være selv.. Har man en fin kjole, så blir det nettopp forstyrrende.

• Liker 1
Gjest mari kontrari
Skrevet

Jeg blir gjerne litt overrasket når jeg ser kvinner med hår under armene, men så snart jeg har kommet over at det er uvant syns jeg det er helt greit. Mine fordommer mot kvinner som lar håret gro er at de er over gjennomsnittet sterke, frisinnede, sunne og intelligente, men et avslappet forhold til kropp jeg er litt misunnelig.

Selv ser jeg ikke for meg at jeg hadde latt håret gro, både av egen vane og for å ikke skille meg ut. Det er typisk en slik ting som burde være privat, men som i realiteten oppfattes av mange tullinger som en bevisst provokasjon som gir rett til å spørre og kommentere. Dessverre.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke det er fint, men det gjør meg ingenting. Og på sett og vis står det jo litt respekt av det å tøre å ikke barbere armhulene. Man går jo veldig mot strømmen.

• Liker 3
Gjest KateW
Skrevet

Fordi svetta renner rett ned om du ikke har hår under armene, og man svetter som en gris.

Og på kvinner gjør svetten hva?

• Liker 2
Gjest KateW
Skrevet

Vi er jo født med hår under armene av en grunn. Så lenge det ikke er en løvemanke av hår der, er det bare å la det være

Det er vel ytterst få som er FØDT med hår under armene....

• Liker 6
Gjest BettyBoop
Skrevet

hei.Jeg lurer på hva dere synes om damer som føler seg så frie,"late",mandige eller hva det måtte være,at de velger å la håret i armhulene gro?

er det ekkelt,greit eller uakseptabelt?

stygt og hippieaktig

Skrevet

veldig ekkelt!

AnonymBruker
Skrevet

Veldig uvant, og jeg synes vel på en måte det virker "intimt", som om de har glemt å ta på seg truse eller noe :ler: Men egentlig er det jo helt naturlig, og jeg har vokst opp med ganske hårete hippieforeldre selv... har også en eks som ville jeg skulle ha hår under armene, men det ble det ikke noe av. Det var på slutten av 90-tallet, fyren er vel nærmere 45 nå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mamma er av den naturlige sorten, og det ser ikke lekkert ut gå med ermløs kjole og med masse hår stikkende ut.

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Menn skal ha hår under armene. Synes det symboliserer noe mandig og at det rett og slett er litt sexy :fnise:

For min del synes jeg kvinner bør barbere armhulene sine, i alle fall gjør jeg det. Men så liker jeg meg selv generelt hårløs: armene, under armene, bena, underlivet, osv. Men det er jo opptil hver enkelt, og det plager meg ikke akkurat om noen kvinner velger å ha hår under armene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tragisk at denne trenden har tatt sånn overhånd..det er jo først de siste årene at hårvekst på kroppen blir sett på som noe maskulint,kjønnshår er jo like feminint som noe annet egentlig..og det å la håret gro har ingenting med latskap osv å gjøre,det er rett og slett naturlig :)

• Liker 6
Gjest "gjest"
Skrevet

Ser jeg en ubarbert armhule så tenker jeg ikke over det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker over det på den måten at der er det ei modig og selvstendig kvinne som tør å bryte med barberingshysteriet og være seg selv!

• Liker 4
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Hår under armhulene hos kvinner byr meg ikke imot, men det er ikke videre pent. Hårete mannearmhuler er bare deilig, er noe rart med mannen om han er hårløs. Virker så blodfattig.

• Liker 3
Skrevet

Det er veldig lite lekkert og ekstremt lite feminint!

Skrevet

Jeg lot håret vokse ut, men det bare bitte litte grann, og så ble jeg litt sånn at jeg synts det var sexy :) kanskje fordi det minte meg om noe mindre feminint :) Men må barbere. Alle barberer og jeg vil ikke vise meg med hår under armene. Selvom jeg kunne ønske det var bare å blåse i fordi jeg likte det :) Skulle vært vakkert med det, fordi det er naturlig. Og nå er bare naturlig snart helt ut og stygt og fysj og æsj.Sånn at jeg føler jeg heltst skulle vært anonym ved å skrive dette også. Men :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lot håret vokse ut, men det bare bitte litte grann, og så ble jeg litt sånn at jeg synts det var sexy :) kanskje fordi det minte meg om noe mindre feminint :) Men må barbere. Alle barberer og jeg vil ikke vise meg med hår under armene. Selvom jeg kunne ønske det var bare å blåse i fordi jeg likte det :) Skulle vært vakkert med det, fordi det er naturlig. Og nå er bare naturlig snart helt ut og stygt og fysj og æsj.Sånn at jeg føler jeg heltst skulle vært anonym ved å skrive dette også. Men :gjeiper:

Jeg digger deg :) Stå på,håper du føler deg fri og komfortabel med å la det gro fritt en vakker dag!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...