AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #62 Skrevet 5. juni 2012 Jeg barberer selv(jente), eller ihvertfall når jeg vet at jeg skal ut blant folk og har på meg klær som viser armhulene. Har jeg noen late hjemmedager så bryr jeg meg ikke. Samboeren min bryr seg ikke noe særlig han heller, hender han erter meg litt, men han gir faen når vi har sex Bryr meg ikke så mye om andre kroppshår heller. MEN; finnes det virkelig menn som barberer seg under armene???? Det gjør jo tydeligvis det, men hvorfor? De må jo få lov, men jeg håper virkelig ikke det er en "trend". 1
Gjest itunes Skrevet 5. juni 2012 #64 Skrevet 5. juni 2012 Håret er jo der for en grunn da. vet du hvilken?
Gjest Badabing Skrevet 5. juni 2012 #65 Skrevet 5. juni 2012 Her er en link til damer som har hår under armene. http://hairypitsclub.tumblr.com/ Digget den bloggen! 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #66 Skrevet 5. juni 2012 Ville ikke ha hatt en dame med hår under armene. Fordi svetta renner rett ned om du ikke har hår under armene, og man svetter som en gris. Så du vil ikke ha svette som renner rett ned, men dama må bare tåle å ha det... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2012 #67 Skrevet 5. juni 2012 Jeg lot håret vokse ut, men det bare bitte litte grann, og så ble jeg litt sånn at jeg synts det var sexy kanskje fordi det minte meg om noe mindre feminint Men må barbere. Alle barberer og jeg vil ikke vise meg med hår under armene. Selvom jeg kunne ønske det var bare å blåse i fordi jeg likte det Skulle vært vakkert med det, fordi det er naturlig. Og nå er bare naturlig snart helt ut og stygt og fysj og æsj.Sånn at jeg føler jeg heltst skulle vært anonym ved å skrive dette også. Men :gjeiper: Kvinner med hår under armene ER sexy! 1
Gjest Meridius Skrevet 5. juni 2012 #68 Skrevet 5. juni 2012 (endret) Så du vil ikke ha svette som renner rett ned, men dama må bare tåle å ha det... Det har noe med hva samfunnet har lagt opp til. Hadde jeg levd på 800tallet hadde jeg sikkert ikke brydd meg. Nå ble jeg født i 1989,jeg er vokst opp i en verden hvor det er unormalt med kvinner med hår under armene. Endret 5. juni 2012 av Meridius
Gjest BettyBoop Skrevet 6. juni 2012 #69 Skrevet 6. juni 2012 Så du vil ikke ha svette som renner rett ned, men dama må bare tåle å ha det... Nå svetter ofte menn mer enn kvinner da..
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #70 Skrevet 6. juni 2012 Nå svetter ofte menn mer enn kvinner da.. Ikke nødvendigvis. Er kvinner som svetter mer enn menn også 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #71 Skrevet 6. juni 2012 Lenge siden jeg shava, liker de små buskene! Hvorfor være som alle andre når man kan skille seg ut 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #72 Skrevet 6. juni 2012 Meg over. Fikk ikke mer lyst fjerne etter denne tråden. Trangsynte noen er. J,24 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #73 Skrevet 7. juni 2012 Meg over. Fikk ikke mer lyst fjerne etter denne tråden. Trangsynte noen er. J,24 Jeg digger damer som deg!! Stå på!
Gjest BettyBoop Skrevet 7. juni 2012 #74 Skrevet 7. juni 2012 Ikke nødvendigvis. Er kvinner som svetter mer enn menn også unntaksvis
CCL Skrevet 7. juni 2012 #75 Skrevet 7. juni 2012 (endret) hvorfor ikke fjerne håret permanent.det har tydligvis ingen funksjon.bortsett i fra å være direkte stygt. Hårene i armhulen er der for å føre svette bort fra huden for at fukt ikke skal bli liggende og skape grobunn for bakterier og sopp som lukter og irriterer huden. I armhulene produserer vi også feromoner for å tiltrekke oss partnere, dette spres bedre om det er hår i armhulen. Endret 7. juni 2012 av CCL 1
Gjest Lurifix Skrevet 8. juni 2012 #76 Skrevet 8. juni 2012 Nå har man jo vokst opp med å se shava armhuler på jenter og da blir jo hårete armhuler litt rart. Foretrekker helt klart shava armhuler, men om en jente jeg liker lar det vokse så er ikke det noe turn-off.
Gjest gnækvåg Skrevet 8. juni 2012 #77 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Kan få hår i kjeften om man kysser henne der, men det nå ikke så farlig. Endret 21. august 2012 av Vanemagi
Gjest Janus Skrevet 8. juni 2012 #78 Skrevet 8. juni 2012 For min del hadde det ikke vært turn-off og kanskje til og med litt hot. Så sant den personlige hygienen er på plass, er jeg egentlig ganske liberal med hensyn til hårvekst både her og der.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #79 Skrevet 8. juni 2012 Nå har man jo vokst opp med å se shava armhuler på jenter og da blir jo hårete armhuler litt rart. Foretrekker helt klart shava armhuler, men om en jente jeg liker lar det vokse så er ikke det noe turn-off. Unnskyld men hva er shava armhuler? Det er så vidt meg bekjent ikke noe ord som bøyes slik. Enten er de barberte eller så får man si hele setningen på engelsk. Da heter det iallefall ikke shava... Eller syns du jenter skal ha shava mouse også? 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #80 Skrevet 8. juni 2012 hei.Jeg lurer på hva dere synes om damer som føler seg så frie,"late",mandige eller hva det måtte være,at de velger å la håret i armhulene gro? er det ekkelt,greit eller uakseptabelt? Jeg synes det er utrolig ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå