Gå til innhold

ubarberte armhuler

Fremhevede innlegg

Gjest itunes
Skrevet

hei.Jeg lurer på hva dere synes om damer som føler seg så frie,"late",mandige eller hva det måtte være,at de velger å la håret i armhulene gro?

er det ekkelt,greit eller uakseptabelt?

Videoannonse
Annonse
Gjest tommeltott
Skrevet

Personlig synes jeg det er litt nasty... :sprettoy:

Skrevet

Synes både damer og menn bør barbere armhulene.

• Liker 6
Gjest itunes
Skrevet

jeg synes det ser utiltalende ut.men ønsker at de som gjør det føler seg fri til å gjøre det alikevel.

AnonymBruker
Skrevet

Synes både damer og menn bør barbere armhulene.

Ta en kjønnsopperasjon i samme slengen? Har enda ikke møtt en dame som ikke vil ha meg ubarbert andre steder enn i skrittet.

• Liker 3
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hvorfor er det verre å barbere armhulene enn skrittet for menn da?

Jeg personlig synes folk skal få gjøre akkurat som de vil, jeg for min del (jente) fjerner det meste overalt ;)

• Liker 4
Skrevet

Synes det er både naturlig og fint jeg :) skulle ønske flere damer var ubarbert

• Liker 6
Gjest kittycat
Skrevet

Det er liksom forstyrrende å se på :P er jo naturlig at med hårvekst, hjelper ikke når det ikke er fint. Uansett svetter folk flest under armene.. blir ikke bedre med hår i tillegg. Bakterier..

Gjest Spils
Skrevet

Personlig syns jeg det er direkte udelikat

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker ikke å gå ubarbert,føler meg lite fresh og at jeg fortere lukter svette. Ser svært sjelden kvinner som ikke barberer seg under armene.

Skrevet

Å barbere er jo bare en motegreie..hårete damer er jo bare fint det!

• Liker 4
Gjest Meridius
Skrevet

Ville ikke ha hatt en dame med hår under armene.

• Liker 1
Gjest Meridius
Skrevet

Hvorfor er det verre å barbere armhulene enn skrittet for menn da?

Jeg personlig synes folk skal få gjøre akkurat som de vil, jeg for min del (jente) fjerner det meste overalt ;)

Fordi svetta renner rett ned om du ikke har hår under armene, og man svetter som en gris.

AnonymBruker
Skrevet

Folk må få velge selv. Jeg foretrekker kvinner uten hår under armene. Jeg er mann og foretrekker meg selv uten hår under armene. Men hey, be as nasty as u wanna be !

• Liker 4
Gjest itunes
Skrevet

noen som vet om det finnes muligheter for permanent fjerning av hår?

AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt

AnonymBruker
Skrevet

FOR en overraskelse! Kun Volvo22 som liker hår under armene på kvinner. Som i alle andre kroppshår-tråder.

• Liker 6
Skrevet

Laser.

Gjest Meridius
Skrevet

Folk må få velge selv. Jeg foretrekker kvinner uten hår under armene. Jeg er mann og foretrekker meg selv uten hår under armene. Men hey, be as nasty as u wanna be !

Jeg foretrekker at det er litt forskjeller mellom menn og kvinner. But hey, be as feminine as u want to be!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...