Gå til innhold

Nr 2 er på vei! :)

cypress

Anbefalte innlegg

Whow!!!!!! Fantastisk!!! Gratulerer så masse Cypress!! Dette var utrolig gode nyheter!!! :danser: Superglad på deres vegne og gratulerer så masse!!! Stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAKK!!! Jeg skjønner det ikke helt enda da...

Også etter DET negative innlegget jeg skrev tidligere i dag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde på følelsen at du ble gravid før jul, men at det skulle komme rett etterpå var utrolig morsomt ;)

Det er lov å bli sint og lei i prøveperioden, så dette synes jeg er utrolig velfortjent!! Litt av en julegave dere skal servere familien i julen (hvis dere forteller foreldre og sånn det, som skal være med på hytta tenkte jeg på)

Utrolig glad for at du slipper å få testene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herreguuuuuud!!!! Gratulerer SÅÅÅ mye!! :grine: Jeg VISSTE det!! Har bare gått og ventet på akkurat denne oppdateringen! :strix: :strix: :rodmer::hjerte:

Og 3+?? Hvor lenge har du gått og ruget på dette flotte egget?? :fnise: HURRA! Så glad jeg ble på deres vegne nå :rodmer:

:klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden så jeh ikke da jeg svarte :fnise:

Med tanke på min forhistorie med laaang overtid og din punktlighet tipper jeg vi møtes på føden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden så jeh ikke da jeg svarte :fnise:

Med tanke på min forhistorie med laaang overtid og din punktlighet tipper jeg vi møtes på føden! :klem:

Denne siden?? Linken til babyverden? Ja, tenkt det, det er bare 2-3 uker som skiller oss antagelig!!

Dét hadde jeg ikke trodd da jeg leste om din graviditet første gang!! Gleder meg til perm med deg og Dine!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

waaaaaaaa :sjokkert::danser: wooohoooooooooo så glad for dine vegne!!!!!!

Snakk om beste julegaven da!!!! Gratulerer så mye!

3+ ???? når hadde du mens sist da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Neytiri! Ja, det er en bra julegave!! Gleder meg til å fortelle besteforeldrene om det i julen også!

Sist mens begynte 8. Nov, men sist syklus varte 34 dager, så jeg ventet ikke mensen igjen før tirsdag denne uken. Det kan jo tyde på at syklusen ikke var så lang denne gang da, siden den viste 3+.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...