Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #121 Skrevet 30. mai 2012 Jeg lurer litt på hvordan man oppfører seg som en venn kontra hvordan man oppfører seg mot en man interessert i (potensiell kjæreste) ? Er du en mann som spør?
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #122 Skrevet 30. mai 2012 Haha, damene forventer nok ikke at du kaster drikke tilbake. Steike Janus! tumbs up fra meg Om jeg føler meg ufortjent angrepet, så føler jeg at det er på sin plass å gjengjelde. Hun tåler fint å få en øl på seg, så det er ikke akkurat som om jeg er voldelig mot henne. Hadde jeg virkelig følt at jeg hadde vært motbydelig og fortjent det, så hadde jeg nok ikke gjengjeldt. Men du har nok rett i at de ikke forventer å få det tilbake. Slike kvinner tror ofte de kan gjøre akkurat som de vil og er vant med å få viljen sin.
Alina X Skrevet 30. mai 2012 #123 Skrevet 30. mai 2012 hvorfor velger du å sjekke opp "slike kvinner som er vant til få viljen sin"da?Sjekker du opp de mest bitchy jentene da?..interesting.
Alina X Skrevet 30. mai 2012 #124 Skrevet 30. mai 2012 det ble veldig mye "da" der-beklager for det da:)
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #125 Skrevet 30. mai 2012 (endret) hvorfor velger du å sjekke opp "slike kvinner som er vant til få viljen sin"da?Sjekker du opp de mest bitchy jentene da?..interesting. Nei. Vi snakker om tre jenter blant flere tusener og blant de tre, så var hun ene som kastet egentlig indirekte involvert og den første fortjente jeg egentlig. Endret 30. mai 2012 av Janus
Alina X Skrevet 30. mai 2012 #126 Skrevet 30. mai 2012 Ja daså,for jeg forstår bare ikke hvorfor folk kan få seg til å kaste drinken på en fyr,jeg mener,det koster penger lissom :gjeiper: (men det er jo avhengig om hun har betalt selv da såklart)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå