Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #81 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Han er en av de som alltid har vært i livet mitt, men vi har aldri kunnet blir kjærester. Vi bor ikke i samme land, og det har vært ytre omstendigheter som gjør at vi ikke har blitt kjærester. Det betyr ikke at vi ikke er skrekkelig glade i hverandre og unner hverandre det beste. Nå når vi er eldre er ikke avstand et så stort problem, men den gang vi var forelska var det altså ikke aktuelt. Sucks, vet ikke helt hva du mener med ytre omstendigheter, men jeg hadde en dame jeg likte veldig gått i 16-19 års alderen. Hun likte meg også! Dog, jeg var ganske umoden og hadde 0 niks erfaring med damer når jeg traff hun Så med min usikkerthet og umodenhet endte jeg opp med å ødlegge hele greien. Hun valgte faktisk en annen snill gutt. Jeg var jo litt badboy på den tiden, men også ganske dumsnill. "ytreomstendigheter" gjorde at jeg backet off og ikke kjempet for hun. Før jeg hadde min lille badboy periode, så var jeg "verdens" snilleste gutt Hadde jeg bare ikke vært så usikker den gangen, så hadde det nok gått for min del. Jeg valgte ikke å holde kontakt for min egen del. Ville jo at hun skal være lykkelig, men jeg tror ikke jeg hadde taklet det så bra å se hun sammen med han hele tiden. Hehe, nå har jeg ikke sett hun på lenge, men tror hun setter meg like mye ut som hun gjorde den gangen De to er sammen enda Kan jo hende jeg valgte feil, at det hadde gått fint å ha henne i livet mitt. Dog, det at hun ble sammen med en annen, ser jeg også på som et nederlag. Vet ikke hvordan du føler deg når du ser bestevennen din og kona hans sammen?. For å gjøre dette litt relevant, så er jeg ganske sikker på at jeg hadde blitt plasert i friendzone dersom jeg hadde holdt kontakten med henne. Det er egentlig derfor jeg ikke blir venner med damer jeg vil ha. Kan møte de igjen på et senere tidspunkt i livet dersom det av en eller annen grunn ikke klaffet/passet når vi først møttes. Dersom jeg blir en venn som ikke kan erstattes, dvs at jeg er blitt så viktig for henne at hun ikke vil risikere å miste meg, så er i mitt hode kjæreste mulighetene mine så godt som doomed. Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #82 Skrevet 30. mai 2012 Ytre omstendigheter har jeg jo forklart. Vi bodde ikke i samme land.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #83 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Ytre omstendigheter har jeg jo forklart. Vi bodde ikke i samme land. Ehh, fail. Dodget du spørsmålet mitt med vilje nå? :gjeiper: Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #87 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Whatever- Nei, nei! Svar på spørsmålet :gjeiper: , er du snill Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #88 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skjønner verken hva fail betyr eller nvm. Og var ikke spørsmålet hva de ytre omstendighetene var?
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #89 Skrevet 30. mai 2012 Jeg skjønner verken hva fail betyr eller nvm. Og var ikke spørsmålet hva de ytre omstendighetene var? Må jeg forklare det? Blir alltid teit når man må forklare. Nvm = Never mind. Jeg lurte på om du føler noen stikk når du ser de to sammen? Det var derfor jeg valgte å kutte kontakten med hun jeg likte. Rett og slett fordi jeg viste at det kom til å bli vanskelig for meg å takle å se hun og kjæresten sammen.
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #90 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Ah, du hun var sjalu på meg i starten av forholdet, for vi var jo veldig nært knyttet, selv om vi ikke bodde i samme land. Så jeg la meg i selen for å bli venner med henne, slik at hun skulle forstå at jeg ikke var en trussel. Hun er en av mine beste venninner nå, og vi har et utrolig godt og nært forhold. Ingenting gjør meg lykkeligere enn å se dem sammen, for de passer utrolig godt, de elsker hverandre høyt, og fordi han betyr så mye for meg gjør det meg godt å se ham lykkelig. Det er en stående vits mellom oss at dersom han blir enkemann, så har jeg hennes velsignelse til å ta ham, visst ikke har han to hotte brødre og en kjekk far jeg kan ta. Så blir vi i alle fall i slekt. Endret 30. mai 2012 av KateW
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #91 Skrevet 30. mai 2012 Høh. Lurer på om jeg hadde kuttet kontakten om det samme hadde skjedd igjen. Vet ikke hvorfor, men det er et eller annet med å føle at man tapte for en annen mann, det svir i egoet. Har egentlig veldig lyst å fortelle henne hva som skjedde, men det er så lenge siden og vi snakker jo ikke samnnen unasett. Ser ikke helt vitsen, hadde ikke forandret noe nå uansett. Tror jeg kommer til å fortelle henne det engang. Kommer nok til å møte på henne via fellesbekjente et par ganger.
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #92 Skrevet 30. mai 2012 Det blir vel på en måte annerledes, som sagt er dette en venn jeg har hatt over halve livet. Vi valgte å være venner snarere enn kjærester, og da har vi alltid vært venner, ikke rota inn noe sex eller slikt. Det er bare noen mennesker som kryper under huden din og blir der. Jeg giftet meg før ham, og han syns det var veldig tøft på mange måter, men syns det var tøffere da jeg ble skilt, for da forsto han at jeg hadde hatt det vondt.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #93 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Høres ut som dere deler et veldig sterkt bånd! Forstår forresten at damen ble sjalu. Så lurer jeg på hvordan hun hadde reagert dersom dere to faktisk hadde blitt sammen. Jeg tror ikke hun hadde synes den spøken var så tidig da. Ellers må jeg si at det var en lur måte å få ha bestevennen din i livet ditt på, det å faktisk bli venninne med kona. Hadde ikke jeg giddet :gjeiper: Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #94 Skrevet 30. mai 2012 Vi kommer jo ikke til å bli sammen, han er gift. Er venner med hele familien, han er venner med min familie osv. Så det er ikke bare å ditsje.
Cata Skrevet 30. mai 2012 #95 Skrevet 30. mai 2012 Lurer egentlig på en ting. Damer, blir dere venner med menn dere er tiltrukket av? Selv om dere av en eller annen grunn ikke får han? Jepp. Ikke alltid selvsagt, men jeg har en god venn som jeg var tiltrukket av i flere år. Jeg gadd imidlertid ikke "prøve meg" for det var for stor aldersforskjell og om han skulle hatt følelser for meg (hvilket han garantert ikke hadde) så ville vi uansett vært for ulike til at det hadde vært noe å satse på. Tiltrekningen forsvant etter noen år og i dag er vi bare gode venner.
Yme Skrevet 30. mai 2012 #96 Skrevet 30. mai 2012 Damemennesker innebærer risiko og pes. De gjør ofte det ja, men fortsatt er det nok av menn som får det til.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #97 Skrevet 30. mai 2012 De gjør ofte det ja, men fortsatt er det nok av menn som får det til. Tenker det blir bra når man får det til
Yme Skrevet 30. mai 2012 #98 Skrevet 30. mai 2012 Tenker det blir bra når man får det til For de som liker sånt, ja. Jeg syns det er greiest å være 1 person, og det skal en rimelig spesiell jente til for å overbevise meg om noe annet.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #99 Skrevet 30. mai 2012 For de som liker sånt, ja. Jeg syns det er greiest å være 1 person, og det skal en rimelig spesiell jente til for å overbevise meg om noe annet. Joda jeg er enig der. Jeg klarer forsåvidt ikke å gjøre så mye om damen er i et forhold uansett. Er vel kanskje en smule dumsnill.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2012 #100 Skrevet 30. mai 2012 Ser noen menn lever i vilfarelsen om at de befinner seg i vennesonen fordi de er for stille, snill eller whatever. For min del er ikke vennesonen ett sted du er, men ett sted du blir plasert. Dersom jeg merker at en mann er interessert i meg, og jeg ikke er interessert tilbake, da gjør jeg det klart med ord og handling (kroppsspråk) at jeg anser ham som en venn. En classy avvisning 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå