Gjest KateW Skrevet 29. mai 2012 #41 Skrevet 29. mai 2012 Venner av det annet kjønn er en uting. Skaper bare problemer. Fordi om du har pult ei venninne, som at på til er gift, betyr ikke at resten av menneskeheten er like svak som deg.
Steinar40 Skrevet 29. mai 2012 #42 Skrevet 29. mai 2012 Fordi om du har pult ei venninne, som at på til er gift, betyr ikke at resten av menneskeheten er like svak som deg. Resten av menneskeheten er svakere enn meg.
Gjest KateW Skrevet 29. mai 2012 #43 Skrevet 29. mai 2012 Resten av menneskeheten er svakere enn meg. Aha, så du mener det er svakt å ha venner uten å ha sex med dem, men en stor styrke å ha sex med gifte venner?
Steinar40 Skrevet 29. mai 2012 #45 Skrevet 29. mai 2012 Aha, så du mener det er svakt å ha venner uten å ha sex med dem? Problemet er at det kan ikke andre vite noe om. Bedre å være føre var enn ettersnar. Og ta det sikre for det usikre.
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2012 #46 Skrevet 29. mai 2012 (endret) Venner av det annet kjønn er en uting. Skaper bare problemer. Hva slags problemer? Det har ikke skapt meg annet enn glede og beriket livet mitt i hvert fall. Mener du at jeg skal kutte ut alle venninnene jeg har i livet mitt? Mange av de som jeg har kjent siden jeg gikk på barneskolen? Eller har du en definisjon på "venn" med annet kjønn som jeg ikke forstår? Endret 29. mai 2012 av Janus
Gjest _Blomsten_ Skrevet 29. mai 2012 #47 Skrevet 29. mai 2012 Hva slags problemer? Det har ikke skapt meg annet enn glede og beriket livet mitt i hvert fall. Mener du at jeg skal kutte ut alle venninnene jeg har i livet mitt? Mange av de som jeg har kjent siden jeg gikk på barneskolen? Eller har du en definisjon på "venn" med annet kjønn som jeg ikke forstår? Steinar ser ikke noe poeng ned venner av samne kjønn heller, så tror ikke du skal ta det så tungt. 1
Gjest Janus Skrevet 29. mai 2012 #48 Skrevet 29. mai 2012 Steinar ser ikke noe poeng med venner av samme kjønn heller, så tror ikke du skal ta det så tungt. Er du og jeg venner da i det minste? 1
Yme Skrevet 29. mai 2012 #49 Skrevet 29. mai 2012 Resten av menneskeheten er svakere enn meg. Steinar, min velsmakende tærte av et mannfolk! Utifra det jeg har lest om deg og hvordan du håndterer dine kvinnelige erfaringer, syns jeg det blir litt... ehm... rart at du sier at resten av folket er svakere enn deg, med mindre du er veldig fysisk sterk, og det er det du sikter til :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2012 #50 Skrevet 29. mai 2012 Hvor vanlig er det egentlig at gamle venner er eller blir tiltrekt av hverandre? Det er en venninne i omgangskretsen min jeg virkelig har fått sansen for i det siste og jeg føler at det kanskje er gjensidig, men det faktum at vi har vært venner (dog ikke nære) så lenge har gjort at jeg har holdt litt tilbake, selv om jeg hadde en gyllen mulighet på lørdag. Jeg har egentlig innsett hva som ligger i kortene og jeg tror jeg skal greie å manøvrere meg på en måte som ikke blir ubehagelig for henne, om det viser seg at jeg tar feil. Synspunkt? Vet ikke hvor vanlig det er, men en jeg har kjent i nesten ti år, prøvde seg på meg for et par år siden. Hadde jeg ikke vært i et forhold ville jeg antagelig i hvert fall hatt sex med ham, for han er søt og bra fyr. Vi har heller aldri kjent hverandre veldig godt, bare studert sammen og har en del felles venner og interesser. Andre venner ville det vært helt fjernt med, spesielt nære venner tror jeg.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 30. mai 2012 #51 Skrevet 30. mai 2012 Er du og jeg venner da i det minste? Jeg antar det
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #53 Skrevet 30. mai 2012 Vet ikke hvor vanlig det er, men en jeg har kjent i nesten ti år, prøvde seg på meg for et par år siden. Hadde jeg ikke vært i et forhold ville jeg antagelig i hvert fall hatt sex med ham, for han er søt og bra fyr. Vi har heller aldri kjent hverandre veldig godt, bare studert sammen og har en del felles venner og interesser. Andre venner ville det vært helt fjernt med, spesielt nære venner tror jeg. Interessant. Han prøvde seg når du var i et forhold? Det høres ikke helt ulikt det forholdet vi har og jeg går utifra at den avgjørende faktoren er hvor nære venner man er, selv om det sikkert eksisterer unntak der også. Når jeg tenker meg om, så har jeg susset litt med en annen venninne i denne gjengen også uten at det har gjort ting merkelig på noen måte, men det er kanskje noe annet om man blir nakne sammen. Det er ikke så veldig viktig for meg, så jeg kommer ikke til å gjøre et stort nummer av det. Men om muligheten byr seg igjen og hun liker meg, hvorfor ikke ta ting til et nytt nivå?
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #54 Skrevet 30. mai 2012 En ting jeg lurer på... Er det bare kvinner som har vennesone, eller har menn det også? Vi har det vi også.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #55 Skrevet 30. mai 2012 Hvor vanlig er det egentlig at gamle venner er eller blir tiltrekt av hverandre? Det er en venninne i omgangskretsen min jeg virkelig har fått sansen for i det siste og jeg føler at det kanskje er gjensidig, men det faktum at vi har vært venner (dog ikke nære) så lenge har gjort at jeg har holdt litt tilbake, selv om jeg hadde en gyllen mulighet på lørdag. Jeg har egentlig innsett hva som ligger i kortene og jeg tror jeg skal greie å manøvrere meg på en måte som ikke blir ubehagelig for henne, om det viser seg at jeg tar feil. Synspunkt? Merker vel det på kjemien? Kjør på
Yme Skrevet 30. mai 2012 #56 Skrevet 30. mai 2012 Vi har det vi også. Jepp, og den går på at om vi ikke syns du er pen, havner du i vennesonen
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #57 Skrevet 30. mai 2012 Det jeg ville frem til var at det ikke spiller noen rolle om han oppfører seg som en venn eller prøver å flørte. Er jeg interessert er jeg interessert uansett og er jeg ikke interessert er jeg ikke interessert uansett. Med andre ord: hvordan han oppfører seg rundt meg påvirker ikke om jeg ønsker han som venn eller kjæreste He? Hvordan han oppfører seg har alt å si. Hvordan tror du kjemi oppstår? Med å klappe i hendene simsalabim, plutselig var det kjemi. Nei nei
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #58 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Poenget mitt var jo at du ikke ødelegger sjansene dine ved å oppføre deg som en venn. Du svarte jo ikke helt på det jeg spurte om. Det her stemmer bare ikke med virkeligheten våres. Hadde du vært en mann å sjekket damer så hadde du vist det. Du må forstå, at mange av oss menn på kg var egentlig snille gutter , helt til vi ble lei av friendzone and went bad Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #59 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Jepp, og den går på at om vi ikke syns du er pen, havner du i vennesonen Hehe, en snill måte å si det på er vel kanskje at vi ikke blir tiltrukket av henne. Damen kan jo være pen Er hun pen, men oppfører seg som et rævhål blir det verken pulzone, eller vennezone på henne Dustzone. Endret 30. mai 2012 av .-L-. 1
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #60 Skrevet 30. mai 2012 (endret) Lurer egentlig på en ting. Damer, blir dere venner med menn dere er tiltrukket av? Selv om dere av en eller annen grunn ikke får han? Endret 30. mai 2012 av .-L-.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå