Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013


victorindia

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min ca 2 uker etter jeg var hos legen, og begynte å bli utålmodig :) Jeg var hos legen i uke 14, og fikk UL i uke 18. Jeg ville gitt det ut denne uka, og dersom du ikke har fått noe kan du jo kontakte legekontoret og høre med dem for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aah :) igår kveld og idag har det vært mye liv i magen ! Det er så gøy, begynner nesten å grine hver gang..Overfølsomheten begynner å bli rimelig slitsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag. :strix: Alt så fint ut og Bolla er en jente. :rodmer: Tenk at jeg skal bli mamma til to jenter! :grine:

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. :rodmer: Er så letta for at alt er som det skal, og selvsagt veldig glad for at Bolla ikke var så sjenert at hun ikke ville vise kjønnet sitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke fått noen innkalling til ul. Får ringe på mandag! Men ringer jeg legekontoret eller ul-poliklinikken på sykehuset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ha ringt ul-poliklinikken, siden det sikkert er lite legekontoret kan gjøre hvis de allerede har sendt henvisningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var greit atjeg ikke rakk å ringe i dag, fikk brev i postkassen i dag!

18. september, 18+6 :hoppe: Bare 3 uker til!

Weeee! :hoppe:

Dagen etter meg det jo ;)

Blir spennende. Gleeeeder meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, idag har jeg stressa rundt og det kjennes i beina! De er skikkelig hovne og nå føler jeg meg bare som en stor stranda hval her jeg ligger i senga og ikke orker å dra meg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, må få sutre litt...er så vanvittig kvalm, kvar bidige dag! Ligge fortsatt i senga og klarer ikkje å stå opp pga kvalme!

Huff, håper det gir seg snart, er i veke 17 i dag, så det brukar vel å ha gått over rundt disse tider? Noken andre som slit med kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt kvalm innimello ja, men nå i uke 15 har det gitt seg stort sett... men mange kan jo være kvalme lenge, det er individuellt det... beklager at jeg ikke har noen trøstende ord :closedeyes:

Har fått time til UL jeg og, i uke 20... litt sent, men det er vel fordi jeg er bortreist i uke 18... Spennende å ha det å glede seg til da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, det går bra, Amber...Må berre få det ut ;) Vi skal på UL 7.september, håpe vi fe vite kjønnet da! Har allerede vore på 2 ultralydar å sett en sprellande baby og et bankande hjerte, så uvirkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nå ble jeg litt forvirra!

Jeg var hos jordmor i går og hun mente at nå som jeg hadde begynt å kjenne mye liv så burde jeg kjenne liv hver dag. Det skal ikke være still en hel dag lenger.

Jeg er bare i uke 20, syns å ha lest at det er senere man MÅ kjenne liv hver dag?

Hva har dere blitt informert om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikk et glas iskald sterk saft, så kjenner du nok fort liv! Om du fortsatt ikkje kjenner liv kan du ta en telefon til jordmor å høyre om det er normalt..meiner på å ha lest at regelmessig fosteraktivitet kjenner ein ikkje før i veke 24?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kjenner mye liv hver dag nå, har gjort det i over en uke. Så det er vel kanskje derfor hun mener jeg burde kjenne liv?

Kjenner nesten hver gang jeg har spist noe eller på kvelden.

Jeg har ikke noe problem med å kjenne noe nå, så er ikke urolig. Bare syntes det var rart at det er SÅ stor forskjell på hva folk mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart av en jordmor å si noe sånt. :klo: Trodde det pleide å være rundt uke 28 som er ''grensen'' jeg, men ihvertfall ikke før uke 24. :vetikke: Men altså, jeg forstår jo veldig godt at du blir bekymret, det tror jeg ingen klarer å unngå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldigvis så kjenner jeg liv hver dag da, og regner med at det ikke gir seg når det har vært sånn kontinuerlig i over en uke. Men ja, syntes det hørtes så veldig tidlig ut og vil føle meg veldig hysterisk om jeg ringer sykehuset allerede nå om jeg ikke skulle kjenne liv.. hmmf.. Men jeg stoler jo på jordmoren som forresten var veldig forståelsesfull når det kom til min frykt for sykehus. Så hun skal ordne sånn at jeg kan føde på en avdeling hvor det ikke er sykehusinstrumenter på rommene og i gangene :) Veldig glad for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, må få sutre litt...er så vanvittig kvalm, kvar bidige dag! Ligge fortsatt i senga og klarer ikkje å stå opp pga kvalme!

Huff, håper det gir seg snart, er i veke 17 i dag, så det brukar vel å ha gått over rundt disse tider? Noken andre som slit med kvalme?

Så bra at du sutrer så kan jeg og gjøre det ;)

Ååååå fy F...! Det gjør så vondt i bekkenet.

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Vondt å sitte, vondt å ligge, vondt å kjøre bil, vondt å gå.

Når jeg står opp er det ikke så vondt, men etter en hel dag på jobb så merker jeg det alt for mye. Og det er utrolig kjipt. Er redd for at jeg ikke skal klare å jobbe fult. *sukk*

Men når det gjelder kvalme så har jeg hørt om at mange syns eple hjelper. Håper det snart går over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...