Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013


victorindia

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Vært litt stille jeg, formen har bedret seg noe her, men tror det var fordi jeg hadde fri i forrige uke... Nå er jeg tilbake til jobb, og det er sliiitsomt... men men. Jeg har ofte øm mage på morgenen.. noen flere som har det? Er det normalt :tronderbart: Ellers bestilte jeg noen gravidklær på nett her om dagen, og de har jeg nå fått. Kjempefornøyd :) Har ikke begynt å bruke de enda, men nå sliter jeg virkelig med buksene altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke så mye som skjer her i gården for tiden. Formen blir bare bedre og bedre (10 timers søvn er nå litt i det meste laget :fnise: ) og magen har kommet for fullt. Rart at den er så stor allerede. Fikk jo ikke noe før uke 20 forrige gang. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som opplever ekstremt økt sexlyst? I tillegg har jeg vondt i alle musklene i kroppen, kjennes ut som jeg har vært i hard trening og blitt mørbanka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som opplever ekstremt økt sexlyst? I tillegg har jeg vondt i alle musklene i kroppen, kjennes ut som jeg har vært i hard trening og blitt mørbanka :P

Forgje svangerskap hadde jeg det.

Men ikke nå, men kjenner jeg enda er litt redd for å miste så her har vi ikke hatt sex på 4 uker. Litt lyst, men tørr ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har matlysten kommet så vidt tilbake - men oppkasten har ikke gitt seg... fysj og fy!

Drittlei.. håper det slutter snart!!

Har ikke ork til noenting, skal flytte og gruer meg til å gå tilbake på jobb etter 4 uker ferie på mandag:( Må vel annonsere graviditeten på jobben snart da tenker jeg. Har fortsatt ikke fortalt til noen i familien og kjenner faktisk at jeg gruer meg.. men men, blir deilig når vi får det gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som opplever ekstremt økt sexlyst? I tillegg har jeg vondt i alle musklene i kroppen, kjennes ut som jeg har vært i hard trening og blitt mørbanka :P

Nei heller tvert imot - får nesten litt dårlig samvittighet ovenfor mannen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi et faktisk på en deilig ferie i Malaysia for tiden! Sexlysten er dessverre ganske fraværende, men den voldsomme kvalmen og trøttheten er heldigvis på retur! Deilig med en ordentlig langtur før vi blir 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å det glemte jeg;

12 uker i dag :hoppendeglad: :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Ååååå gratulere!

Heldiggrisen altså ;)

Jeg vil ooooog. Men er ikke så lenge til. 17 dager igjen så er jeg 12 fullgåtte uker (tror jeg det er)

Vi et faktisk på en deilig ferie i Malaysia for tiden! Sexlysten er dessverre ganske fraværende, men den voldsomme kvalmen og trøttheten er heldigvis på retur! Deilig med en ordentlig langtur før vi blir 3 ;)

Malaysia hørtes ikke vondt ut nei....dit kunne jeg tenkt meg å dratt en gang og.

Tror nok ikke jeg fikk økt sexlyst før kvalmen var helt over rundt uke 13.....mannen sier han håper det blir som sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig vært på min første kontroll. Spennende og rart det her :)

Fikk med meg Svangerskapsboken av legen, absolutt å anbefale til dere andre kommende mammaene her inne hvis dere ikke har fått den :)

Blir nok mer aktiv her inne etter UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Wanita - snart din tur også :blomst:

Likte også den svangerskapsboken. Og hvis dere vil ha ei bra bok til den kommende pappaen kan jeg anbefale boka " Verdens beste pappa " av Per Asbjørn Risnes. Kjøpte den til Herr bobbi, og han storkoset seg med den i tillegg til at han lærte seg masse om graviditet....fødsels kapittelet venter han litt med ;) Den er veldig morsomt skrevet :)

Hvordan har dere det da? Jeg startet dagen over doen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har den boka fra forgje gang. Vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å lese denne gangen.

Sovet dårlig i natt, veldig kvalm tidlig på morran i dag, Var ganske uggen, brekt meg litt men ikke kasta opp. Begynner å hjelpe litt nå.

Mannen derimot er så hormonell om dagen at man skulle tro det var han som var gravid, han er så rar. Så nå er det godt svigermor skal hjem så det bare blir oss igjen.

Skal i bursdag i dag, og det tror jeg blir hyggelig både for meg og minstemann som ikke fikk være med å kjøre svigermor hjem, Så han fikk en liten saftis som trøst, og det er merkelig hvor mye det faktisk hjelper :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært så heldig å slippe unna oppkast. Men har vært konstant småkvalm fra uke 5 til uke 11, med noen ekstra høye "kvalmetopper" innimellom. Så sant jeg sov nok (prøvde å jobbe mest kveldsskift) og spiste regelmessig, slapp jeg den verste kvalmen. De siste ukene har kvalmen roet seg betraktelig, er bare kvalm om morgenen og kvelden. Det er deilig :)

Jeg kastet opp for første gang i går faktisk. Men det var nok fordi jeg hadde glemt å spise... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten en utrolig søt avatar du Wanita - Rainbow Brite :hjerte: Ville seriøst være henne når jeg var liten, hi hi :)

Håper den hersens kvalmen kan forlate oss alle snart... det er så fælt å begynne å brekke seg med en gang man står opp...tomt i magen, og når magesekken vrenger seg gjør det så vondt.

I morgen skal vi på ul....blir så spennende, kribler skikkelig i magen. Tenk hvis det plutselig er to stykk inni der :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ba om 50% sykemelding jeg... er så sliten for tida, og det er så mye stress.. ikke stress på jobben sånn sett, men generelt. Siden jeg har et seriøst stressproblem er jeg nødt til å få litt flekisbilitet, gå hjem tidlig når formen er så dårlig... Utrolig godt iallefall. Får ha det sånn frem til jordmortime i midten av august. Ble plutselig redd for at stress kan være skadelig for babyen :overrasket:

UL er ikke før i uke 12 her, er det "tidlig nok" tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!! Nå har jeg ikke kastet opp på tre dager - fantastisk, kanskje det er over :-D

I går fikk jeg innkalling til ultralyd i begynnelsen av september og jeg fikk også bekreftelse på at jeg har fått fødeplass på ABC og innkalling til jordmortime der i slutten av september! Juhuu!! Gleder meg skikkelig kjenner jeg og disse brevene med "til deg som er gravid" gjorde det hele enda litt mer virkelig..

I dag skal jeg fortelle min nære venninne som også er min kollega om graviditeten, jeg vet hun vil være litt negativ for vi har litt forskjellig syn på barn/familie osv så jeg er veldig spent, men det går nok fiiint, blir deilig å få en "alliert" på jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen andre enn meg som opplever ekstremt økt sexlyst?

Kan ikke påstå det, nei! Hehe... har også dårlig samvittighet for gubben, men kanskje en dag snart har jeg lyst igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter!! Nå har jeg ikke kastet opp på tre dager - fantastisk, kanskje det er over :-D

I går fikk jeg innkalling til ultralyd i begynnelsen av september og jeg fikk også bekreftelse på at jeg har fått fødeplass på ABC og innkalling til jordmortime der i slutten av september! Juhuu!! Gleder meg skikkelig kjenner jeg og disse brevene med "til deg som er gravid" gjorde det hele enda litt mer virkelig..

I dag skal jeg fortelle min nære venninne som også er min kollega om graviditeten, jeg vet hun vil være litt negativ for vi har litt forskjellig syn på barn/familie osv så jeg er veldig spent, men det går nok fiiint, blir deilig å få en "alliert" på jobben.

Hvorfor tror du hun vil være negativ til graviditeten din...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du hun vil være negativ til graviditeten din...?

Høres kanskje rart ut, men hun er veldig "rett-fra-levra" og hun synes barn ikke er noen god ide før man er 30+. Det blir kanskje annerledes når det er en realitet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber:

Ul i uke 12 blir nok veldig bra :)

Ikke for sent ihvertfall, tror du vil få se mye og det er jo kjekt.

victorindia:

Så godt at formen er bedre :)

bobbi:

Elsker rainbow brite når jeg var liten. Eller Regnbue Rita som ho gjerne het på norsk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...