Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013


victorindia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg fikk også se lille knøttet på ultralyd denne uka :hoppendeglad: Så utrolig gøy! For tidlig å se kjønnet enda da, men krabaten var sannelig aktiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeey :) Grattis!

Det er så morro å se dem, jeg fikk det endelig helt inn at jeg faktisk skal bli mamma etter ultralyden og at alt går bra med jenta mi :) Så igår kjøpte vi vogn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å se masse bevegelse, Amber :hoppendeglad: Gleder meg skikkelig til ordinær ul nå, føler den lille vokser masse for tida :)

Hvordan vogn kjøpte dere LuraLotta? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en emmaljunga city cross i sort skinn :). Skikkelig fin!

Kjøpte brukt.for 5000,- da var det med sportsdel og stor fin bag/veske :)

Den var visst bare brukt fra mai til julen 2011 , og så nesten ubrukt ut :)

Så jeg tror nok vi blir fornøyd med den ! Den var også veldig lett, visstnok det letteste emmaljunga vognen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med ultralyd Amber! :hoppe:

Og nesten enda mer stas med vogn Lura Lotta. :fnise: Vogn er liksom babyutstyr med stor B. Eller U alt ettersom. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) ja! Det får deg på en måte til å innse at det skal skje store endringer om ikke så lenge!

Det er litt rart å titte inn på babyrommet som er tomt utenom vognen med den første bamsen hennes oppi og den første bodyen som henger på veggen :P

Så nå mangler jeg et stort teppe til gulvet som er henger ute etter vask og så er det bare å vente til oktober /november for resten av utstyret!

Gud , jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres deilig ut å forberede seg.

Jeg fikk endelig brevet fra sykehuset....venta en heeel uke jo :P

Mandag 17.9 er det min tur. Bare 39 dager igjen *gledeseg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble det stille her igjen ja :)

Alle går sikkert å venter på 4mnds UL :icon_lol: Jeg har ikke fått dato enda, men venter på brev i posten. Håper det blir FØR vi skal på ferietur! Er så spent på kjønnet jeg, nysgjerrig som jeg er... Håper vi kan få vite det. Har ikke kjøpt noenting enda vi, er så usikker på hva vi skal kjøpe selv, og hva vi skal "arve"... Vogn er jo så dyrt, så det er kanskje smart om vi slipper den kostnaden...? Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har arvet litt utstyr av en god venninne ( pent brukte ting ), så slipper å kjøpe bilstol bla. :) Veldig praktisk, vi sparer endel på det. Skal kjøpe vogn snart, superbra tilbud på barnas hus nå; kjøp vogn og få med voksi pose på kjøpet :smilorange:

Jeg er også kjempespent på kjønnet, drømmer masse om det :fnise: Drømte nettopp at vi var på ul, og da kunne vi tydelig se at det var en jente..blir ikke mindre spent av sånne drømmer :)

Jeg har ul 6 september...føles som en evighet til!

Når har dere andre ul?.. og har dere noen følelse på hva det blir? Gøy å se om noen av oss gjetter riktig ;)

LuraLotta: Hørtes ut som en bra vogn dere hadde kjøpt :jepp:

Endret av bobbi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal på UL neste mandag. :hoppe: 20.august altså. Nigleder meg og håper vi får vite kjønn. Har absolutt ingen magefølelse ang. kjønn i det hele tatt, jeg. :sjenert:

Vi har jo det meste av utstyr etter jenta vår, iom. at de blir så tette, men til jenta vår kjøpte litt blanding av nytt og brukt. Ny vogn og bilstol, arvet seng osv. Vi har Bugaboo Cameleon forresten. Den kan anbefales på det sterkeste! :hjerte:

Denne gangen har jeg kjøpt ny vinterpose til vogna, vi trenger ny seng med tilbehør siden jenta vår bruker sprinkelsengen sin fremdeles og jeg vil ha nytt trekk til vogna. En del nye klær blir det også, siden jenta vår er juni-barn, mens Bolla nok kommer til å bruke en del ull. Er Bolla en gutt blir det enda mer klær, siden garderoben til jenta vår er veeeeldig rosa. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, jeg! :nigo:

Har foreløpig termin 15. februar, har vært på tidlig ul uke 12 og sett at alt står bra til. Venter nå på tidspunkt for ordinær ul, det blir vel mot slutten av september tenker jeg.

Familien fikk vite det nå for en ukes tid siden, og jubelen sto i taket! Er 29 og har vært samboer i 5 år, så de har mast litt kan man si. :ler: Det blir mine foreldres første barnebarn, og de insisterer på å kjøpe både barnevogn og mye annet utstyr. Men jeg får velge hvilken jeg vil ha, såklart :fnise:

Jeg er så spent på om det er jente eller gutt! Har alltid sett for meg at jeg skal få jente, men nå ble jeg plutselig så fokusert på at den illusjonen kan være helt på jordet. Håper bare den ligger riktig vei der inne når vi skal på ul, jeg er for nysgjerrig til å ikke vite det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh, Gaby, gratulerer så mye! :klem: Så utrolig stas. :rodmer:

Og heldig du som får barnevogn og utstyr. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma var og veldig på å støtte opp under utstyr til nr. 1.

Pappa fikk vi også en del av, så det var veldig hyggelig.

Men denne gangen har vi jo litt fra før, så da regner jeg ikke med vi får like mye støtte denne gangen. Men det er helt greit, men tipper det blir både klær og leker når den lille kommer ;)

Er det ikke fantastisk når man har familie som støtter? :D

JEg er veldig glad i familien min og alt det de gjør for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...