Gå til innhold

Skravletråd for januar/februar 2013


victorindia

Anbefalte innlegg

Ahh, kjente første spark i går! 17 + 4! Veldig rart å kjenne den lille! Skal på ul på fredag, er spent på om vi får vite kjønnet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh, kjente første spark i går! 17 + 4! Veldig rart å kjenne den lille! Skal på ul på fredag, er spent på om vi får vite kjønnet!

ååå så herlig.

Er så deilig å få den bekreftelsen med spark. :)

Og så heldig du er som har ul alt nå, er to uker til jeg skal dit, og det virker bare så lenge til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent noe som jeg ikke vet om er spark eller luft i magen :ler: men det er vel ikke tarmer foran livmoren? :klo:

Jeg var også usikker lenge på om det var spark eller annen "mageaktivitet" :fnise: men nå som sparkene har blitt så tydelige er jeg sikker på at det er det jeg har kjent tidligere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent noe som jeg ikke vet om er spark eller luft i magen :ler: men det er vel ikke tarmer foran livmoren? :klo:

Haha, sånn har jeg det også. Tenker først "WOW, der kom det liv fra den lille!" før jeg tar meg i det og tenker at "næh, sikkert bare luft. Men er det tarmer der da?".

Torsdag skal vi på ultralyd. 16+4, det er jo litt vel tidlig, men alle sier vi bare skal ta timen, så får vi en til. Gleder meg HEMNINGSLØST mye til å se om han kan se kjønn - jeg er født helt enormt nysgjerrig og har allerede strikka et par babyting som er hvite og venter på blått eller rosa stæsj/pynt!

Edit: Å, ja. Jeg er ny her :ler:

Endret av Tirius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag skal vi på ultralyd! HURRA! Håper babyen ikkje er beskjeden, men at vi fe sjå en frisk liten baby, og får vite kjønnet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige dere som får vite noe! Vi var på ultralyd i går og knøttet kryssa bena så godt han/hun klarte. Men lille var frisk og fin ellers og akkurat passe stor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det har gått bra på UL med dere alle! Det er så godt å få en bekreftelse på at alt er i orden :)

For meg var det egentlig hipp som happ om vi fikk vite kjønnet eller ikke, men samboern ville gjerne vite, så da ble vi enige om at vi ville vite det hvis det var mulig å se - og godt var det, for hun ene som tok ultralyden (hun måtte hente "ekspertisehjelp", for han lå så knotete der inne at det var vanskelig å se organer og slikt, så de var to til stede under ultralyden) forsnakket seg litt, så jeg skjønte at det måtte være gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Emas :)

Var nettopp på ul vi også - inni magen bor det en liten gutt :hjerte:

Gratulere med gutten i magen :)

gleder meg til min ul om en uke. Mandag 17. da er det min tur :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjekk fint på ul på fredag! En frisk fin liten baby, som ho trudde var ei jente, men kunne ikkje sei 100% sikkert :) termin vart satt til 15/2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjekk fint på ul på fredag! En frisk fin liten baby, som ho trudde var ei jente, men kunne ikkje sei 100% sikkert :) termin vart satt til 15/2 :)

Så flott at at alt var bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lyst på slush at jeg nesten begynner å grine :( Alle andre sånne sug er liksom ikke så vanskelig å mette, men slush ? Hvordan skal jeg få tak i det nuh? Uff! Klage ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha,nei :P kom på at de har det på bensinstasjonen nå, men jeg orker ikke gå dit alene nå :P Føler jeg har vært der litt mange ganger i det siste når jeg får sånn sug på kveldstid.. Begynner å bli flaut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har hatt vellykkede UL'er. :strix:

Nå er jeg tilbake på jobb etter en uke i ferieland. Eller, ferieland er vel litt å ta i. Ferieland i hodet mitt ihvertfall, vi dro ingen steder. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har hatt vellykkede UL'er. :strix:

Nå er jeg tilbake på jobb etter en uke i ferieland. Eller, ferieland er vel litt å ta i. Ferieland i hodet mitt ihvertfall, vi dro ingen steder. :ler:

Deilig med ferie selv om man ikke reiser bort da :) er sjeldent jeg tar meg fri "bare" for å være hjemme og kose meg, men de gangene jeg har gjort det har jeg alltid tenkt "hvorfor gjør jeg ikke dette oftere?!" ..er jo i grunn ganske hektisk med ferie, i alle fall når man har familie langt unna og skal rekke og besøke alle på den tiden man har til rådighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...