Wanita Skrevet 13. september 2012 #241 Del Skrevet 13. september 2012 UL er helt fantastisk. Se den flotte skapningen som ligger der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 13. september 2012 #242 Del Skrevet 13. september 2012 Takk for svar victorindia, ble litt roligere nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 #243 Del Skrevet 14. september 2012 Åh, gratulerer så mye med en jente i magen. Kanskje vi skulle lage en oversikt på terminlisten om hvilket kjønn vi venter? -Mala- : ingen problem å fly frem til uke 37 (ihvertfall med SAS). Så lenge du drikker mye, beveger deg med jevne mellomrom og bruker støttestrømper går det helt fint. Jeg jobbet på østlandet (bor på vestlandet) frem til uke 18 forrige gang, og tok fly flere ganger i uken i snitt. I tillegg var jeg i USA i uke 9-12 og i Riga i uke 35! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 14. september 2012 #244 Del Skrevet 14. september 2012 Noen har til 4 uker før termin når det kommer til reise med fly, så greit å bare sjekke med flyselskapet. Tenkte jeg skulle reise på en flytur snart jeg og, Men får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 14. september 2012 #245 Del Skrevet 14. september 2012 Eg tek oppfordringa til termin og kjønnsliste, Bella! Emas 15/2, mest sannsynlig ei jente iflg jordmor, evt en gutt med veeldig liten tiss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. september 2012 #246 Del Skrevet 14. september 2012 Så bra! Men vi har jo en terminliste, så jeg tenkte bare å føre inn kjønnene der. Kan ikke dere som vil si der inne hvilket kjønn dere venter? Skal føre deg opp på listen Emas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 14. september 2012 #247 Del Skrevet 14. september 2012 Supert, den må oppdaterast i forhold til endring av termin etter ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. september 2012 #248 Del Skrevet 17. september 2012 Mandag og ny uke. Hvordan går det med dere? Her humper det og går, bokstavelig talt. Har begynt å få veldig vondt i hofta (gamlemor ) og halter litt når jeg går. I tillegg har den ''gøyale'' halsbrannen meldt sin ankomst. Men sånn ellers har jeg det bra altså. Bolla turner skikkelig godt inni magen og det er så deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 17. september 2012 #249 Del Skrevet 17. september 2012 Her går det fint! Ingen plager, annet enn ekstrem jobb-leihet, men det kan jeg vel kanskje ikke skylde på mini for Denne dagen kan ikke gå fort nok, ul i morra tidlig! Sitter og titter på vognposer, og lurer på hvilken farge jeg ender opp med... God bedring i hofta, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victorindia Skrevet 17. september 2012 Forfatter #250 Del Skrevet 17. september 2012 Bare bra her! Flyr på en rosa sky om dagen... Fikk informert de siste som ikke var informert nå i helgen bl.a min 5 år gamle lillebror som blir onkel - hvilket var veldig gøy.. han skulle gjøre seg klar for å sitte masse barnevakt sa han:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 17. september 2012 #251 Del Skrevet 17. september 2012 Her humper det og går også - var ute et par timer i marka i går, og det skal ikke mer til før jeg får gangsperre for tiden.. Var hos legen i forrige uke, og han sa at blodtrykket mitt er litt lavt.. kanskje derfor jeg føler meg litt svimmel innimellom... ? Ellers er formen fin som bare det, nyter at magen vokser og at lillegutt sparker Vi skal straks kjøre avgårde og hente en vugge og et stellebord jeg fant på finn.no - fikk kjøpt det for slikk og ingenting, så er veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 17. september 2012 #252 Del Skrevet 17. september 2012 Da har vi endelig fått vært på ul! Alt så veldig fint ut, og det var en lettelse. Og vi venter vår gutt nr. 2 Mamma syns det var veldig kjekt å vite, og sa, ja da får vi vente med kjoler til neste mann da. Hahaha! Not....her blir det nok ikke fler. Håper ikke jeg får noen ønsker om fler etter dette, for det vet jeg at mannen ikke går med på. Var jo så vidt han ble med på denne, så jeg skal vel si meg veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokosmakron Skrevet 17. september 2012 #253 Del Skrevet 17. september 2012 Da har vi endelig fått vært på ul! Alt så veldig fint ut, og det var en lettelse. Og vi venter vår gutt nr. 2 Mamma syns det var veldig kjekt å vite, og sa, ja da får vi vente med kjoler til neste mann da. Hahaha! Not....her blir det nok ikke fler. Håper ikke jeg får noen ønsker om fler etter dette, for det vet jeg at mannen ikke går med på. Var jo så vidt han ble med på denne, så jeg skal vel si meg veldig fornøyd Gratulerer med gutt i magen, og så bra at alt så fint ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 17. september 2012 #254 Del Skrevet 17. september 2012 Gratulerer med gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. september 2012 #255 Del Skrevet 18. september 2012 Gratulerer med gutt i magen! Skal oppdatere terminlisten jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 18. september 2012 #256 Del Skrevet 18. september 2012 Akkurat kommet hjem fra ultralyd, her er det jentemage! Ble flyttet tre dager fram i forhold til min egen termin, så da ble det 18. februar. Alt var bra der inne, hun var veldig aktiv Fikk med fem forskjellige bilder! Og så spurte den søte damen om jeg hadde lyst til å komme tilbake i neste uke, de hadde jordmorstudenter under videreutdannelse som trengte noen og øve på Da blir det en hel time i stedet for en halv som i dag, og de sjekker blodgjennomstrømming og full pakke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victorindia Skrevet 18. september 2012 Forfatter #257 Del Skrevet 18. september 2012 Gratulerer med gutt, Wanita! Og med jentebolle i ovnen til deg, Gaby :-D Kjente jeg ble litt misunnelig på den øve-ultralyden din, altså! Hørtes stas ut.. Jeg har vært og handlet inn de første klærne i dag - det var morro!!! Så mye fint i butikkene... og man kan kjøpe ganske mye babytøy før det blir store summer ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lura Lotta Skrevet 18. september 2012 #258 Del Skrevet 18. september 2012 Huff. Inatt drømte jeg noe rart, det startet som en drøm, lille jenta ble født, men det var bare et hode! Det var levende og hun var nydelig i ansiktet. Men kroppen? Det var en dukkekropp.. så jeg måtte feste hodet på babyen! Uff, det var ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wanita Skrevet 18. september 2012 #259 Del Skrevet 18. september 2012 Hehe! Ja, er jo ikke ukjent at gravide har rare drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
victorindia Skrevet 19. september 2012 Forfatter #260 Del Skrevet 19. september 2012 hehe.. jeg drømte at jeg fødte NÅ på badet til pappa, og det var en fiks ferdig baby som snakket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå