Gå til innhold

Dagbok om livet og graviditet og sånn


Nuttapia

Anbefalte innlegg

På 28.3.2018 den 10.29, Nuttapia skrev:

Sønnen min skal også være med på hytta. Lurer på hva slags unnskyldninger vi skal komme med for å lure oss unna en times tid :klo::lur: Kanskje neste unge blir unnfanget inntil ei gran i skauen :ler: 

Deilig! Er så godt å være på vei mot sommeren nå, altså!! :sol: 🐥

Dere får gripe muligheten om den byr seg :ler: Kos dere på huttetur da :laugh:

:briller2::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyttetur var helt strålende! Smalt halebeinet på skitur i går, da :klo: Heldigvis ingen brudd, sa de på legevakta.. jeg stapper innpå med paracet og ibux, og satser på å være tilbake på jobb imorgen. 

Har antakelig EL i disse dager, LITT kjipt hvis ibuxen føkker opp systemet og jeg ikke får levedyktig egg denne måneden som følge av det :vetikke: 

Men, anyways! Her har det vært pulings i vedskjulet på hyttetur, samt to runder til med sex i natt og i dag tidlig :wink: Ellers har vi hatt sex hver dag i hele forrige uke. Libido på topp for oss begge to :spise: mmm 💕✨

Temperaturen lå på 36,70 i dag, så det er ca 0,30/0,40 mer enn jeg pleier å ha. Lå på 36,20-36,40 ons/tor/fre forrige uke. 

Det som skjer, det skjer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen er på 37 nå.. Heftig med «rått eggehvitte-slim» i dag, og ømme brystvorter. Er det EL i dag, da..? :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å kjøre på og håpe på at ibuxen ikke ødelegger! :lur:

Fine symptomer på eggløsning i allefall :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, -Mala- skrev:

Bare å kjøre på og håpe på at ibuxen ikke ødelegger! :lur:

Fine symptomer på eggløsning i allefall :jepp:

Jeg tror det var siste dag med eggløsning egentlig :klo: nå er det helt tørt oppi der.. så da er det jo bare å holde pusten i 10 dager for så å ta en test 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo aldri rota meg til å finne frem den PC’n.. Sløvt altså! 

Oioi, sex i vedskjulet hørtes digg ut!😎 

Klarer du å la være å teste altså? 🙈 Hadde jeg aldri klart.. Jeg hadde mensen 12.02, tok ut hormonspiralen 22.02 og enda ikke fått mensen. Testet som en tulling i noen dager, like blendahvit test hver gang. 🤣 

Har du hatt hormonspiral? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Angel-A skrev:

Jeg fikk jo aldri rota meg til å finne frem den PC’n.. Sløvt altså! 

Oioi, sex i vedskjulet hørtes digg ut!😎 

Klarer du å la være å teste altså? 🙈 Hadde jeg aldri klart.. Jeg hadde mensen 12.02, tok ut hormonspiralen 22.02 og enda ikke fått mensen. Testet som en tulling i noen dager, like blendahvit test hver gang. 🤣 

Har du hatt hormonspiral? 

Hei Angel-A :goodbye:

Har du også blitt prøver igjen? Har du dagbok denne gange også kanskje? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 17.32, Angel-A skrev:

Jeg fikk jo aldri rota meg til å finne frem den PC’n.. Sløvt altså! 

Oioi, sex i vedskjulet hørtes digg ut!😎 

Klarer du å la være å teste altså? 🙈 Hadde jeg aldri klart.. Jeg hadde mensen 12.02, tok ut hormonspiralen 22.02 og enda ikke fått mensen. Testet som en tulling i noen dager, like blendahvit test hver gang. 🤣 

Har du hatt hormonspiral? 

Veldig artig med sex i skjul i skjulet 😂 

spennende, Angel! Spør som Mala; har du dagbok? :popcorn: 

————————————

Kanskje litt spesielt allerede, men vil bare innom å legge igjen noen symptomer i denne uutholdelige dpo-dimensjonen, slik at jeg har noe å se tilbake på dersom det klaffer denne perioden:

Trøtt, tidvise stikninger på spes venstre side, dritvarm/svett, og i dag er jeg blitt skikkelig bråsulten og finner ikke metthetsfølelsen! Åja, og brystvortene er ømme, men slik har jeg alltid vært etter EL. Utfloden er kremete på en måte, men ingen store mengder.. Jeg har også hatt frysninger i kinnene i hele dag - rare greier.. Svimmel. Må spise mer mat, og mer mat..!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er alt av symptomer borte vekk 🤣 Artig at jeg trudde jeg skulle bli bråsulten allerede, dersom jeg var gravid :ler: Kjenner at livmora er øm, da. Det gjør jeg. Det er ømt å stryke seg over nedre del av magen. 🤞🤞  Det passer vel å teste fra onsdag/torsdag.. Da er jeg 11/12/13 dpo.. Aaaner ikke når EL har vært :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se uti uka hvordan det går med testingen :nori: Håper det har klaffet for dere 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2018 den 17.32, Angel-A skrev:

Jeg fikk jo aldri rota meg til å finne frem den PC’n.. Sløvt altså! 

Oioi, sex i vedskjulet hørtes digg ut!😎 

Klarer du å la være å teste altså? 🙈 Hadde jeg aldri klart.. Jeg hadde mensen 12.02, tok ut hormonspiralen 22.02 og enda ikke fått mensen. Testet som en tulling i noen dager, like blendahvit test hver gang. 🤣 

Har du hatt hormonspiral? 

Glemte å svare angående spiral; nei, jeg sluttet på Loette i februar. Aner ikke om syklusen er ute på sykletur.. Hvis mensen kommer nå, noe jeg trur siden jeg allerede føler meg tung og rar i livmora, så skal jeg kjøpe meg EL-tester. :jepp: 

Angående testing; jeg aaaner ikke om jeg klarer å la være de neste to/tre dagene.. :fnise: Jeg må nok svi av en i morgen eller tirsdag allerede.. Men jeg har bare RFSU-tester liggende.. Har hørt at de har en del forekomster av skyggestrek. At de ikke er like følsomme som CB og billigstrimler, vet jeg jo.. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, -Mala- skrev:

Blir spennende å se uti uka hvordan det går med testingen :nori: Håper det har klaffet for dere 🤞🏼

Takk for lykkeønsker!! Åh, det håper jeg også :hjerter: Jeg ble jo gravid rett etter deg forrige gang, så jeg burde jo bli det nå også!! :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Nuttapia skrev:

Takk for lykkeønsker!! Åh, det håper jeg også :hjerter: Jeg ble jo gravid rett etter deg forrige gang, så jeg burde jo bli det nå også!! :lur: 

Helt enig :rodmer:

Var du ikke før meg? Mener å huske at du var 3-4 uker før meg :nigo: Det kan være det samme, men må jo være ment to be at vi skal gå gravide samtidig denne gangen også ✌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, -Mala- skrev:

Helt enig :rodmer:

Var du ikke før meg? Mener å huske at du var 3-4 uker før meg :nigo: Det kan være det samme, men må jo være ment to be at vi skal gå gravide samtidig denne gangen også ✌🏼

Var det sånn det var, kanskje :klo: Hehe!! Javisst er det meninga! Bare denne magemurringa betyr noe nå, så er jeg fornøyd..! Pleier ikke føle denne typen tyngde eller ømhet før mensen.. men - man vet jo aldri.. *utålmodig litt* :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nuttapia skrev:

Var det sånn det var, kanskje :klo: Hehe!! Javisst er det meninga! Bare denne magemurringa betyr noe nå, så er jeg fornøyd..! Pleier ikke føle denne typen tyngde eller ømhet før mensen.. men - man vet jo aldri.. *utålmodig litt* :fnise: 

Jeg krysser det jeg har 🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2018 den 20.27, -Mala- skrev:

Jeg krysser det jeg har 🤞🏼

Takk :sol: 

Prøver ikke å føle så mye, men har hatt en blanding av pms- symptomer og litt annet rusk og rask. 

Halsbrann de to siste dagene.. Kan det virkelig være et tidlig tegn, altså..? :klo: ..Svak murring, ikke vondt som ved mensen.. Har hatt det siden før helgen faktisk. Kjenner ingenting om morgenen, og jeg kjenner at jeg ikke anspenner meg heller, så dette kommer altså i løpet av dagen. Mandag og tirsdag hr jeg vært preget med SÆRDELES liten tålmodighet.. På grensen til sinna for ingenting i går :ler: Pleier ikke å være et pms-symptom hos meg. Pleier faktisk aldri å være slik :flau: 

Skal teste i morgen tidlig.. Med RFSU-test. Da er jeg ca 9/10/11 dpo.. Har hørt at den ikke slår ut før veldig sent dersom man er gravid.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvit.. men det var en skygge der.. Jeg svetter, er oppblåst og er skikkelig sur i magen. Den første tiden med lillemann hadde jeg enormt ømme pupper, var tett i nesa og hadde smått murring, slik jeg har hatt de siste dagene. Hadde IKKE lyst til å dra på jobb i dag. Vil sove!! Er « Frøken Vilikke» om dagen.. Stakkars samboern :flau: Nå kjennes det mer ut som tanta skal komme.. Så, det jeg beskriver her er vel ren og skjær PMS, trur jeg.. :Hehe: 

Æsj, klar for positiv test, merker jeg.. Men på en annen side, så er det bedre med 2019-barn mtp barnehage. Gutten min starter på skolen neste år, så da kan vi ikke stå i noen søskenfordel uansett :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flere tester, sånn at du tester i dagene fremover? Er vel fortsatt litt tidlig om du kan være 9dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.4.2018 den 17.06, -Mala- skrev:

Har du flere tester, sånn at du tester i dagene fremover? Er vel fortsatt litt tidlig om du kan være 9dpo i dag :)

Jeg har flere tester :jepp:  Rfsu-tester. Og en CB-digital som spares til en annen test blir positiv.. Ja, om det er noe der, så er jo 9/10 dpo tidlig. 

Men altså, her murrer det og gjør vondt.. Så mensen er nok i anmarsj.. Bare snålt at det kjennes så tidlig, ja.. tror jeg har ikm på søndag/mandag.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...