Bolla! Skrevet 27. august 2012 #341 Del Skrevet 27. august 2012 Har vært litt fraværende her på kg den siste uka+, så nå måtte jeg oppdatere meg litt Kanskje like så greit at det bare er en inni der også da, jeg syns i allefall at det er greit om jeg kan få en og en Ønsker meg nytt magebilde jeg nå Klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 27. august 2012 #342 Del Skrevet 27. august 2012 Skal du lage deg dagbok ell?? Fortell mer, jeg vil høre mer!! Hvordan har tiden vært frem til nå, etc?! Tror ikke jeg kommer til å lage dagbok med det første nei, men skjer det noe spennende så skal jeg oppdatere deg! Tiden frem til nå har vært veldig fin! Var ganske dårlig første 12 ukene og gikk ned 5 kilo, men de er på vei på igjen nå! Var på tidlig ultralyd på KK i uke 13 og da såg alt veldig fint ut. Gleder meg til torsdag for å finne ut hvem som gjemmer seg inni der. Har en følelse av at det kanskje er en liten jente! Hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. august 2012 Forfatter #343 Del Skrevet 27. august 2012 Har vært litt fraværende her på kg den siste uka+, så nå måtte jeg oppdatere meg litt Kanskje like så greit at det bare er en inni der også da, jeg syns i allefall at det er greit om jeg kan få en og en Ønsker meg nytt magebilde jeg nå Klemmer: Koselig at du kommer innom, Mala Magebilde kommer nok iløpet av kvelden Tror ikke jeg kommer til å lage dagbok med det første nei, men skjer det noe spennende så skal jeg oppdatere deg! Tiden frem til nå har vært veldig fin! Var ganske dårlig første 12 ukene og gikk ned 5 kilo, men de er på vei på igjen nå! Var på tidlig ultralyd på KK i uke 13 og da såg alt veldig fint ut. Gleder meg til torsdag for å finne ut hvem som gjemmer seg inni der. Har en følelse av at det kanskje er en liten jente! Hihi! Godt at formen er stigende, VeoVeo! Usj, de første ukene kan være utspekulerte MEN det er jo så verdt det! Veitu hva, jeg tror du har en liten jente inni der, jeg også Hoho! KG-oppdatering på torsdag? Jeg har time 08.30, så jeg oppdaterer tidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VeoVeo Skrevet 27. august 2012 #344 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg skal oppdatere!! Heldiggris! Jeg skal ikke før 12.30, men har en plan om å se filmer og legge meg sent på onsdag sånn at jeg kan sove til jeg må gå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. august 2012 Forfatter #345 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg skal oppdatere!! Heldiggris! Jeg skal ikke før 12.30, men har en plan om å se filmer og legge meg sent på onsdag sånn at jeg kan sove til jeg må gå! Haha!! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #346 Del Skrevet 28. august 2012 Det er jo høst, jo! Ser at det er meldt opp til 20 grader i neste uke, men samma det! Idag er det høst med 11 grader og overskyet. Det er så deilig mørkt at jeg må ha på lys inne. Kjenner at jeg gleder meg til permisjon - allerede!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. august 2012 #347 Del Skrevet 28. august 2012 Åhh, ja er det ikke deilig med høsten? Jeg elsker høsten, definitivt favorittårstiden min!! Kaldt ute, nydelige farger, kan tenne stearinlys inne og JEG HAR BURSDAG på høsten!! Gratulerer med 18 uker, forresten!! Er det på fredag du skal på UL? Det blir i alle fall kjempespennende!! Stor tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #348 Del Skrevet 28. august 2012 Åhh, ja er det ikke deilig med høsten? Jeg elsker høsten, definitivt favorittårstiden min!! Kaldt ute, nydelige farger, kan tenne stearinlys inne og JEG HAR BURSDAG på høsten!! Gratulerer med 18 uker, forresten!! Er det på fredag du skal på UL? Det blir i alle fall kjempespennende!! Stor tirsdags Er du oktober-barn, Ninnin? Ja, stearinlys og peiskos blir helt strålende! Takktakk Bare 2 uker igjen til halvveis Det er jo litt deilig, da Det kiler i magen hele tiden, så jeg tror jeg kommer til å være temmelig utålmodig på slutten UL er på torsdag! Jeg blandet noen datoer, så trodde det var på fredag. Men det er altså om 2 døgn, ganske nøyaktig kl 08.30. HOHO!! Gleder meg vanvittig! Tirsdagsklem til deg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. august 2012 #349 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg gleder meg også til du skal på UL 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #350 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg gleder meg også til du skal på UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. august 2012 #351 Del Skrevet 28. august 2012 Er du oktober-barn, Ninnin? September-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. august 2012 #352 Del Skrevet 28. august 2012 Bare for å blande meg litt inn i dere, så er jeg oktober-barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #353 Del Skrevet 28. august 2012 Vakre høst-piker Jeg derimot risikerer å få unge på bursdagen min...! Februar-jente, jeg Så er litt happy for at jeg høyst sannsynlig får en liten vannmann-baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2012 #354 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg hadde faktisk termin to dager etter min egen bursdag med A. Nå kom hun jo en uke på overtid da, så vi har 9 dager pause mellom feiringene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 28. august 2012 #355 Del Skrevet 28. august 2012 Vakre høst-piker Jeg derimot risikerer å få unge på bursdagen min...! Februar-jente, jeg Så er litt happy for at jeg høyst sannsynlig får en liten vannmann-baby Da synes jeg du skal satse på den 18. feb, for da har jeg bryllupsdag Bryllupsdagen er på en søndag, og det hadde vært kjempemorsomt om vi fikk til dåp på denne dagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. august 2012 #356 Del Skrevet 28. august 2012 Greit med februar da Jeg har alltid sagt til meg selv ( da jeg trudde det var så lett og bli gravid) at jeg ville ha unge som er født litt tidligt på åre, å ikke være så sein som det jeg er. Nå er jo ikke jeg kjempe sein da. Imotsetning til sambo som er i slutten av desember Han har alltid syntes det var litt kjipt, da han alltid fikk bare pakker på jul somregel. Nå når han er eldre bryr han seg jo ikke. Men han syntes det var litt kjedeligt i barndommen, å ikke kunne glede seg to ganger i året liksom Men nå derimot, bryr jeg meg ikke lenger, selvfølgeligt litt kjekkere å ha litt tidligt på åre mtp 18-års dag, 20-års dag osv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #357 Del Skrevet 28. august 2012 Da synes jeg du skal satse på den 18. feb, for da har jeg bryllupsdag Bryllupsdagen er på en søndag, og det hadde vært kjempemorsomt om vi fikk til dåp på denne dagen!! Ja, tenk så koselig med dåp da! Det er jo midt i blinken Jeg klarer nok ikke å knipe helt til 18.feb.. Det vil si at jeg håper ungen vil ut LITT før nesten 3 uker overtid...!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #358 Del Skrevet 28. august 2012 Jeg hadde faktisk termin to dager etter min egen bursdag med A. Nå kom hun jo en uke på overtid da, så vi har 9 dager pause mellom feiringene. Ja, her i familien er det også slik! Det er SÅ mange som har bursdag fra slutten av januar og utover i februar.. Så det er ganske sannsynlig at tassen kommer på bursdagen til sin mormor eller hennes samboer, eller farmoren sin, eller mamma sin, eller en av de mange andre Jeg er selv født akkurat én uke etter mammas dag, og på min bestefars dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 28. august 2012 Forfatter #359 Del Skrevet 28. august 2012 Greit med februar da Jeg har alltid sagt til meg selv ( da jeg trudde det var så lett og bli gravid) at jeg ville ha unge som er født litt tidligt på åre, å ikke være så sein som det jeg er. Nå er jo ikke jeg kjempe sein da. Imotsetning til sambo som er i slutten av desember Han har alltid syntes det var litt kjipt, da han alltid fikk bare pakker på jul somregel. Nå når han er eldre bryr han seg jo ikke. Men han syntes det var litt kjedeligt i barndommen, å ikke kunne glede seg to ganger i året liksom Men nå derimot, bryr jeg meg ikke lenger, selvfølgeligt litt kjekkere å ha litt tidligt på åre mtp 18-års dag, 20-års dag osv da Ja, er ganske greit å være tidlig på året. Jeg var iallfall veldig fornøyd med det under oppveksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. august 2012 #360 Del Skrevet 28. august 2012 Ja, her i familien er det også slik! Det er SÅ mange som har bursdag fra slutten av januar og utover i februar.. Så det er ganske sannsynlig at tassen kommer på bursdagen til sin mormor eller hennes samboer, eller farmoren sin, eller mamma sin, eller en av de mange andre Jeg er selv født akkurat én uke etter mammas dag, og på min bestefars dag Løye at du sa det, Jeg er født på min morfar sin dag, å 10 dager før min mor sin dag hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå