Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #541 Del Skrevet 30. mai 2012 Men du skjønner du juger når du sier at dette er lenge siden? Det pågår enda. Selv om det er helt tydelig at det ikke har pågått noe fra hennes side på svært lenge. Hun flyttet tilbake til mannen sin. Det er faktisk all den closure du trenger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #542 Del Skrevet 30. mai 2012 Men du skjønner du juger når du sier at dette er lenge siden? Det pågår enda. Selv om det er helt tydelig at det ikke har pågått noe fra hennes side på svært lenge. Hun flyttet tilbake til mannen sin. Det er faktisk all den closure du trenger. Tja, det seneste jeg har hørt i denne psykotiske historien er da altså at mannen endelig flyttet ut i leilighet. Så sier hun til meg at hun skal komme hit en tur så vi får pratet. Bare for at det neste som skjer er at han vil tilbake igjen etter 14 dager i leilighet. Noe hun da tydeligvis må finne ut av. Surr og rot er bare fornavnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #543 Del Skrevet 30. mai 2012 Men hva som er så spesielt med henne, som gjør at du absolutt vil ha henne, det har du ikke klart å svare på en eneste gang de siste fem årene.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janus Skrevet 30. mai 2012 #544 Del Skrevet 30. mai 2012 Men hva som er så spesielt med henne, som gjør at du absolutt vil ha henne, det har du ikke klart å svare på en eneste gang de siste fem årene.... Akkurat det hadde vært veldig interessant å vite. Game, Steinar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #545 Del Skrevet 30. mai 2012 Men hva som er så spesielt med henne, som gjør at du absolutt vil ha henne, det har du ikke klart å svare på en eneste gang de siste fem årene.... Kanskje hun er en av de veldig få som får Stoney til å føle noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 30. mai 2012 #546 Del Skrevet 30. mai 2012 Tja, det seneste jeg har hørt i denne psykotiske historien er da altså at mannen endelig flyttet ut i leilighet. Så sier hun til meg at hun skal komme hit en tur så vi får pratet. Bare for at det neste som skjer er at han vil tilbake igjen etter 14 dager i leilighet. Noe hun da tydeligvis må finne ut av. Surr og rot er bare fornavnet. Herregud, hvor har det blitt av ballene dine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BM2 Skrevet 30. mai 2012 #547 Del Skrevet 30. mai 2012 Men hva som er så spesielt med henne, som gjør at du absolutt vil ha henne, det har du ikke klart å svare på en eneste gang de siste fem årene.... Hun er dydig, har intergritet, er til å stole på og.. Nei... Pokker! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #548 Del Skrevet 30. mai 2012 Men hva som er så spesielt med henne, som gjør at du absolutt vil ha henne, det har du ikke klart å svare på en eneste gang de siste fem årene.... Med den rette innstillingen og oppførselen, og når forutsetningene er de rette, så vil hun meget godt kunne være den rette og bra nok for meg. Det er ikke ofte jeg har følt noe sånt. Problemet er bare at ingen av forutsetningene er på plass i øyeblikket. Og da er det bare slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 30. mai 2012 #549 Del Skrevet 30. mai 2012 Med den rette innstillingen og oppførselen, og når forutsetningene er de rette, så vil hun meget godt kunne være den rette og bra nok for meg. Det er ikke ofte jeg har følt noe sånt. Problemet er bare at ingen av forutsetningene er på plass i øyeblikket. Og da er det bare slitsomt. Du kan erte på deg en gråstein! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #550 Del Skrevet 30. mai 2012 Kanskje hun er en av de veldig få som får Stoney til å føle noe? Ja, det er vel problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #551 Del Skrevet 30. mai 2012 Du kan erte på deg en gråstein! Ja, jeg kan visst det hehe Har sagt det flere ganger hun også; at ingen har fått henne så sinna som meg. Og jeg prøver ikke på det engang hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 30. mai 2012 #552 Del Skrevet 30. mai 2012 Haha, Steinar vet å irritere damene ihvertfall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #553 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Ja, jeg kan visst det hehe Har sagt det flere ganger hun også; at ingen har fått henne så sinna som meg. Og jeg prøver ikke på det engang hehe Hehe, det trenger jo faktisk ikke å være et dårlig tegn da! Det værste er når damene ikke reagerer, da bryr deg seg bare ikke. Hehe, kan ikke si at jeg blir irritert på deg selv om du er en kverrulant. Synes kverruleringen er litt av sjarmen også Endret 30. mai 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 30. mai 2012 #554 Del Skrevet 30. mai 2012 Hehe, det trenger jo faktisk ikke å være et dårlig tegn da! Det værste er når damene ikke reagerer, da bryr deg seg bare ikke. Hehe, kan ikke si at jeg blir irritert på deg selv om du er en kverrulant. Synes kverruleringen er litt av sjarmen også Er ikke kveruleringen som irriterer meg, men tafatheten og dobbeltmoralen hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #555 Del Skrevet 30. mai 2012 (endret) Er ikke kveruleringen som irriterer meg, men tafatheten og dobbeltmoralen hans. Ja, det lurer jeg også på Steinar! Det er litt rart at du mener at det er galt av en dame å ha en elsker, for da er hun ikke noe å samle på? Du er jo elskeren til denne damen du venter på. Hun er jo egentlig ikke noe å samle på etter dine egne definisjoner Blomsten, det er vel bare følelsene som råder over fornuften her tenker jeg. Endret 30. mai 2012 av .-L-. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #556 Del Skrevet 30. mai 2012 Er ikke kveruleringen som irriterer meg, men tafatheten og dobbeltmoralen hans. Jeg har bestemt meg for at hun skal bestemme seg selv. Samme hvor vanskelig hun syns det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. mai 2012 #557 Del Skrevet 30. mai 2012 Ja, det lurer jeg også på Steinar! Det er litt rart at du mener at det er galt av en dame å ha en elsker, for da er hun ikke noe å samle på? Du er jo elskeren til denne damen du venter på. Hun er jo egentlig ikke noe å samle på etter dine egne definisjoner Blomsten, det er vel bare følelsene som råder over fornuften her tenker jeg. Eller så har jeg kommet på bedre tanker senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 30. mai 2012 #558 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg har bestemt meg for at hun skal bestemme seg selv. Samme hvor vanskelig hun syns det er. Det er forsåvidt greit. Du kan jo ikke akuratt dra opp der å tvinge henne til å ta et valg/ta valget for hun. Jeg, og andre mener bare at hun ikke bør være ditt eneste kort. Hvorfor kan du ikke møte andre damer også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 30. mai 2012 #559 Del Skrevet 30. mai 2012 Pfft, en gift kvinne man skal forandre til å passe i en mal man har bestemt seg for på forhånd, som ikke vil ha en, som bor sammen med mannen sin, som man ikke er forelsket i, som man ikke elsker, men som man en gang har sagt er "flink i huset". Høres ikke ut som den store lykken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 30. mai 2012 #560 Del Skrevet 30. mai 2012 Jeg tror at du mener en ting å gjør noe annet. Du mener altså at du gjorde noe du ikke burde gjøre? Du mener at det var for tidlig å ligge med daten? Hvorfor gjorde du det da? Jeg tror videre at du bør fokusere på det du gjør og ikke det du mener du burde gjøre. Altså, var sex'en bra - følg opp og fortsett å finne ut mer (om ham/dere) Var sex'en dårlig og du ikke kjenner sitring - følg opp og finn på noe nytt. Jeg skjønner tankegangen til ts litt. Vi jenter får innprentet at gir vi sex for tidlig mister gutten interessen, så jeg skjønner litt den frykten der. Men ts, er han en skikkelig gutt mister han ikke interessen bare pga at du hadde sex med han så tidlig. Egentlig en ganske grei måte å finne ut hva slags type han egentlig er dette. Så du trenger ikke å ha gjort noe dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå