Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2781 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Noz, du kan jo lage en egen tråd til samlinga. Eller så gjør jeg det. Endret 6. juni 2012 av Mortem
Gjest Eluveitie Skrevet 6. juni 2012 #2782 Skrevet 6. juni 2012 dette er vel ikek en nær-døden opplevelse men jeg har reist ganske mye på kryss og tvers i Spania. På den første turen var jeg i Segovia og da besøkte jeg katedralen (slik jeg pleier når jeg er andre byer). I det jeg gikk inn i katedralen ble jeg skikkelig kalt og det gikk et skikkelig "gufs" igjennom meg. håret reiste seg på kroppen (og da mener jeg absolutt over alt) og jeg begynte å skjelve. Jeg forhørte meg litt med andre turister der inne og det var en relativt normal temperatur der inne så det er ikke noen naturlige forklaringer på det jeg opplevde i den katedralen. Spennende, du glemmer ikke turen i den katedralen med det første, nei
Gjest padawan Skrevet 6. juni 2012 #2783 Skrevet 6. juni 2012 Spennende, du glemmer ikke turen i den katedralen med det første, nei den sitter ganske bra i for å si det slik.
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2784 Skrevet 6. juni 2012 Til glede for Noz og alle de som var med på skravlet i natt om Raffen som skal arves bort til Noz; (Noz har fått helt egen pm med thumbnail)
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2785 Skrevet 6. juni 2012 Til glede for Noz og alle de som var med på skravlet i natt om Raffen som skal arves bort til Noz; (Noz har fått helt egen pm med thumbnail) Du må rette ut de trådene nederst!
Gjest Applecore Skrevet 6. juni 2012 #2786 Skrevet 6. juni 2012 1. Jeg tar aldri feil, som en følge av at jeg aldri uttaler meg om ting jeg ikke vet. At andre er uenige i mine meninger er en annen sak.a 2. Jeg får noia hvis dopapiret henger "feil". 3. I hvilke setting hører dopapir og og estetikk sammen?! 4. I`m hungry... Hvorfor har dopapir mønster? Jeg får også noia hvis dopapiret henger feil vei. Det gjør forøvrig mannen min og,og han er dessverre enig med deg. Jeg aner oppriktig talt ikke hvor mange ganger dorullen blir snudd hver dag hjemme hos oss
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2787 Skrevet 6. juni 2012 Du må rette ut de trådene nederst! Akkurat der den henger på bildet, hang den i nøyaktig så lang tid det tok meg å ta bildet, da den henger etter én skrue midt på. Måtte holde på en stund for å få balansert den, var dritredd for at den skulle ramle ned. Så da styrte jeg ikke så mye med å få den pinnerett. MEN OCD'en min har fått kjørt seg på akkurat de som hekter seg sammen der nederst, for sånn har den ALLTID gjort! Uansett hvor mange ganger jeg rettet på den da den hang fremme i stua i den gamle leiligheten, så var den like teit når jeg så på den seinere. (at jeg har ei katte som sikkert var borti og dytta litt i den daglig, har absolutt ingenting med saken å gjøre)
Gjest Bandit Skrevet 6. juni 2012 #2788 Skrevet 6. juni 2012 Hvorfor har dopapir mønster? Jeg får også noia hvis dopapiret henger feil vei. Det gjør forøvrig mannen min og,og han er dessverre enig med deg. Jeg aner oppriktig talt ikke hvor mange ganger dorullen blir snudd hver dag hjemme hos oss Jeg får noia hvis dopapiret har mønster, jeg... spesielt hjerter eller noe søte dyr eller noe slik. Men jeg blåser en lang pinne i hvilken vei det henger.
Gjest NerdMedSverd Skrevet 6. juni 2012 #2789 Skrevet 6. juni 2012 Noia? Jeg kjøper alltid det med rosa hjerter
Aldrisur Skrevet 6. juni 2012 #2790 Skrevet 6. juni 2012 *Prøve å avspore litt fra sjiraffer og dopapir* Kamikatze: Hva er din største interesse? Arabella: Har du en drøm i livet ditt som muligens kan gå i oppfyllelse? Best: Har du noe du brenner for? StrangeDoll: Hva skal du etter sommeren? Gunvald (WT!): Bor du sammen med datteren din? Katten: Hva ønsker du deg til bursdagen din? Lutetium: Livretten din?
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2012 #2791 Skrevet 6. juni 2012 Gunvald (WT!): Bor du sammen med datteren din? Nei, dessverre ikke. 1
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2792 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Arabella: Har du en drøm i livet ditt som muligens kan gå i oppfyllelse? For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet. Endret 6. juni 2012 av Arabella 9
Gjest badeand1 Skrevet 6. juni 2012 #2793 Skrevet 6. juni 2012 For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet.
Aldrisur Skrevet 6. juni 2012 #2794 Skrevet 6. juni 2012 For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet. Dette er en av grunnene til at jeg liker deg. Du er så forbannet ærlig.
Minya Skrevet 6. juni 2012 #2796 Skrevet 6. juni 2012 Jeg vil også ønske det sammen med deg Arabella. *ønske kjempehardt*
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2797 Skrevet 6. juni 2012 Jeg blir rørt over gode ord og klemmer. Dere er så varme og søte alle sammen .
Gjest Eurodice Skrevet 6. juni 2012 #2798 Skrevet 6. juni 2012 (endret) Til Gunvald: Er du glad i krim? Jeg ser for meg at Martin Beck og co. er en favoritt . Endret 6. juni 2012 av Arabella
TheHairyToothfairy Skrevet 6. juni 2012 #2799 Skrevet 6. juni 2012 Til Gunvald: Er du glad i krim? Jeg ser for meg at Martin Beck og co. er en favoritt. Gunvald og jeg har noen slående likheter i både person og skikkelse. Jeg liker veldig godt britisk krim, alltid vært glad i Morse og Poirot. Amerikansk wannabe-krim lik CSI er grunn nok for meg å slå av tv den dagen. Jeg leser mye svensk krim, Stieg Larsson er kanskje for mange veldig mainstream, men jeg setter selv veldig stor pris på de veldig gode fremstillingene hans av samfunnet skikkelsene hans lever i. Og, Beck er god underholdning, uten tvil.
Gjest Bandit Skrevet 6. juni 2012 #2800 Skrevet 6. juni 2012 For å svare helt seriøst om noe som er vondt for meg, så har jeg et brennende ønske om at min sønn kan klare å komme seg ut av narkotikahelvetet. :klemmer:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå