Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Flott hårfarge! :)

Nå som det går mot sommer så ville jeg investert i et bra solpudder. Da gir du litt mer glød til ansiktet og du trenger ikke vært redd for at du skal se ekstra rød ut ved rødming. Et parfymeri kan hjelpe deg med å finne den tonen som passer akkurat deg. :)

Og personlig så må jeg si at jeg tror du hadde blitt veldig flott med bare bittelitt rouge i kinnene. Det gir (på samme måte som solpudder) litt glød, og har man brukt riktig mengde så skal man ikke tenke over at man bruker rouge. Ergo: Ikke bekymre deg for rødming. :)

Angående klær så synes jeg du burde starte i det små. Dersom du ikke har veldig mye farger i garderoben nå, så start med å få inn noen enkle topper/t-skjorter medlitt farge (jeg tror du hadde kledd smaragdgrønn og kongeblå) og et par kule solbriller. Det er et must nå som det er sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du mååå begynne å bruke rouge/blush! (Har sagt det til deg før). Det har ikke noe å si om du rødmer eller ikke for da blir du rød uansett.

-Rouge

-Kraftigere øyensminke. Et eller to ekstra lag med mascara og gjerne litt kajal eller øyenskygge i vippekanten både oppe og nede (ikke eyeliner på våtlinjen!)

-Gjerne litt mer farge.

Men nydelig flott er du!

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

Heidu, hvorfor ikke kajal på våtlinjen? Hilsen ikke peiling på sminke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heidu, hvorfor ikke kajal på våtlinjen? Hilsen ikke peiling på sminke

Som Rosinbolle sier, det er ganske få som kler det :) Det er mye penere om man tar feks en brun øyenskygge og en smal kost og dytter øyenskyggen litt forsiktig på like under og i der som de nedre øyevippehårene vokser ut. Man gjør det helt ut i ytre øyekrok, men ikke helt inn til indre øyekrok. Til noe forbi midten. Dus godt ut med en ren kost slik at det ikke blir en hard linje med bom stopp inn mot øyekroken. Det samme gjelder øvre øyelokk

Litt som her: Min lenke

Og her: Min lenke

Men ikke slik: Min lenke Lengden inn mot øyenkroken er forsåvidt grei, men det er for hardt og deretter bom stopp. Derfor er dette letter å få til med øyenskygge og ikke kajal og med andre farger (brun/grå). Man skal ikke stryke kosten fram og tilbake. Men dytte forsiiiiktig. Det kan godt se jævli ut først, men så blender man med en ren kost eller en q-tip etterpå :)

Ok, ok. Så skal jeg begynne å bruke litt blush da. Hehe. xD

Og jeg har faktisk på eyeliner på øvre øyelokket her, og maskara. Men siden det ikke synes mye, så kan jeg vel bruke enda litt mer. Og farger jobber jeg med! :)

Du kan bruke enda mer mascara, og gjerne vippetang. Vurder å kjøpe en mascaraprimer som gir deg mye volum. Nars sing blush Orgasm er veldig fin :) Og solpudderet Bahama Mama er veldig bra. Blir ikke oransje og det er ikke skimmerdill i det.

Tror kanskje hun mener den nedre vannlinjen. Det er mange som ikke kler å ha eyeliner der.

Men personlig synes jeg ikke det gjør noe å ha eyeliner på den øvre vannlinjen. Det er fint, synes jeg da. :)

Nettopp :)

Når det gjelder øvre våtkant så må jeg ærlig talt si at jeg ofte ikke ser noe forskjell :vetikke:

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klo: Hm? Hvem er det?

Du må lese mer i seksualforumet ;) Hun er en kjent figur på kg-forumet. :)

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for forslagene! :) Vet ikke om du har sett igjennom alt her, men nå har jeg begynt med linser og farget håret mørkere. La akkurat ut et par bilder av hvordan håret ble i hovedinnlegget, helt nederst. ;)

Jeg har også droppet den jakka. Enig i at den er stygg. Og jeg har såvidt begynt å finne nye klær også. Blant annet med mer farger. Jobber fortsatt med å finne noen fine leppefarger, og har bestilt meg hårruller for å få litt krøller i håret. Så planlegger jeg faktisk å legge på meg noen kilo, for BMI-en min sier faktisk at jeg er undervektig. Så forhåpentligvis vil jeg både se og føle meg bedre etterhvert som det går framover også.

Jeg hadde ikke sett bilde av din nye hårfarge nei, må ha hoppet over de postene. Men det ble jo kjempe fint! :)

Om du ikke vet hva slags farge du skal velge på lipgloss og lignende vil jeg anbefale ELF, jeg kjøper lipgloss derfra, er kjempe fornøyd. De er veldig billige så du kan jo bestille 5 forskjellige farger så finner du raskt ut hva du liker. Her kan du jo også kjøpe annen sminke slik at du kan teste ut mye forskjellig før du kjøper dyrere merker. Jeg er veldig fornøyd med lipgloss og neglelakk fra ELF f.eks.

http://eyeslipsface.no/

Disse liker jeg godt:

http://www.eyeslipsface.co.uk/product~prodID~21.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst:

Så vakker du er!

I mine øyne er du en klassisk vakker "girl next door" som alle menn drømmer om å gifte seg med;-)

MEN usikkerheten din viser veldig godt i kroppsholdnigen din!

Se deg godt i speilet: Du er utrolig flott og du har INGENTING å være flau over. Ikke tro at du er noe mindre enn det du er!

Hadde jeg bodd i nærheten av deg skulle jeg så inderlig gjerne ha tatt deg med ut på shopping!

Når det er sagt så har jeg tatt meg den frihet å sette sammen noen antrekk som jeg tror kunne kledd deg godt

Alle basiskjolene er klassiske og kan styles opp og ned så mye eller så lite som du måtte ønske. Ta en titt vedleggene og se om noe av dette kan gi deg litt inspirasjon.

Her er en casual sommerlig kjole med styling

post-28098-0-68782300-1340791774_thumb.j

En hvit basiskjole som du kan gjøre casual eller party

post-28098-0-39215400-1340791788_thumb.j

Maxi-dress er flott. Spesielt til deg som er over 170 høy:-)

post-28098-0-67034600-1340791796_thumb.j

Et Klassisk (og classy) ut-på-byen antrekk

post-28098-0-66143100-1340791812_thumb.j

Edit: Damn autocorrect

Endret av lintin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest padawan

Nå har jeg bare sett bildene i førsteposten men synes du så bra ut. eneste negative var posituren/holdningen din som kanskje er litt "off".

edit: nå har jeg scrollet gjennom resten av tråden og er enig i dette:

Her var du jo übersøt! :) Du kledde å ha håret sånn, veldig fin lengde også. Synes ikke du skal gjøre noe med hårfargen jeg (og det sier jeg ikke bare fordi jeg har akkurat samme farge selv, hehe).

Endret av padawan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...