Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Yme: Liker forslagene dine. ;) Enkel og kul stil som man kan variere litt med accessories.

Nettopp! Også funker det like bra til å daffe hjemme, siden tights og en slapp t-skjorte er skikkelig komfortable plagg, samtidig som at man kan gjøre det skikkelig sexy, om man vil ut på byen, eller bare pynte seg opp en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble kjempefin med sideskill! Liker også måten du har rullet luggen til siden på. Du ser liksom mer livlig ut, til tross for at det er snakk om noe så lite som hvor du har plassert skillen. Vakre øyne har du også! Litt rødt på leppene (ikke noe dramatisk - det holder lenge med en farget leppepomade) hadde gjort seg her.

Nå kan det hende jeg ser feil (ikke alltid så lett å avgjøre ut fra bilder), men det ser ut som om du har en slank pærefigur? I så fall kan det være veldig pent med plagg som er litt vide i skulderområdet (samtidig som de er innsvingt/har knyting i livet for å fremheve midjen). Finner selvsagt ingen gode eksempler når jeg faktisk leter etter det, men sånn ca. i denne gaten:

http://i01.i.aliimg.com/wsphoto/v0/572769825/Abb-q435-2012-summer-female-slim-butterfly-sleeve-short-sleeve-women-s-shirt-d-30-V51.jpg (denne sitter godt etter i midjen, og gjør at skuldrene virker litt bredere)

http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/487750039_1/Free-shipping-new-arrival-brand-T-shirt-bubble-bubble-sleeve-made-of-cotton-vogue-elastic-comfortable.jpg

http://www.ivyfashionclothes.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/c/u/custom400x565_14598.jpg (kunne godt ha vært mer ettersittende, men fokuser på ermene)

Men ikke overdriv, da! 80-talls skulderputer eller dorulldukkekjole blir å dra det litt langt :fnise: Til skrekk og advarsel:

http://4.bp.blogspot.com/_VB6EO0bM1fE/SeUWLpZSv-I/AAAAAAAABJ4/U82Ywro1GmQ/s1600/IMGP4796.JPG

http://www.adiradance.com/Merchant2/graphics/00000001/BL-1001_AllRufflesBlouse_f.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle likt å ha sett deg med en enda mørkere nyanse i håret. :) Føler du henger og slenger litt i midten nå. Det er også lurt å gjøre noe med håret istedenfor å bare la det henge. Hadde like langt hår som deg før, og jeg flettet det, satte det opp, krøllet, rettet... veldig pent, men ble såpass lei av alt styret at jeg klippet det mye kortere. Man kan fort se litt dratt ut om man ikke gjør noe med langt hår. Du er kjempepen med sideskill, og en veldig fint jente all over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere skulle gitt noe konstruktiv kritikk da, hva ville det vært?

Personlig synes jeg jo at jeg egentlig ser litt snodig ut. Firkantet kjeve. Kjedelig hår. Klump på nesa. Daff kroppsholdning. Føler liksom at mange prøver å gå litt rundt grøten. Kan godt hende jeg har positive trekk, men hva er negativt?

Kjør på. Jeg takler litt kritikk altså.

Synes du er pen jeg :) Ikke mye fælt å si!

Du har fine kinnben eller hva det heter :fnise: Og pent smil :)

Hvis du synes du har daff kroppsholdning, så får du vel bare prøve å "stramme" deg opp litt liksom, funker å øve seg på det med sko med litt hæler!

Og om du synes du har kjedelig hår, så hadde det gått ann å kanskje farget det litt, evt.noen striper, og du kan jo klippe det opp litt så det kanskje blir litt mer fyldig, men lengden synes jeg du kan beholde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere skulle gitt noe konstruktiv kritikk da, hva ville det vært?

Personlig synes jeg jo at jeg egentlig ser litt snodig ut. Firkantet kjeve. Kjedelig hår. Klump på nesa. Daff kroppsholdning. Føler liksom at mange prøver å gå litt rundt grøten. Kan godt hende jeg har positive trekk, men hva er negativt?

Kjør på. Jeg takler litt kritikk altså.

Men hva har konstruktiv kritikk å gjøre med om man har klump på nesa, egentlig? For det første kan du jo ikke kjøpe ny, og for det andre er det jo smak og behag hva slags trekk man syns er pene eller ikke.

Jeg syns ihvertfall ikke at du ser rar ut, men hvis jeg skal være pirkete kan jeg si at, utifra bildene jeg har sett, ser det ut som at du ikke liker å vise deg frem. Det er et eller annet med holdningen din som sier "jeg er sjenert", uten at jeg greier å være mer spesifikk enn det.

Jeg har forresten også klump på nesa, også er ikke ørene mine like hverandre. Det er akkurat som at jeg har arva det ene øret til pappa, og det andre til mamma :fnise:

Men sånne ting trenger man ikke bry seg om. Møter du på noen som ikke liker deg pga formen på en eller annen av kroppsdelene dine, så er det et menneske som det ikke er verdt å spare på uansett.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en flott jente :)

Hadde jeg vært deg,så ville jeg IKKE farget håret mørkere (pga den lyse huden) -tror du ville kledd å farge håret litt lysere,jeg, det ville vært kjemepfint! Også ville du vært nydelig med krøllet hår ,halvt oppsatt....babyliss varmeruller

http://www.elkjop.no/product/hjem-pleie/harpleie/BA3038E/babyliss-varme-harruller-3038e -geniale! tar 5 min før de blir varme, har du de i håret i 10-15 min så er det mer enn nok! resultatet blir så bra, da vil du også få løftet håret litt opp fra hodebunnen. (det klør i fingra mine etter å fikse håret ditt:) )

-Ellers anbefaler jeg deg (desverre) kutte ut olajakka....syne du var myyye fineer i litt lysere farger,enn alt i svart... veldig fin i hvitt, kremhvit, beige, brun +++ og noe svart,men da enten en svart kjole eller topp/skjørt, ikke svart fra topp til tå.

-du er naturlig pen, men jeg skulle gjeren ha formet øyenbrynene dine...=)

Farger du håret litt lysere,krøller det, sitter litt i solveggen med solfaktor, retter opp ryggen og tar på deg en feminin kjole og et par feminine øredobber så blir du slående vakker!!=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Håper alt er bra med deg og at du har fått en del inspirasjon av alle kommentarene du har fått!

(Jeg er ei jente på 21 år )

Jeg ville bare si til deg at jeg har følt meg veldig lik som deg og gjør det en del til tider ennå.. Men det som endret en del for meg var at jeg en dag plutselig fant frem en leppestift i en farge jeg aldri har prøvd ( hadde veldig nesten aldri prøvd noe leppestift i det hele tatt ) .. Allerførst syntes jeg at det var litt for uvandt for meg, men jeg fortsatte å gå med denne leppestifte og følte meg etterhvert bedre og bedre.

Fant ut at jeg rett og slett kunne se like "fin" ut som alle andre som jeg så på som fine og fargerike.. det var bare det at jeg hadde såpass dårlig selvtillit at jeg ikke visste hva jeg skulle starte med eller hvordan jeg skulle prøve.

Dette ble da en litt lang "historie" , men det jeg vil si til deg er at det er mange som føler seg litt "grå".. Begynn i det små, så går det etterhvert mer og mer fremover med farger osv.

Jeg syntes håret ditt var kjempe fint! Og du ser ut som ei veldig søt jente.

Jeg tror du hadde passet godt til en jentete og feminin stil. Kjoler, litt blonder og litt hvitt. Prøv deg frem med forskjellige farger på leppene! Du kan leke deg med rettetang og krølltang.

Hvis du først retter håret deretter krøller det litt fra nedenfor ørene tror jeg dette er noe som kunne passet deg veldig fint! Sånn som jeg så ansiktformen din så syntes jeg at du kler best å ikke ha ALTfor mye sideskill, men en mellomting er nok fint.. ( jeg jobber forresten som frisør, hehe)

Og dette med øyenbryn så tror jeg du hadde kledd litt mer markerte øyenbryn, noe som kommer til å ramme inn ansiktet ditt fint! Dette kan du få hjelp til med i en frisørsalong.. (Hør rundt med folk, kanskje innpå KG her, om noen vet om noen som er flinke på bryn! )

Jeg ønsker deg masse lykke til og håper du finner en stil som du trives med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei! Ikke farg håret! Det er helt nydelig sånn som det er nå, og den fargen får du ikke tilbake uten å la håret gro ut igjen. Jeg er enig i at det kan se litt blast ut som en del av helhetsinntrykket, men fargen i seg selv er kjempefin. Cluet er å få den til å komme bedre frem, da ved hjelp av farger. Litt rødt på leppene (som jeg stadig maser om) og en singlet med farge vil gjøre at alt ikke går så veldig i ett. Og bare for å ha det sagt; jeg synes du er naturlig vakker slik du ser ut på de nye bildene. Ikke noe feil eller stygt med dem overhodet. Det verste jeg kan si er jo nettopp det samme som du tenker selv - at helhetsinntrykket ikke er noe særlig spennende. Det ble mye bedre uten de brillene du hadde før, samt med den nye sveisen, men klærne og leppene er forsatt fargeløse.

Jeg ser at nesen din er litt større enn gjennomsnittet, men jeg tenkte ikke over det før jeg så at du skrev om det i en annen tråd. Synes den gir ansiktet ditt karakter, og den er slettes ikke stygg. Jeg kan for så vidt forstå hvorfor du henger deg opp i den - det er fort gjort når man sammenligner seg med andre og ser at man skiller seg litt ut. For deg er det nesa som irriterer, for meg er det kanskje at hårfestet er skjevt, og for en annen er det øyenbryn som er usymmetriske. Vi har en lei tendens til å overdrive hvor ille det er. Det andre du nevner ser jeg ikke engang, men om du føler du har dårlig holdning så er det enkelt å jobbe litt med det. Her er noen små tips: http://aktivtrening.com/helse/9-veier-til-en-bedre-holdning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde vært perfekt med LYSE striper i håret!!!!!!!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke hjelpe deg så mye med stilen, men kan si som mann at jeg synes du ser kjempepen ut og veldig fint hår! Me gusta!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, kom bare innom for å si at du er jo kjempevakker! Også fokuserer du på en klump på nesa, virkelig? Det er nesten en forbrytelse mot deg selv, synes jeg nå. Sett deg foran speilet, se på deg selv. Du har fin krop, fin figur, veldig bra høyde og proposjoner, vakre øyne, vakkert hår.. Må jeg fortsette? Du ser pent ut utrn nor spesielle anstrengelser, uten sminke, uten å ha stelt håret, du er jo heldig som få! :)

jeg har en tips, bruk kondisjoner/balsam på håret, og hårolje etter vask, uansett hvilken igrunn, trenger ikke å være det dyreste. Hva med Aussi Wave Enhanser eller Biosilk for eksempel, de selges på Vita. Det med klær, du kan bruke det meste av det som er populært nå - lange skjørt i chiffon, store hensere, stramme bukser, jeg mistenker at det meste kommer til å se bra ut på deg. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal fokuserte på alt du synes er mindre pent eller galt med deg selv, så kommer du ikke til å føle deg bedre. Før gikk jeg rundt og var veldig fokusert på at pannen min er ganske lang. Følte meg ganske jævlig, og jeg følte det ikke slik før andre på ungdomsskolen kommenterte det. Etter det hang det igjen, og uansett om ingen andre sa noe til meg følte jeg likevel at alle tenkte på denne pannen min. Noe som er vrøvl, folk flest har nok med å bedømme seg selv enn å tenke på hvordan alle andre ser ut. Det virker kanskje ikke slik, men det er slik.

Folk har forskjellige preferanser, og uansett om JEG synes du hadde vært penere med en mørkere nyanse, så er det mange som vil motsi meg. Hvorfor skal du ikke kunne ha litt mørkere hår uansett om du har lys hud? Det gir et veldig spesielt preg, og ser mye mindre grått og blast ut. Jeg har selv egentlig ca. samme hårfarge som deg (pittelitt mørkere), og jeg slenger i en glansvask med en mørkere farge ca. annenhver måned. Det gir litt FARGE, rett og slett.

Du har kjempefin hud, flotte øyne, langt hår, en veldig pen jente! Om folk sier drit til deg, ikke hør på dem, ta vare på de gode komplimentene folk gir deg. Vet selv at det er vanskelig, men det går. Som oftest.

Har du bestemt deg for hvilken "stil" du er ute etter? Har du funnet noen bloggere / folk / bilder du synes inspirerer deg og får deg til å tenke "SLIK vil jeg se ut"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er negativt med deg er at man ser at du har ganske dårlig selvtillit. Jeg synes du heller burde fokusere på den og ikke alt annet, for om du klarer å få opp selvtilliten, vil alt det andre komme av seg selv. :)

Ellers er du jo modellvakker! Rett deg opp i ryggen og smil. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er allerede veldig stor forskjell fra de første bildene dine :)

Håret er kjempefint og jeg synes du er penere uten brillene. Nå trenger du bare tørre å kjøpe nye klær ;) Jeg vet at dette kan være kjempevanskelig, men stå på! Let etter inspirasjon på nettet og prøv klær du ellers ikke ville prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...