Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, trodde du at du så meg der? :huh:

Jeg ser du skrev at du er redd for å bli gjenkjent. Men Rosinbolle, du har jo ikke gjort noe flaut eller teit ved å poste her! Du har lagt ut helt normale bilder av deg selv, du skriver på en søt og sjarmerende måte, og du viser ektehet og mot ved å dele så mye om deg selv.

Jeg vil heller si at du har lagt ut en meget god kontaktannonse. :gjeiper:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser du skrev at du er redd for å bli gjenkjent. Men Rosinbolle, du har jo ikke gjort noe flaut eller teit ved å poste her! Du har lagt ut helt normale bilder av deg selv, du skriver på en søt og sjarmerende måte, og du viser ektehet og mot ved å dele så mye om deg selv.

Jeg vil heller si at du har lagt ut en meget god kontaktannonse. :gjeiper:

Enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg synes håret ditt er kjempefint :D

Var det tilfeldigvis deg jeg så på toget på søndag? :sjenert: Jeg synes du så litt kjent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ok ;)

Synes forresten du etterhvert har fått et bedre og bedre utstråling på bildene du har postet. Den har nok alltid vært der, men det er akkurat som du har fått litt mer selvtillit i hvert fall? Det vises i alle fall, og på en veldig positiv måte :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knall flott hår og uten briller! Synes du så litt nerd ut med briller og lut holdning, og det er sånn jeg føler meg de to gangene i året jeg bruker brillene mine. Nå fikk du frem de nydelige øynene dine mye bedre. :jepp:

Når det gjelder rødming så synes jeg det hjelper å ha på litt solpudder. Men velg et av de lyseste siden du er så lys i huden.

Anonym poster: 1c93d355a66ed243bf0f7009b2b632b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så PEN, Rosinbolle! :)

Anonym poster: 9578938a5093cbe29cfa4ee6cd136fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er jo nydelig Rosinbolle!!

Her er tips for å fremheve hvor fin du er:

- Du bruker briller, da må du ofte bruke litt mer og kraftigere øyensminke enn andre. Mener ikke 10 lag med mascara istedenfor 1, men du kan bruke mer øyenskygge også til daglig.

- Få litt mer farge i ansiktet med lipglos og rouge f.eks

- Du har langt og fint hår, litt vanskleig å se fargen, men hva med litt lysere striper i det?

- Bruk FARGER! Dongribukse med en knæsjfarget topp til istedenfor grå topp endrer mye. Det finnes så mange knall blå, rosa, gul osv topper nå. Prøv litt av det. For å se mer feminin ut kan du bruke lange smykker som er så moderne nå. Da har du raskt pyntet opp en ellers enkel topp.

- Den dongrijakka, beklager, men ikke bruk den :sjenert: Den var ikke flatterende på deg, beklager. (Får så dårlig samvittighet av å si slike ting til folk..) Hva med en stilig skinnjakke?

Ville startet med accessories, smykker, øredobber og kanskje ei fin klokke?

Du er ei virkleig pen og flott jente Rosinbolle, du ser bare litt plain ut i de klærne, med en gang du smilte på bildene ble du forresten MYE penere også :)

-

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

[update 26.06.12] Bilder av hårfargen.

Så på bildet av deg i albumet som lå der og må bare si at du var utrolig pen :)

Et stylingtips er jo å kanskje prøve å krølle håret feks? Jeg tror du hadde kledd litt sånne store "Hollywood/glamour"-krøller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du mååå begynne å bruke rouge/blush! (Har sagt det til deg før). Det har ikke noe å si om du rødmer eller ikke for da blir du rød uansett.

-Rouge

-Kraftigere øyensminke. Et eller to ekstra lag med mascara og gjerne litt kajal eller øyenskygge i vippekanten både oppe og nede (ikke eyeliner på våtlinjen!)

-Gjerne litt mer farge.

Men nydelig flott er du!

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...