Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Kjempebra Rosinbolle! Du har kommet langt siden de første bildene. Stå på! :)

Liker veldig godt jakken for jeg har nesten akkurat lik selv ;)

Litt mer feminin topp så er antrekket perfekt!

Du kan jo prøve å flette håret før du legger deg for å få krøller om rullene er vriene. Fukt håret lett før du fletter. Har du tykt hår så lager du bare to. Enklere og mye mindre tidkrevende, men jeg er veldig fornøyd med den lille variasjonen hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du ser kjempefin ut!

Her er en video om hvordan du krøller håret ditt ved hjelp av en sokk:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ett år eldre enn deg og har selv farget håret mitt i mange farger og endret meg mye gjennom stil osv og vet hvor mye det forandrer én!

Jeg syns du MÅ ha sideskill. Det kledde du veldig mye bedre. Jeg syns du hadde kledd brunt hår, helt uten de blonde stripene. Men det mørkblonde kler deg òg, selv om jeg syns det lett kan se grått og kjedelig ut. Jeg syns det er bra at du satser på å ikke bruke varme på håret ditt ;) for fine, løse krøller eller mindre og tette krøller kjøp sånne her på ebay:

Link: http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_kw=Curl+leverag

Demonstrasjonsvideo: YouTube.com > search: magic leverag (løs opp krøllene litt så de ser naturlige ut og bruk hårspray så de holder seg)

Ellers syns jeg du burde ta håret ditt opp i strikk, når du ikke gjør noe annet med håret. Å ha håret hengende rett ned uten å stelle med det er ikke så flatterende, syns jeg :/

En ting som også er superviktig for å ramme inn ansiktet, er øyenbryn!!!! De har stor betydning! Bruk øyenbrynskygge og lær deg å definer øyenbrynene samt. Napp dem i en bra form. Masse tutorials på YouTube og Google. Bare søk; hvordan nappe øyenbryn, hvordan definere øyenbryn med øyenbrynskygge. Finnes utallige mange sminkeblogger og hårblogger som vet alt de du lurer på. Bruk riktig sminke! Du kan ha mye sminke til hver én ting og de vil ende opp som et veldig naturlig resultat og de er drøye i bruk. dra f. Eks. Til Makeup Store og de kan gi de hjelp til full makeover, en naturlig makeover;) De kan vise deg hvordan du skal bruke alt, bare kom å si at du trenger hjelp.

Søk deg rundt, alle svarene ligger her på nettet. "kopier" klesstilen til jessica Alba, rihanna etc. La deg bli inspirert.

Masse Hverdagslige plagg som hadde kledd din kropp (din kropp kler det meste;)

Også slutt å vær usikker, du ha ingen grunn til det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser kjempefin ut!

Her er en video om hvordan du krøller håret ditt ved hjelp av en sokk:)

Ouu. Den metoden har jeg aldri sett før, må prøves!

Endret av Paien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Loverdose

Ansiktet ditt er kjempe pent og du kan lett ha håret i hestehale, det så veldig flott ut! Et tips er å søke på Youtube etter hair updos, da får du opp mange forskjellige tutorials på flotte hårfrisyrer. Og siden håret ditt er såpass langt får du til det meste! Sjekk det ut. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene. :)

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre med håret når det gjelder å sette det opp. Har omtrent aldri håret opp, ikke en gang i hestehale. Jeg syns bare ikke det ser bra ut på meg. Her er et bilde av meg (fra siden ihvertfall) med hestehale. Litt dårlig siden jeg ikke fant strikk for øyeblikket. Syns nesa blir litt for fremtredende på en måte, hvis jeg har hestehale.

Og øyenbrynene mine har jeg nappet, og begynt å fylle inn. Har faktisk gjort det på dette bildet som jeg postet i går. Kanskje det ikke synes så godt? :)

Oj jeg må bare si at jeg hadde ikke sett gjennom hele tråden, jeg. Du har jo forbedret deg veldig mye,så kanskje Ikke det er så mye i tipsene mine, hehe. Håret ditt ble veldig bra og øyenbrynene. Så det eneste jeg skulle ønske var en litt mer kreativ og trendy klesstil, ellers var du bare fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hestehale var bare fint på deg. Hvis du er flink i frisyrer hadde du kledd slike frisyrer vet jeg:

http://www.google.no/search?um=1&hl=en&client=safari&tbo=d&biw=1024&bih=644&tbm=isch&sa=1&q=braided+hair&oq=braided+hair&gs_l=img.3...35808.44061.1.44229.35.10.5.17.0.0.375.575.2-1j1.3.0...0.0.jsvqC4405-E

Og kanskje litt mer detaljert klesstil:) Skjerf, smykker etc. Ellers Ikke stort å klage på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det noen skrev her som sideskill. Midtskill fremhever faktisk neser. Vet det har vært tema i en annen tråd, så hold deg til sideskill, det kledde du kjempegodt :):klemmer:

Anonym poster: 16d0cdb235b060a6d285d528463a4eda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! c:

Jeg syns du skal se etter selv, neste gang du er i speilet. Se nøye på øynene dine, og se hvor pene de er... De er faktisk oppsiktsvekkende vakre, så ta å se litt på dem neste gang du speiler deg.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ta en god kikk neste gang. :overrasket: Hehe.

Tusen takk, Yme. c:

Hehehe!

Men gjoer det! Hvis du ikke ser det med en gang, syns jeg du skal staa der til du ser det jeg ser. Se om du greier aa finne alt som er pent med dem. Om det er noe du ikke liker, saa bare overser du det og fokuserer paa det fine du finner. Dette kan du forsaavidt gjoere med alt du syns ser rart ut, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...