Gå til innhold

...


Rosinbolle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes lista di ser bra ut jeg, det er "småting" som utgjør veldig mye! For jeg har funnet ut i årenes løp, at det er faktisk ikke mye man trenger å gjøre, det spørs bare litt hva og hvordan man gjør det :)

Også kan jeg nevne at jeg har fått masse tips av å se på "What not to wear" på TLC, de får folk til å endre klesstilen litt, fresher opp håret dems og sminker dem, også ser de jo helt annerledes ut! :)

Ang.krølling av hår. Det beste er nok å bruke krølltang eller rettetang (den måten kan være litt vanskelig når man gjør det selv).

Ellers kan man jo bruke hårruller, eller krølle håret og sette det fast med klyper, og la det lufttørke, men dette kan jo ta veldig lang tid.

Og øyenbryn, hvis det er en slags hudpleiesalong i nærheten, så kan det hende du kan få gjort det der :)

Og hvis du vil prøve selv så kan du jo kjøpe en sånn ting du kan skjære vekk hårene med sånn øyenbrynskniv, jeg synes det er veldig lettvint! :) Bare være forsiktig å ikke ta for mye :fnise:

Og bare et siste lille tips, jeg blir utrolig inspirert av å titte på bilder på weheartit.com, der kan du også søke etter f.eks klær, sminke osv :)

Du er slettes ikke alene om å forandre seg, bare så det er sagt! :)

Og jeg ønsker deg lykke til, men du skal vite at du er flott slik du er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt nydelig, Rosinbolle!

Jeg er glad du får snakket med noen, for du har ingen verdens grunn til å tvile på deg selv - ikke bare er du nydelig å se på men du virker også utrolig sympatisk og søt :)

Når det gjelder forbedringstips føler jeg ikke akkurat at jeg er rette jenta til å tipse, men jeg er veldig enig i mange av tipsene og vil spesielt påpeke det med bryn! Dra til en frisør som er god på bryn og få nappet en fin fasong, og kjøp deg deretter en øyenskygge i en matt, kald brunfarge samt en skråkost for å fylle i dem med.

Det skal så lite til men har så stor forskjell, (den ovefladiske delen av) livet mitt ble et helt annet den dagen jeg begynte å fylle inn brynene ;)

Jeg heier på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også skrive under på det at bittesmå forandringer utgjør MYE!

Jeg har alltid følt meg som en grå mus, men så oppdaget jeg to ting:

1. Det finnes andre ting til leppene enn Lypsyl! Nå bruker jeg farget liploss hver dag, og jeg ser så mye freshere ut!

2. Bryn- og vippefarge er en fantastisk oppfinnelse, spesielt for meg med lyse trekk og sensitive øyne. Jeg får mine farget og formet hos frisøren min, men dette er kanskje ikke noe alle frisørsalonger gjør? Dra i allefall til en person som du synes at har fine bryn selv. Sånne "strek-damer" må du holde deg unna!

Og du: Når du ser på bildene dine før du poster dem, så sammenligner du deg med de pene jentene på gata, kan jeg tenke meg. De har nok stått i evigheter og stylet hår, brukt selvbruningskrem, sminket seg, prøvd ti ulike antrekk osv osv. Du har kanskje bare mascara og concealer på bildene dine, og det er likevel veldig tydelig at du er utrolig pen!

Ikke minst er det en himmelvid forskjell mellom de første og de siste bildene du la ut. Nå mangler vi bare en farge på klærne så er vi der. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere skulle gitt noe konstruktiv kritikk da, hva ville det vært?

Personlig synes jeg jo at jeg egentlig ser litt snodig ut. Firkantet kjeve. Kjedelig hår. Klump på nesa. Daff kroppsholdning. Føler liksom at mange prøver å gå litt rundt grøten. Kan godt hende jeg har positive trekk, men hva er negativt?

Kjør på. Jeg takler litt kritikk altså.

Smil! Jeg vil se smil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

det eneste som slår meg (ganske hard også) er alle muligheter du har med håret ditt! Unnskyld at jeg er direkte, men du har bedt om det selv :) Håret ditt er gørr-kjedelig og bare ved en liten tur til frisøren å klippa det en hel del og fått i evt noen gyldne striper i ulike nyanser i det minste tror jeg ville ha gjort Mye!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bildene du har lagt ut hvor du smiler. Der ser du bare så søt ut. Smil til verden og verden smiler til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å bli stemplet som gammel gris. Men undertøy er en del av velværet :)

Du, det har du faktisk helt rett i! Jeg har uten tvil en mye finere holdning de dagene jeg vet at jeg har noe lekkert under klærne. Det er bare mannen min som får se det, selvsagt, men den økte selvsikkerheten viser jeg fram til alle og enhver. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær

  • Mer fargerike
  • Passer min kroppsfasong bedre
  • Prøve ting jeg ellers ikke ville prøvd
  • Kjøpe accessories (Armbånd, veske)

Hva jeg planlegger/har lyst å kjøpe

  • Ballerinasko (Hvite eller brune)
  • Armbånd (Skinn)
  • Veske (Litt stor i skinn)
  • Jakke (Syns ikke skinnjakken var helt meg)
  • Pensko
  • Kjoler (Sommerkjoler og penkjoler)
  • Buksetights

Så, sånn ser alt ut hittil. Er det noe jeg har glemt her? Er alle sånn ca enige i at dette er det jeg kan/burde endre? :)

Hm... På hår og skjønnhetsdelen får du nesten spørre noen andre enn meg, men klær kan jeg hjelpe deg med! :)

Jeg synes at du burde satse på å kjøpe noen cardigans, sånn som denne. Veldig kjekt å slenge over absolutt alt! Angående jakke vil jeg anbefale deg å gå for en trenchcoat eller en losjakke. Dropp buksetightsen og gå heller for noen skinnyjeans, de sitter som regel mye penere imo og er tross alt bukser, ikke tights :) På pensko siden ville jeg gått for et par pumps, et par i sort og et i nude kanskje. Jeg ville også satset på noen som har en mandelformet tå (dvs blanding mellom rund og spiss) da denne er mer klassisk og anvendelig enn de to andre. Pass også på at du går for et par som ikke er for høye (kanskje rundt 7 cm maks 10) og uten platå. På den måten vil du få et par pensko som er rimelig klassiske og stilrene. Hva med å kjøpe noen gensere i kabelstrikk, mange fargerike og flotte gensere rundt omkring. Eller så tror jeg også at bluser/skjorter ville tatt seg godt ut på deg, sammen med noen a-formede skjørt/bare skinnyjeans.

Nå prater jeg bare ut ifra den stilen jeg liker som er ganske så klassisk (og kan av mange bli sett på som litt kjedelig), så vet dessverre ikke om dette helt er svarene du leter etter, men verdt et forsøk :)

Endret av Fashionistaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner litt om meg selv når det kommer til medfødte farger. Jeg krever sterke farger for å poppe frem fra skallet mitt, så der må du slå deg løs! Ett plagg eller tilbehøret er som regel nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, setter pris på at du er direkte.

Jeg er som sagt enig med at håret er kjedelig. Jeg bare visste liksom ikke hva jeg skulle finne på med det, men nå har jeg jo satt opp en del på lista der oppe. Blant annet striping, enten i lyst eller mørkt. Har ikke helt bestemt meg ennå. Når det gjelder å klippe det "en hel del" så vil jeg bare understreke at jeg ikke har lyst å klippe meg veldig kort. Men nå blir det jo litt kortere siden jeg vil bli kvitt slitte tupper. Også skal jeg jo klippe det opp litt mer, og klippe sidelugg.

JEg tror du ville kledd en mørkere nyanse. Kanskje noe ala dette. Men jeg er ingen ekspert. Frisøren din kan nok hjelpe deg.

Men et tips. Våg å gjøre noe helt anderledes. Det er så lett å ta noen få striper - så ser man kjempeforskjell selv, men egentlig er det ingen andre som ser forskjell. Har egen erfaring med det... :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Du har et nydelig utseendet og en nydelig kropp. Veldig vakkert ansikt og jeg tror det som trekker helheten litt ned er hårfrisyren din og det at du ikke kler deg etter kroppen din. Ser på første bildet at du bruker klær som overhodet ikke gir kroppen din den hyllesten den fortjener. Du kunne med fordel brukt mer figurnære og feminine plagg.

Kjolen var kjempefin.

Tror hårfargen din kunne trengt seg en oppkvikker i form av en mer glansfull og livlig farge, og du kunne brukt littegranne sminke, spesielt for å få mer glød i huden og farge i kinnene. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Setter pris på forslagene dine! ;)

Når det gjelder skjorter/bluser så har jeg sånn halveis prøvd meg på det før, og da syntes jeg det ble for sukkersøtt med bluser. Og skjortestilen ble liksom litt for guttette igjen. Men det kan jo ha vært at jeg ikke prøvde de riktige blusene/skjortene. Ikke vet jeg. Men vanligvis er jeg ikke så alt for stor fan av den veldig klassiske stilen tror jeg. Går heller for skjørt som er litt mer lette og luftige enn de a-linjede typene. Og har også prøvd meg på cardigan, men det blir som sagt litt for "klassisk", hvis man kan kalle det det, for min del. Jeg har en tendens til å se stusselig ut i dem.

Jeg tror du skal være litt sukkersøt en stund jeg ;) Utforsk det ultra-feminine. Lek med de ekstreme grensene. Da vil du lettere bli åpen for nye sider ved deg selv. Ikke for å bli sukkersøt hele tiden, men for å ikke falle i grå, kjedelig og guttete fella igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...