Gjest HunterLady Skrevet 11. juni 2012 #121 Skrevet 11. juni 2012 Takk for svar og komplimenter! Det med klærne står allerede på listen min. Så det skal jeg prøve å huske neste gang jeg shopper. Og når det gjelder lyse striper, så har det vært foreslått før, men samtidig er det foreslått mørke striper også. Så da gjelder det bare å finne ut hvem av dem jeg skal velge. Jeg føler liksom at lyse striper ofte kan bli seenes ut litt for "falskt", med mindre det blir gjort proffesjonelt. Hvis jeg velger lyse striper vil jeg at det skal se mest mulig naturlig og "blendet inn" ut. Jeg foreslår at du farger det brunt. Ingen striper.
Yme Skrevet 11. juni 2012 #122 Skrevet 11. juni 2012 Jeg foreslår at du farger det brunt. Ingen striper. Jeg syns ikke hu trenger å farge det noe som helst, egentlig. Håret hennes er jo veldig flott! 6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #123 Skrevet 11. juni 2012 Eneste jeg har å pirke på er holdning. Stram deg opp og smil mot solen som danselæreren min pleide å si Du har en flott kropp og et vakkert ansikt! 1
Strixvaria Skrevet 11. juni 2012 #124 Skrevet 11. juni 2012 Jeg har lest meg gjennom tråden og tittet på alle bildene (skikkelig stalker her, høhø!), og jeg må bare si: du er NYDELIG! :happy: Det jeg tror er din største utfordring er ikke klærne eller håret, men selvtilliten, som du også nevner selv som et problem. Dette er noe man må jobbe med selv, men min erfaring er at det å kaste seg uti det hjelper mye (selv om det superskummelt der og da). Bare det å sette seg i frisørstolen og si "gjør hva du vil" - hadde selv angst for at hun skulle klippe meg for kort, men tenkte f*** heller, og det ble MYE bedre enn jeg kunne forestilt meg. Litt av en opplevelse, hihi. Det samme gjelder i forhold til å prøve klær; i butikken kan man fint være litt gæærn, men det er klart morsomst om man har med seg ei venninne som også er litt crazy Dette betyr imidlertid ikke at du skal gjøre noe du er ukomfortabel med, men at det kan være veldig gøy å pushe grensene sine litt, for man kan - til sin store overraskelse - finne ut at man liker ting man egentlig ikke trodde man ville like. Som sagt synes jeg i grunn du er superfinfin akkurat som du er, men jeg tror du vil se dette bedre selv dersom du får opp selvtilliten din noen hakk. Jeg slet selv med selvtilliten da jeg var yngre (men jeg er bare 1 år eldre enn deg da, ehe), og vet godt hvordan det er. Men det kan forandre seg, bare du prøver så godt du kan og ikke gir opp! :happy: 1
Rosinbolle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #125 Skrevet 11. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Yme Skrevet 11. juni 2012 #126 Skrevet 11. juni 2012 Eneste jeg har å pirke på er holdning. Stram deg opp og smil mot solen som danselæreren min pleide å si Du har en flott kropp og et vakkert ansikt! Ja, hu er jo en skikkelig flott jente, så det eneste jeg greier å finne, om jeg absolutt skal pirke, er holdningen... Den utstråler usikkerhet, på en måte, eller at hu er sjenert. Om hu retter ryggen litt, og trekker skuldrene tilbake, er nok det alt som trengs for at du ikke skal være "plain og kjedelig", for hu er jo en veldig søt jente. 3
Strixvaria Skrevet 11. juni 2012 #127 Skrevet 11. juni 2012 Jeg farget håret mitt i vinter (*kremt*), og etterveksten er ikke akkurat veldig pen nei.. Men det har rett og slett blitt nedprioritert (studentbudsjett og eksamenstid ), men nå er jeg såpass "heldig" at mye av fargen har gått ut + at håret mitt alltid lysner masse om sommeren. Så minus etterveksten ser det ikke sååå jævlig ut - håper jeg da!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #128 Skrevet 11. juni 2012 Ja, hu er jo en skikkelig flott jente, så det eneste jeg greier å finne, om jeg absolutt skal pirke, er holdningen... Den utstråler usikkerhet, på en måte, eller at hu er sjenert. Om hu retter ryggen litt, og trekker skuldrene tilbake, er nok det alt som trengs for at du ikke skal være "plain og kjedelig", for hu er jo en veldig søt jente. Jeg er så enig med deg Yme :) Hilsen sitert AB 2
Klips Skrevet 11. juni 2012 #129 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg har bare sett bildene på førstesiden, så jeg vet ikke hva som har skjedd med hår etc. etter det, men måtte også inn og si at du er nydelig. For en flott kropp, hår, ansikt. Er for gammel til å gi råd om hva som er kult for 19-åringer, men skjerf, smykker og kul neglelakk kan gjøre hva som helst tøffere, og bruk for all del kroppsnære plagg som viser hvor flott du er. Det første jeg tenkte da jeg så håret var at det var ideelt for sånne litt røffe, sommerlige flettefrisyrer, enten flette luggen unna eller sånn som osv. Sette i en blomsterspenne. Også et stort glis vil gjøre seg Men skal sjekke resten av tråden når jeg er mer våken. Endret 11. juni 2012 av Klips 1
Rosinbolle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #130 Skrevet 11. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle 2
Rosinbolle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #131 Skrevet 11. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
Strixvaria Skrevet 11. juni 2012 #132 Skrevet 11. juni 2012 Hvertfall hvis du befinner deg i Oslo.. 1
Rosinbolle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #133 Skrevet 11. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle 1
Gjest BM2 Skrevet 11. juni 2012 #134 Skrevet 11. juni 2012 Skal prøve å jobbe med det der altså. Får bare håpe selvtilliten innvendig etterhvert jevner seg ut med den jeg da viser på utsiden. Hvis ikke er det risiko for at folk blir skremt bort når de prøver å ta kontakt. Har nemlig en tendens til å bli forvandlet til en sprengferdig tomatbombe uten forvarsel når noen snakker med meg. Ehehe. ^^' Menn finner det ofte veldig sjarmerende
Yme Skrevet 11. juni 2012 #135 Skrevet 11. juni 2012 Skal prøve å jobbe med det der altså. Får bare håpe selvtilliten innvendig etterhvert jevner seg ut med den jeg da viser på utsiden. Hvis ikke er det risiko for at folk blir skremt bort når de prøver å ta kontakt. Har nemlig en tendens til å bli forvandlet til en sprengferdig tomatbombe uten forvarsel når noen snakker med meg. Ehehe. ^^' Men dette er jo bare utifra bilder vin har sett da. Det er jo helt mulig at du har en annen holdning i virkeligheten, i forhold til på et oppsatt bilde. Hvis det er sånn at du ikke har dårlig selvtillit, eller er veldig sjenert, vil jeg tro at bildene dine bare lyver litt til oss Enig med BM2 over her også.
Ambivalent Skrevet 11. juni 2012 #136 Skrevet 11. juni 2012 Her var du jo übersøt! Du kledde å ha håret sånn, veldig fin lengde også. Synes ikke du skal gjøre noe med hårfargen jeg (og det sier jeg ikke bare fordi jeg har akkurat samme farge selv, hehe). 1
Rosinbolle Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #137 Skrevet 11. juni 2012 (endret) ... Endret 11. juli 2012 av Rosinbolle
SemperFi Skrevet 11. juni 2012 #138 Skrevet 11. juni 2012 Som mange sier så har du et veldig godt utgangspunkt, men som du også er klar over selv er det selvtillit du må jobbe mest på. men til lykke, blir artig å følge med forandringene.
Ellevill Skrevet 11. juni 2012 #139 Skrevet 11. juni 2012 Har ingen gode råd, vil bare si at du er skikkelig tøff som tør "blottlegge" deg selv på denne måten både i bilder og tekst. Du er dessuten er veldig pen jente med en flott kropp! Ikke rakk ned på deg selv! (Kan nevne (siden det var et tema) at 17. mai-kjolen synes jeg ikke var fin til deg, for kort og snau på en måte. Men det har ingenting med deg å gjøre, det var bare rett og slett ikke en fin kjole. Synes jeg.)
Yme Skrevet 11. juni 2012 #140 Skrevet 11. juni 2012 Tilgi meg om det kommer et lass med groteske skrivefeil nå, men jeg er så trøtt at jeg nesten dør Neida, dårlig selvtillit og sjenerthet stemmer bra på meg. Så ingenting feil med bildene. Og jeg vet ikke helt om det er så sjarmerende når det ser ut som personen man snakker med er i ferd med å gå av med døden. Det kan også se ut som jeg er snydens og har et slags allergisk sjokk eller noe etter utslettet jeg får på brystet å dømme. Men hver sin smak. Det gjør faktisk ingen ting at folk rødmer. Mange gutter syns det er veldig søtt. Er du såpass sjenert at det er vanskelig å snakke med deg? Er du sånn som blir helt tom i hodet når du snakker med fremmede, sånn at de rett og slett på drive samtalen? Jeg er ikke noe flink til å snakke med fremmede mennesker. Hjernen min bare stopper, så blir det bare stort sett sånne ja og nei svar som kommer Kan være litt irriterende å plutselig rødme mens man snakker med gutter/menn da. Jeg ser for meg at de ofte tolker rødming som at man er en smule betatt av dem. Og det passer ikke spesielt bra i mange sammenhenger. Det kan nok hende det ja, men du skal ikke se bort ifra at de bare skjønner at du er litt sjenert. Du må prøve å venne deg til at vi alle bare er mennesker... En kjekk mann er bare en person, akkurat som deg. Folk som er frekke og duste er også bare personer, akkurat som du er. Det er ikke noe forskjell på oss menneskene, så du har ingen grunn til å være sjenert eller har dårlig selvtillit! Du er like mye verdt som alle andre, og for deg og ditt liv er du jo faktisk mer verdt enn alle andre... Du er jo hovedpersonen på det punktet, Rosinbolle. F.eks var det en guttegjeng som stod bak meg i kø på butikken en gang, som begynte å hviske ting som "Hei, legg meg til på Facebook. Jeg trenger venner. Jeg kan sende deg følsomme nattameldinger". Jeg hadde tenkt til å ignorere dem, men bestemte meg for å sende dem et skulende irritert blikk istedet. Men uheldigvis endte jeg heller opp rød som en tomat. Og det kan jo tolkes på mange måter fra dems side. Haha. Haha, jeg hadde ikke sagt noe til dem i det hele tatt... Det er jo flaut! Jeg syns det er tøft at du i det hele tatt prøvde. Men prøv å husk det her da... Du er like verdifull som alle andre, Rosinbolle. Det finnes mennesker som liker å tråkke på andre, og koser seg med å såre, men da er det faktisk dem det er noe galt med. Du er en veldig søt jente, og det eneste som hindrer deg fra å vise det til verden, er denne lille mentale sperra som gjør at du er sjenert... Den sitter inni hodet ditt, og betyr egentlig ingen ting. Det er faktisk bare å ta den vekk. Det kan ta tid, men du greier det 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå