Gå til innhold

Min vei mot morsrollen

Mollypolly

Anbefalte innlegg

Det skal jeg virkelig gjøre!!!

Typisk nå som jeg begynner å få opp motet igjen, at mensen kommer ikveld... :kjefte:

Jaja!! :fnise: Har vertfall lært mye denne måneden! Takket være deg og de andre her inne!! Så neste prøveperiode vil eventuelt bli bedre, og da er jeg begynt i ny jobb også!! Nå går jeg jo bare hjemme å venter på å bli gravid.. hehe!! :sjenert:

Skal uansett ta test med en gang jeg får testene!! :rodmer:

Godt du har lært noe denne mnd da hvertfall :D Ikke værst bare det ;)

Kommer mensen, må du bare tenke at da er det ikke lenge til det er å kjøre maaraton igjen ;):fnise:

Ja, jeg trur virkeligt det at når en er hjemme så går sikkert dagene seinere, å da tenker en gjerne mer på det å gjerne være gravid også :) Skal nok bli greit og komme i jobb igjen!

Når jeg mistet fikk jeg fri noen dager, å var hjemme. Jeg merket det var litt tungt og være hjemme, for da tenkte jeg jo masse på det, og klarte ikke sovne før seint om nettene. MEN, jeg hadde heller ikke klart å gått på jobb, mtp blødningene, å tristheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig spent på dine vegne nå merker jeg, du ta en test med en gang testene kommer i posten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har lært noe denne mnd da hvertfall :D Ikke værst bare det ;)

Kommer mensen, må du bare tenke at da er det ikke lenge til det er å kjøre maaraton igjen ;):fnise:

Ja, jeg trur virkeligt det at når en er hjemme så går sikkert dagene seinere, å da tenker en gjerne mer på det å gjerne være gravid også :) Skal nok bli greit og komme i jobb igjen!

Når jeg mistet fikk jeg fri noen dager, å var hjemme. Jeg merket det var litt tungt og være hjemme, for da tenkte jeg jo masse på det, og klarte ikke sovne før seint om nettene. MEN, jeg hadde heller ikke klart å gått på jobb, mtp blødningene, å tristheten :)

Åh, ja det skjønner jeg så utrolig godt! Kan tenke meg det var godt å komme tilbake til normalen og hverdagen igjen etter noe sånt som du opplevde, selv om det sikkert tok litt tid før du klarte det.. :klemmer:

Det må være noe av det verste man kan oppleve, men likevel skjer det jo ganske ofte føler jeg.. spontanabort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på dine vegne nå merker jeg, du ta en test med en gang testene kommer i posten ;)

Ja, ikke sant?? Det er jo så rart, for hadde virkelig mensensmerter lørdagen og søndagen.. og nå er det onsdag.. humm! Kommer sikkert inatt vettu, tyyypisk nå som jeg begynner å få håpet tilbake!

Skal poste innlegg her så snart jeg får testene og har testet!!!!!

UANSETT om mensen kommer, så må jeg teste én gang til før jeg gir opp ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja det skjønner jeg så utrolig godt! Kan tenke meg det var godt å komme tilbake til normalen og hverdagen igjen etter noe sånt som du opplevde, selv om det sikkert tok litt tid før du klarte det.. :klemmer:

Det må være noe av det verste man kan oppleve, men likevel skjer det jo ganske ofte føler jeg.. spontanabort..

Helt sant. Å det var jo som jordmora sa, det skjer som regel for at det er noe gale med forsteret. Å at det ikke er noe jeg kunne gjort for at det ikke skulle skjedd.. Så noe "posetivt i det negative" for å si det sånn da :)

Jeg unner ingen å ha en Sa! Det tar jo på å oppleve det, etter å ha funne ut en er gravid, å ha en så stor glede over det. Men, sånn er livet. Det er jo mening med alt, trur jeg da ;)

Jeg gleder meg sånn til du skal teste :fnise:

:klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant. Å det var jo som jordmora sa, det skjer som regel for at det er noe gale med forsteret. Å at det ikke er noe jeg kunne gjort for at det ikke skulle skjedd.. Så noe "posetivt i det negative" for å si det sånn da :)

Jeg unner ingen å ha en Sa! Det tar jo på å oppleve det, etter å ha funne ut en er gravid, å ha en så stor glede over det. Men, sånn er livet. Det er jo mening med alt, trur jeg da ;)

Jeg gleder meg sånn til du skal teste :fnise:

Huff, vi får krysse fingrene for at vi får friske barn i løpet av 2013!!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, gjett hvem som kom inatt kl 03.. :tristbla:

Jaja, da snakker vi hvertfall LANG lutealfase, på 18 dager...

Da er det bare å prøve igjen.... :sukk:

Takk for god støtte av dere i denne prøveperioden! :klemmer:

Nå får jeg bare samle nytt mot :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjett hvem som kom inatt kl 03.. :tristbla:

Jaja, da snakker vi hvertfall LANG lutealfase, på 18 dager...

Da er det bare å prøve igjen.... :sukk:

Takk for god støtte av dere i denne prøveperioden! :klemmer:

Nå får jeg bare samle nytt mot :)

Så synd at dustetanta kom likevel :kjefte:

Må si jeg hadde trua!

Da får du bare forberede deg på neste pp og satse alt rundt neste EL ;)

Håper du får en fin dag selv om tr kom da :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Håper mensen bare varer i helga, så vi kan begynne å :sengekos: Egget denne måneden SKAL BEFRUKTES!!!!! :hoppendeglad: :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd den stygge tanta kom. Men da er det bare å gjøre seg klar for en ny runde i høyet ;)

Jeg heier også på deg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke matlyst for tiden..rører bare litt i salaten og orker ikke spise.. uggen rett og slett...Så bare for å legge vekk siste håp tok jeg en test, og den var såklart negativ...føler meg ganske tom og utmatta egentlig.. man blir jo så forventningsfull - og så skiffa når det ikke er noe. ALL respekt for de av dere som har ventet og ventet, prøveperiode etter prøveperiode...jeg føler med dere... menmen, har jobbehelg, og begynner i ny jobb til uka, og imorgen blir det fest med de jeg er glad i (med litt voksenbrus)...Forhåpentligvis siste alkoholholdige kveld på lenge!!!

Forresten hadde jeg glemt hvor ILLE OG VONDT det er å ha mensen når man ikke går på p.piller :overrasket: ....og hvor mye mer blod det er.. :hakeslepp: Håper ikke det varer mange dagene... er liksom vant med sånn 3-dagers (maks)...Er klar for litt sex egentlig, og ser frem til frøveperioden... ;) Har ikke hatt sex på 2 uker snart!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er normalt å føle det sånn! :klemmer:

Du får nyte festen til det fulle og vi satser på at det blir dens siste feste på veldig veldig lenge :jepp:

Mensen er mye verre uten p-piller ja! Håper den gir seg snart slik at dere kan starte for fult med prøvingen igjen!

- Da skjønner jeg godt at du begynner å bli klar for litt sex altså ;)

God helg kjære Mollypolly :klemmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er normalt å føle det sånn! :klemmer:

Du får nyte festen til det fulle og vi satser på at det blir dens siste feste på veldig veldig lenge :jepp:

Mensen er mye verre uten p-piller ja! Håper den gir seg snart slik at dere kan starte for fult med prøvingen igjen!

- Da skjønner jeg godt at du begynner å bli klar for litt sex altså ;)

God helg kjære Mollypolly :klemmer:

:klemmer: Regner med du har hatt verdens beste helg med de prøveresultatene du har fått!! :hoppendeglad::biggrin: Blir så glad på dine vegne!!!!! GRATULERER!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk kjære deg :klemmer:

Håper det snart er din tur, mensen er vel kanskje på vei bort nå eller?

denne pp hadde vi sex annenhver dag i nesten 2 uker vi, for vi ville ikke bomme på EL i og med at jeg ikke tester etter EL :fnise:

Så det er bare å kjøre på Mollypolly og jeg heier på dere ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såpass!! :fnise: Det er nok veldig lurt å ha sex så ofte!! Tenker sjansen øker da!! Ja mensen er over helt idag, så nå kan vi begynne igjen! :sengekos::yvonne::rodmer:

Begynner i ny jobb imorra!! Da får jeg nytt å tenke på, så det skal bli godt!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får dere bare gjøre deres beste :sengekos:

Mitt beste tips er: IKKE stress! men nyt prøvingen ;)

Så krysser vi fingrene frem mot ikm!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Da er ny jobb startet, og tankekjøret har fått nytt fokus!!! :fnise: Og det er deilig!! Godt å være opptatt med andre ting, mens kroppen lager baby av seg selv, forhåpentligvis! Stresser ikke med det i det hele tatt! :fnise: Og har sex kun når det er lyst! :jepp: Hææærlig!! Hehe!! Så får vi se om mensen kommer igjen om en 4 ukers tid!! Deilig å ha andre ting å tenke på!

Trives forresten utrolig godt i ny jobb!! Fantastisk arbeidsmiljø!!

:legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du trives i den nye jobben :jepp:

Det er sikkert ikke så dumt å få tankene over på noe annet enn bare prøving ja, mange som ikke blir gravide pga at man stresser med det, så jeg krysser fingrene for at dette går veien!

Du har vel EL snart også du, så det er bare å kjøre på når dere har lyst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...