Gå til innhold

Min vei mot morsrollen


Mollypolly

Anbefalte innlegg

Håper du fikk litt søvn til slutt :klemmer:

Og så håper jeg at tr holder seg langt borte i mange måneder :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test idag.. men ingen mensen.. humm ????? Hva skjer med det?? :klaske::vetikke::filer::klo::riste:

Dette syntes jeg blir for domt.. Skal mensen komme, kan den i det minste komme på tiden. Og er du gravid, kan i det minste testen viste posetivt! Det er da ikke så vanskeligt liksom!! :fnise:

Men da er det bare å fortsette å krysse, det er jo en stor mulighet for at du kan være gravid da :rodmer:

Gi det noen dager til. Husk at min viste ikke posetivt før 4 dager etter jeg skulle hatt mensen ;):popcorn:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: Tuusen takk for fantastisk oppmuntring!! :hoppendeglad::jepp:

Hehe, men ja jeg er enig, dette er skikkelig frustrerende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Tuusen takk for fantastisk oppmuntring!! :hoppendeglad::jepp:

Hehe, men ja jeg er enig, dette er skikkelig frustrerende!!

:klemmer:

Håper du hadde en fin dag, selv uten mensen og posetiv test :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Takk!!! Samme til deg!

Regner med tante rød kommer snikende i løpet av natten, kjenner jeg henne rett!! Da skal hun få seg en på :rasende: tryne!!

Men litt lettet blir man også, for da kan man liksom starte ny prøveperiode med nytt mot! :nigo::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk jo positiv test først 3 dager etter ikm.. Og så lenge ikke mensen kommer, så er jo sjansen for at du er gravid tilstede :)

Når var det du hadde ikm igjen?

Så her krysser vi fingrene :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg vet jo egentlig ikke når min ikm er. Trodde det alltid var 14 dager etter eggløsning.. Jeg hadde positiv eggløsningstest 26 mai, det er det eneste jeg vet sikkert.. og da hadde jeg vel eggløsning den 27 mai. Og det er jo 16 dager siden... så da bør den vel komme nå, eller?

Endret av Mollypolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest litt.. :opplyser: .. den tiden etter eggløsning før mensen kommer heter vist lutealfasen, og kan være alt fra 10-18 dager. Så da er det jo ingen hast enda... :klaske::sukk: Og i og med at jeg ikke kjenner min egen syklus, da jeg sluttet på pillene 29april, så kan jeg jo ikke vite noen ting enda.. :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:husarbeid:

:sur:

Ikke noe mensen.. 17 dager siden eggløsning idag.. vet ikke når jeg venter mensen.. den er vertfall ikke kommet..har ikke fler g-tester, men tviler på at det er noe der, var negativt i går, så.. :rasende:

Endret av Mollypolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ingen mensen... Men dere? Hvilken dag etter eggløsning pleier dere å få mensen? gjennomsnittet er visst 14 dager etter eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart :O Faren er jo stor for at det er noe på gang hos deg når du ikke har fått den enda :rodmer:

Jeg får den vell ca 2 uker etter EL, om jeg ikke husker feil :) Du må kjøpe deg flerne tester å teste igjen, jeg er jo kjempe spent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart :O Faren er jo stor for at det er noe på gang hos deg når du ikke har fått den enda :rodmer:

Jeg får den vell ca 2 uker etter EL, om jeg ikke husker feil :) Du må kjøpe deg flerne tester å teste igjen, jeg er jo kjempe spent :fnise:

Jeg har liksom ikke troa, men et ørlite håp bare..Føler mensen kommer inatt..Blir jo litt skuffende, men den her ventinga gjør meg faktisk enda mer lei - hvertfall når det ikke er noe! For hadde det vært noe i magen, så ville den vel vist positivt 16 dager etter befruktning.. og det gjorde den ikke.. så nå kan mensen bare komme... :tristbla:

Har kjøpt masse tester på billige-tester.no...

TENK om jeg er gravid da :rodmer: KAN jo være, men trokke det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har liksom ikke troa, men et ørlite håp bare..Føler mensen kommer inatt..Blir jo litt skuffende, men den her ventinga gjør meg faktisk enda mer lei - hvertfall når det ikke er noe! For hadde det vært noe i magen, så ville den vel vist positivt 16 dager etter befruktning.. og det gjorde den ikke.. så nå kan mensen bare komme... :tristbla:

Har kjøpt masse tester på billige-tester.no...

TENK om jeg er gravid da :rodmer: KAN jo være, men trokke det....

Ja, er du ikke gravid, så kunne i det minste mensen ha kommet når den skulle!!! :filer:

Sikkert greit og ikke ha for store forhåpninger når det ikke viste 16 dager etter, men, den gjorde jo ikke det på meg. Så det er en mulighet vettu ;) Kan jo vær at befruktningen ikke skjedde akkoratt på EL dagen, men noen dager etter, å da kan det jo hende at det ikke viser før 2 uker etter den dagen ca ;)

Ikke gi opp håpet hvertfall før mensen event dukker opp :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er du ikke gravid, så kunne i det minste mensen ha kommet når den skulle!!! :filer:

Sikkert greit og ikke ha for store forhåpninger når det ikke viste 16 dager etter, men, den gjorde jo ikke det på meg. Så det er en mulighet vettu ;) Kan jo vær at befruktningen ikke skjedde akkoratt på EL dagen, men noen dager etter, å da kan det jo hende at det ikke viser før 2 uker etter den dagen ca ;)

Ikke gi opp håpet hvertfall før mensen event dukker opp :jepp:

:idea: Ja DER sa du jo noe!!!! Det har jeg ikke tenkt på! TENK HVIS!!! :nigo: Åh du er så snill og oppmuntrende! :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idea: Ja DER sa du jo noe!!!! Det har jeg ikke tenkt på! TENK HVIS!!! :nigo: Åh du er så snill og oppmuntrende! :klem1:

:fnise: Ja, er ikke alt vi tenker på selv når vi er i denne tiden ;) Så ikke mist håpet enda hvertfall :)

Du må hvertfall teste med en gang du får testene ;) Det er flerne spente folk her på dine vegne :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg virkelig gjøre!!!

Typisk nå som jeg begynner å få opp motet igjen, at mensen kommer ikveld... :kjefte:

Jaja!! :fnise: Har vertfall lært mye denne måneden! Takket være deg og de andre her inne!! Så neste prøveperiode vil eventuelt bli bedre, og da er jeg begynt i ny jobb også!! Nå går jeg jo bare hjemme å venter på å bli gravid.. hehe!! :sjenert:

Skal uansett ta test med en gang jeg får testene!! :rodmer:

Endret av Mollypolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...