Gå til innhold

Min vei mot morsrollen


Mollypolly

Anbefalte innlegg

Gjest Adeline*Jouvin

Mensen kom såklart...i går... sykt lang syklus... fytti....

huff, når du spør om jeg har sjekket meg hos gyno, så nei... :( ikke på mange år.. syns du jeg burde det? Hva tenker du på at de skal sjekke? Huff blir helt nervøs jeg..

Fikk også besøk i dag:/

Ingen grunn til å være nervøs, men det er alltid geit å få sjekket at alt er som det skal være. Hadde ikke jeg gjort det, hadde jeg aldri fått vite at jeg har pcos og dermed aldri fått den hjelpen jeg trenger. Hadde jeg ikke gått, ville jeg nok vært gal etter så mange pp'er vi har hatt:p

Jeg hadde nok gjort det,ja:) så har du iallefall gjort det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hummm.... kanskje jeg burde sjekke meg jeg også... skummelt... :forvirret: trodde det var så enkelt å bli gravid... bare å slutte på pilla.. ha sex.. og vips.. så satt man der med et barn etter 9 mnd.. men neida....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da var det å vente på mensen da... i dag (23aug) er det 1 mnd siden forrige mens-start, som var 23 juli.. hum.. kjent litt stikking i magen i kveld.. kan være fordi jeg er litt oppblåst... Men.. jeg har ikke kjent mensensmerter slik som jeg pleier ca 1 uke før mens... *lov å håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starlit

Da var det å vente på mensen da... i dag (23aug) er det 1 mnd siden forrige mens-start, som var 23 juli.. hum.. kjent litt stikking i magen i kveld.. kan være fordi jeg er litt oppblåst... Men.. jeg har ikke kjent mensensmerter slik som jeg pleier ca 1 uke før mens... *lov å håpe*

Håper det klaffer nå :) :)

Skal begynne prøvingen om 14 dager jeg ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende for dere!! masse lykke til!

...Vi har ikke hatt særlig med sex denne mnd.. så om det klaffet nå, så er vi superheldige.. huff og sukk....ikke bare bare å prøve... Vil så gjerne.. men kanskje det er meningen at vi skal vente.. humm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke testet enda... venter heller en uke til.. Forrige periode varte 39 dager.. og nå er det 33 dager.. så da venter jeg bare... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test på onsdag som selvfølgelig var negativ.... Men mensen har ikke kommet enda... humm...På 39'ende dagen siden forrige mens første dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test på onsdag som selvfølgelig var negativ.... Men mensen har ikke kommet enda... humm...På 39'ende dagen siden forrige mens første dag..

Hmm, da kan det jo være et lite håp :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Ja.... ganske frustrerende kan du si... ingen symptomer.. ingen mens... skal ta en test i morra kanskje... kanskje jeg har stressa, så jeg har mista den? kan ikke si jeg har stressa SÅ mye da?.. humm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du testet?

Det er mulig at du tenker så mye på det å bli gravid og stresser litt med det slik at mensen ikke kommer.. Du får bare vente å se hva som skjer og så vil jeg råde deg til å ikke henge deg opp i at dere prøver å bli gravide, men heller kose dere med den situasjonen dere er i! Jeg har en venninne som stresset veldig rundt det og for dem tok det over et år før spiren satt. Den satt den måneden de bestemte seg for å ikke tenkte på at de prøvde å få til en baby. Så jeg tror at stress påvirker oss MYE mer enn hva man egentlig skulle tro.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet mandag. negativ................... fortsatt ingen mens............. jeg begynner nesten bli bekymret...50 dager siden forrige mens første dag...tenker jo mye på det selvfølgelig, er jo umulig å la være..men er jo rart om DET er grunn til at jeg mister mensen?

har litt smerter inni mellom nederst i magen.. uten at jeg kan si om det er livmor/tarm/blære... aner ikke.. men kjenner stikkinger av og til...

humm...

Tror jeg skal ringe en gynekolog i morgen og bestille en undersøkelse med ultralyd osv til torsdag.. så jeg får sjekket opp i det her... hvertfall få bekreftet litt .... humm... hva kan ha gått galt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...