Gå til innhold

Min vei mot morsrollen


Mollypolly

Anbefalte innlegg

Nei!!! Hvertfall ikke vi som planlegger!! Ahh... :sukk: Og dette er bare første PP, kan ikke tenke meg hvordan du har det.. :troest: men det er vel slik at forventningene synker litt og du blir mindre stresset etterhvert?? eller? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei!!! Hvertfall ikke vi som planlegger!! Ahh... :sukk: Og dette er bare første PP, kan ikke tenke meg hvordan du har det.. :troest: men det er vel slik at forventningene synker litt og du blir mindre stresset etterhvert?? eller? :klo:

Hehe, det blir vell mer en "vane". Jeg husker jeg var helt i 100 dagene mot mensen. "den kommer ikke, den kommer ikke, den kom :(".. Men etter en stund så er en så vane med at det ikke skjer. Så da blir det bare mer en tanke, " skulle ønske jeg kunne blitt gravid"..

Så fikk vi jo beskjed om at det ikke var så aktivt hos mannen. Å da hadde jeg vell egentli lagt alt på hyllen, for de sa at vi ville så å si ikke klage å bli gravide selv.. MEN, så blei jeg jo det, men mistet. Så nå føler jeg jo nesten som jeg er helt i begynnelsen igjen :fnise:

Men, jeg tenker jo litt som så. Det er mening med alt. Det er vell en mening med at jeg ikke har blitt det ennå. Å det skjer når det skjer igrunn :) Ja, enn får på en måte litt mer "avslappa" forhold til det, heldigvis :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner... huff, ja man har vel ingen garantier for at begge er friske, altså at spermen er svømmedyktig f.eks.. du har jo i allefall fått bekreftet at du kan bli gravid, og som du sier, så er jo det i seg selv nytt mot!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så dum at jeg tok en graviditets test nå. Negativ.. sukk. er jo på søndag at det har gått 14 dager siden Eggløsning.. er det fortsatt håp? eller må jeg bare regne med at det ikke er noe?.. kjenner jo ingenting heller så. nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok til og med en clear blue.. og det sto "ikke gravid"... :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fortsatt håp ;) jeg fikk negativ test et par dager etter forventet mens. Så tok jeg 3 dager etter det, da var den posetiv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh det varmer så å lese dette! Samtidig som det er kjempesååårt!! :klemmer:

Nå skal jeg prøve å IKKE ta noen test :fy_fy: .. og bare vente på mensen :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten utrolig hvordan tankene kun fokuserer på dette, og utelukker alt annet, slik at man faktisk glemmer ting. Blir helt distré :klaske: . Også ser jeg bare masse gravide damer OVERALT. Hvert barn jeg ser får meg til å smile, selv om barnet skriker. Faktisk så blir jeg utrolig rørt om jeg ser en mor trille baby i barnevogn...

Egentlig syns jeg bare mensen kan komme nå, så jeg kan begynne på ny prøveperiode, slik at jeg slipper denne piningen om jeg er gravid eller ikke.. Har hatt skikkelig mensensmerter idag, men den har ikke kommet enda.. Kommer vel ikveld eller imorgen, kjenner jeg meg selv rett.

"Heldigvis" begynner jeg i ny jobb om to uker :danse: , slik at jeg får andre ting å tenke på!!! Foreløpig går jeg jo bare hjemme, så da er det jo ikke annet å tenke på heller! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge ikke tr dukker opp er det håp ;)

Takk, Mala!!... Men den clearblue var jo så utrolig "sikker" sto det.. 97% 3 dager før mens eller noe sånt.. jaja...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Mala!!... Men den clearblue var jo så utrolig "sikker" sto det.. 97% 3 dager før mens eller noe sånt.. jaja...hehe

Får bare se om mensen kommer da, men vi satser på at den ikke kommer ;)

Kan jo være at ikm egentlig er noen dager senere enn du trodde også? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får bare se om mensen kommer da, men vi satser på at den ikke kommer ;)

Kan jo være at ikm egentlig er noen dager senere enn du trodde også? :vetikke:

Ja det kan være! For jeg tok bare ut ifra den regelen om at mensen kommer gjennomsnitlig 14 dager etter eggløsning... men den kan visst variere, mellom 10-16 dager etter eggløsning.... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det kan være! For jeg tok bare ut ifra den regelen om at mensen kommer gjennomsnitlig 14 dager etter eggløsning... men den kan visst variere, mellom 10-16 dager etter eggløsning.... :jepp:

Er ikke utenkelig det, så vi holder fingrene krysset inntil videre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rasende:

Skremmer tanta vekk!!!!!!!!

Endret av Mollypolly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom mensen, eller har du tatt ny test idag? :):klemmer: Her kom mensen idag, to dager før tiden :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kom mensen, eller har du tatt ny test idag? :):klemmer: Her kom mensen idag, to dager før tiden :(

Heii!! Har kjent menssmerter i hele dag, men ingen mensen, og negativ test på morgenen :tristbla:

Såå, da får jeg vel mensen imorgen sikkert...

Ahh, så dumt mensen kom hos deg... ahhhrg!! Da er det ikke annet å gjøre enn å sørge for en enda bedre periode med masse sengekos! Forbereder meg selv på det også!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii!! Har kjent menssmerter i hele dag, men ingen mensen, og negativ test på morgenen :tristbla:

Såå, da får jeg vel mensen imorgen sikkert...

Ahh, så dumt mensen kom hos deg... ahhhrg!! Da er det ikke annet å gjøre enn å sørge for en enda bedre periode med masse sengekos! Forbereder meg selv på det også!!! :klemmer:

Kjedeligt at den ikke kommer da. Men det er jo fortsatt håp da :D

ja, er ikke annet å gjøre enn å gjør oss klar for neste runde i høyet :fnise: Nå må n bare dra bort så vi får begynne ;) det hadde vore så deiligt om mensen kun varte i en dag! Det hadde vært noe det ;):klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedeligt at den ikke kommer da. Men det er jo fortsatt håp da :D

ja, er ikke annet å gjøre enn å gjør oss klar for neste runde i høyet :fnise: Nå må n bare dra bort så vi får begynne ;) det hadde vore så deiligt om mensen kun varte i en dag! Det hadde vært noe det ;):klemmer:

Hehehe, ja én-dags-mens hadde vært suuupert!!! Hehehehe!!!

God natt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, får jo ikke sove engang.. Håper så inderlig at det er noe inni magen min som vokser :sjenert: Selv om jeg ikke tror det er noe inni der enda..men innimellom har jeg et snev av håp..eller kanskje bare et sterkt ønske, en lengsel..nesten sånn at jeg er blitt så glad i det barnet som ikke er der :sjenert::rodmer: Nei, nå får jeg legge meg igjen. Blir ikke mer gravid av å sitte her, selv om jeg av og til føler det med deres støtte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...