Gå til innhold

Saeria's little inn for wizards, druids and other good folks


Saeria

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

Tror nok du er ganske snill selv om du er Drow, Saeria. Viconia, avataren din, har et hjerte av gull et sted på bunnen hun også, selv om det tar en stund før det synes. :wink:

Og Balenciaga, jeg er temmelig sikker på at jeg er halv-alv, ja. Det er ikke enkelt å være av blandet herkomst, men jeg føler meg mest vel blandt alvene. Menneskene har en uforståelig natur. Jeg blir ikke klok på dem. De slutter aldri å overraske meg. Nei, takke meg til alvene i stedet. :) Jeg er glad for at jeg har Elronds kloke hode til rådgive meg i tunge stunder. (Han er faktisk min onkel)

Jeg må innrømme at jeg er en lidenskapelig buskytter, selv om jeg foretrekker langsverdet. (Vi clerics dyrker like gjerne kampens hete, såvel som utføring av magi, og studier av de eldgamle, hellige tekstene) Men det er nok heller ikke meg som har stukket av med Kong Thranduils bue. Håper den dukker opp om ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror vi er snille alle sammen.

At menneskene har en uforståelig natur er sikkert og visst, men å rettlede til å bare gjøre rett ville være feil. De får finne ut av litt selv også. :roll:

Av våpen så er jeg faktisk glad i min sling. Det er ikke vanlig at en mage leker seg med buen, men jeg kan hvis jeg vil! :sjarmor: Alikevel er magien min store kjærlighet. Magi til å beskytte og til å sloss.

Håper den forsvunnede buen dukker opp snart. Kanskje en Orc eller Goblin har vært på ferde? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ja, dere er helt rå på magi, dere har mange skumle triks i boka som en cleric bare kan drømme om. Men våpen er dere ikke så flinke med, da. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, våpen er ikke min sterkeste side...bortsett fra sling, da. :sjarmor: Men jeg klarer meg med magien, slingen og en fin kappe jeg. Heldigvis har jeg deg som kan styre et ordentlig våpen av metall om det skulle trenges. Hva Balenciaga bruker av våpen, vet jeg ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hm, kanskje vi tre skulle slå oss sammen for å legge ut på storslåtte eventyr? Nå ble jeg også nyskjerrig på hvilket våpen Balenciaga bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også...

I tillegg til alveprat, sitter jeg og drømmer om bryllup! :hjerter: Nærmere bestemt hvordan kappen min skal se ut. Selvfølgelig skal jeg ha cloak! :wink: Intet bryllup uten en sånn.. Buketten er foreløpig bare en enkel blodrød rose med diskret pynt rundt. Kjolen er fremdeles keltisk. Ingen taler, såfremt ingen insisterer, ingen dansing på meg..mørkt ute, lunt inne.... Drømme.... :D

Synd Saeriamannen ikke føler for å gå i ridderklær... Stilongs på han er vel ikke lekkert anyway. :ler: Men gi meg en rangeroutfit til Saeriamannen! Da blir det :kline:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, ja! Glemte nesten..hvis jeg får smisket meg en tur til frisøren av Saeriamannen..har ikke råd selv.. :oops: så har jeg litt lyst på samme hårfarge som avataren min. eneste jeg bekymrer meg for, er om jeg vil bli griserosa i fjeset mitt da... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balenciaga
Hva Balenciaga bruker av våpen' date=' vet jeg ikke...[/quote']

*kremt* Uhm. :oops: Insinuerer du noe?

Balenciaga er bueskytter. I tillegg bruker hun dolker av det buede slaget. De gir en annen angrepsstyrke enn rette fordi angrepsvinkelen er annerledes.

Ideen om storslåtte eventyr var god. Våre samlede våpen- og angrepsevner burde bringe oss langt.

Å bare kvinner er fint da menn har svak psyke.

De passer bedre til å være hjemme og ha klar varme ferske kaker til oss når vi finner det for godt å komme hjem. De er så søte i forkle.

Så Saeria drømmer om bryllup? Hva sier Saeriamannen til slike planer og rammer?

Griserosa i fjeset!?

Ikke no' galt med å være blond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hårfarge har du nå da? Er du blond?

Original farge: Kommunemellomblond. :evil:

Farge nå: Lys blond. :-)

Er av og til litt rød i fjeset p.g.a. eksem som ingen spells kan fjerne :( , derfor lurer jeg fryktelig på om avatarfargen vil gjøre meg til en liten gissegiss. :tunge1: Griser er søte, men fargen trenger de ikke dele med meg og fjeset mitt. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg og Saeriamannen er forlovet, og har vært det i snart 4 år, så er han ikke fremmed for tanken om bryllup. Det er kronene det står på.

Så du bruker bue, og dagger! Kewlt! :D Da kan vi legge ut på eventyr!

Det er ikke noe galt i å være blond, nei. Jeg vet bare ikke hvor blond huden min takler at jeg er. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Saeria!

Artig aa lese litt alve/eventyrsnakk - selv har jag ikke peiling paa slikt, men det virker kult! :P

Jeg har vaert helt platinablond en gang, jeg synes jeg ble veldig fin, selv om jeg faktisk ble litt griserosa i ansiktet noen ganger...Men da brukte jeg bare litt foundation. Og voila - Popelka ble forvandlet til Pamela Anderson (veeel... :hoho: )

Gleder meg ogsaa til aa vise frem kjolen min - men den dumme sydamen (neida, hun er kjempehyggelig - egentlig..grrr!) mente det var best aa vente. Kan jo lete litt paa nettet og se om jeg finner en som ligner...

Ha en fin-fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det funker med pudder også da. Huden min liker ikke foundation, uansett merke. :( Litt concealer og pudder funker fint.

Da ser det ut til at Saeria kanskje kommer til å velge platinablond med blond striper...Hadde vært gøy...må bare smiske med Saeriamannen først. Eneste som er litt dumt, er at vaskemaskinen sa takk for seg i påsken. Det kommer reperatører på fredag, og selv om vi får kostnaden refundert hvis det går på garantien så er det et uventet utlegg.

Uansett så kan jeg ikke gå stort lengre med utveksten synlig. Må fikse! :-? :roll: Alveprat er kos. Er deilig å kunne dra til et sted hvor en selv lager reglene. Drømme seg litt bort. Jeg gjør det ofte da.. :oops: :ler:

Hvis du finner en kjole som ligner din, så vis meg gjerne! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Men sliter det ikke veldig på håret å bleke det så mye? (er selv eks-blondine, men måtte slutte å bleke, for håret ble så slitt) Ellers så hørtes frisyren veldig fin/kul ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisøren min er veldig flink. Jeg tror ikke det er bleking hun bruker, men ett eller annet annet. Det sliter ikke så veldig. Hjemmegreier kan jeg bare glemme. Da ødelegger jeg håret mitt totalt! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke bleking? :o Hva da? Trodde en måtte bleke håret for at det skulle bli lysere' date= jeg?

Tydeligvis ikke. Jeg husker hun sa noe som dette første gangen jeg ville ha lysere hår: "Nei, jeg tror ikke det er så lurt å bleke det. Men vi kan bruke et annet produkt..." Hun vet at jeg har hatt en hjemmeblekingkatastrofe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Hm, hadde du giddet å spørre neste gang du er der? Vil helst være blond selv, men håret ble så slitt så det funka dårlig for meg. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm' date= hadde du giddet å spørre neste gang du er der? Vil helst være blond selv, men håret ble så slitt så det funka dårlig for meg. :-?

Klart jeg kan! Jeg vet ikke helt når jeg får karra meg til frisøren, men når jeg gjør det kan jeg alltids spørre. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...