Rainbow Skrevet 3. mai 2012 #21 Skrevet 3. mai 2012 Tråden er ryddet for personangrep/trakasserende innlegg. Rainbow81, mod.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #22 Skrevet 3. mai 2012 Jeg ville personlig ikke involvert meg med noen som har barn fra før av, nettopp fordi jeg ikke ønsker den type bagasje. Personlig er jeg også av den typen at jeg skal være gift med han jeg evt får barn med. At kompisen din ikke ønsker et forhold med deg som har barn kan være det faktum av at ting kan skje med små barn, de trenger pluttselig mammaen sin, og da bør det være samme om en har kjæresten på besøk eller ikke. Og med barn så små synes jeg forøvrig at du bør konsentrere deg om barna dine, ikke å finne deg en kjæreste før de er litt eldre, i hvertfall ikke dra en ny mann inn i bildet nå. Blir man forelder må man sette barna først, så sine egne behov, så enkelt. HAHA!! Merker at ikke du har barn ja! Folk uten barn trenger ikke snakke om hvordan vi som faktisk er blitt foreldre bør leve!! X`en min som ikke er far til barna ble ALDRI prioritert forran barna mine. Dette syns han var helt greit! Han var med på ting vi gjorde å ting var utrolig bra! Ungene syns det var greit at han var inne i bildet uten at de ble verken for mye eller for lite knyttet! Er det ikke bedre for barna å ha en mor som er lykkelig i et forhold..enn å ha en mor som er ensom? Jeg selv har begynt å bli lei av å være singel..vært det i 3 år nå. Merker jeg kjeder meg om kveldene å synes det hadde vært kjekt å ha en voksen å dele livet med.. så om jeg finner han jeg vil dele livet med.. setter jeg ikke barna mine først lenger da?? 1
Jolene Skrevet 3. mai 2012 #23 Skrevet 3. mai 2012 HAHA!! Merker at ikke du har barn ja! Folk uten barn trenger ikke snakke om hvordan vi som faktisk er blitt foreldre bør leve!! X`en min som ikke er far til barna ble ALDRI prioritert forran barna mine. Dette syns han var helt greit! Han var med på ting vi gjorde å ting var utrolig bra! Ungene syns det var greit at han var inne i bildet uten at de ble verken for mye eller for lite knyttet! Er det ikke bedre for barna å ha en mor som er lykkelig i et forhold..enn å ha en mor som er ensom? Jeg selv har begynt å bli lei av å være singel..vært det i 3 år nå. Merker jeg kjeder meg om kveldene å synes det hadde vært kjekt å ha en voksen å dele livet med.. så om jeg finner han jeg vil dele livet med.. setter jeg ikke barna mine først lenger da?? Man skal være en mamma, ikke en som er på jakt etter kjæreste. Derfor venter jeg med barn til jeg føler meg gammel nok til å være en skikkelig mamma.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #24 Skrevet 3. mai 2012 Man skal være en mamma, ikke en som er på jakt etter kjæreste. Derfor venter jeg med barn til jeg føler meg gammel nok til å være en skikkelig mamma. Som sagt så er jeg lei av å være singel. Men jeg er på ingen måte på desperat jakt fordet. Jeg ER mamma!! Barna kommer i første rekke uansett. Men om mr.right plutslig skulle falle ned fra himmelen å lande forran beina mine...skal jeg da bare gå forbi fordi jeg har barn?? Er self annerledes å være sammen med en som ikke er barnefaren..men jeg klarer fint å ha både barn å mann fordet! Akkurat på samme måte som da jeg var i lag med barnefaren. Eller..var ett lettere forhold med han som ikke er barnefaren.
Jolene Skrevet 3. mai 2012 #25 Skrevet 3. mai 2012 Som sagt så er jeg lei av å være singel. Men jeg er på ingen måte på desperat jakt fordet. Jeg ER mamma!! Barna kommer i første rekke uansett. Men om mr.right plutslig skulle falle ned fra himmelen å lande forran beina mine...skal jeg da bare gå forbi fordi jeg har barn?? Er self annerledes å være sammen med en som ikke er barnefaren..men jeg klarer fint å ha både barn å mann fordet! Akkurat på samme måte som da jeg var i lag med barnefaren. Eller..var ett lettere forhold med han som ikke er barnefaren. Min personlige mening er at har man barn så drar man ikke inn nye menn. Så enkelt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #26 Skrevet 3. mai 2012 Min personlige mening er at har man barn så drar man ikke inn nye menn. Så enkelt. En ganske ekstrem tankegang, og spesielt å kalle det "så enkelt". 3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #27 Skrevet 3. mai 2012 Barn er kanskje litt negativt på sjekkemarkedet, men du kommer liksom ikke fra det faktum at du har dem. Jeg ville heller fokusert på det positive, de egenskapene du har som kanskje andre mangler. Ellers går det jo an å prøve menn som har barn selv, de er kanskje mer åpne for slikt?
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #28 Skrevet 3. mai 2012 Jeg mister interessen for en interessant mann med en gang jeg finner ut han har unger. Det bare slukker i meg, og jeg tenker "å faen". Har prøvd forhold med menn med barn fra før av, og det gikk bare ikke. Orker ikke den typen bagasje der, med unge fra før, en eks det for guds skyld MÅ has en god tone med, ellers blir det bråk osv. Neeeeei, ellers takk. En ung mann med 2 barn hadde vært HELT UAKTUELL for meg. Det er de uansett, men ja. 4
Gjest BettyBoop Skrevet 3. mai 2012 #29 Skrevet 3. mai 2012 Jeg er 20 år og har to barn. Har delt omsorg med pappaen til barna. Har holdt litt på med en kompis av meg, men må vel bare innse at det aldri kommer til å bli noe. Problemet er bare at grunnen han gir meg er at jeg har barn. Det er det samme med alle føler jeg! Jeg blir sjekket opp på fest/byen, jeg er ikke akkurat stygg. Men med en gang det blir snakk om noe så sier de at de ikke kunne vært sammen med meg fordi jeg har to barn. Hva er egentlig problemet? Jeg forventer jo ikke at de skal ta seg av barna mine, og jeg ville heller ikke introdusert ham for barna mine på en stund, i alle fall ikke som en kjæreste. Annen hver uke har jeg jo ikke barna i det hele tatt. Det jeg egentlig lurer på er; om man virkelig liker noen, da burde vel ikke barna ha noe å si? Han sier han har følelser for meg, og jeg tror på ham. (har vært bestevenner i mange år) Men hvorfor synes/tror han at barna er ett SÅ stort problem at det ikke kan bli noe mer enn "friends with benefits" ? Edit; Skriveleif Finn deg en eldre mann du..
Jolene Skrevet 3. mai 2012 #30 Skrevet 3. mai 2012 En ganske ekstrem tankegang, og spesielt å kalle det "så enkelt". Ja, men så sa jeg det var min personlige mening, ingen trenger å følge den :gjeiper: Dersom jeg skal ha barn, skal jeg ha det med én mann, dersom det skulle bli slutt har jeg brukt opp den sjansen, samt brukt opp sjansen til å gifte meg. Det jeg derimot ikke har sagt er at alle andre er som meg, jeg vet jeg er konservativ. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #31 Skrevet 3. mai 2012 Du kan like godt innse at det blir vanskelig! Utrolig mange ønsker å starte sin egen familie, og ikke arve en annens familie. Hard og brutalt, men det er realitetet. Det er frivillig å få barn, og ved å ta valget om å få barn må man også godta følgene på godt og vondt. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #32 Skrevet 3. mai 2012 Min personlige mening er at har man barn så drar man ikke inn nye menn. Så enkelt. Så dersom forholdet hadde tatt slutt hadde du blitt værende alene for resten av livet? 1
Jolene Skrevet 3. mai 2012 #33 Skrevet 3. mai 2012 Så dersom forholdet hadde tatt slutt hadde du blitt værende alene for resten av livet? Nei, men jeg hadde ventet til barna var store nok til å være selvstendige, feks fra 16-år og oppover.
PelleP Skrevet 3. mai 2012 #34 Skrevet 3. mai 2012 Nei, men jeg hadde ventet til barna var store nok til å være selvstendige, feks fra 16-år og oppover. ehhh...hvorfor? 2
Jolene Skrevet 3. mai 2012 #35 Skrevet 3. mai 2012 ehhh...hvorfor? Fordi jeg ikke synes noe om å dra fremmede inn i hjemmet til barn, dessuten skal man sette barna først. Ikke tilfeldige mannebein.
jabx Skrevet 4. mai 2012 #36 Skrevet 4. mai 2012 Jeg er eldre enn deg og for meg er det fullstendig uaktuelt å få meg kjæreste med barn fra før. Jeg ønsker å starte med så blanke ark som mulig og barn er rett og slett for mye bagasje.. Barnslig av deg. Alle har bagasje. Mange har det bare i hodet så du ikke kan se det, men det er like fullt bagasje.
PRT Skrevet 4. mai 2012 #37 Skrevet 4. mai 2012 (endret) Barnslig av deg. Alle har bagasje. Mange har det bare i hodet så du ikke kan se det, men det er like fullt bagasje. Det eneste som er barnslig her er å hevde at man er barnslig om man ikke vil innlede et forhold med noen som har barn fra før. Alle har bagasje? Din definisjon på hva som er som bagasje å regne må være veldig vid. Veldig mange har minimal/ikke bagasje. Endret 4. mai 2012 av PRT 2
Gjest imli Skrevet 4. mai 2012 #38 Skrevet 4. mai 2012 Ja, men så sa jeg det var min personlige mening, ingen trenger å følge den :gjeiper: Dersom jeg skal ha barn, skal jeg ha det med én mann, dersom det skulle bli slutt har jeg brukt opp den sjansen, samt brukt opp sjansen til å gifte meg. Det jeg derimot ikke har sagt er at alle andre er som meg, jeg vet jeg er konservativ. Ikkje konservativ, heller med openberr minimal livserfaring og redusert evne til og setje deg inn i andres situasjon. Snakkast når du har vorte vaksen... 3
Jolene Skrevet 4. mai 2012 #39 Skrevet 4. mai 2012 Ikkje konservativ, heller med openberr minimal livserfaring og redusert evne til og setje deg inn i andres situasjon. Snakkast når du har vorte vaksen... Hvorfor er det barnslig? Jeg kan ikke fordra barn på noen måte, hvorfor skal jeg da innlede et forhold med en som har barn da? At ikke jeg vil ha en partner med barn har da ingenting med om jeg er voksen eller ikke. For min del skal man få barn innefor et ekteskap, alt annet enn det er ikke noe alternativt for meg. Men nå har jeg meg en samboer da, som faktisk er enig med meg. Hvorfor skal alltid de med barn angripe oss som ikke ser på det som en positiv egenskap hos en evt ny partner? Finnes sikkert de som synes en med barn er toppers, men det finnes de av oss som ikke ønsker forhold med dere. Da synes jeg faktisk du kan vokse opp å se at andre kan mene noe annet enn deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #40 Skrevet 4. mai 2012 Barnslig av deg. Alle har bagasje. Mange har det bare i hodet så du ikke kan se det, men det er like fullt bagasje. Det viktige delen er vel "for mye bagasje". Samt at det så klar avhenger av hva man legger i ordet "bagasje". At man har med seg erfaring er noe helt annet enn to mindreårige barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå