Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

så vi har enten badboys eller tøfler?finnes det ikke noen mellomting?kjipt.

Jo, de finnes, men de fenger ikke noe særlig.

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeee
Skrevet

På hvilken måte endret han sin oppførsel?

Nei, han var, før han traff meg, veldig glad i å feste, hadde støtt og stadig ONS, brydde seg ikke om de han hadde det med. Han hadde vel et relativt dårlig rykte på seg her. Men etter han fikk en interesse for meg, som ikke er av den badgirl-typen, så kuttet han ned på drikkingen fordi han heller ville være med meg, han hadde ikke ONS, han brydde seg veldig om meg, passer alltid på meg. Nå blir folk små-overrasket over at han oppfører seg, for etter rykte å dømme så skal han jo ikke gjøre det! Jeg gikk aldri inn for å forandre han, men jeg sa klart fra om at dersom han ville ha meg, kunne han ikke behandle meg som drit, så da var valget hans da, behandle meg som drit - miste meg, behandle meg med respekt - få meg.

Nå er han jo egentlig goodguy, å jeg er utrolig glad for det, men som sagt, jeg falt ikke for han fordi han var badguy.

Nå venter jeg helt ærlig på at noen av dere skal ta alt dette fra hverandre for å analysere, så kos dere med det! :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Nå er han jo egentlig goodguy, å jeg er utrolig glad for det, men som sagt, jeg falt ikke for han fordi han var badguy.

Nå venter jeg helt ærlig på at noen av dere skal ta alt dette fra hverandre for å analysere, så kos dere med det! :)

Det var jo flott at han endret seg :), men det forandrer ikke faktum at når du møtte han var han badboy, og du ville ha han..

• Liker 1
Skrevet

Nei, han var, før han traff meg, veldig glad i å feste, hadde støtt og stadig ONS, brydde seg ikke om de han hadde det med. Han hadde vel et relativt dårlig rykte på seg her. Men etter han fikk en interesse for meg, som ikke er av den badgirl-typen, så kuttet han ned på drikkingen fordi han heller ville være med meg, han hadde ikke ONS, han brydde seg veldig om meg, passer alltid på meg. Nå blir folk små-overrasket over at han oppfører seg, for etter rykte å dømme så skal han jo ikke gjøre det! Jeg gikk aldri inn for å forandre han, men jeg sa klart fra om at dersom han ville ha meg, kunne han ikke behandle meg som drit, så da var valget hans da, behandle meg som drit - miste meg, behandle meg med respekt - få meg.

Og det som gjorde han interessant i dine øyne var da ...?

• Liker 1
Gjest .-L-.
Skrevet

Og det som gjorde han interessant i dine øyne var da ...?

Trommer i crusado så spenningen bygger seg opp!

• Liker 2
Gjest Lykkeee
Skrevet (endret)

Det var jo flott at han endret seg :), men det forandrer ikke faktum at når du møtte han var han badboy, og du ville ha han..

Jeg likte han tiltross for at han var badboy ;) Hadde vært minst like interessert om han oppførte seg som han gjør nå :)

Det som gjorde han interessant i mine øyne var først og fremst måten han behandlet meg på, han var langt fra slik som alle sa han skulle være. Vi var venner før vi ble sammen, men han oppførte seg aldri som en badboy når vi sosialiserte! Hvorfor han ikke gjorde det vet jeg ikke, men det var jo ikke jeg som forandret han.

Endret av Lykkeee
Skrevet

Jeg likte han tiltross for at han var badboy ;) Hadde vært minst like interessert om han oppførte seg som han gjør nå :)

Det som gjorde han interessant i mine øyne var først og fremst måten han behandlet meg på, han var langt fra slik som alle sa han skulle være. Vi var venner før vi ble sammen, men han oppførte seg aldri som en badboy når vi sosialiserte! Hvorfor han ikke gjorde det vet jeg ikke, men det var jo ikke jeg som forandret han.

Det sier seg jo selv at en badboy er avhengig av at det finnes en eller flere bimbo'er.

Ingen bimbo, ingen badboy.

Så hvis kvinner virkelig vil så kan de altså styre dette selv.

Det er med andre ord bare å la være å oppføre seg billig :)

• Liker 1
Gjest Lykkeee
Skrevet

Det sier seg jo selv at en badboy er avhengig av at det finnes en eller flere bimbo'er.

Ingen bimbo, ingen badboy.

Så hvis kvinner virkelig vil så kan de altså styre dette selv.

Det er med andre ord bare å la være å oppføre seg billig :)

Ja, jeg er ingen bimbo, så da hjalp det vel ikke å leke badboy heller da, eller? :)

Gjest .-L-.
Skrevet

Hehe du var motivasjonen hans ;), han forandret seg selv.

Skrevet

Ja, jeg er ingen bimbo, så da hjalp det vel ikke å leke badboy heller da, eller? :)

Helt riktig :)

Gjest Lykkeee
Skrevet

Hehe du var motivasjonen hans ;), han forandret seg selv.

Helt riktig :)

Ja, se der! Badboys kan forandre seg, uten at det er kvinner som gjør det. Jeg gikk aldri inn for det, men han følte ikke at han var bra nok som badboy. Jeg kan ikke si at alle badboys gjør det, men jeg var i så fall heldig med min :rodmer:

Gjest .-L-.
Skrevet

Ja, se der! Badboys kan forandre seg, uten at det er kvinner som gjør det. Jeg gikk aldri inn for det, men han følte ikke at han var bra nok som badboy. Jeg kan ikke si at alle badboys gjør det, men jeg var i så fall heldig med min :rodmer:

De fleste "badboys" gjør det for damen de vil ha :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

De fleste "badboys" gjør det for damen de vil ha :)

Synes ikke det er akseptabel oppførsel uansett jeg. Damer og menn skal behandles med respekt uansett om man vil ha dem eller ikke. Dersom jeg dater noen jeg finner ut at ikke er den rette for meg gir jeg beskjed til vedkommende på en skikkelig måte, jeg verken utnytter de for penger, sex eller tjenester, og jeg gjør meg i hvertfall ikke utilgjengelig etter noen få dater uten å komme med en forklaring.

• Liker 3
Gjest .-L-.
Skrevet

Synes ikke det er akseptabel oppførsel uansett jeg. Damer og menn skal behandles med respekt uansett om man vil ha dem eller ikke. Dersom jeg dater noen jeg finner ut at ikke er den rette for meg gir jeg beskjed til vedkommende på en skikkelig måte, jeg verken utnytter de for penger, sex eller tjenester, og jeg gjør meg i hvertfall ikke utilgjengelig etter noen få dater uten å komme med en forklaring.

Nice guys finish last. Det er ikke alle som er som deg blomsten, de fleste gir faen og tenker at det er motparten sitt problem.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bare fordi han ser ut som det her behøver dere ikke å finne dere i alt:

Det er ikke gull alt som glimrer. Jeg har forståelse for at det kan være svært vanskelig å innse, men du kan dessverre ikke gjøre gull av gråstein. De egenskapene han har med seg inn i forholdet forsvinner ikke som dugg for sommersolen.

Innmari godt poeng, og herlig ironi, siden James Dean var skeiv ;)

Edit: det kom litt feil ut. Det jeg mente var at Dean er et stilig eksempel på at holdningen om at jenta skal forandre/forbedre "slemmis-gutten" er et dårlig utgangspunkt for et forhold.

Endret av Mermaid Blues
  • Liker 1
Gjest Anna.S
Skrevet

Men veldig mange damer hadde sluppet å være bitre pga badboys hvis de hadde holdt bena sammen. Jeg synes mange kan takke seg selv når de blir med en date på hotellrommet og har seg på første date. Det gir ikke mannen mye lyst til å forandre seg for ei som sprer bena til første og beste :)

Gjest _Blomsten_
Skrevet

Men veldig mange damer hadde sluppet å være bitre pga badboys hvis de hadde holdt bena sammen. Jeg synes mange kan takke seg selv når de blir med en date på hotellrommet og har seg på første date. Det gir ikke mannen mye lyst til å forandre seg for ei som sprer bena til første og beste :)

Vel, det unskylder ikke drittsekkoppførsel. Historien pleier å være at sexen skjer på 3-4 date etter fyren har lovet gull og grønne skoger for så å forsvinne uten å gi lyd fra seg før man ser han i et forhold med en annen dame 2 uker etterpå. Det er det som er drittsekkoppførsel etter min mening. Unge jenter er ofte naive, men det gir ikke guttene rett til å utnytte seg av det. Utrolig mange som blir deprimerte og får dårlig selvtillit pga problemer med motsatt kjønn så jeg synes det er uakseptabelt å leke med andres følelser samme hva.

• Liker 1
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Nice guys finish last. Det er ikke alle som er som deg blomsten, de fleste gir faen og tenker at det er motparten sitt problem.

Ja, dessverre.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jøss, nå har jeg les gjennom hele tråden, mye spesielt her!

Først og fremst må TS roe seg litt ned, ingen angriper deg fordi de sier du må lære av egne feil! Det er jo noe alle bør gjøre!

Man må virkelig tenke seg om før man svarer her, for å unngå at TS blir tråkket på tærne!

For å prøve å komme med noen råd så vil jeg vel si at du bør holde deg unna badboys, eventuelt sette ned foten når de går for langt slik som han som kalte deg hore gjorde. Langt fra alle goodguys er kjedelige, men det virker som du har vært veldig uheldig med de du har møtt, både når det gjelder goodguys og badguys.

Selv traff jeg en som gikk litt begge veier, mest mot badguy. Må en eller annen måte forandret han seg for meg, for jeg var verdt det! Det er altså håp selv om de er badguys, men da må du være villig til å jobbe for å få det slik som du vil også! Jeg ser du har prøvd med en goodguy, men kanskje det ikke passet akkurat han? Virker som sagt som du har vært svært så uheldig med de du har møtt. Du må ikke gi opp enda, det finnes mange bra menn som er goodguys med litt røffhet, som vil like deg for den du er å respektere deg!

ja, jeg hører alltid solskinnshistorier om jenter som har klart å forandre en badguy. leser også haugevis av advarsler og artikler om at det overhodet ikke er mulig å forandre en person, så vet jo ikke hva jeg skal tro. men godt å høre at du har funnet en bra en :)

grunnen til at jeg ikke gidder å ta til meg kommentarer som "man må lære av egne feil" osv, er fordi det er så håpløse råd.. jeg har nok heller, som du sier, vært uheldig, så det "lære av egne feil" er svært lite produktivt da i grunn. vet ikke hva det er.. er hyggelig mot alle, snill, klarer ikke være slem mot folk. føler ikke jeg får respekt osv. blæh orker ikke mer. har satt ned foten her, og mange tror badguyen liker meg.. men jeg føler ikke han fortjener meg. mistrives. heldige alle som trives.. utrolig lei jeg. ja, hører at forhold er mye jobbing, men liker ikke det.kan ikke begge bare respektere hverandre og ha det bra! huff... synes overhodet ikke det finnes mange bra menn der ute. skjønner ikke hvor det kommer fra. jeg er outgoing, believe me. faen ikke mye bra mannfolk der ute gitt :P men jeg er vel for kresen. jaja... takk for råd anyways! :)

Skrevet

Nei, var ikke egentlig sex'en jeg siktet til. Tenker mer på alle fritidsaktivitetene, ambisjonene, drømmene og reisemålene. Og ja, det meste av dette må jeg ofre når barn kommer på banen, for jeg er knapt nok hjemom i disse dager før det er ut på noe nytt. Men en partner? Nei, der har jeg vel kanskje et håpløst romantisk ønske om at jeg finner en likesinnet, som jeg kan oppleve og erfare verden med, fighte hverdager med, glede og bli gledet av. Og som kan dra litt i meg, og jeg litt i henne, i riktig retning. Mot forbedring, mål og felles drømmer.

Ang. sex har jeg nok blitt en av dem som har lagt det litt på is til jeg finner nevnte vedkommende. Blir altfor følelsesmessig involvert av sex, og med mindre følelsene drar meg dit jeg vil så prøver jeg å unngå dem.

Huff, kanskje ender jeg mine dager i ensomhet. Men da skal jeg iallefall kunne si at jeg gjorde mitt beste, sto for mine verdier, og kom meg opp og frem, uten at det gikk på bekostning av mine medmennesker.

dette er faktisk noe av det bedre jeg har sett noen har skrevet på lenge. kvalitetsmenneske du, tror jeg. er du gutt eller jente? måten du skriver på, høres du ut som gutt. hvis du er jente, så er du kanskje litt "guttete", haha! kjenner meg igjen i mye av det du skriver om ambisjoner og å komme seg opp og fram uten å tråkke på sine medmennesker. jeg er selv slik, derfor jeg blir så frustrert og skuffet når folk ikke er sånn tilbake. prøver å lære at alle er forskjellig, men likevel.. ikke lett! ps. hater følelser, hadde vært lettere å bare kvittet seg med de!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...