Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #81 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har hørt/lest at kvinner som har et dårlig forhold til sin far ofte går etter såkalte "badboys". Altså som en slags speiling av problemene som har oppstått gjennom den mannlige rollemodellen i oppveksten deres. Noen som kan bekrefte at dette kan stemme?
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #82 Skrevet 1. mai 2012 Jeg har hørt/lest at kvinner som har et dårlig forhold til sin far ofte går etter såkalte "badboys". Altså som en slags speiling av problemene som har oppstått gjennom den mannlige rollemodellen i oppveksten deres. Noen som kan bekrefte at dette kan stemme? Det stemmer nok ikke, det er mer eller mindre alle kvinner som har hang til slemme menn.
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #83 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Det stemmer nok ikke, det er mer eller mindre alle kvinner som har hang til slemme menn. La meg ta med at jeg tenker på kvinner som har rukket å bli relativt voksne - f.eks passert 25 år. Jenter under 20 år kan man nok ikke akkurat regne helt med i denne sammenheng. Er det denne aldersgruppen du tenker på? Endret 1. mai 2012 av Steinar40
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #84 Skrevet 1. mai 2012 La meg ta med at jeg tenker på kvinner som har rukket å bli relativt voksne - f.eks passert 25 år. Jenter under 20 år kan man nok ikke akkurat regne helt med i denne sammenheng. Er det denne aldersgruppen du tenker på? Nei, dette gjelder så lenge kvinner søker seg inn i forhold med menn. De blir bare flinkere til å kamuflere hva slags menn de går etter når årene har gått og erfaringene har ballet på seg.
Gjest Anna.S Skrevet 1. mai 2012 #85 Skrevet 1. mai 2012 Det er mye i det. Og dere er altså ikke gift ennå Ikke sikkert vi blir gift noen gang heller. Hadde han vært en utro jævel tidliger hadde jeg selvfølgelig tenkt to ganger, men det har han ikke vært. Han har bare vært litt slem gutt mot damer nå denne perioden etter at forrige ekteskap var avsluttet og frem til han møtte meg. Det er nok mange jenter der ute som synes han er en stor drittsekk fordi han "utnyttet" dem seksuelt. Men går de etter kjekkasser og sprer bena så kan dem takke seg selv. Det er noe med den greia at vi vil ha de som er kjekke og litt cocky, men når de ikke vil ha oss blir de drittsekkene og vi stakkarslige. Vi lar oss såre av badboys og det må vi ta på egen kappe. Ikke alle badboys vil såre, vi kvinner bare gjør det så enkelt for dem.
Gjest _Blomsten_ Skrevet 1. mai 2012 #86 Skrevet 1. mai 2012 Jeg dater er niceboy nå og er veldig fornøyd med det
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #87 Skrevet 1. mai 2012 Aldri helt forstått dette med nice- og badguys jeg. De fleste jenter jeg møter skal liksom oppleve "spenning", men er jo så redd for risiko at de ikke tør være med på noen av mine litt heftige aktiviteter. Og mine siste forsøk for å få i gang forhold har feilet nettopp grunnet egen uvilje til å slutte med dem, på oppfordring fra henne. Jeg vet hva som gjør meg lykkelig, og kommer ikke til å ofre det før det evt. blir snakk om familie. Blir bare irritert av jenter som ser på dette som en slags "defekt", som de skal fikse. Kanskje har jeg blitt for vant med å gjøre alt selv i livet, og skape min egen lykke, til at jeg fortsatt er kompatibel med den jevne jente i gata...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #88 Skrevet 1. mai 2012 Det er noe med den greia at vi vil ha de som er kjekke og litt cocky, men når de ikke vil ha oss blir de drittsekkene og vi stakkarslige. Vi lar oss såre av badboys og det må vi ta på egen kappe. Ikke alle badboys vil såre, vi kvinner bare gjør det så enkelt for dem. Lurer på hvorfor kvinner flest har store problemer med å innrømme dette? Spør man kvinner på kg, så er svaret at de vil ha en som er snill og grei og som behandler dem bra. + at han må være kosete. Utseendet har ingenting å si, og selvgodhet er turn-off. 3
Gjest Anna.S Skrevet 1. mai 2012 #89 Skrevet 1. mai 2012 Jeg vet hva som gjør meg lykkelig, og kommer ikke til å ofre det før det evt. blir snakk om familie. Så du vil slå deg til ro og ofre lykkefølelsen din? Hvorfor? Tror du ikke at du kan få begge deler? Altå et spennende sex liv (for jeg tenker det er det du sikter til med spenning) selv om du er familiefar og kun har en partner?
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #90 Skrevet 1. mai 2012 Nei, dette gjelder så lenge kvinner søker seg inn i forhold med menn. De blir bare flinkere til å kamuflere hva slags menn de går etter når årene har gått og erfaringene har ballet på seg. Mener du virkelig at ingen kvinner har evnen til å lære av sine feil? Det er nok litt drøyt å påstå da men.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #91 Skrevet 1. mai 2012 Så du vil slå deg til ro og ofre lykkefølelsen din? Hvorfor? Tror du ikke at du kan få begge deler? Altå et spennende sex liv (for jeg tenker det er det du sikter til med spenning) selv om du er familiefar og kun har en partner? Nei, var ikke egentlig sex'en jeg siktet til. Tenker mer på alle fritidsaktivitetene, ambisjonene, drømmene og reisemålene. Og ja, det meste av dette må jeg ofre når barn kommer på banen, for jeg er knapt nok hjemom i disse dager før det er ut på noe nytt. Men en partner? Nei, der har jeg vel kanskje et håpløst romantisk ønske om at jeg finner en likesinnet, som jeg kan oppleve og erfare verden med, fighte hverdager med, glede og bli gledet av. Og som kan dra litt i meg, og jeg litt i henne, i riktig retning. Mot forbedring, mål og felles drømmer. Ang. sex har jeg nok blitt en av dem som har lagt det litt på is til jeg finner nevnte vedkommende. Blir altfor følelsesmessig involvert av sex, og med mindre følelsene drar meg dit jeg vil så prøver jeg å unngå dem. Huff, kanskje ender jeg mine dager i ensomhet. Men da skal jeg iallefall kunne si at jeg gjorde mitt beste, sto for mine verdier, og kom meg opp og frem, uten at det gikk på bekostning av mine medmennesker. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #92 Skrevet 1. mai 2012 Lurer på hvorfor kvinner flest har store problemer med å innrømme dette? Spør man kvinner på kg, så er svaret at de vil ha en som er snill og grei og som behandler dem bra. + at han må være kosete. Utseendet har ingenting å si, og selvgodhet er turn-off. Fordi det er litt flaut at det er høna som bestemmer valg av partner. Kvinner sier at det kiler i magen, men vi vet jo at det er i musa det kiler. Ikke noe å gjøre med - kvinner er notoriske løgnere. 1
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #93 Skrevet 1. mai 2012 (endret) Ikke sikkert vi blir gift noen gang heller. Hadde han vært en utro jævel tidliger hadde jeg selvfølgelig tenkt to ganger, men det har han ikke vært. Han har bare vært litt slem gutt mot damer nå denne perioden etter at forrige ekteskap var avsluttet og frem til han møtte meg. Det er nok mange jenter der ute som synes han er en stor drittsekk fordi han "utnyttet" dem seksuelt. Men går de etter kjekkasser og sprer bena så kan dem takke seg selv. Det er noe med den greia at vi vil ha de som er kjekke og litt cocky, men når de ikke vil ha oss blir de drittsekkene og vi stakkarslige. Vi lar oss såre av badboys og det må vi ta på egen kappe. Ikke alle badboys vil såre, vi kvinner bare gjør det så enkelt for dem. Ja, her belyser du nok faktisk en av de aller største kjønnsforskjellene. For meg ser det ut til at mange (de fleste) kvinner faktisk syns det er helt greit at en mann ligger med diverse kvinner. Mens de fleste menn ikke vil ta i ei kvinne som har ligget rundt med ei ildtang. Denne fundamentale kjønnsforskjellen kan faktisk skape meget uheldige misforståelser; når f.eks kvinner tror at menn tenker/føler det på samme måte som dem selv. Da blir det fort skivebom. Jeg personlig fatter altså ikke hvorfor du ikke reager negativt på denne fyren som "utnyttet" diverse kvinner seksuelt? Hvorfor mener du at dette bare er disse kvinnenes skyld? Det er jo nemlig åpenbart at han har minst like mye skyld i det. Endret 1. mai 2012 av Steinar40 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #94 Skrevet 1. mai 2012 Ja, her belyser du nok faktisk en av de aller største kjønnsforskjellene. For meg ser det ut til at mange (de fleste) kvinner faktisk syns det er helt greit at en mann ligger med diverse kvinner. Mens de fleste menn ikke vil ta i ei kvinne som har ligget rundt med ei ildtang. Denne fundamentale kjønnsforskjellen kan faktisk skape meget uheldige misforståelser; når f.eks kvinner tror at menn tenker/føler det på samme måte som dem selv. Da blir det fort skivebom. Jeg personlig fatter altså ikke hvorfor du ikke reager negativt på at denne fyren som "utnyttet" diverse kvinner seksuelt? Hvorfor mener du at dette bare er disse kvinnenes skyld? Det er jo nemlig åpenbart at han har minst like mye skyld i det. Kvinner vil ha det som andre kvinner har. Hvis han har ligget med mange, så må han jo være bra. Synes det er morsomt når kvinner klager over at de blir kalt horer når de ligger rundt, mens menn kan ha seg med så mage de vil. Alle vet at det er kvinner som bygger opp under dette bildet. 3
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #95 Skrevet 1. mai 2012 Aldri helt forstått dette med nice- og badguys jeg. De fleste jenter jeg møter skal liksom oppleve "spenning", men er jo så redd for risiko at de ikke tør være med på noen av mine litt heftige aktiviteter. Spenning for kvinner er romantikk, shopping, og å reise på ferie (for å oppleve romantikk og shoppe selvfølgelig) hehe 3
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #96 Skrevet 1. mai 2012 Kvinner vil ha det som andre kvinner har. Hvis han har ligget med mange, så må han jo være bra. Synes det er morsomt når kvinner klager over at de blir kalt horer når de ligger rundt, mens menn kan ha seg med så mage de vil. Alle vet at det er kvinner som bygger opp under dette bildet. Ja, det er faktisk en meget merkelig og uforståelig innstilling kvinner har akkurat der. Vanskelig å påstå noe annet. Antar at dette fenomenet forsåvidt forklarer hvorfor det finnes flerkoneri, men ikke vice versa.
misogynist Skrevet 1. mai 2012 #97 Skrevet 1. mai 2012 Mener du virkelig at ingen kvinner har evnen til å lære av sine feil? Det er nok litt drøyt å påstå da men. Feil og feil. Jeg tror ikke det er feil for dem. Det er bare upolitisk korrekt å innrømme at de liker dominerende og egoistiske menn.
Steinar40 Skrevet 1. mai 2012 #98 Skrevet 1. mai 2012 Feil og feil. Jeg tror ikke det er feil for dem. Det er bare upolitisk korrekt å innrømme at de liker dominerende og egoistiske menn. Er det ikke feil for kvinner å bli behandlet som dritt? 1
Pene sko... Skrevet 1. mai 2012 #99 Skrevet 1. mai 2012 Bare fordi han ser ut som det her behøver dere ikke å finne dere i alt: Det er ikke gull alt som glimrer. Jeg har forståelse for at det kan være svært vanskelig å innse, men du kan dessverre ikke gjøre gull av gråstein. De egenskapene han har med seg inn i forholdet forsvinner ikke som dugg for sommersolen.
Alina X Skrevet 1. mai 2012 #100 Skrevet 1. mai 2012 så vi har enten badboys eller tøfler?finnes det ikke noen mellomting?kjipt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå