Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #21 Skrevet 27. april 2012 Tja, de fleste av mine venner vil jeg karakterisere som goodguys og langt fra kjedelige. Master eller doktorgrad på alle sammen, friluftsaktiviteter av den litt mer ekstreme sorten, ørten reisemål i løpet av året, godt trente og good-looking. Men det virker å bli litt for mye av det gode, for inntil i det siste har de aller fleste av dem også vært single. Akkurat dette med at dere tenner på uforutsigbarhet er deres verste fiende, for det vil lede til usikkerhet, som igjen er roten til omtrent alt ondt. jøss, presenter disse vennene for meg a?! hørtes jo helt fantastisk ut! :D akkurat det jeg liker, snille goodguys, som ikke er kjedelige, men som behandler damer med respekt OG ser bra ut! men altså.. jeg er ikke så overfladisk. det at de ser bra ut er ikke det viktigste ever for meg, men jeg må tenne på gutten.. om du skjønner. så har man selvtillit og en kul personlighet, så er mye gjort. helt enig at det er min verste fiende ever. skulle bare ønske at de snille guttene ikke var FOR på, men også laid back, men likevel interesserte. absolutt det som er det beste!
Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #22 Skrevet 27. april 2012 Problemet med han snille sjenerte flinke gutten i hjørnet,er at han kommer til å ende opp med å oppføre seg som en snegle som bruker laaaang tid på alt, lang tid på tilogmed å avslutte. Og han vil avslutte etterhvert, fordi han er så redd for å bli såret, redd for å føle. Sakte men sikkert trekker han seg tilbake, kanskje uten å si ett ord fordi han er også livredd for å såre jenta. Konfrontasjon er hans verste fiende. Samme med å elske, for konsekvensen kan jo bli noe helt forferdelig. BLABLA!!!JEG SIER BARE EN TING: fuck them all!! beste jeg har hørt på lenge, den avslutningen der. DEG liker jeg!! HELT enig, fuck them all! hva skal vi med dem uansett? vi kvinner klarer oss fint selv, det tror jeg også skremmer menn litt! muhahhaa.. btw er konfrontasjon også MIN verste fiende! jeg er jenteversjonen av den snille gutten. redd for å bli såret osv, redd for å føle.. :(alle maser om at man må se sin egen verdi, men hvor lett er det a, når alle gutter behandler en som shiit!!
Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #23 Skrevet 27. april 2012 Nei, slik oppførsel skal man ikke tåle hverken fra gutter og jenter. Det er viktig å ha en viss standard og regler for hva slags oppførsel du forventer fra folk rundt deg. Jeg regner med du tydelig sa fra om at du ikke synes det var greit? Eller lo du og latet som ingenting? Jeg har lyst å hjelpe deg om jeg kan, men jeg er ikke helt sikker på hva du egentlig spør om. Om du kan fatte deg i enkelhet og fortelle hva du egentlig lurer på, så kan jeg kanskje prøve å gi deg noen råd. takk, det var godt å høre. synes det var ordentlig respektløst.. jeg sa fra ja, at jeg ikke likte det. da sa han bare at jeg var så "prektig" og at han bare tulla. gud ass, for en drittsekk! han er av den oppfatning at man kan si hva som helst og komme unna med det, så lenge man sier det med riktig tonefall... får så dårlig selvtillit jeg.. får jo ikke respekt fra folk, enda jeg prøver. er ærlig, fair og snill selv. likevel behandla som dritt. orker ikke mer! synes det er flaut å bli skikkelig sinna, men det jeg skulle blitt! men vanskelig når jeg ikke ville at han skulle gå ikkesant.. møkk jeg lurer på HVA skulle jeg gjort? hvordan sette den jævelen på plass? også sårende å tenke på at han var i et annet forhold med seff en dritpen og perfekt jente, som han sikkert behandla mye bedre enn meg.. så når jenter liker sex, da er vi horer?? jeg orker ikke mer... lei meg
Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #24 Skrevet 27. april 2012 Selv om han er kjekk behøver du ikke å godta alt. Det er lov å si stopp om du ikke blir behandlet godt nok. Det er også lov å melde fra til dine nærmeste og/eller politiet om du skulle bli behandlet veldig dårlig. Gi en av de snille og ordentlige mennene en second chance. Dette er for begge sin del. Om han kanskje er litt for rolig, så fuck it. Han vil aldri kalle deg for hore, si at han elsker deg uten å mene det eller for den saks skyld ligge med dine venninner mens du besøker foreldre på den andre kanten av landet. synes jeg ble behandla veldig dårlig.. det jeg skulle gjort var å bare kaste de ut. kan være han "tøffet" seg for kameraten litt og, fordi de var begge på besøk her i Barcelona. likte det ikke i det hele tatt, var ikke så hyggelig, når jeg tenker meg om. han var helt udregelig, jeg ble usikker, han hermet etter meg når jeg snakket osv. jeg orker ikke mer.. hva er vitsen.. alle gutter jeg er tiltrukket av eier ikke respekt og behandler meg som søppel! sint og frustrert jeg sa i fra, men han sa bare at jeg måtte ikke være så "prektig" og at det var tull. uansett.. har virkelig gitt snille menn en sjans, men NULL gnist, nada.. ønsker å finne en som det kan være en gnist med, men som behandler meg bra. men det er tydeligvis for mye å be om!!!!
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #25 Skrevet 27. april 2012 (endret) alle maser om at man må se sin egen verdi, men hvor lett er det a, når alle gutter behandler en som shiit!! Ja, dette gjelder damer også. Jeg har erfart at det langt i fra er alle damer som er snille. Min egen verdi? Jeg vet at jeg er det beste som kan hende en heldig dame som fanger min interesse, men hun må se meg og akseptere meg for hva jeg er. Se forbi klær og bakgrunn. Jeg er et tenkende, kjærlig individ med en flott og sprudlende personlighet. Endret 27. april 2012 av Pene sko...
Pene sko... Skrevet 27. april 2012 #26 Skrevet 27. april 2012 jeg gidder ikke leve i sølibat selv om jeg ser singel! I grunnen er jeg helt enig dette. Som mennesker har vi seksuelle behov som må dekkes i større eller mindre grad. Slik er det bare. 1
Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #27 Skrevet 27. april 2012 oi, ser nå at jeg svarte mange ganger, men det er fordi jeg trodde ikke kvinneguiden godkjente innlegget. jeg rapporte det dømmende, men det er greit.. det kan være der. føler jeg fikk svart greit for meg uansett. dømmende folk bør ikke være her inne. ærlig talt!
Sunniva86 Skrevet 27. april 2012 Forfatter #28 Skrevet 27. april 2012 I grunnen er jeg helt enig dette. Som mennesker har vi seksuelle behov som må dekkes i større eller mindre grad. Slik er det bare. HELT enig! du virker som en bra person 1
Rainbow Skrevet 27. april 2012 #29 Skrevet 27. april 2012 Tråden er ryddet for personangrep. Rainbow81, mod.
Gjest Nuppdupp Skrevet 27. april 2012 #30 Skrevet 27. april 2012 ja, han er enten: - hjemme å puler dama - ute i skogen ved en innsjø og fanger fisk med bare hendene - er på spillekveld med kompisene - jobber dag og natt - sitter hjemme å ser på tv flere forslag til hvor han er? 2
Gjest Janus Skrevet 27. april 2012 #31 Skrevet 27. april 2012 takk, det var godt å høre. synes det var ordentlig respektløst.. jeg sa fra ja, at jeg ikke likte det. da sa han bare at jeg var så "prektig" og at han bare tulla. gud ass, for en drittsekk! han er av den oppfatning at man kan si hva som helst og komme unna med det, så lenge man sier det med riktig tonefall... får så dårlig selvtillit jeg.. får jo ikke respekt fra folk, enda jeg prøver. er ærlig, fair og snill selv. likevel behandla som dritt. orker ikke mer! synes det er flaut å bli skikkelig sinna, men det jeg skulle blitt! men vanskelig når jeg ikke ville at han skulle gå ikkesant.. møkk jeg lurer på HVA skulle jeg gjort? hvordan sette den jævelen på plass? også sårende å tenke på at han var i et annet forhold med seff en dritpen og perfekt jente, som han sikkert behandla mye bedre enn meg.. så når jenter liker sex, da er vi horer?? jeg orker ikke mer... lei meg Sannheten er at for å få respekt hos andre, så må du først respektere deg selv. Du må ha klare grenser for hva slags oppførsel du aksepterer fra andre og om grensene dine blir brutt, så må du vurdere om du vil kutte ut denne personen eller gi vedkommende en mulighet til. Om grensen blir brutt en gang til, så er det slutt. Hvis ikke er det ikke en grense. Og ja, det involverer å sove alene en natt om det er hva som står på spill. Det handler om selvrespekt. Hvor gamle er disse guttene du møter? Er du 26 år? Høres ut som en gjeng med tapere spør du meg. Det er korrekt at det hos enkelte finnes en falsk dobbeltstandard hvor jenter kan bli stilt i et negativt lys fordi de faktisk har sex og ikke er nonner, men det er langt i fra alle som ser slik på ting. Mitt råd er at du jobber litt med deg selv vedrørende det jeg sa om selvrespekt og grenser, og så ser du deg om etter litt bedre gutter. Lykke til, unge vakre.
Gjest tancos Skrevet 28. april 2012 #32 Skrevet 28. april 2012 Du finner den bra gutten når du ikke bare venter på at gutta sjekker deg, men går selv inn for å sjekke. Det er ofte badboys som sjekker jenter. Den snille gutten er gjerne ikke den som vil ha sex på første måtet eller går rundt og jakter på rype.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2012 #33 Skrevet 28. april 2012 Du tiltrekkes av menn som er destruktive for deg fordi du har dårlig selvtillitt mangelnde selvrespekt og selvdestruktive underbeviste tendeser. Hvis du kan fikse dette vil du også fikse dine destruktive tiltrekningsmønstre. Hvordan fikser man psyken? Terapi, selvutviklingsarbeid av mange slag, meditasjon, yoga, qigong, hypnose. Terapier som er myntet på å løse opp underbeviste spenninger knyttet til psykiske sår fra barndommen kan være spesielt nyttig. Rosenterapi for eksempel gjør dette. Du kan også ta en titt på denne artikkellen som har en haug av tips for hvordan man heler seg selv slik at man får mere konstruktive tiltrekningsmønstre: http://therawness.com/reader-letters-1-part-5/
Sunniva86 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #34 Skrevet 28. april 2012 Sannheten er at for å få respekt hos andre, så må du først respektere deg selv. Du må ha klare grenser for hva slags oppførsel du aksepterer fra andre og om grensene dine blir brutt, så må du vurdere om du vil kutte ut denne personen eller gi vedkommende en mulighet til. Om grensen blir brutt en gang til, så er det slutt. Hvis ikke er det ikke en grense. Og ja, det involverer å sove alene en natt om det er hva som står på spill. Det handler om selvrespekt. Hvor gamle er disse guttene du møter? Er du 26 år? Høres ut som en gjeng med tapere spør du meg. Det er korrekt at det hos enkelte finnes en falsk dobbeltstandard hvor jenter kan bli stilt i et negativt lys fordi de faktisk har sex og ikke er nonner, men det er langt i fra alle som ser slik på ting. Mitt råd er at du jobber litt med deg selv vedrørende det jeg sa om selvrespekt og grenser, og så ser du deg om etter litt bedre gutter. Lykke til, unge vakre. sant det.. er bare vanskelig å få til :/ men prøver jo.. JA, det er en gjeng tapere.. jeg skjønner jo at jeg er for god for dem. men når man er ensom og begynner å bli drittlei singellivet, vel, da godtar man kanskje mer og mer.. vet ikke. har på mange måter selvrespekt, eller hvertfall mer bevisst på når folk prøver å utnytte meg, og oppdager jeg det i tide, så setter jeg en stopper for det. problemet er at når jeg gir folk en sjans, vel, så går det i dass hver gang. jeg er empatisk, ser det beste i folk. men er drittlei. drittlei!!!!! takk for mail. du har helt rett i at jeg må jobbe med selvrepsekt og grenser. men liker selv ikke altfor strenge og kjipe folk, litt moro må man ha og selvironi. men det har gått alt for langt. virkelig. jeje..
misogynist Skrevet 28. april 2012 #35 Skrevet 28. april 2012 Orker ikke å lese hovedinnlegget da det mangler avsnitt. Men vil på generelt grunnlag si som sant er, kvinner fortrekker som regel slemme menn. Så når dere da etterpå kommer grinende til den snille vennen deres for sympati, hvorfor i alle verdens dager skulle han bry seg? Trodde kvinner var selvstendige nok til å ta ansvar for sitt eget liv jeg.
Sunniva86 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #36 Skrevet 28. april 2012 Orker ikke å lese hovedinnlegget da det mangler avsnitt. Men vil på generelt grunnlag si som sant er, kvinner fortrekker som regel slemme menn. Så når dere da etterpå kommer grinende til den snille vennen deres for sympati, hvorfor i alle verdens dager skulle han bry seg? Trodde kvinner var selvstendige nok til å ta ansvar for sitt eget liv jeg. ok. mulig dette er helt feil, men for meg virker du som en av disse snille vennene, som kanskje er litt bitter for at damer kommer grinende til deg når det går dårlig med badboys? vel, jeg skal fortelle deg noe jeg. kvinner går ikke bevisst inn i noe og tenker "yes! nu badboy! wohoo, klar for å bli såret nok en gang!" de TROR gutten kan være allright, men NEI, så er han plutselig ikke det! ikke uttal om å være selvstendig eller ikke, please. jeg er selvstendigheten selv, bor i utlandet, flyttet hit helt alene. SELVSTENDIG er en ting ja, men fy faen så ensomt det er! man kan heller ikke velge hvem man tiltrekkes av.. men jobber med det!
Sunniva86 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #37 Skrevet 28. april 2012 Du tiltrekkes av menn som er destruktive for deg fordi du har dårlig selvtillitt mangelnde selvrespekt og selvdestruktive underbeviste tendeser. Hvis du kan fikse dette vil du også fikse dine destruktive tiltrekningsmønstre. Hvordan fikser man psyken? Terapi, selvutviklingsarbeid av mange slag, meditasjon, yoga, qigong, hypnose. Terapier som er myntet på å løse opp underbeviste spenninger knyttet til psykiske sår fra barndommen kan være spesielt nyttig. Rosenterapi for eksempel gjør dette. Du kan også ta en titt på denne artikkellen som har en haug av tips for hvordan man heler seg selv slik at man får mere konstruktive tiltrekningsmønstre: http://therawness.com/reader-letters-1-part-5/ takker for gode råd, men jeg ba ikke om noen personlighetsanalyse. du kjenner ikke meg, så du kan vel egentlig ikke uttale deg om hvordan min personlighet er, kan du det? det er riktig at jeg har dårlig selvtillit til tider ja.. men tror mye av grunnen til det er at jeg har opplevd en del negativt, vemmelige folk, drittkommentar om jeg har vært tøff nok til å ta igjen.. ja generelt, mye som gjør at jeg har fått dårlig selvtillit. men som sagt, den svinger veldig. kan føle meg veldig bra når jeg har ordnet meg. likevel er det bare badboys som kommer. snille også, men de blir ikke interesserte. er ikke rart da, at jeg tviler på meg selv, ikke føler meg pen nok, bra nok osv er det vel? hvem føler seg bra nok når man kun opplever dritt? tror det er en ond sirkel.. også kjempelett for folk som ikke har opplevd så mye negativt selv, og få andre til å føle seg små, når vi klager over problemer. dere kan jo ikke skjønne det, dere har jo aldri hatt lignende problemer selv, eller hva? er som å brekke et bein... de som ikke har brukket et bein, kn de forstå hvordan det føles for andre kanskje? nei! riktig det, jeg vil gjerne ha terapi, yoga,.. har prøvd mye. også opptatt av å være snill mot andre. tror ikke alle liker snille folk.. er visst for kjedelig. nei,da folk liker de som tar størst plass. dette gjelder både gutter og jenter virker det som.
Sunniva86 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #38 Skrevet 28. april 2012 Du finner den bra gutten når du ikke bare venter på at gutta sjekker deg, men går selv inn for å sjekke. Det er ofte badboys som sjekker jenter. Den snille gutten er gjerne ikke den som vil ha sex på første måtet eller går rundt og jakter på rype. helt sant:) er bare ganske sjenert selv og ikke så fan av å sjekke opp. synes ikke de virker interessert da heller, men skal definitivt prøve. takker for et godt svar, i motsetning til en rekke andre personangrep fra taperfolk her inne. synd at de skal ødelegge et seriøst forum som kvinneguiden, som er ment for empati og støtte av andre mennesker. men det er klart, folk som aldri har opplevd en dritt selv, de burde ikke ha ytringsfrihet til å slenge noe som helst, spør du meg. ha en fin kveld!
Sunniva86 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #39 Skrevet 28. april 2012 ja, han er enten: - hjemme å puler dama - ute i skogen ved en innsjø og fanger fisk med bare hendene - er på spillekveld med kompisene - jobber dag og natt - sitter hjemme å ser på tv flere forslag til hvor han er? helt enig! er så møkklei mas om selvtillit, selvrespekt. blæh! er en gutt et rasshøl, vel så ER han vel det før eller siden mot hvilken som jente uansett!!!! TYPISK at de snille er ved innsjø og fanger fisk med bare hendene ja! haha! hmm flere forslag.. tja.. -prest? -sinnsykt sportsinteressert, og går aldri ut (er forresten usikker på om dette kan kategoriseres som goodguys) -homo (møtt flere allrighte homoer enn hetro her i utlandet. det sier LITT, gutter. dessverre, men det gjør det.) skjerp dere for faen!!
Gjest .-L-. Skrevet 29. april 2012 #40 Skrevet 29. april 2012 (endret) For meg så virker det som du trenger å bli voksen. Nå vet ikke jeg hva som skremmer vekk de snille guttene, men jeg blir fort sliten av damer det hele tiden er drama med. Jeg vet at det hadde fått meg til å løpe. Et tips hvis du vil ha en snill gutt, kan være å roe ned. Endret 29. april 2012 av .-L-. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå