kubrak Skrevet 8. juni 2012 #161 Skrevet 8. juni 2012 til å ikke ane noe om meg, min historie, mine erfaringer.. nada, bortsett fra det jeg har fotalt her, vil jeg si du drar JÆVLIG feil beslutninger her nå. når man er deprimert og sliter med selvmordstanker pga MYE motstand, bare drittgutter og generelt blitt behandla som søppel + selvtillitsproblemer og ja, bare drit. vel, da er det lett å tenke at hvorfor gidder man egentlig å leve i en drittverden som dette!! men jeg vil på tross av dette heller være meg, enn en som deg. i det minste har jeg empati og forståelse for andre mennesker. hvilket er langt mer enn hva du kan skryte på deg, ditt jævla nek!! Tingen er at det er både sult, sykdom og elendighet i verden, uten at de som rammes nødvendigvis sliter med dyp depresjon og får selvmordstanker. Bortimot alle problemer skal i utgangsåunktet være værre. Ser du tegninga? Du er ikke mentalt sterk (som du selv påstår) bare fordi du ungikk å ta selvmord til tross for at du var på nippet til å gjøre det. Det er direkte selvmotsigende. Når det kommer til min empati og forståelse: Jeg prøver å gi deg en vekker, altså gi deg innsikt i at dine problemer er til å le av, slik at du da forhåpentligvis kan ta problemene dine mindre tungt. 1
Sunniva86 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #164 Skrevet 20. juni 2012 Tingen er at det er både sult, sykdom og elendighet i verden, uten at de som rammes nødvendigvis sliter med dyp depresjon og får selvmordstanker. Bortimot alle problemer skal i utgangsåunktet være værre. Ser du tegninga? Du er ikke mentalt sterk (som du selv påstår) bare fordi du ungikk å ta selvmord til tross for at du var på nippet til å gjøre det. Det er direkte selvmotsigende. Når det kommer til min empati og forståelse: Jeg prøver å gi deg en vekker, altså gi deg innsikt i at dine problemer er til å le av, slik at du da forhåpentligvis kan ta problemene dine mindre tungt. jeg har aldri vært på nippet til å ta selvmord. men TANKENE er noe annet! hvem er DU egentlig?! til å uttale deg om noe som helst? hva er det som gikk såpass galt i ditt eget liv, at du ser deg nødt til å slenge masse crap til en person du overhodet ikke kjenner? har du forsøkt å se deg selv i speilet? hvor patetisk er ditt eget liv, som gjør det så fristende for deg å slenge masse tull til en fremmed person? har du noen gang tenkt over det kanskje? jeg er mentalt sterk, så du kan egentig bare holde kjeft! ok, så du mener at alle som ikke lider av sult og lidelser, de har ingen rett til å være deprimerte? så det med at folk er deprimerte i norge, det er egentlig bare tøys og tull? jøss, skal si du har gode argumenter! NOT! kom deg vekk fra forumet din TAPER!!!!!!! jeg er her for å få hjelp, støtte og gode ord. ikke snusfornuftige pissråd som du mest sannsynlig ikke tror på selv en gang! skaff deg et liv isteden! det er mitt råd til deg!
Sunniva86 Skrevet 20. juni 2012 Forfatter #165 Skrevet 20. juni 2012 Les boka Why men marry bitches. nei, merker jeg blir irritert bare av tittelen på boka. ja, så menn vil gjerne ha en bitch? så man må bli bitch med andre ord? skal gi dere bitch jeg! væææææææ sinna! men går litt bedre nå, hjemme i norge igjen. ting begynner å falle på plass, blitt mer voksen, mer klar på hva jeg søker i livet..
Steinar40 Skrevet 21. juni 2012 #166 Skrevet 21. juni 2012 nei, merker jeg blir irritert bare av tittelen på boka. ja, så menn vil gjerne ha en bitch? så man må bli bitch med andre ord? skal gi dere bitch jeg! væææææææ sinna! men går litt bedre nå, hjemme i norge igjen. ting begynner å falle på plass, blitt mer voksen, mer klar på hva jeg søker i livet.. Kvinnfolk som kan velge blir ofte ei såkalt bitch pga oppførselen til mannfolk. Så hvem som egentlig er årsaken til problemene kan diskuteres.
kubrak Skrevet 22. juni 2012 #167 Skrevet 22. juni 2012 jeg har aldri vært på nippet til å ta selvmord. men TANKENE er noe annet! hvem er DU egentlig?! til å uttale deg om noe som helst? hva er det som gikk såpass galt i ditt eget liv, at du ser deg nødt til å slenge masse crap til en person du overhodet ikke kjenner? har du forsøkt å se deg selv i speilet? hvor patetisk er ditt eget liv, som gjør det så fristende for deg å slenge masse tull til en fremmed person? har du noen gang tenkt over det kanskje? jeg er mentalt sterk, så du kan egentig bare holde kjeft! ok, så du mener at alle som ikke lider av sult og lidelser, de har ingen rett til å være deprimerte? så det med at folk er deprimerte i norge, det er egentlig bare tøys og tull? jøss, skal si du har gode argumenter! NOT! kom deg vekk fra forumet din TAPER!!!!!!! jeg er her for å få hjelp, støtte og gode ord. ikke snusfornuftige pissråd som du mest sannsynlig ikke tror på selv en gang! skaff deg et liv isteden! det er mitt råd til deg! Wow... snakker om å ta det ille opp. Jeg forsøker jo faktisk å hjelpe deg. Hadde jeg kjent deg og sagt det face to face med deg foran en gjeng andre folk hadde jeg vært drittsekk, ja, men over et anonymt forum så blir det noe helt annet. Jeg skjønner godt at det er kleint når folk peker ut skavanker o.l. men anonymt over internett burde det gå greit at jeg forteller direkte hva jeg mener. Synd for deg at du ikke klarer å ta iallfall noe av rådene mine innover deg, men istedet tilsynelatende blir fornærmet og nærmest freaker ut. så det med at folk er deprimerte i norge, det er egentlig bare tøys og tull? Nei overhodet ikke, men din problemstilling virker for meg noe konstruert og påvirker deg i større grad enn det burde, i mine øyne. At du synes det er kjipt med badboys er greit og normalt nok det, men selvmordstanker høres for meg ut som i overkant av det som er nødvendig. Til syvende og sist blir mitt råd til deg å prøve å innse akkurat det, for så å forhåpentligvis kunne move on. Og om du er mentalt sterk eller ikke har jeg ikke forutsetninger for å si noe konkret om. Om du vil kan du jo forresten fortelle meg hva du mener det innebærer å være mentalt sterk (har selv ingen klar definisjon på det). Spør av ren nysgjerrighet.
Shades Skrevet 22. juni 2012 #168 Skrevet 22. juni 2012 Sunniva86: Bare skumleste litt, men er du nerd :-D Vi liker nerder :-D (Dette var ikke sarkasme)
Gjest Anna.S Skrevet 22. juni 2012 #169 Skrevet 22. juni 2012 Til TS: Dropp dating og mannfolk tanker i minst 2 måneder. Bruk tiden på å jobbe med deg selv, hvordan du reagerer, hva du lar påvirke deg, hva du egentlig leter etter osv. Jeg tror virkelig du stresser rundt og lager mer problemer for deg selv enn du har godt av. Tro meg, jeg sier ikke dette fordi jeg sitter på min høye hest, men fordi jeg har hatt det på samme måte som deg i mange mange år. Ikke kast bort flere år av livet ditt på å se det verste i folk, være bitter pga tidligere erfaringer eller la deg påvirke av andre menneskers negativitet. Blir glad i deg selv, se din egen verdi og finn deg en skikkelig snill og god gutt når du har fått livet ditt i balanse Trives du med livet ditt uten en mann vil du finne den rette 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå