Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Tenkte å dele min frustrasjon her inne på singelforumet. Jeg simpelten orker ikke mer! ok, jeg er så sint at jeg ikke orker å bruke stor bokstav eller noe, de som er her for å klage på andres stavefeil, vennligst brenn og drit i å svar. vil kun ha seriøse råd. hvor skal jeg begynne.. føler jeg har en del problemer egentlig, hovedproblemet er svaiende selvtillit og at jeg alltid faller for badboys som gang på gang sårer meg, gjør meg til en sur person og er aldri nok i lengden.

jeg bor nå sammen med en gutt som jeg har hatt sex med to ganger. vi bor i utlandet og studerer her, møttes her, kjente hverandre ikke fra før. bor også andre her fra andre land. jeg føler meg utrolig ensom. har det vondt inni meg, setter på meg pokerfjeset hver dag og later som jeg har det bra. men sannheten er at jeg har ikke det. jeg har det bra når jeg er med venner, finner på noe. jeg er sosialt sterk, utadvendt, men også sjenert. tror ejg er høysenstiv, altså veldig følsom for hva folk sier, lyder osv. utrolig slitsomt å være en så sammensatt person. jeg gjør det bra på studiet, studerer spansk. fått venner på skolen og utenfor, har et sosialt nettverk, et liv rett og slett.

problemet er nå: fikk besøk av en tidligere flørt fra samme by i Norge. han behandlet meg som dritt, tullet og kalte meg "hore" osv. skal man liksom tåle sånt fra gutter? problemer er at han er helt sykt god i senga, samme som han jeg bor med. jada, orker ikke dømming. sex er viktig, og sånn er det med den saken!! problemet er at enten så faller jeg ikke for snille gutter fordi de er kjedelige, har ingenting å komme med, dårlig humor eller bare drittråkige, gjør alt jeg sier, ingen utfordring. dersom jeg har vært så heldig å møte på noen snille gutter så har de blitt uinteressert og synes jeg er for vill for de å takle. jeg er ikke typen som sitter hjemme og venter på noen gutt, akkurat som samantha i sex and the city sier! jeg er en fri kvinne, og jeg synes faen meg det er på tide at jenter står opp for seg selv og ikke finner seg i å være det svake kjønn som blir tråkket på av dritt mannfolk! problemet mitt er at jeg trenger en snill og god gutt, men hva finner jeg? bare badboys. de ødelegger alt, humøret, skolegang, alt.. av og til er jeg så deprimert at jeg til og emd har selvmorstanker, selv om jeg ALDRI ville gått så langt. jeg er en fighter, jeg klarer meg.

føler jeg burde gå til terapaut, er så utrolig lei av å være så sterk, når jeg føler verden bare tråkker på meg og utnytter meg uansett hva jeg foretar meg, så blir alt feil. jeg prøvde å gjøre roomien min sjalu, men var selvdestruktiv isteden.

jeg er kjempe ensom og lei meg. venninnene mine får kjærester i hytt og pine. aldri jeg. skammer meg over å være 25 år og aldri hatt kjæreste. hva er vitsen med å leve i en verden som er så kynisk og hard? hvor mennesker kun prøver å få makt, være bedre enn deg, tråkke på deg?? noen single som har kjent det sånn før?

føler roomien min tror jeg driver bordell nå, siden jeg hadde to gutter her i 3 dager, og hadde meg emd han ene. vi hadde en flørt før. det burde vært åpenlyst at vi hadde det nå og, men han virka ikke det spor sjalu. altså bryr han seg vel ikke om meg i det hele tatt, bare lyst til å utnytte meg. dersom jeg finner noen snille gutter, så holder de meg fast (bokstavelig talt) og ejg føler jeg blir helt kvelt. de er sykt irriterende, finnes ikke morsomme og kjempe desperate. helt forferdelig det også!!! hvorfor møter jeg bare enten eller?!

jeg er en god person, snill mot andre. men er veldig lei meg. føler jeg er for snill, alle utnytter det. orker ikke mer...

det hjelper ikke å høre at gutten kommer når jeg minst venter det, for han gjør faktisk ikke det. det er bare bullshit. hv bør jeg gjøre? gå til psykolog? hvordan får man god selvtillit, når alle rundt en behandler som dritt og verdløs konstant? er det rart jeg tviler på meg, selv, blir usikker, lett offer for manipulerende mennesker? er det rart?! jeg ahr hatt en streng læreroppdragelse, oppfører meg prektig og fint. likevel digger jeg vill sex og har en veldig motstridende personlighet. jeg gir opp.

er det noen som kjenner seg igjen i noe av dette? har dere noen tips til å komme ut av disse tankemøsntrene? jeg er frustrert og lei meg konstant.. lei av å være snill person som blir behandla som dritt. kommer ejg til å dø ensom?? med huset fult av katter? er det noe med meg som er så forbanna avstøtende på de jeg vil ha?? hvorfor i hevelte finnes det par, når alle vil ha det de ikke kan få?

hilsen frustrert og ensom jente :(

Hvis du er en så sterk og fri kvinne som du påstår så hadde du ikke vært så innmari avhengig av en mann for å føle deg bra. Noe å tenke på kanskje?

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok. mulig dette er helt feil, men for meg virker du som en av disse snille vennene, som kanskje er litt bitter for at damer kommer grinende til deg når det går dårlig med badboys? vel, jeg skal fortelle deg noe jeg. kvinner går ikke bevisst inn i noe og tenker "yes! nu badboy! wohoo, klar for å bli såret nok en gang!" de TROR gutten kan være allright, men NEI, så er han plutselig ikke det!

ikke uttal om å være selvstendig eller ikke, please. jeg er selvstendigheten selv, bor i utlandet, flyttet hit helt alene. SELVSTENDIG er en ting ja, men fy faen så ensomt det er! man kan heller ikke velge hvem man tiltrekkes av.. men jobber med det!

Har du hørt om det å kunne lære av dine feil?

Det første tegn på galskap er når du gjør akkurat det samme om igjen, men regner med et annet resultat.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Skrevet

ok. mulig dette er helt feil, men for meg virker du som en av disse snille vennene, som kanskje er litt bitter for at damer kommer grinende til deg når det går dårlig med badboys? vel, jeg skal fortelle deg noe jeg. kvinner går ikke bevisst inn i noe og tenker "yes! nu badboy! wohoo, klar for å bli såret nok en gang!" de TROR gutten kan være allright, men NEI, så er han plutselig ikke det!

ikke uttal om å være selvstendig eller ikke, please. jeg er selvstendigheten selv, bor i utlandet, flyttet hit helt alene. SELVSTENDIG er en ting ja, men fy faen så ensomt det er! man kan heller ikke velge hvem man tiltrekkes av.. men jobber med det!

Nei, det de sier er:

yes! nu badboy! wohoo, klar for å fikse hodet til en bad boy nok en gang!

Av ukjente grunner har kvinner en hang til å velge menn som trenger å fikses.

AnonymBruker
Skrevet

Orker ikke å lese hovedinnlegget da det mangler avsnitt. Men vil på generelt grunnlag si som sant er, kvinner fortrekker som regel slemme menn. Så når dere da etterpå kommer grinende til den snille vennen deres for sympati, hvorfor i alle verdens dager skulle han bry seg? Trodde kvinner var selvstendige nok til å ta ansvar for sitt eget liv jeg.

For noe tøys. Hva bygger du denne generaliseringen på? Og hva legger du i kvinner? De fleste hunkjønn jeg kjenner kunne kanskje la seg fasinere av badboys i tenårene, men som voksne kvinner kjenner jeg ingen som har noe ønske om å redde en badboy.

For å generalisere litt jeg og, så føler jeg at myten om at voksne kvinner foretrekker badboys og ikke vil ha de snille og ordentlige mennene er noe menn som har vansker med å få seg dame trøster seg med. Det er ikke deres skyld at de ikke får seg dame, det er fordi alle damer kun vil ha slemme menn. Hvis du er en singel mann som sliter med å få deg dame så er det ikke fordi du ikke er slem nok.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Orker ikke å lese hovedinnlegget da det mangler avsnitt. Men vil på generelt grunnlag si som sant er, kvinner fortrekker som regel slemme menn. Så når dere da etterpå kommer grinende til den snille vennen deres for sympati, hvorfor i alle verdens dager skulle han bry seg? Trodde kvinner var selvstendige nok til å ta ansvar for sitt eget liv jeg.

Du snakker om damer som ikke har kommet ut av fjortismode enda.

Greien er at damer trenger å lære slik som vi. De må gjerne brenne seg på 10 badboys før de forstår at: "faen, dette går ikke. Jeg trenger å finne meg en snill mann".

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

For å generalisere litt jeg og, så føler jeg at myten om at voksne kvinner foretrekker badboys og ikke vil ha de snille og ordentlige mennene er noe menn som har vansker med å få seg dame trøster seg med. Det er ikke deres skyld at de ikke får seg dame, det er fordi alle damer kun vil ha slemme menn. Hvis du er en singel mann som sliter med å få deg dame så er det ikke fordi du ikke er slem nok.

No doubt.

Den frustrerte og dumsnille manns dom over kvinnen. :)

Men det er en mellomting mellom å være bad boy og nice guy, nemlig en nice guy som har en seksuell edge og er litt røff i kantene. Jeg liker å tro at dette er den mannen flest kvinner foretrekker.

:)

AnonymBruker
Skrevet

Enig. Nice guys tar det som en selvfølge at de fortjener damer fordi de er nice, men damer liker jo ikke nice guys. Så da er det passe teit å gå rundt og tro at man fortjener damer, når man ikke gir damene det de vil ha.

Gjest tancos
Skrevet

Enig. Nice guys tar det som en selvfølge at de fortjener damer fordi de er nice, men damer liker jo ikke nice guys. Så da er det passe teit å gå rundt og tro at man fortjener damer, når man ikke gir damene det de vil ha.

Dette mener jeg er helt feil. Damer liker snille menn med styr på hygiene, økonomi, karriere, personlighetstrekk osv.

Jeg merker at de fleste gutter som ser utrolig bra ut og har en mandig væremåte er de som ofte får seg dame. Derfor blir ofte disse stemplet som badboys når de egentlig er niceguys.

• Liker 2
Skrevet

Hvis du er en så sterk og fri kvinne som du påstår så hadde du ikke vært så innmari avhengig av en mann for å føle deg bra. Noe å tenke på kanskje?

angripende og kvasse kommentarer som det der gidder jeg ikke ta til meg. har du ikke bedre ting å gjøre enn å kritisere folk du ikke kjenner fordi jeg prøver å finne kjærligheten? gjør ikke alle det?! det går ann å være sterk og uavhengig, men fortsatt være på søken etter kjærlighet, eller hva? eller er jeg kankje alene om det?" please. fortalt tråden, din taper!!

Skrevet

Har du hørt om det å kunne lære av dine feil?

Det første tegn på galskap er når du gjør akkurat det samme om igjen, men regner med et annet resultat.

det første tegnet til at tråden stadig blir ryddet av personangrep, er at slike som deg tar seg tid til å uttale seg!! vil heller kalle det galskap og skrive nedsettende og sårende kommentarer til en person (les: meg) som ber om SAKLIGE og råd fra EMPATISKE mennesker! vennligst forlat tråden er du snill.

Skrevet

No doubt.

Den frustrerte og dumsnille manns dom over kvinnen. :)

Men det er en mellomting mellom å være bad boy og nice guy, nemlig en nice guy som har en seksuell edge og er litt røff i kantene. Jeg liker å tro at dette er den mannen flest kvinner foretrekker.

:)

helt enig! endelig en som har forstått poenget. anglina jolie sier i en film (husker ikke hvilken) "women don't like questions." det er SÅ sant! ikke misforstå, ikke slutt å stille damer spørsmål, men ikke vær dumsnille, plagsomme og intervju oss på en plagsom måte!! ikke gå rundt med et naivt smil og vær ole Brumm, det funker ikke! nice guy med seksuell edge og litt røff i kantene er drømmen. har også merket meg at gutter er ekstreeemt redde for å være for snill, og da er det som om de PRØVER å være slemme! det er også latterlig. vær dere selv, bare slapp av, ikke vær desperate!

føler jeg bare møter enten eller, og det er jeg jo ganske dritlei. :/

Skrevet

Dette mener jeg er helt feil. Damer liker snille menn med styr på hygiene, økonomi, karriere, personlighetstrekk osv.

Jeg merker at de fleste gutter som ser utrolig bra ut og har en mandig væremåte er de som ofte får seg dame. Derfor blir ofte disse stemplet som badboys når de egentlig er niceguys.

vel, har fortsatt til gode å møte denne karen. møter enten bare gutter som holder veska mi og er rett og slett stalkers, eller da altså, vår kjære badboy som ikke kunne brydd seg mindre. disse nice guysene du snakker om, vel- de har vel alt dame, tenker jeg. :/

Skrevet

det første tegnet til at tråden stadig blir ryddet av personangrep, er at slike som deg tar seg tid til å uttale seg!! vil heller kalle det galskap og skrive nedsettende og sårende kommentarer til en person (les: meg) som ber om SAKLIGE og råd fra EMPATISKE mennesker! vennligst forlat tråden er du snill.

Det er meningsløst å gi deg noen råd så lenge du bare hører på det du vil høre.

• Liker 3
Skrevet

helt enig! endelig en som har forstått poenget. anglina jolie sier i en film (husker ikke hvilken) "women don't like questions." det er SÅ sant! ikke misforstå, ikke slutt å stille damer spørsmål, men ikke vær dumsnille, plagsomme og intervju oss på en plagsom måte!!

Jepp, kvinnfolk hater alle spørsmål de ikke klarer å svare på. Det er sant.

• Liker 3
Skrevet

Det er meningsløst å gi deg noen råd så lenge du bare hører på det du vil høre.

altså, når du beskylder en person du ikke kjenner for å være gal, - da sier vel det strengt tatt litt mer om dine egne personlighetstrekk enn mine??

Skrevet

fikk besøk av en tidligere flørt fra samme by i Norge. han behandlet meg som dritt, tullet og kalte meg "hore" osv. skal man liksom tåle sånt fra gutter? problemer er at han er helt sykt god i senga, samme som han jeg bor med. jada, orker ikke dømming. sex er viktig, og sånn er det med den saken!!

Det er visst ikke helt lett å finne, så det er naturlig å bli avhengig av en som behandler deg sykt bra i senga. Som en sexgal slut på soverommet. Som kan sine ting. Som vet hva som tenner damer. Og er i kontakt med villdyret i seg.

Dette er noe alle må lære seg på et stadium. Kanskje badboyen lærte dette da han var 17. Du kan med fordel finne noen som har lært seg dette litt senere i livet. Eller du kan lære ham opp selv. Menn som i utgangspunktet er respektfulle kan læres opp til å gi deg langt bedre sex enn badboy'en din.

Det er tross alt sex'en vi alle er skapt for å oppsøke - dama som fruktbar og mannen som sterk og som gjør som han vil uten å be om tillatelse og uten å plage.

Behandler ikke elskeren deg med respekt utenfor sexlivet er han ikke verdt å samle på. Du må finne på noe nytt.

Jeg foreslår følgende eksperiment. Finn en nice guy via nettet eller på gata. Når du får ham hjem forteller du ham helt ærlig, utenfor senga, hva som tenner deg maksimalt. For eksempel at han klasker deg hardt på rompa mens han tar deg i to'ern, holder deg hardt i nakkehåret og kaller deg en slut. Og at han ikke spør deg om råd under selve akten.

• Liker 1
Skrevet

Jepp, kvinnfolk hater alle spørsmål de ikke klarer å svare på. Det er sant.

vi hater kjedelige spørsmål også. eller generelt å kjede oss :P

Skrevet

vi hater kjedelige spørsmål også. eller generelt å kjede oss :P

Ja, er det noe rart at det går til helvete da?

Nei.

• Liker 2
Skrevet

altså, når du beskylder en person du ikke kjenner for å være gal, - da sier vel det strengt tatt litt mer om dine egne personlighetstrekk enn mine??

Jeg sier at du må lære av dine feil.

Når du gjør samme feilen om igjen; så kan du faktisk ikke regne med noe bedre resultat.

Skjønner?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...