Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure-mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pasta carbonara.

Når jeg lager det hjemme pleier jeg å bruke double-cream, masse parmesan, bacon, hvitløk og fersk spaghetti. Slik at det blir en fin kontrast mellom den kremete, ostete spaghettien og den salte bacon og den freshe hvitløkssmaken. Er bare 900 kalorier per porsjon.

Og rødvin er must til.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, har aldri sett for meg at funker, det heller. Har du mer spennende på lager? Må jo prøve dette!

Sort pepper på brunost :jepp: For ikke å snakke om det som var den store slageren da jeg gikk i barnehagen: lyse frøknekkebrød, leverpostei og bringebærsyltetøy! Jeg måtte prøve det igjen for et par år siden, men da ble det ovnsbakt leverpostei (i bhg gikk det i den gule boksen) og rørte bringebær på godt brød. Det var faktisk minst like godt som jeg husker det fra jeg var barn :spise:

Skrevet

Sort pepper på brunost :jepp: For ikke å snakke om det som var den store slageren da jeg gikk i barnehagen: lyse frøknekkebrød, leverpostei og bringebærsyltetøy! Jeg måtte prøve det igjen for et par år siden, men da ble det ovnsbakt leverpostei (i bhg gikk det i den gule boksen) og rørte bringebær på godt brød. Det var faktisk minst like godt som jeg husker det fra jeg var barn :spise:

For noen morsome matvaner dere har! Jeg har bare den typisk kjedelige fullkornsbrød-med-brunost-vanen... :P

Skrevet

For noen morsome matvaner dere har! Jeg har bare den typisk kjedelige fullkornsbrød-med-brunost-vanen... :P

En skal ikke kimse av fullkornsbrød med brunost! Men om du slenger på litt bringebærsyltetøy så blir det ekstra godt:-D

Skrevet

En skal ikke kimse av fullkornsbrød med brunost! Men om du slenger på litt bringebærsyltetøy så blir det ekstra godt:-D

Det skal prøves! Funker det bare med bringebær, eller funker andre typer syltetøy også?

Skrevet

Det skal prøves! Funker det bare med bringebær, eller funker andre typer syltetøy også?

Blåbærsyltetøy fungerer også:-)

AnonymBruker
Skrevet

Kremtopper. Sitter og gumler en eske akkurat nå :sjenert:

Skrevet

Brldskive med leverpostei, gulost og tomat var en hit på internatskole! Er ikke så glad i pålegg, så da kombinerer og varierer man det utvalget man liker!;)

AnonymBruker
Skrevet

Loff med masse peanøttsmør og syltetøy. Og smør under peanøttsmøret..

Skrevet (endret)

Wienerpekan.

Både på den kaloririke måten, og fordi det bortsett fra meg virker som det bare er folk over 80 som spiser det. Alle fniser litt av meg hvis jeg forteller dem at jeg liker det, men det er så godt.

(Ikke si det til noen :sjenert:)

Endret av BusteMartePinn
Gjest Meridius
Skrevet

Pasta carbonara.

Når jeg lager det hjemme pleier jeg å bruke double-cream, masse parmesan, bacon, hvitløk og fersk spaghetti. Slik at det blir en fin kontrast mellom den kremete, ostete spaghettien og den salte bacon og den freshe hvitløkssmaken. Er bare 900 kalorier per porsjon.

Og rødvin er must til.

Hørtes nam nam ut. Ble sulten nå :fnise:

Er alt for glad i mat, så jeg klarer ikke å velge. Varier derfor hele tida.

Gjest O___o
Skrevet

Sesamburgeren man får kjøpt ved samfundet? Isåfall, YUM!!!!!

<3 <3 <3

Gjest Borghild
Skrevet

Burger med masse pommes frites og uten brød. Nam! Fryktelig usunt, men fryktelig godt. Elsker også potetgull og all slags godis.

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Wienerpekan.

Både på den kaloririke måten, og fordi det bortsett fra meg virker som det bare er folk over 80 som spiser det. Alle fniser litt av meg hvis jeg forteller dem at jeg liker det, men det er så godt.

(Ikke si det til noen :sjenert:)

Du er nok ikke den eneste under 80 som liker det, jeg er selv svært glad i wienerpekan og wienerbrød :sjenert: Gjerne med en iskaffe til...;)

Endret av Vinglepetra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...