aglaea Skrevet 7. mai 2012 #81 Skrevet 7. mai 2012 Pølsebrød med ketchup og sprøløk, UTEN pølse Er liksom lov når man er liten, men tør ikke spise det foran andre nå som jeg er voksen Spiser det ikke særlig ofte da.. Ellers bryr jeg meg ikke så mye om folk synes jeg spiser usunt. Har jeg lyst på chips og dip i helgen, så spiser jeg det! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2012 #82 Skrevet 11. mai 2012 Når det er sånn passe mye peanøttsmør igjen på glasset at jeg kan klare å spise alt på en gang liker jeg å ta syltetøy opp i, blande sammen og spise det med skje:) Det hender også at jeg har kjøpt en av de frosne syltetøyboksene fra Nora og spist hele boksen for seg selv. Men det er egentlig litt for dyrt for meg. Ja jeg liker syltetøy... Stort sett er min guilty pleasure-mat å spise pålegg uten brød. 1
akrich88 Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #83 Skrevet 11. mai 2012 Angrer på at jeg starta denne tråden... Blir jo fysen på ALT! 4
LukaFrost Skrevet 12. mai 2012 #84 Skrevet 12. mai 2012 Jeg lager sjokolademousse og pisker den ikke så veldig stiv. Så spiser jeg den mens den er passe myk og ikke har vært i nærheten av kjøleskapet.
skruf Skrevet 12. mai 2012 #85 Skrevet 12. mai 2012 Jeg bruker å røre sammen en boks tunfisk, rømme, majones, sylteagurker, salt og pepper når jeg er fysen på noe.....utrolig godt! Men ser litt kvalmende ut.... Og hjemmebakt, nystekt brød med skikkelig smør, brunost og rå løk på brunosten...... For ikke å snakke om brødskive med peanuttsmør, syltetøy og banan..... Åhh...nå ble jeg sulten!
Gjest energibånd Skrevet 12. mai 2012 #86 Skrevet 12. mai 2012 Brød med nugatti (MASSE nugatti), jordbærmilkeshake fra Burger King og chips.
skruf Skrevet 12. mai 2012 #87 Skrevet 12. mai 2012 Brød med nugatti (MASSE nugatti), jordbærmilkeshake fra Burger King og chips. Eldstejenta her i heimen liker å dyppe chipsen i milkshaken på Burger King......... Har personlig aldri prøvd det, men hun bedyrer at det er skikkelig godt!
Gjest Katee Skrevet 12. mai 2012 #88 Skrevet 12. mai 2012 En browniesaktig kake fra Fria som spises rett etter at den er tatt ut av fryseren Og chips!
Gjest Liss`pia Skrevet 12. mai 2012 #89 Skrevet 12. mai 2012 Sjokoladepålegg og prim rett fra boksen :gjeiper:
akrich88 Skrevet 13. mai 2012 Forfatter #90 Skrevet 13. mai 2012 Jeg bruker å røre sammen en boks tunfisk, rømme, majones, sylteagurker, salt og pepper når jeg er fysen på noe.....utrolig godt! Men ser litt kvalmende ut.... Og hjemmebakt, nystekt brød med skikkelig smør, brunost og rå løk på brunosten...... For ikke å snakke om brødskive med peanuttsmør, syltetøy og banan..... Åhh...nå ble jeg sulten! Brunost med løk? Visste ikke at man kunne kombinere de to, hehe. Kult!
Flynn Skrevet 13. mai 2012 #91 Skrevet 13. mai 2012 Oreokjeks, all mulig sjokolade, og browniesdeig eller cookiedeig... Syns deig er best jeg...
skruf Skrevet 13. mai 2012 #92 Skrevet 13. mai 2012 Brunost med løk? Visste ikke at man kunne kombinere de to, hehe. Kult! Veldig godt! Anbefaler å teste det:-) En annen ting jeg synes er godt på brødskiva er ovnsbakt leverpostei og jarlsberg........(mulig jeg har litt sære smaksløker....)
akrich88 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #93 Skrevet 15. mai 2012 Veldig godt! Anbefaler å teste det:-) En annen ting jeg synes er godt på brødskiva er ovnsbakt leverpostei og jarlsberg........(mulig jeg har litt sære smaksløker....) Haha, har aldri sett for meg at funker, det heller. Har du mer spennende på lager? Må jo prøve dette!
Gjest Violetta Skrevet 15. mai 2012 #94 Skrevet 15. mai 2012 Burger fra McDonalds.... Man skal jo ikke like det når man er 40, men jeg gjør.
akrich88 Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #95 Skrevet 15. mai 2012 Burger fra McDonalds.... Man skal jo ikke like det når man er 40, men jeg gjør. Skal man ikke? Da gruer jeg meg til jeg blir 40 :S Hihi
skruf Skrevet 16. mai 2012 #96 Skrevet 16. mai 2012 Haha, har aldri sett for meg at funker, det heller. Har du mer spennende på lager? Må jo prøve dette! Hmm.....ikke så mye annet spennende på brødskiva, men hvis jeg virkelig skal skeie ut og kose meg så er det supergodt å ta littegranne kaffe i en kopp (sånn en halv cm), også masse vaniljeis i (gjerne med sjokoladebiter), rør masse til det blir som en slags krem:-) Nam
akrich88 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #97 Skrevet 16. mai 2012 Hmm.....ikke så mye annet spennende på brødskiva, men hvis jeg virkelig skal skeie ut og kose meg så er det supergodt å ta littegranne kaffe i en kopp (sånn en halv cm), også masse vaniljeis i (gjerne med sjokoladebiter), rør masse til det blir som en slags krem:-) Nam NAM! :D
addict Skrevet 16. mai 2012 #98 Skrevet 16. mai 2012 (endret) Sesamburgeren man får kjøpt ved samfundet? Isåfall, YUM!!!!! JAAA DEN hjærte smilefjæs Endret 16. mai 2012 av addict
addict Skrevet 16. mai 2012 #99 Skrevet 16. mai 2012 Hva er sesam burger? Burger du får fra ei lita sjappe som heter Sesam. Ligger på Studentersamfundet. Kåret til byens beste flere ganger. Og det er SANT. Sukk.
akrich88 Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #100 Skrevet 16. mai 2012 JAAA DEN hjærte smilefjæs Ja, den er goooood!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå