Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure-mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Pølsebrød med ketchup og sprøløk, UTEN pølse :fnise: Er liksom lov når man er liten, men tør ikke spise det foran andre nå som jeg er voksen :sjenert: Spiser det ikke særlig ofte da..

Ellers bryr jeg meg ikke så mye om folk synes jeg spiser usunt. Har jeg lyst på chips og dip i helgen, så spiser jeg det! :popcorn:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når det er sånn passe mye peanøttsmør igjen på glasset at jeg kan klare å spise alt på en gang liker jeg å ta syltetøy opp i, blande sammen og spise det med skje:)

Det hender også at jeg har kjøpt en av de frosne syltetøyboksene fra Nora og spist hele boksen for seg selv. Men det er egentlig litt for dyrt for meg.

Ja jeg liker syltetøy... Stort sett er min guilty pleasure-mat å spise pålegg uten brød.

• Liker 1
Skrevet

Angrer på at jeg starta denne tråden... Blir jo fysen på ALT!

• Liker 4
Skrevet

Jeg lager sjokolademousse og pisker den ikke så veldig stiv. Så spiser jeg den mens den er passe myk og ikke har vært i nærheten av kjøleskapet.

Skrevet

Jeg bruker å røre sammen en boks tunfisk, rømme, majones, sylteagurker, salt og pepper når jeg er fysen på noe.....utrolig godt! Men ser litt kvalmende ut....

Og hjemmebakt, nystekt brød med skikkelig smør, brunost og rå løk på brunosten......

For ikke å snakke om brødskive med peanuttsmør, syltetøy og banan.....

Åhh...nå ble jeg sulten!

Gjest energibånd
Skrevet

Brød med nugatti (MASSE nugatti), jordbærmilkeshake fra Burger King :sjenert: og chips.

Skrevet

Brød med nugatti (MASSE nugatti), jordbærmilkeshake fra Burger King :sjenert: og chips.

Eldstejenta her i heimen liker å dyppe chipsen i milkshaken på Burger King......... Har personlig aldri prøvd det, men hun bedyrer at det er skikkelig godt!

Gjest Katee
Skrevet

En browniesaktig kake fra Fria som spises rett etter at den er tatt ut av fryseren :strix::daane:

Og chips! :spise:

Gjest Liss`pia
Skrevet

Sjokoladepålegg og prim rett fra boksen :gjeiper:

Skrevet

Jeg bruker å røre sammen en boks tunfisk, rømme, majones, sylteagurker, salt og pepper når jeg er fysen på noe.....utrolig godt! Men ser litt kvalmende ut....

Og hjemmebakt, nystekt brød med skikkelig smør, brunost og rå løk på brunosten......

For ikke å snakke om brødskive med peanuttsmør, syltetøy og banan.....

Åhh...nå ble jeg sulten!

Brunost med løk? Visste ikke at man kunne kombinere de to, hehe. Kult!

Skrevet

Oreokjeks, all mulig sjokolade, og browniesdeig eller cookiedeig... Syns deig er best jeg... :)

Skrevet

Brunost med løk? Visste ikke at man kunne kombinere de to, hehe. Kult!

Veldig godt! Anbefaler å teste det:-)

En annen ting jeg synes er godt på brødskiva er ovnsbakt leverpostei og jarlsberg........(mulig jeg har litt sære smaksløker....)

Skrevet

Veldig godt! Anbefaler å teste det:-)

En annen ting jeg synes er godt på brødskiva er ovnsbakt leverpostei og jarlsberg........(mulig jeg har litt sære smaksløker....)

Haha, har aldri sett for meg at funker, det heller. Har du mer spennende på lager? Må jo prøve dette!

Gjest Violetta
Skrevet

Burger fra McDonalds.... Man skal jo ikke like det når man er 40, men jeg gjør.

Skrevet

Burger fra McDonalds.... Man skal jo ikke like det når man er 40, men jeg gjør.

Skal man ikke? Da gruer jeg meg til jeg blir 40 :S Hihi :)

Skrevet

Haha, har aldri sett for meg at funker, det heller. Har du mer spennende på lager? Må jo prøve dette!

Hmm.....ikke så mye annet spennende på brødskiva, men hvis jeg virkelig skal skeie ut og kose meg så er det supergodt å ta littegranne kaffe i en kopp (sånn en halv cm), også masse vaniljeis i (gjerne med sjokoladebiter), rør masse til det blir som en slags krem:-) Nam :spise:

Skrevet

Hmm.....ikke så mye annet spennende på brødskiva, men hvis jeg virkelig skal skeie ut og kose meg så er det supergodt å ta littegranne kaffe i en kopp (sånn en halv cm), også masse vaniljeis i (gjerne med sjokoladebiter), rør masse til det blir som en slags krem:-) Nam :spise:

NAM! :D

Skrevet (endret)

Sesamburgeren man får kjøpt ved samfundet? Isåfall, YUM!!!!!

JAAA DEN hjærte smilefjæs

Endret av addict
Skrevet

Hva er sesam burger?

Burger du får fra ei lita sjappe som heter Sesam. Ligger på Studentersamfundet. Kåret til byens beste flere ganger. Og det er SANT. Sukk.

Skrevet

JAAA DEN hjærte smilefjæs

Ja, den er goooood!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...