Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure-mat?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Chips kan jo godt være "guilty". Det spørs hvilken krets man vanker i. Om man er en halvfeit FrP-velger, så er det kanskje ikke noe problem, men ja..du skjønner tegninga :gjeiper:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade og gummigodterier!

Pizza er også en ting jeg kan spise hver dag, og Cheeseburger fra BurgerKing!

Gjest Survival
Skrevet

Ferske smultringer. Fordi jeg er LIVREDD for det fettet som er i smultringer, har jeg bare spist det ett par ganger i livet. Jeg spiser det ikke èn gang i året en gang. Men når jeg spiser det, spiser jeg gjerne 2 stk og føler meg som dritt etterpå... Det er verdt det :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Ostepop og pepsi max!

Bryr meg ikke så mye om hva andre synes lenger, det er mitt valg.

• Liker 3
Skrevet

Ostepop og pepsi max!

Amen! :fnise:

Skrevet

Ferske smultringer. Fordi jeg er LIVREDD for det fettet som er i smultringer, har jeg bare spist det ett par ganger i livet. Jeg spiser det ikke èn gang i året en gang. Men når jeg spiser det, spiser jeg gjerne 2 stk og føler meg som dritt etterpå... Det er verdt det :fnise:

Åherregud, ja. Med iskaffe til!

Med sjokoladetrekk på... :rodmer:

Skrevet

Ostepop og pepsi max!

Naaaaaaam!!

Må ut å kjøpe nå, fikke så lyst på pepsi max <3

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Min "guilty pleasure" er masse, masse pålegg på skivene. Jo mer, jo bedre. Prøver å modere meg med andre i nærheten, toppen to skinkeflak per skive, og prøver å redusere sjokoladepålegg. Fra 4 cm tykkelse til 2 cm. :gjeiper:

• Liker 4
Skrevet

*Gomle sjokolade og potetgull*

Må jo bli kvitt det før mandagen er her :fnise:

Skrevet

Min "guilty pleasure" er masse, masse pålegg på skivene. Jo mer, jo bedre. Prøver å modere meg med andre i nærheten, toppen to skinkeflak per skive, og prøver å redusere sjokoladepålegg. Fra 4 cm tykkelse til 2 cm. :gjeiper:

veldig godt å se at jeg ikke er alene! ^^

• Liker 1
Skrevet

Ost og bacon pølse fra bensinstasjon! Med potetsalat og sprøstekt løk i brødet. Og ketchup, hot dog dressing og sennep på pølsa :jepp:

Skrevet

Ost og bacon pølse fra bensinstasjon! Med potetsalat og sprøstekt løk i brødet. Og ketchup, hot dog dressing og sennep på pølsa :jepp:

:sjokkert:

Hadde glemt at ost -og bacon pølse eksisterte. *sikle*

Gjest "gjest"
Skrevet

Kjøttpålegg og så masse majones, tomat og agurk på.

• Liker 1
Gjest Ludovie
Skrevet

Hvis jeg skulle hatt en "guilty pleasure"-greie, så måtte det dreid seg om noe som ikke er produsert på en etisk måte. Og jeg har faktisk ingen sånne, for jeg foretrekker faktisk økologisk egg og kylling fremfor industrivarianten, og jeg synes oppriktig talt at potetgull med solsikkeolje smaker bedre enn variantene med palmeolje og alskens dritt.

Og når det gjelder potetstappe, pommes frites (uten palmeolje!) spaghetti carbonara, biff med béarnaise, og alle mulige andre ting som enkelte mener burde sortere under "guilty pleasure", så er det ikke sånn for meg. Jeg tar heller for meg av slike ting. :sjarmor:

Gjest HunterLady
Skrevet

- Freia Påskeegg (har sikkert spist 50 stk de siste ukene)

- Sprø Mix salt

- Melkedrøm med kjeksbiter og flytende sjokolade.

- Pringles med salt og paprika

Av mat:

- Rullekebab

- Hamburgere

- Kyllingnuggets, pommes frites

- Fløtegratinerte poteter. Kan lage meg en form med bare poteter og spise de alene uten tilbehør!

- Pølsegrateng med masse makaroni

AnonymBruker
Skrevet

Potetgull og holiday-dip (laget med rømme).

Herregud, spiser til jeg sprekker.

Får ikke like dårlig samvittighet om jeg bytter ut chipsen med grønnsaker/riskaker og lager dip'en med mager kesam/tyrkisk yoghurt da.. men jeg synes det smaker bedre når den er laget av rømme :flau:

Gjest Ludovie
Skrevet

Potetgull og holiday-dip (laget med rømme).

Herregud, spiser til jeg sprekker.

Får ikke like dårlig samvittighet om jeg bytter ut chipsen med grønnsaker/riskaker og lager dip'en med mager kesam/tyrkisk yoghurt da.. men jeg synes det smaker bedre når den er laget av rømme :flau:

Jeg synes du burde spise potetgull og holiday-dip laget med rømme. Det er sikkert mye mer tilfredsstillende!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...