Lille Blåklokke Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Taco pizza fra en spesiell plass hær jeg bor. Nam nam.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Tja. Quesadillas, kanskje? Men når jeg først lager noe fettdryppende godt, gidder jeg ikke føler skyld for at jeg faktisk spiser det, altså. Det blir for dumt. Så enten lar jeg være, eller jeg hengir meg helt og fullt til nytelsen, aldeles skamløst. 7
akrich88 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2012 Tja. Quesadillas, kanskje? Men når jeg først lager noe fettdryppende godt, gidder jeg ikke føler skyld for at jeg faktisk spiser det, altså. Det blir for dumt. Så enten lar jeg være, eller jeg hengir meg helt og fullt til nytelsen, aldeles skamløst. Hehe, good for you!
Belle de Jour Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Ostepop! Så innmari ekkelt, men likevel så godt. Så får jeg bare gjemme meg på soverommet med klissete fingre og dårlig ånde.. 1
Fandenivoldsk Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Peanøttsmør. HERREGUD, det er godt. Spiser det aldri lenger, rett og slett fordi jeg vet hvor fort jeg blir "avhengig" av det 1
Bollocks Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg er stoooor fan av ketchup. Og kebab. og sjokolade. Og hamburger med pommes frites Alt, egentlig. Jeg spiser alt som er nært nok til at jeg gidder å hente det.
Anglofil Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 (endret) Ganske fy-fy, men som jeg spiser nå og da selv om jeg er lavkarber (begrensende mengder selvsagt): * Maxboller * Freia Premium mørk sjokolade & mousse * Babygrøt * Ketchup (den uten tilsatt sukker) * Sukkerfritt smågodt * Pepsi Max/Cola Free * Hjemmelagde stekte poteter Ting som er fullstendig fy-fy, men som under spesielle omstendigheter inntas ved sjeldne utskeielser: * Mat fra McDonald's * Kinamat * Ostebriks med servelat * Snack chips * Kolibriegg * Smågodt * Panda-lakris * Pizza * Strawberry daiquiri fra Friday's * Biff fra Friday's med Jack Daniels-saus og potetmos Mvh Yvonne Endret 15. april 2012 av Yvonne 1
Orchideae Skrevet 15. april 2012 #11 Skrevet 15. april 2012 Ristet loff med smør og sukker. Mmmmmmmmmm
Gjest UngKalven Skrevet 15. april 2012 #12 Skrevet 15. april 2012 Sport sjokoladen, den er så knasky. 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #14 Skrevet 15. april 2012 Er det mange som har missforstått begrepet guilty pleasure? I min "ordbok" havner verken chips, brus eller godteri under guilty pleasure. Barnemat derimot hører hjemme på en slik liste, det kommer jo inn i kategorien ting det er litt flaut å innrømme. 9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2012 #15 Skrevet 15. april 2012 Jeg ELSKER barnemat. Bruker å kjøpe slike glass med most spaghetti. Nam! Ellers bruker folk å himle med øynene når jeg spiser ristet skive med smør, sukker og stekt egg på. 2
Gjest Herr Drue Skrevet 15. april 2012 #16 Skrevet 15. april 2012 Er det mange som har missforstått begrepet guilty pleasure? I min "ordbok" havner verken chips, brus eller godteri under guilty pleasure. Barnemat derimot hører hjemme på en slik liste, det kommer jo inn i kategorien ting det er litt flaut å innrømme. Chips kan jo godt være "guilty". Det spørs hvilken krets man vanker i. Om man er en halvfeit FrP-velger, så er det kanskje ikke noe problem, men ja..du skjønner tegninga :gjeiper: 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. april 2012 #17 Skrevet 15. april 2012 stekt lungemos med egg og bønner. det er faktisk grisegodt! 2
Gjest Søgni Skrevet 15. april 2012 #18 Skrevet 15. april 2012 Er det mange som har missforstått begrepet guilty pleasure? I min "ordbok" havner verken chips, brus eller godteri under guilty pleasure. Barnemat derimot hører hjemme på en slik liste, det kommer jo inn i kategorien ting det er litt flaut å innrømme. Ja, men for noen er det kanskje flaut å innrømme at man av og til spiser usunne ting. Akkurat det tror jeg (dessverre?) kan være vanlig i vår tid, spesielt hvis man er en person som synes det er viktig å fremstå som sunn. Hva som er flaut kan i tillegg være avhengig av hvilket miljø man er i, kan jeg tenke meg.
Anglofil Skrevet 15. april 2012 #20 Skrevet 15. april 2012 Er det mange som har missforstått begrepet guilty pleasure? I min "ordbok" havner verken chips, brus eller godteri under guilty pleasure. Barnemat derimot hører hjemme på en slik liste, det kommer jo inn i kategorien ting det er litt flaut å innrømme. Det handler mye om det miljøet man selv er i. Jeg er lavkarber, derfor er det selvsagt litt tabu å innrømme at man faktisk ikke alltid følger "lavkarboreglene" så strikt en gang i blant, mye fordi enkelte er veldig "nei, det er overhodet ikke lov". Nå er ikke jeg redd for å si noen av disse tingene høyt, heller ikke babygrøt, men det er ikke noe jeg annonserer på gata heller. Det som for meg føles litt tabu blir for meg også mine guilty pleasures. Mvh Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå