akrich88 Skrevet 17. april 2012 Forfatter #61 Skrevet 17. april 2012 Rulleebab.. McDonalds.. Sesamburger.. Å herregud alt jeg skal ete når jeg skal til Oslo... SUKK. Også er jeg VELDIG svak for donuts, berlinerboller og boller.................. DRITTLIV. Sesamburgeren man får kjøpt ved samfundet? Isåfall, YUM!!!!!
Belle de Jour Skrevet 18. april 2012 #62 Skrevet 18. april 2012 (endret) Bruk spisepinner, så slipper du ekle fingre Godt forslag! Men da må jeg jo ta en og en pop, i stedet for å trykke i meg flere om gangen.. Nei, jeg er ikke sjarmerende når jeg spiser ostepop, derfor spiser jeg det når jeg er alene:P Edit: og jeg må bare understreke at dette ikke er det absolutt beste jeg vet om som er usunt, heller noe med vekt på guilty pleasure, siden jeg synes det er litt småflaut å spise det siden det er så ekkelt. Endret 18. april 2012 av Belle de Jour
Fortunatus Skrevet 18. april 2012 #64 Skrevet 18. april 2012 Tror det må være chilinøtter! Og så blir jeg så tørst av chilinøtter så da er det bare å dytte innpå med iskald pepsi max.. naaaam. Jeg kan jo glatt spise 150-200 g chilinøtter på en time, og det er jo mye mer energi enn det jeg har bruk for. Derfor spiser jeg det bare et par ganger i året..
Ethereal Skrevet 18. april 2012 #65 Skrevet 18. april 2012 Jeg kommer ikke på noen merkelige guilty pleasures nå i farten, men min absolutte utskeilses-fyfy-favoritt er å spise masse sjokolade og drikke øl eller vin ved siden. Elsker all type sjokolade, spesielt Freia påskeegg, Kvikk Lunsj med havsalt, sjokolade med salt karamell inni. Åh, livet uten sjokolade er ikke like godt som livet med sjokolade.
Tropehus Skrevet 18. april 2012 #67 Skrevet 18. april 2012 Spaghetti alla Capri.. men jeg liker ikke hverken MUKKbollene eller MUKKpølsene.. Så gleden er altså den fryktelig overkokte spaghettien, i tillegg "vanner jeg den ut" så den blir litt tynnere, og har i sterk chillisaus.. Så drikker jeg ganske mye Pepsi Max, selv om det sikkert ikke er sunt eller bra for tennene, så det er på en måte guilty pleasure det også/avhenighet. Ellers så er det kanskje ikke så veldig feminint at ribbe er favorittmaten, men det kan jeg forsåvidt stå for.. Ellers så synes jeg Jack Daniels sausen til TGI er sinnsykt god.. 1
Karmosin Skrevet 19. april 2012 #68 Skrevet 19. april 2012 Torogryte, type Orientalsk. Helst med femminuttersris, så hvit og polert som overhodet mulig. Det er det eneste jeg føler meg sånn god-skyldig for å spise. Det er så tacky. Og så åttitalls-jentekveld. Og så digg. Ostepop er en vesentlig del av ethvert godt kosthold, så det er ikke en guilty pleasure. 2
Kvist Skrevet 19. april 2012 #69 Skrevet 19. april 2012 Vaniljekrem! Helst hjemmelaget som spises lunken. Men piano sin går ned den også. Kan godt ha den oppå oppskåret frukt, men like gjerne alene.
Gjest Herr Drue Skrevet 19. april 2012 #70 Skrevet 19. april 2012 Vaniljekrem! Helst hjemmelaget som spises lunken. Men piano sin går ned den også. Kan godt ha den oppå oppskåret frukt, men like gjerne alene. Hvorfor er hjemmelaga vaniljekrem på oppskåret frukt en guilty pleasure? 1
Kvist Skrevet 19. april 2012 #71 Skrevet 19. april 2012 Hvorfor er hjemmelaga vaniljekrem på oppskåret frukt en guilty pleasure? Fordi det i praksis er fløte, eggeplomme og sukker i store mengder. Og fordi porsjonen og situasjonen ikke er "dessert" men mer fråtsing... 2
Gjest Frk.Franzen Skrevet 20. april 2012 #72 Skrevet 20. april 2012 Babymat glass med biff stroganoff. Men iom jeg bor på en liten plass der de aller fleste vet hvem jeg er og at jeg ikke har barn tør jeg ikke å kjøpe det her. 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2012 #73 Skrevet 21. april 2012 We have a winner :hoppe: . . . . . Tadamm........................... Taco pizza fra en spesiell plass hær jeg bor. Nam nam.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #74 Skrevet 22. april 2012 Spaghetti alla Capri.. men jeg liker ikke hverken MUKKbollene eller MUKKpølsene.. Så gleden er altså den fryktelig overkokte spaghettien, i tillegg "vanner jeg den ut" så den blir litt tynnere, og har i sterk chillisaus.. Skulle til å si rimini, men det er jo spaghetti ala capri den heter nå ja.. Uff ja de pølsene og bollene er fæle, men som deg er jeg også mest fan av spaghettien og sausen.. Heller på masse chillikrydder og gafler i meg Blæææ! Så er det disse nudlene som selges (solgtes) på "kinasjapper", tung-i-ramen eller noe sånt.. Knuse de i passe store biter og spise de rett fra posen.. Åhh, savner den tiden haha.. Uff, glad disse "rettene" ikke er en del av mitt daglige kosthold lenger! Idag har jeg spist popcorn med smørsmak og sjokolade men ser ikke på det som så veldig guilty pleasures egentlig.. Heller ikke at jeg har skyllt det ned med pepsi max og avsluttet med en røyk, heller bare litt harry
BergenBy Skrevet 22. april 2012 #75 Skrevet 22. april 2012 Spiser AKKURAT det som passer meg der og da, uten å få dårlig samvittighet 2
Gjest Herr Drue Skrevet 22. april 2012 #76 Skrevet 22. april 2012 Spiser AKKURAT det som passer meg der og da, uten å få dårlig samvittighet Guilty pleasure handler ikke om å få dårlig samvittighet. Det handler om å være flau overfor andre over at man liker noe. 1
Gjest Navifairy Skrevet 22. april 2012 #78 Skrevet 22. april 2012 Jeg kom på en ting til! Disse Mynthon tyggepastillene. Jeg elsker dem! Har stadig en eske i vesken. De fleste vennene mine mobber meg og kaller det for "gammeldags" og forbinder eskene med bestemødrene sine. Får ofte spørsmål om jeg ikke har kamferdrops på meg også 1
Gjest Nenya82 Skrevet 22. april 2012 #79 Skrevet 22. april 2012 (endret) Brødskive med peanøttsmør OG nugatti ! Det er jo kjempegodt Husker jeg spiste det mye når jeg var liten. Vet ikke om jeg har noen guilty pleasures selv egentlig.Kanskje burger fra burger king.Selv om jeg føler meg jævlig etterpå så er det utrolig godt akkurat der og da Også når jeg var utvekslingsstudent så kom det alltid en bil hver torsdag som solgte varme nystekte berlinerboller med masse sukker og syltetøy.Åhh,de var så gode Var alltid kø utenfor den bilen og jeg kjøpte gjerne 3-4 stykker hver gang den bilen var der. Savn! Ellers er det mange ting som blir nevnt her,men det ser ikke jeg på som guilty pleasures egentlig.Ser heller på det som kos Endret 22. april 2012 av Nenya82 1
lizzie88 Skrevet 5. mai 2012 #80 Skrevet 5. mai 2012 Smelta ost oppå stekt egg har jeg grufullt lyst på ikveld...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå