Gå til innhold

Hva er din guilty pleasure-mat?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du burde spise potetgull og holiday-dip laget med rømme. Det er sikkert mye mer tilfredsstillende!

Jeg gjør også det, i helgen når jeg har "lov" til å skeie ut..

Men prøver å være sunnere i ukedagene, men det hender viljestyrken svikter.. og da prøver jeg å lage en litt "sunnere" versjon av helgekosen :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Bella111
Skrevet

polarbrød med brunost og popkorn krydder (sånn sjokolade) :sjenert:

Gjest Navifairy
Skrevet

Tykke, svææære loffeskiver med masse smør, masse roastbiff-pålegg, maaasse majones og løk.

Nattmat etter fyllekule! Godt jeg sjeldent drikker.

AnonymBruker
Skrevet

Berlinerboller :pls::vekt:

Skrevet

Babygrøt med hvete er så godt! Lenge siden jeg har spist det nå...

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Ostepop og sjokolademelk :sjenert: mange som synes at den kombinasjonen er kvalmende, men jeg bare elsker det :fnise:

Skrevet

Potetchips med paprikasmak og rosiner

Skrevet

Angrer på at jeg starta denne tråden, haha. SÅ mye godt dere nevner!!!

Skrevet

Glass cola og melkesjokolade :rodmer:

Skrevet

Glass cola og melkesjokolade :rodmer:

Må du? :P

Skrevet

Makronene fra Rosenborg Bakeri.. De er helt vannvittige.. Jeg dør bare av tanken... HARDT Å VÆRE PÅ DIETT.

• Liker 1
Skrevet

Rulleebab.. McDonalds.. Sesamburger.. Å herregud alt jeg skal ete når jeg skal til Oslo... SUKK. Også er jeg VELDIG svak for donuts, berlinerboller og boller..................

DRITTLIV.

:P

AnonymBruker
Skrevet

En ekte amerikansk donout med sjokolade (de du får i Norge er ikke i nærheten en gang)

Nugatti uten brød under

Varm nykokt spaghetti med MASSE smør og ost

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kokkosboller.

Kunne lett spist meg til døde på dem.

• Liker 1
Skrevet

Ostepop! Så innmari ekkelt, men likevel så godt. Så får jeg bare gjemme meg på soverommet med klissete fingre og dårlig ånde..

Bruk spisepinner, så slipper du ekle fingre :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Bruk spisepinner, så slipper du ekle fingre :jepp:

Eller en kakegaffel ;) Sambo får fnatt når jeg spiser ostepop med kakegaffel :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Forresten, min guilty pleasure er Biff stroganof pasta, babymat på glass :sjenert: I perioder kan jeg spise et slikt glass til kvelds flere ganger i uka.

AnonymBruker
Skrevet

Rulleebab.. McDonalds.. Sesamburger.. Å herregud alt jeg skal ete når jeg skal til Oslo... SUKK. Også er jeg VELDIG svak for donuts, berlinerboller og boller..................

DRITTLIV.

:P

Hva er sesam burger?

Skrevet

Eller en kakegaffel ;) Sambo får fnatt når jeg spiser ostepop med kakegaffel :sjenert:

Kakegaffel funker og. Men selv finner jeg spisepinnene mest praktisk, da de kniper tak i ostepoppen, i stede for å måtte spidde de med gaffelen :fnise:

:popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...