Gå til innhold

HunterLady sin dagbok

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Dagen har vært veldig bra, takk! :D

Jeg har vært på jobb og fikk til og med gå litt før tiden. Har barnefri idag, så jeg slapp stresset i rushtrafikken med å hente i barnehage osv. Deilig! Så rett hjem til middag bestående av knekkebrød. Er dessverre ikke så kreativ i matveien når jeg er alene.

Men jeg har kjøpt "Hot Taco" fra Kavli og smakt for første gang. Synes den var magnifique på knekkebrød. Anbefales!! :)

Din dag da, Nozzi? Fått kjøpt inn julegaver og slikt?

du får deg jammen noen nye venner her i tråden hver dag du nå hunter!

hot taco ja.... jeg har sett den mange ganger, men har ikke kjøpt den enda fordi jeg er redd for at den er så sterk? er den?

mine måltider består aldri av annet enn knekkebrød, så jeg er litt avhengig av å teste ut nye pålegg :P (... jeg er kjent for snodige kombinasjoner!)

jeg har faktisk kjøpt mine 2 første julegaver i dag!

en til hunden min, og en til broren min sin hund :ler:

hva kjøper man til en stykk far og en stykk storebror!? det er jo helt umulig!

De fortjener egentlig hvert sitt cruiseskip, men det blir litt vanskelig å få til...

Har du noen lure ideer hunter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det. Håper det samme for deg!

Hvem er du for en forresten? Alltid hyggelig med nye "fjes" her inne :)

Bare hyggelig, du. :)

Jeg er ingen spesiell. Ganske anonym her. Ville bare stikke innom en liten tur. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten dere.

Hvilke serier ser dere på?

Haha, Musemartepinn?

Godt å høre at du stort sett er blid da, er best det :) Gleder meg litt til jeg blir ørlite mindre sprettball selv. Det er veldig fint, men også litt slitsomt :)

Jeg ser også på Gossip Girl, og Fruene. Ellers er jeg litt guttete i seriesmaken altså. Californication, Breaking Bad, Entourage, Game Of Thrones såklart, og på Sons Of Anarchy (Opie er hothothot:))

Mistenkelig hvor mange av seriene som inneholder nakne/halvnakne jenter :fnise: Game Of Thrones er vel verstingen der uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten dere.

Hvilke serier ser dere på? Jeg simpeltheten ELSKER tv-serier og kan ikke gå en kveld uten å se litt. Elsker å leve meg inn i serieverden! :)

Nå har jeg hatt en lang House-periode, og er snart ferdig med sesong 8. Det er egentlig ganske deprimerende siden jeg innimellom føler at House redder hverdagen min. Derfor er jeg avhengig av nye, gode serier som kan fenge meg.

Begynt å se sesong 1 av Nip Tuck, som foreløpig virker lovende (kommet til ep04). Noen som har sett denne serien og kan si hva de synes? :)

Ellers følger jeg fast med på Gossip Girl, Vampire Diaries, True Blood, Greys, How I met your mother, Big Bang theory, Real Housewives of Beverly Hills (denne er jeg litt flau over) og Top Model.

Noen som vet når Ungkaren begynner på igjen? :D

Og sist men ikke minst: GAME OF THRONES! Herregud som jeg gleder meg til april 2013!!!!

Av de som går nå MÅ jeg følge med på Dexter, The Walking Dead og Homeland. Av tidligere viste serier, er det bare å anbefale Il Capo dei Capi, The Wire, Sopranos og The Shield.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

du får deg jammen noen nye venner her i tråden hver dag du nå hunter!

hot taco ja.... jeg har sett den mange ganger, men har ikke kjøpt den enda fordi jeg er redd for at den er så sterk? er den?

mine måltider består aldri av annet enn knekkebrød, så jeg er litt avhengig av å teste ut nye pålegg :P (... jeg er kjent for snodige kombinasjoner!)

jeg har faktisk kjøpt mine 2 første julegaver i dag!

en til hunden min, og en til broren min sin hund :ler:

hva kjøper man til en stykk far og en stykk storebror!? det er jo helt umulig!

De fortjener egentlig hvert sitt cruiseskip, men det blir litt vanskelig å få til...

Har du noen lure ideer hunter?

Nei, den er ikke særlig hot. Du kjenner smaken, men det er ikke slik at du må drikke litervis med vann ved siden av! ;)

Hundegaver faktisk.. Søtt! :)

Jeg er egentlig den verste du kan spørre siden jeg er tidenes mest elendige og minst kreative når det kommer til gaver. Jeg kjøper alltid ting i samme kategori som tidligere til de og de menneskene. Brødrene mine får som regel alltid kosmetikk (de er meget forfengelige), pappaen min får som regel klær eller turutstyr, mammaen får klær, kosmetikk eller smykker og bestemor får sjal/skjerf/hansker/bøker etc.

Venninnene mine får alltid skjønnhetspleie, smykker eller interiørstæsj ala Kremmerhuset.

Hmm. Nå som jeg skrev dette, så innser jeg at jeg ikke trenger å stresse med julegavene. Jeg vet jo nøyaktig hva jeg skal kjøpe jo!

Eneste jeg er usikker på er til sønnen min på "2,9" år. Noen med barn som har fantastiske forslag?? :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Av de som går nå MÅ jeg følge med på Dexter, The Walking Dead og Homeland. Av tidligere viste serier, er det bare å anbefale Il Capo dei Capi, The Wire, Sopranos og The Shield.

Dexter er ganske kult ja! Sett ses1, og den var veldig bra. :)

The Walking dead sier alle at jeg kommer til å like fordi den er så typisk meg. Men jeg vet ikke om de har rett siden jeg ennå ikke har sett noe av den. Kanskje verdt et forsøk da.. :)

Homeland har jeg også hørt av vennene mine at er steinbra!

De du nevnte under er serier som jeg vet er bra, men som jeg ikke liker så veldig. Utenom The Wire. Den vil jeg kanskje like.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Haha, Musemartepinn?

Godt å høre at du stort sett er blid da, er best det :) Gleder meg litt til jeg blir ørlite mindre sprettball selv. Det er veldig fint, men også litt slitsomt :)

Jeg ser også på Gossip Girl, og Fruene. Ellers er jeg litt guttete i seriesmaken altså. Californication, Breaking Bad, Entourage, Game Of Thrones såklart, og på Sons Of Anarchy (Opie er hothothot:))

Mistenkelig hvor mange av seriene som inneholder nakne/halvnakne jenter :fnise: Game Of Thrones er vel verstingen der uansett da.

Ja. Det var ikke så veldig kreativt egentlig. Var bare en dårlig spøk siden du liker mus.. ;)

Entourage liker jeg også. Herlig serie :)

Jeg liker også serier med halvnakne jenter selv om jeg ikke er bi! Derfor ser jeg nå på Nip Tuck!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Det var ikke så veldig kreativt egentlig. Var bare en dårlig spøk siden du liker mus.. ;)

Entourage liker jeg også. Herlig serie :)

Jeg liker også serier med halvnakne jenter selv om jeg ikke er bi! Derfor ser jeg nå på Nip Tuck!! :)

Hehe, blir ikke så mye av akkurat det nå som jeg har fått guttekjæreste da, men joda ;)

Jeg vet jeg er fryktelig uoriginal nå, men jeg klarer bare ikke la være å digge Ari. Hadde vært kul uten ham og men han gjør det bare helt fantastisk :)

Jeg er ikke så flink på julegaver jeg heller. Pappa får slips i gave hvert eneste år han. Prøver å finne et ordentlig fint slips, og han bruker det jo hver dag så. Greit å ha noen :) Jeg kjøper i det minste ikke sokker til ham da. Det får han faktisk klare selv!

Er sønnen din glad i playmo eller noe sånt kanskje? De har jo veldig mye uansett om det er pirater eller astronauter eller politi eller brannmenn han synes er kjempetøft. Han er kanskje for ung for det, aner ikke hvilken aldersgrense det er på sånne ting. Hva vet vel jeg, er jo bare et barn selv. :fnise:

Hva ønsker du deg til jul da, Hunta? :)

Endret av BusteMartePinn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Eneste jeg er usikker på er til sønnen min på "2,9" år. Noen med barn som har fantastiske forslag?? :blomst:

Fysisk aktiv unge? Noe som utfordrer fysikken. Turn-ringer til å henge opp ned i f.eks. Ball? Baseball-kølle? (Mor må kaste og løpe etter ball :nigo: )

Av inneleker... Togbane? (BRIO, Duplo, lego? Märklin kommer senere) Bilbane?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min var tre var togbane og duplo det store, han leker fortsatt masse med togbanen sin i en alder av fem, mens duploen er byttet ut med smålego som det for tida flyter av her :fnise:

Han fikk også ski til jul det året av besteforeldrene sine, og snowracer av onkelen sin, kanskje det kan være noe hvis han ikke har de tingene fra før? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Fysisk aktiv unge? Noe som utfordrer fysikken. Turn-ringer til å henge opp ned i f.eks. Ball? Baseball-kølle? (Mor må kaste og løpe etter ball :nigo: )

Av inneleker... Togbane? (BRIO, Duplo, lego? Märklin kommer senere) Bilbane?

Jeg vurderer bil eller togbane ja. Tror det vil være midt i blinken!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Håper du har hatt en fin dag.

Takk det samme :)

Dagen har vært ganske fin, men jeg har vært SÅÅÅÅÅ trøtt.

La meg altfor sent igår natt, og poden våknet selvfølgelig allerede kl 06:00. Da visste jeg at denne dagen kom til å bli lang. Vi har vært ute i snøen og jeg holdt på å få koldbrann i tærne, samt stekt vafler og lagd hjemmelaga pizza. I 16-tiden var jeg så trøtt at jeg hadde store problemer med å holde øynene oppe. La meg på sofaen og duppet kanskje i 2-3 minutter. Våknet av at mini hadde kledd av seg alle klærne inkludert bleia og stod å helte saft på meg. Jeg trodde han tissa, så jeg ble veldig glad da det viste seg å være saft.

Han snakker nonstop og er i den verste trassen han har hatt så langt. Slitsomme dager der det er vanskelig å være tålmodig og det er vanskelig å holde sinnsroen. Han krever veldig mye oppmerksomhet og dersom han ikke får det så begynner han å hylskrike. Han klikker også med skriking dersom jeg gjør noe som helst feil i hans hodet som f.eks å ikke lukke en skapdør. Da blir det ramaskrik og man skulle tro noen hadde gjort han noe seriøst vondt. Helt utrolig hvor knust de kan bli av slike bagateller. Jeg ler samtidig som jeg er meget fortvilt over å ikke kunne få han til å la meg få en biiiiiiiiitteliten pause. Å leke alene er ikke et alternativ om dagene og han henger bokstavelig talt i buksa mi 24/7, OG HAN SNAKKER!!!!

Gi meg styrke du O'hellige skaper!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hehe, blir ikke så mye av akkurat det nå som jeg har fått guttekjæreste da, men joda ;)

Hva ønsker du deg til jul da, Hunta? :)

Gratulerer med gutt!! :D Så koselig. Nylig blitt sammen?

Jeg ønsker meg snille barn.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Jeg tror de fleste menn på KG fantaserer om å kle av seg og så helle saft på deg! :opplyser: Men som jeg lo da jeg leste det der :ler:

Han virker som min eldste han karen der... Du kan trøste deg med at det gir seg, når han flytter hjemmefra... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest brutal mann

Gratulerer med gutt!! :D Så koselig. Nylig blitt sammen?

Jeg ønsker meg snille barn.. ;)

Noterer at det er skrevet i flertallsform :opplyser::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Noterer at det er skrevet i flertallsform :opplyser::nigo:

Hehe jeg så den selv mens jeg skrev, men synes det hørtes bedre ut enn "et snilt barn".

Jeg har ikke flere altså, og siden jeg ikke er mann så vet jeg faktisk at mitt antall barn er korrekt!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Hehe jeg så den selv mens jeg skrev, men synes det hørtes bedre ut enn "et snilt barn".

Jeg har ikke flere altså, og siden jeg ikke er mann så vet jeg faktisk at mitt antall barn er korrekt!:D

Vel... Jeg tolket den futuristisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...