Gå til innhold

HunterLady sin dagbok


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Blir gjerne med på et glass her jeg óg. Tar helst noe sprudlende jeg da. Særlig nå som det nærmer seg Grand Prix :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja! :jepp: Det ser du vel? :fnise:

Jeg tror jeg skal grave opp en actionfilm fra 80tallet, og en helt alminnelig boksøl..

For eksempel Commando. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psykiatri :)

Gleder meg som en unge!

Spenennde! I Stavanger ja?

Jeg har eksamen i praktiske ferdigheter neste uke. Gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEEEEN. Jeg gruer meg jo en del til å ikke ha sønnen min hos meg hele tiden.. :/

Vet du, alle som hadde vært gjennom det sa til meg at det "går seg til". Går seg til for faen, tenkte jeg. Jeg kommer jo til å dø???!

Første natta alene lå jeg i mellomste sin seng, og klarte ikke stå opp dagen etter. Bare syntes synd på meg selv. Nå er det gått to år, og jammen gikk det seg ikke til... Skal sies at vi har et veldig fint samarbeid, så jeg snakker mye med barna, og ser de som regel også når de er hos faren.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Vet du, alle som hadde vært gjennom det sa til meg at det "går seg til". Går seg til for faen, tenkte jeg. Jeg kommer jo til å dø???!

Første natta alene lå jeg i mellomste sin seng, og klarte ikke stå opp dagen etter. Bare syntes synd på meg selv. Nå er det gått to år, og jammen gikk det seg ikke til... Skal sies at vi har et veldig fint samarbeid, så jeg snakker mye med barna, og ser de som regel også når de er hos faren.

Lykke til! :-)

Takker :)

Ja, det er nok noe som går automatisk etter en stund. Det er jo tross alt slik det skal være i mange år framover, så man må jo nesten bare innfinne seg med det uansett hvor sårt eller trist det er i starten.

Utrolig hvor mye man kan tilpasse seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Spenennde! I Stavanger ja?

Jeg har eksamen i praktiske ferdigheter neste uke. Gruer meg!

Ja :)

Er du førsteårsstudent? Huff, de praktiske testene er ikke noe kult. Jeg misunner deg ikke, men de fleste består. Om du stryker, så kan du alltids prøve på nytt. Er du godt forberedt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Blir gjerne med på et glass her jeg óg. Tar helst noe sprudlende jeg da. Særlig nå som det nærmer seg Grand Prix :happy:

Velkommen! :)

Der sier du noe. Grand Prix er jo så festlig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du noe. Grand Prix er jo så festlig! :D

Jupp! Grand Prix er min eneste alkohol-dag i året - da er det Grand Prix-fest og sjampis :bolledeig: Jeg og eplebit har diskutert årets kandidater mye i Eurovision-tråden og vi er skjønt enige om at Frankrike tar seieren i år - med mindre vi tar den selv da :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd

Neinei. Grand Prix, HL? Jeg hadde trodd bedre om deg

Uansett, Grand Prix eller ei. Følger med videre her :--D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grand prix er nei nei, men samtdig så er det så... ja hva skal man si. Det er min åpenbare guilty pleasure som jeg er litt flau over, men likeve ikke. Jeg er så kul ellers, så det veier opp :D Hurra for mai og glitter og fjas!

Ja jeg er 1.års student. Jeg har øvd masse på prosedyrer, og forsøkt å lese mye teori. Føler jo at jeg er forberdt, men samtidig kan jeg bomme helt. Blir alltid nervøs av slike type eksamener. Hva kom du opp i når du hadde det?

Jeg er mest redd for å bare kløne det skikkelig til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Grand prix er nei nei, men samtdig så er det så... ja hva skal man si. Det er min åpenbare guilty pleasure som jeg er litt flau over, men likeve ikke. Jeg er så kul ellers, så det veier opp :D Hurra for mai og glitter og fjas!

Ja jeg er 1.års student. Jeg har øvd masse på prosedyrer, og forsøkt å lese mye teori. Føler jo at jeg er forberdt, men samtidig kan jeg bomme helt. Blir alltid nervøs av slike type eksamener. Hva kom du opp i når du hadde det?

Jeg er mest redd for å bare kløne det skikkelig til!

Altså, jeg er ikke noen Grand Prix-rytter som følger intenst med. Har ikke fulgt med noe til nå, men er underholdende innimellom. Liker jo ting som er litt glorete! :P

Jeg fikk SIK. Det hele gikk greit, altså jeg bestod. Men gud så nervøs jeg var. Var så tørr i munnen at jeg måtte spørre sensor om å få et glass vann. Også hadde jeg funnet fram alt utstyret, trodde jeg, men så spør sensor om jeg er sikker på at jeg har alt. Ja, jeg tror det, sier jeg, selv om jeg visste at noe mangla. Så sier hun:"Okey, så når du har ført kateteret opp i urinrøret, hva gjør du etterpå?" Da skjønte jeg umiddelbart hva som mangla. Urinflaske/bekken!! :gjeiper:

Jeg visste jo prosedyren ut og inn, men det er lett å glemme når man holder på i nervøsiteten.

Også er det viktig å si i fra med en gang dersom du oppdager at du gjør noe feil, f.eks gjør noe usterilt som skal være sterilt. Da sier du at du vet at det skal være sånn og sånn, men at du gjorde en feil akkurat her og nå. Det viktigste er at du kan de teoretiske prinsippene.

Men MYE kommer an på sensor!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Neinei. Grand Prix, HL? Jeg hadde trodd bedre om deg

Uansett, Grand Prix eller ei. Følger med videre her :--D

Jeg lover å ikke føre Grand Prix dagbok! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper faktisk på å få siking! Får jeg inneliggende kommer jeg garantert til å kløne til noe å gjøre det usterilt. Håper jeg kan redde meg inn som du sier med å i det minste forklare at jeg er bevisst på hva som er feil, om jeg gjør noe feil. Så bra du stod :) Håper min sensor er rolig av seg. Vi må jo væe i grupper så jeg må ha med 3 studenter inn :O !

Ellers hadde sengeredning vært ok. Har fått ganske teken på konvolutt bretting!

Endret av eplebit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Jeg håper faktisk på å få siking! Får jeg inneliggende kommer jeg garantert til å kløne til noe å gjøre det usterilt. Håper jeg kan redde meg inn som du sier med å i det minste forklare at jeg er bevisst på hva som er feil, om jeg gjør noe feil. Så bra du stod :) Håper min sensor er rolig av seg. Vi må jo væe i grupper så jeg må ha med 3 studenter inn :O !

Ellers hadde sengeredning vært ok. Har fått ganske teken på konvolutt bretting!

3 studenter?? :O Shit, hvorfor er det slik?? Hørtes merkelig ut. Vi hadde medstudent med inn dersom pasienten skulle være et ekte menneske, men siking gjorde jeg jo på en dukke. Er det slik at de andre på gruppa får andre oppgaver enn deg? Blir jo juks dersom de får samme oppgave.

Jeg håpa også på siking. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi må være i grupper, og vi måtte være i 4er gruppe, men jeg håper jeg ikke må ha med alle inn. Vi skal ha en pasient, og en assistent. Men som du sa, er jo ikke alle prosedyrer hvor man trenger det. ja jeg antar vi trekker ulike oppgaver. Herregud jeg gruer meg skikkelig! :/

Haha så heldig! Som fikk det du ville :):tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg føler meg så handy!

Jeg skifter lyspærer på null komma niks og idag har jeg til og med skiftet blekkpatroner i skriveren! Dæven steike.

Jeg fyller også diesel og luft i dekkene på bilen.

Jeg har til og med demontert en seng sist uke.

Hurra for oss kvinner! :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

Faen så dødt det er her inne idag da.

Men de fleste er vel ute på livet. Det skal jeg også om 2 uker. Haha! Alt må planlegges i god tid når man er småbarnsmor, som dere sikkert skjønner. Men men, da har jeg noe å glede meg litt til :)

Idag har jeg endelig deaktivert min sukker-profil, og skal straks avslutte Møteplassen også, så snart abonnementet utgår. Man kan visstnok ikke slette seg før bindingstiden er utløpt.. Logisk nok.

Sånn ellers er jeg blitt kjempebrun og tror at jeg lider av tanorexia.

Skål! :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Skål, HL! Jeg drikker vin, alene.

Det gjør jo jeg å!

Men imorgen får jeg faktisk besøk! Er littegranne sosial av og til.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunter, jeg stod på eksamen :D Kom opp i subcutan injeksjoner og thorax leie. Måtte stå å trekke opp ute i gangen på utstyrstrallene hvor alle de andre som hadde eksamen gikk fo å hente ting. Stress!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...