Gå til innhold

HunterLady sin dagbok


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Dere er søte og snille, Piper og Bedreviterinne! :)

Det går bedre med meg nå, det var nok bare litt sjokk å få beskjeden. Var så svært uventet, men når jeg tenker etter så burde det ikke vært så uventet.

Nå pakker jeg sakene mine og reiser hjem på ferie til familien min. Skal bli herlig å se de igjen. Familie er det viktigste man har, det har iallefall jeg lært så langt her i livet.

Fineste sangen akkurat nå som er verdt å høre for de som liker litt type romantiske, fine sanger:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du koser deg/har kost deg med familien din! :) Skal dere noe spesielt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Gjest HunterLady

Jeg har ikke felt tårer på flere måneder. Noen ganger lurer jeg på hvorfor, siden alt jeg gjorde i 9 mnd var å gråte hver eneste dag og hver eneste natt. Det er akkurat som at jeg ikke kjenner til noe annet. Å bli forlatt av den du elsker er desidert det verste jeg har opplevd, men jeg innser jo selvsagt mer og mer at jeg mistet noen jeg egentlig burde være glad for at jeg har mistet. Jeg ser klarere og klarere, og skjønner nå at han jeg trodde var livet egentlig var en uekte kjærlighet.

Ellers så går alt strålende studiemessig og "karrieremessig". Jeg blir skrytt oppi skyene av de fleste, og det verste er at jeg ikke er glad for alt dette. Jeg ser meg i speilet og ser en person som jeg føler ikke fortjener alle de gode ordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Du får skryten fordi du fortjener den. Hva har lærerne å tjene på å skryte av deg? Utenom å få en god student til å innse at hun faktisk er jæklig flink i det hun holder på med? Nei, la deg bade i rosen og nyt den i fulle drag. Ok, ikke opp i ansiket på medelever da :gjeiper: Men å sette deg ned i sofaen, etter en lang dag, og tenke "Jepp! Jeg ER steinflink!" Er både lov og heldig.

Endret av brutal mann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Litt seint svar, men seff ;)

hehee, ja bare 4 mnd :P

men da regner jeg med at du fikk tenkt skikkelig nøye igjennom svaret ditt!

--

Klart du fortjener rosen! hvorfor skulle du ikke det, når du har gjort det fortjenet til den?

fortjent til den i den for stand at du egner deg som en sykepleier og har tilegnet deg den

kunnskapen som behøves.. de har garantert hatt studenter på praksis før, så jeg vedder

for at de har øyne for hvem som egner seg og ei.

De ville heller ikke gitt ros til noen som ikke hadde gjort seg fortjent til det!

Og her kommer jammen en rose fra meg til deg også Hunter ---<---<--@

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Dere er kjempesøte altså! :) Og jeg synes dere er utrolig gode som gidder å respondere på mitt deppeinnlegg.. ;)

Men jeg føler fortsatt at jeg ikke fortjener noe som helst. Det er kjempeteit, I kmow! Hver gang jeg har eksamen og får en god karakter så tenker jeg at "her må det være noe feil..."

Det er muligens fordi jeg føler at ingen liker meg og at jeg aldri har blitt elsket av noen. Der analyserte jeg meg selv gitt! Well done, Hunter! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Dere er kjempesøte altså! :) Og jeg synes dere er utrolig gode som gidder å respondere på mitt deppeinnlegg.. ;)

Men jeg føler fortsatt at jeg ikke fortjener noe som helst. Det er kjempeteit, I kmow! Hver gang jeg har eksamen og får en god karakter så tenker jeg at "her må det være noe feil..."

Det er muligens fordi jeg føler at ingen liker meg og at jeg aldri har blitt elsket av noen. Der analyserte jeg meg selv gitt! Well done, Hunter! :)

det er fordi det er fler som bryr seg om deg her!

vi tenker jammen skummelt likt...

jeg fortjener heller ingen verdens ting- og hvordan kan noen elske meg når

jeg ikke klarer å være glad i meg selv? hvordan kan man ha det bra med en

annen når man ikke har det så bra selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

det er fordi det er fler som bryr seg om deg her!

vi tenker jammen skummelt likt...

jeg fortjener heller ingen verdens ting- og hvordan kan noen elske meg når

jeg ikke klarer å være glad i meg selv? hvordan kan man ha det bra med en

annen når man ikke har det så bra selv?

Akkurat det er veldig gode spørsmål, Noz. Og jeg tror svaret dessverre er at det ikke er mulig å bli noen slags form for lykkelig dersom man hater seg selv.

Nå vet ikke jeg hvorfor du ikke liker deg selv, men for min del handler det om karaktertrekk jeg ikke liker ved meg selv. Det er veldig plagsomt og uansett hva man gjør så går ikke disse følelsene vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ikke har sett denne før nå!

Veldig personlig og åpent. Setter pris på at du deler, HL. Jeg vil bare si at det finnes en åpning. Lys i tunnelen. Som tar deg videre. Du også, Noz. Det gjelder bare å finne den. Jeg har vært helt nede jeg også. Det er utrolig tøft å bygge seg opp, men dere er begge sterke. Langt sterkere enn dere tror.

Dere er begge lette å bli glad i. Iallefall for oss andre. Det vanskelige er å åpne døra skikkelig, og tro. Både på det andre sier, og på dere selv. Dere er mye verdt for mange. Og jeg håper dere begge kommer dit snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig vanskelig å se seg selv med objektive øyne. Jeg kjender meg godt igjen i det dere begge skriver - men jeg kan forsikre om at både du og Noz fremstår som mennesker med store kvaliteter, og dere er begge mennesker som jeg setter høyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

har du lyst til å fortelle om disse kvalitetene/sidene du ikke liker ved deg selv Hunter?

Det var veldig fint skrevet at dere Bandit og Giacomo!

det er godt å høre (om det er sant vel og merke) at man er

en person som det er lett å bli glad i og at andre ser at man har styrke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal mann

Dere er kjempesøte altså! :) Og jeg synes dere er utrolig gode som gidder å respondere på mitt deppeinnlegg.. ;)

Men jeg føler fortsatt at jeg ikke fortjener noe som helst. Det er kjempeteit, I kmow! Hver gang jeg har eksamen og får en god karakter så tenker jeg at "her må det være noe feil..."

Det er muligens fordi jeg føler at ingen liker meg og at jeg aldri har blitt elsket av noen. Der analyserte jeg meg selv gitt! Well done, Hunter! :)

Velkommen til klubben ;) Jeg tror, dessverre, at vi er mange i denne kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Akkurat det er veldig gode spørsmål, Noz. Og jeg tror svaret dessverre er at det ikke er mulig å bli noen slags form for lykkelig dersom man hater seg selv.

Nå vet ikke jeg hvorfor du ikke liker deg selv, men for min del handler det om karaktertrekk jeg ikke liker ved meg selv. Det er veldig plagsomt og uansett hva man gjør så går ikke disse følelsene vekk.

Fortell meg om det! Uansett, det finnes en løsning og jeg tror jeg er på sporet av den (for min del). Jeg tror den vil virke for deg også! Uten at du er klar over det (tror jeg) så er du faktisk på vei til løsningen :) Men det vil nok ta tid før du er i mål... Er jo ting som ikke fikses sånn rett over natten tross alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Velkommen til klubben ;) Jeg tror, dessverre, at vi er mange i denne kategorien.

Jeg har faktisk blitt (og blir fremdeles på "annerledes" måte nå enn før) elsket av en person.

Det er en veldig god følelse, som egentlig burde være obligatorisk for alle å oppleve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er kjempesøte altså! :) Og jeg synes dere er utrolig gode som gidder å respondere på mitt deppeinnlegg.. ;)

Men jeg føler fortsatt at jeg ikke fortjener noe som helst. Det er kjempeteit, I kmow! Hver gang jeg har eksamen og får en god karakter så tenker jeg at "her må det være noe feil..."

Det er muligens fordi jeg føler at ingen liker meg og at jeg aldri har blitt elsket av noen. Der analyserte jeg meg selv gitt! Well done, Hunter! :)

det er fordi det er fler som bryr seg om deg her!

vi tenker jammen skummelt likt...

jeg fortjener heller ingen verdens ting- og hvordan kan noen elske meg når

jeg ikke klarer å være glad i meg selv? hvordan kan man ha det bra med en

annen når man ikke har det så bra selv?

Det er trist at to så flotte personer tenker slik!

HunterLady, du er jo dritrå! Da du begynte å poste aktivt på KG så tenkte jeg alltid hvem i helvete er denne HunterLady?! Hun er jo rå! I de 90 siders diskusjonstrådene med wall-of-text i hvert innlegg så tar jeg meg alltid tid til å lese dine innlegg! Du bare kommer i en tråd og sånn er det! Ikke noe "jammen jeg synes jooo!"

NozMonster du er jo ren godhet med en liten dæsj sarkasme! Du er jo nesten alltid der med klapp, stryk og spørsmål for å få bedre innsikt. Selv når det er åpenlyst at noe er tull, så kjører du i vei allikevel med svar for man vet you aldri! Også kan du sparke i fra deg når det passer!

Mhm dere er kjempe kule!

Nesten så jeg må fikse meg fly så jeg kan komme å gi dere en :klemmer: og en :5: , men lommeboka er ikke så stor desverre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke felt tårer på flere måneder. Noen ganger lurer jeg på hvorfor, siden alt jeg gjorde i 9 mnd var å gråte hver eneste dag og hver eneste natt. Det er akkurat som at jeg ikke kjenner til noe annet. Å bli forlatt av den du elsker er desidert det verste jeg har opplevd, men jeg innser jo selvsagt mer og mer at jeg mistet noen jeg egentlig burde være glad for at jeg har mistet. Jeg ser klarere og klarere, og skjønner nå at han jeg trodde var livet egentlig var en uekte kjærlighet.

Ellers så går alt strålende studiemessig og "karrieremessig". Jeg blir skrytt oppi skyene av de fleste, og det verste er at jeg ikke er glad for alt dette. Jeg ser meg i speilet og ser en person som jeg føler ikke fortjener alle de gode ordene.

Å bli forlatt eller å være den som står igjen etter ett brudd er forferdelig. Kanskje mye fordi man selv ikke valgte situasjonen.

Jeg syns du skal ta vare på det du hører. Særlig fra pasienter. De er ærlige. Om noen forteller deg at du har bidratt til å bedre deres hverdag, så er det gull verdt.

Ellers har du startet på bachelor oppgaven din? Hva er tema? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HunterLady er blitt utsatt for en av NozMonster sine rampestreker!

hlnoz.jpg

Næmmen helledussan da! Denne var søt, Lurifix!! :hug:

Takk for herlige ord. Jeg føler at du er ærlig og det er så flott å høre slike ord av noen man vet mener det! Takk igjen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...