Gå til innhold

HunterLady sin dagbok


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Det gjør jo jeg å!

Men imorgen får jeg faktisk besøk! Er littegranne sosial av og til.. :gjeiper:

Litt sosial av og til er bra. :fnise: Litt som meg, du. Jeg er uten barn nå, de er hos faren sin, men allikevel alene. Greit med pc da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Hunter, jeg stod på eksamen :D Kom opp i subcutan injeksjoner og thorax leie. Måtte stå å trekke opp ute i gangen på utstyrstrallene hvor alle de andre som hadde eksamen gikk fo å hente ting. Stress!

Gratulerer!!!!! :5:

Nice job! :)

Kan tenke meg det var jævlig, men nå er du ferdig med den delen! yay!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Litt sosial av og til er bra. :fnise: Litt som meg, du. Jeg er uten barn nå, de er hos faren sin, men allikevel alene. Greit med pc da..

Pc er guds gave til oss usosiale. :)

Jeg trives meget godt alene jeg, bare ikke hele tiden. Holder massevis å være sosial én gang i uken eller sjeldnere (utenom jobb og skole). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!!!! :5:

Nice job! :)

Kan tenke meg det var jævlig, men nå er du ferdig med den delen! yay!! :)

Takk :D Veeeldig deilig å være ferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst å følge med på dagboken din! Har lagt merke til deg her på forumet og synes du virker som en ganske interessant person. :sjenert:

Skål! Selv drikker jeg et glass vann og hadde egentlig planer om å ta en eller to drammer med noen venner, men slo fra meg den tanken. Orker ikke stå opp og være fyllesyk i morgen når jeg har mye som må gjøres. :fnise: Kos deg. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere på kvinneguiden blitt avstandsforelsket og betatt av en person man bare har lest av på kvinneguiden? Jeg har begynt og fantasere og lurer på om det er fordi jeg er åndsfrisk eller fordi jeg er helt sjuk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Har noen av dere på kvinneguiden blitt avstandsforelsket og betatt av en person man bare har lest av på kvinneguiden? Jeg har begynt og fantasere og lurer på om det er fordi jeg er åndsfrisk eller fordi jeg er helt sjuk?

Joda. Dette er nok ikke et ukjent fenomen ;) Kanskje ikke direkte forelskelse er helt normalt, men det å bli betatt er nok veldig normalt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper ikke jeg er alene om sånt. Skal følge dagboka di videre. For oss vanlige fortoner livet ditt seg som en følge-thriller bare avbrutt av enkelte reklame og distraksjonsepisoder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Ja, håper ikke jeg er alene om sånt. Skal følge dagboka di videre. For oss vanlige fortoner livet ditt seg som en følge-thriller bare avbrutt av enkelte reklame og distraksjonsepisoder.

For dere "vanlige"? Haha! Dagens!

Du er søt du :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Oppdaget her om dagen til min store forskrekkelse at jeg har "snusfingrer". Dette var ikke særlig hyggelig og jeg fikk lyst til å slutte å snuse. Problemet er bare at jeg er veldig avhengig og svak. Ser ingen løsning på dette.

Ellers har jeg en unge som aldri sover, og som jeg har en liten krig med hver kveld før han skal legge seg. Det begynner å bli littegranne bedre, da jeg faktisk har fått han til å sovne i sin egen seng 3 kvelder på rad. Før dette har han de siste ukene sovet i min seng og jeg har måttet ligge med han til han sovnet, noe som kunne ta 3-4 timer. Det tar ennå lang tid å legge han, men som sagt, det er bedre, selv om det er mye skrik og kjemping mot å legge seg. Det jeg gjør nå er å legge han ned, gå ut, ha døra litt på gløtt og setter meg på en stol utenfor døra hans. Dette gjør at han ser at jeg er der, og at jeg lettere kan plukke han tilbake til sengs når han klatrer ut av senga. Sistnevnte gjør han ca 50 ganger per legging. Veldig god trening i det minste.

Nå sover han (er et høydepunkt at jeg faktisk fikk til å legge han på DAGEN!), men skal vekkes snart.

Jeg har forresten skikkelig vondt i leggen min idag. Det er som en brennende innvendig smerte og det stråler oppover fra anklene og opp til midten av leggen. Det gjør vondt når jeg tar på, men er ikke selve huden som er øm. Jeg tar en del solarium, og fikk litt noia for om det kan ha sammenheng med dette? Noen som vet? Det gjør sykt vondt når det stråler. Det er ikke konstante stråler, men ca hvert femte minutt, noen vondere enn andre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest HunterLady

Joda, så sliter jeg litt om dagene.

Er totalt utmattet pga barn som ikke sover/vil sove, og denne dagen startet vi kl 04.00. I tillegg får jeg kritikk av barnefar om alt jeg bør gjøre annerledes. Han har til og med diskutert min oppdragelsesteknikk med kompisene sine. Føler meg nesten beæret. Not! Jeg er fly forbanna og vet ikke hvor jeg skal starte. For det første er han nesten aldri her, og for det andre så gjør jeg pinade så godt jeg kan! Han eier ikke forståelse for hvor tungt jeg har det og barnet oppfører seg hele annerledes med han enn han gjør med meg. Fint for han at han har så mange "velmenende" råd, men han kan stikke de en viss plass siden han ikke er det mest utholdende mennesket selv. Han orket jo tross alt ikke å ha en familie lengre. Ble for tøft det ja.

Jeg føler meg dessuten som en 90-åring innvendig. Er så sliten at jeg knapt nok gidder å reise meg opp. Er alltid trøtt og får aldri dekket søvnbehovet mitt.

Imorgën er det samtale i barnehagen + jobb, og på fredag er det toårskontroll. Håper jeg kan få noen ordenlige tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

deilig å se at du er tilbake igjen! :klemmer:

Takker og bukker :)

Er du samme Madelene1 som hadde avatar av seg selv i nisseklær? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madelene1

Takker og bukker :)

Er du samme Madelene1 som hadde avatar av seg selv i nisseklær? :)

Jupp! :) Kalte meg for "senorita" også en gang i tiden.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det er tøft å være alene med en liten, ikke minst mens man studerer. Stå på HunterLady, tror nok du er ei kjempemamma for Lillemann.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til denne i "mine innlegg". Må følge med her.

Føler meg akkurat som deg for tiden, bare at her er det seksåringen som opponerer mot å sove på natta. Jeg tror muligens det er de lyse kveldene som gjør det. Hun må ofte opp og tisse etter at hun har sovnet på kveldene, og når det fortsatt er lyst ute, så finner hun ikke roen igjen. Kan nok ikke utsette rullgardinhandlingen lengre, men er midt i innlevering av bacheloren, så vegrer meg alltid til å gjøre andre fornuftige ting, det er tiltak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HunterLady

HunterLady har hatt besøk og er smålig beruset av rødvin. :)

Ellers er livet ganske tungt. Ungen har begynt å våkne flere ganger om nettene, er syk og grinete hele dagen lang. Idag har han sutret og vært hysterisk av sinne og tårer fra 06:30 til kl 17:30. Jeg vil gjerne bytte med noen som mener de har en krevende jobb. Alt er avslappende i forhold til dette. GI MEG STYRKE!

Har ellers jobbet med behandlingsplan for en pasient, som skal leveres på mandag. Er straks ferdig, må bare skrive ferdig evalueringen på en av diagnosene imorgen.

Og flott at flere vil følge min stusselige dagbok. Gleder mitt hjerte :)

Og en ting til: Cottage Cheese blandet med vaniljekesam, med kanel over = Yummy !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet bliver bedre, kjære Hunter!

I mellomtiden findes det gode viner, som ikke vil deg andet end vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Just carry me home tonight!

---

Finnes det gode menn der ute? Sånn virkelig??

Hva er en god mann?

Jeg mener godt, og tror jeg eksisterer. Samtidig ved jeg ikke om jeg anbefaler meg til noen kvinne, for jeg er skrekkelig sær....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...