Gå til innhold

HunterLady sin dagbok


Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Gjest HunterLady

Siden jeg har kommet meg tilbake med gammelt nick, så tenkte jeg idag at jeg ville starte en ny dagbok.

Denne dagboka blir å handle om meg og mitt liv, som egentlig ikke er så veldig spennende for tiden utenom bæsjebleier og studier. Også noen partyhelger da. De er sjeldne, siden livssituasjonen min er blitt veldig endret siden sist jeg var aktiv her.

Jeg er nå alenemor til en liten gutt på 2 år, er fulltidsstudent og jobber i tillegg. Dagene er veldig tunge for tiden, og også derfor tenkte jeg at kanskje denne dagboken ville være til hjelp. Kanskje jeg får tips og råd hos noen kjekke folk. You never know :)

Jeg vil avslutte dette innlegget med et godt råd til dere studenter der ute. IKKE FÅ BARN MENS DERE STUDERER!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Rødvin er faktisk noe av det beste i verden!

Men jeg skal opp ca 06:30 imorgen. Det blir sikkert en morgenstund med gull i munn. Ingenting er som å sove mindre enn 6 timer!

På mandag starter forresten alvoret. Da skal jeg i ny praksis. Ferdig og godkjent sykehuspraksis. 10 uker med ny arena og etter det er jeg tredjeårsstudent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart tredjeårsstudent, betyr jo snart ferdig. :D Det er tøft å være alene, jeg har tre barn, er student og jobber. Sier til meg selv sånn ca. hver dag: "hang in there, Vianne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Får jeg komme og drikke rødvin her?

Lykke til i ny praksis!

Takk!

Og selvsagt kan du det. Vi kan gjere dele to flasker. Én er alltid for lite til to! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HunterLady

Snart tredjeårsstudent, betyr jo snart ferdig. :D Det er tøft å være alene, jeg har tre barn, er student og jobber. Sier til meg selv sånn ca. hver dag: "hang in there, Vianne".

Ja, det er drit innimellom. Det tyngste er vel at jeg faktisk er HELT alene. Har null familie rundt meg, så har aldri mulighet for noen slags form for avlastning. Kjenner at jeg er fortvila noen ganger, men stort sett går det jo greit. Må man klare seg, så gjør man som oftest det.

Huff, du er jo ekstremt flink du også da! Hele tre barn!!! Jeg som hadde lyst på flere en liten periode, har fått avsmak nå. Én er mer enn nok! Han virker som fem unger av og til.. :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

HÆ!!

ER DU MAMMA!!??

Har jeg ikke fått med meg. :fnise:

Det er stort sett det jeg er ja. Eller, det er det jeg er hele tiden, for alltid. :)

Men nå vet du det iallefall! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Hvordan praksis skal du i? :)

Psykiatri :)

Gleder meg som en unge!

Endret av HunterLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Det er stort sett det jeg er ja. Eller, det er det jeg er hele tiden, for alltid. :)

Men nå vet du det iallefall! :fnise:

^^

*følge med i dagboka*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er faktisk noe av det beste i verden!

Får jeg komme og drikke rødvin her?

ÆÆææsj, røvin!

Gi meg heller en: :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

ÆÆææsj, røvin!

Gi meg heller en: :ol:

Skjerpings!! :kjefte:

Dette skal lissom være en kultivert dagbok! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det er drit innimellom. Det tyngste er vel at jeg faktisk er HELT alene. Har null familie rundt meg, så har aldri mulighet for noen slags form for avlastning. Kjenner at jeg er fortvila noen ganger, men stort sett går det jo greit. Må man klare seg, så gjør man som oftest det.

Huff, du er jo ekstremt flink du også da! Hele tre barn!!! Jeg som hadde lyst på flere en liten periode, har fått avsmak nå. Én er mer enn nok! Han virker som fem unger av og til.. :gjeiper:

Jeg har mine annenhver uke, så det er nok uansett annerledes for deg som ikke har avlastning i det hele tatt. Må man så må man, det er sant. Puste dypt inn, og komme seg gjennom de hardeste periodene.

Og nå er det snart sommer! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg har mine annenhver uke, så det er nok uansett annerledes for deg som ikke har avlastning i det hele tatt. Må man så må man, det er sant. Puste dypt inn, og komme seg gjennom de hardeste periodene.

Og nå er det snart sommer! :jepp:

Jeg må kanskje skyte inn at barnefar stiller opp innimellom, men foreløpig har jeg ungen er hele tiden pga BF har hatt problemer med å finne fast bopel. Han har til nå passet ungen spontant, men vi skal sette opp en mer forutsigbar plan til uken. Så det blir nok litt bedre framover, håper jeg.

MEEEEN. Jeg gruer meg jo en del til å ikke ha sønnen min hos meg hele tiden.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...